Skatos pa EUSport Polijas posmu trekā… karbona velo, bauda vienkārši skatīties, bet kāpēc daļai Al stūres?
Ups, ja ko stulbu paprasīju…
Skatos pa EUSport Polijas posmu trekā… karbona velo, bauda vienkārši skatīties, bet kāpēc daļai Al stūres?
Ups, ja ko stulbu paprasīju…
Cik Viesturs stāstija(VB), tās ir tērauda,lai ar rokām nesalauž.
Pirmās karbona stūres trekā sprinteriem parādījās pavisam nesen. Ilgus gadus tur bija tērauda. Sprinteriem ir tāds kampiens, ka var salauzt svara stieni. Svaram trekā ir mazāka nozīme kā stingumam un izturībai.
skaidrs, paldies kungi…
vienkārši ieraudzīju tās stūres, palika interesanti… nebiju tiktāl dadomājies…
Senos laikos, kad man veel bija TV, gadiijaas redzeet kaadaa treka machiem veltiitaa paarraidee paleeninaajumaa filmeetu sprinta gonkas startu (nu to kad pirms starta sportistu mehs tur pie pakaljas). Filmeets bija no priekshpuses. Ideaali vareeja redzeet kaa tas nabaga raamis veerpjaas uz katru minienu, pie kam veerpjas taa, ka rati iet katrs pa savu shpuuri. Vajpraats!
Pista stūres no karbona patiesībā ir maz, bet ir. Taču tās ir diezgan smagas jo karbons salīmēts vairāk kārtās nekā šosejas stūrēm. Vēljoprojām ražo tērauda stūres un arī alumīnija, bet lai vai kāds būtu materiāls, Pista stūres vienmēr bijušas īpaši smagas un izturīgas.
Individuālajiem protams ka izmanto karbona ļežakus, tur nav nepieciešama izturība tik augstā līmenī.