Sveicināti!
Būšu pateicīgs par Jūsu viedokļiem, ieteikumiem, iegādes vietām, pieredzi un visu citu , kas saistīts ar sieviešu pilsētas/trekking (ar uzsvaru uz trekking) velo variantiem cenu kategorijā līdz 500 Ls
Dāmas parametri 1,64m, 57kg
Ko Jūs domājat par šiem variantiem → http://www.kross.pl/en/2012/trans-alp , http://www.gandrs.lv/turisma-velosipedi/crossway-300-d-lady-12/ ?
Paldies par uzmanību!
Ir vēl variants ar ātrumiem rumbā
http://www.evelostore.lv/lv/velosipedi/sieviesu-komforta/corratec-8speed-lady-09
Nav ne vainas tiem Krossiem, cenas draudzīgas, ripo labi, aprīkojumā jau nāk gan dubļu bleķi gan grabažnieki. Vienīgi pasmagi, cik man nācies cilāt.
Pašai ir Kross pilsētnieks, pa 100ls nopirku - visekonomiskākais velosipēds - neskaitot sistās riepas, 4 gadu laikā 1 remonts.
Tai Meridai teikšu, ka disku bremzes ir mazliet mīnuss. Ja lūko pēc velosipēda veloturēm, tad jāskatās, cik viegli ir bagažnieku uzlikt. Manam mtb db supports traucē riktīgi.
Vēl šads variants http://www.veloserviss.lv/prece/397/Escape+3+city+W+2012/velosipedi.Tūristu…
Jāskatās cik tas trekking būs nopietns, nopietnākos ceļojumos vajadzētu tiešām trekinga velo ņemt, nevis pilsētas, kas šeit ir visi, izņemot kross.
Noteikti vajadzētu apsvērt domu par pārslēdzēju rumbā, kas samazina visādas problēmas ar saliektiem/nolauztiem pārslēdzējiem, kā arī mazina risku ar ķēdes pārraušanu. Kā arī ekspluatācijā ir saprotamāks, jo ātrumus pārslēdz ar vienu slēdzi.
šis gan ar vairāk uz pilsētu ir http://bikes.lv/city-bikes/kalkhoff_city_bikes_jubilee_7g_2012.html , bet ja ceļošana ir vairāk plezīrs, tad būs OK. Ja vēl ar būtu ar cieto dakšu (vabrūt veikalā var nomainīt), tad vispār nesaplēšama konfekte :)
pirmkārt jau vajadzētu braukt uz veikalu un pamēģināt izbraukt kādu aplīti. Pamēģināt ar pilsētas un trekinga, būtiskākā atšķirība, ir tajā, ka pilsētniekam stūre ir būtiski augstāk par beņķi, tas dod komfortablu braukšanu ar taisnu muguru, bet braucot ceļojumā un vēl pret vēju, tas nebūs labākais risinājums.
Nav slikts tas Giant. Pats pagajušonedēļ virtuāli izskatīju variantus. Gandrīz jau saspringām uz šitādu http://www.bike-discount.de/shop/k96/a55754/touring-cc-lady-black-n-grey-n-red.html, bet ja nav uz sitiena dabūjams, tad atlikām uz rudeni.
25Ls, abas brīvdienas remontam, un vecais šo vasaru, piedevām arī ziemu vēl noripos.
Sievietes acs vairāk piesējās liektajiem, romantiskajiem vienstieņa vāģiem, bet tavējie izvēlētie modeļi sakrīt ar manām domām. Jāskatās, kas ir uz vietas veikalos un izmēri. Neaizmirsti winsport apmeklēt.
[quote=despecs]Jāskatās cik tas trekking būs nopietns, nopietnākos ceļojumos vajadzētu tiešām trekinga velo ņemt, nevis pilsētas, kas šeit ir visi, izņemot kross.
Noteikti vajadzētu apsvērt domu par pārslēdzēju rumbā, kas samazina visādas problēmas ar saliektiem/nolauztiem pārslēdzējiem, kā arī mazina risku ar ķēdes pārraušanu. Kā arī ekspluatācijā ir saprotamāks, jo ātrumus pārslēdz ar vienu slēdzi.
[/quote]
Cik izskatījos, neviens trekinga velo nenāk ar Nexus. Parastie pārslēdzēji jebkur būs salabojami un nopērkami. Uzbraukt kalnos arī būs vieglāk. Estētisks izskats lai paliek pilsētas velo.
Nopirku sievai šo: http://www.veloprofs.lv/shop/bikes/womens/superior-bloxx-520l-2011-detail?Itemid=0
Uzliku dubļu sargus, vēl jāpieliek grozs un bagažnieks. Sieva jau starā, Plus punkti ar rezervi iekrāti:)
Šodien beidzot dāmai paņēmām Trek 7300 WSD. No 500 Ls nocenots uz 350 Ls. Tagad tikai jāpārbauda ikdienā.
Cik lielā mērā tā ir taisnība, ka ātrumu rumbas netur garus, nepārtrauktus braucienus? (Sakarst, vai kā?)
Zinu tikai, ka kopējā berze ātrumu rumbai tomēr bija par pāris procentiem lielāka, nekā vaļējam pārslēdzejam - ķēde iet brīvāk un taisnāk, bet zobratu sistēmas ne tik labi, kā tīri rullīši.
Lieli, nepārtraukti attālumi vēl nav pārvarēti, tāpēc nevaru komentēt. Ātrumi nav rumbā, ir vaļējs pārslēdzējs.
Atpūtai nav nekā labāka par ātrumiem rumbā- ļoti lēta uzturēšana un apkope,praktiski nekas neplīst un kalpo ilgi. Mīnuss būs ja grib aktīvāk mīt- minējs fiksi piekūst. Bet braukšanai uz dārzu vai veikalu nav nekā labāka un vienkāršāka. Jāatzīmē ari ka nav jāzin kādas kombinācijas nevar slēgt.
ātrumrumba man ir uz MTB, nobraukti ar to kādi 1k km aptuveni puse sacensību režīmā, neteikšu, ka fiksi piekūstu :).
Manai sievietei velo ar ātrumrumbu, neko labāku/savādāku negrib, tālākais brauciens ir bijis no Liepājas uz Nidu un atpakaļ(350 km, 5 dienas). Neesmu novērojis kautkādas silšanas.