Tas tā mazliet par ko pasapņot: ACROS HYDRAULIC TRACK CIRCUIT “A-GE”
Linkā apakšā ir arī video, jāgaida tik kad cena nokritīs 3x :))
Tas tā mazliet par ko pasapņot: ACROS HYDRAULIC TRACK CIRCUIT “A-GE”
Linkā apakšā ir arī video, jāgaida tik kad cena nokritīs 3x :))
Ar biezajiem cimdiem būs grūti uzspiest uz maliņas. Un sacensību režīmā uz kraktekļa arī varētu būt problemātiski. Lai tas vāciec iznāk no laboratorijas ;)
Kamer vell tās cenas nokritīsies paies laiciņš :)
pie slēgšanās varētu pierast, sistēma ir diezgan viegla, bet no otras puses XTR ar nelielu tūningu ir pat vieglāks un manuprāt uzticamāks. Bet tā jau diezgan interesants veidojums - nešaubos, ka slēdzas diezgan perfekti.
kā ir salīdzinājumā ar elektroniskajiem šifteriem?
šeit nedaudz labāk redzama pati slēgšanās:
http://www.youtube.com/watch?v=1i3IOGrpFFM&feature=player_embedded#at=186
pamazām jau viss virzās uz hidrolīnijām.
elektroniskajiem vajadzīga baterija, un tas ir baigais šķērslis.
baterija skaidrs, bet svara ziņā nesanāk +/- tas pats?
nomainot tikai detaļu ar attiecīgo indeksu, iespējams pāriet, teiksim, no 9sp uz 10sp, vai uz 8sp un nav jāpērk otrs pārslēdzējs, tas taka nedaudz mazina nežēlīgās izmaksas
bet es joprojām jūtos pārliecinoši ar savām 5 g.v. mehāniskajām deorēm :)
Slēdža svars sanāk +/- tas pats, tikai baterija nāk +. (un viņas galīgi nav vieglas)
Kas tas par XTR tuuningu? Padalies lūdzu :)
Shimano Di2 ir ļoti smaga grupa, apmēram 300g smagāka par Sram Red vai Campa Super Record. Elektronika vai hidraulika pavisam noteikti uz mana velosipēda nebūs labu laiku. Starpcitu, Shimano arī sen atpakaļ bija hidrauliskā grupa un ir redzēti vēl sīkie ražotāji ar hidrauliskajām grupām. Bet tas ir apsolūts fufelis ko parādīt izstādēs, uz darba zirga neviens neko tādu neliek.
[quote=LOOK]šeit nedaudz labāk redzama pati slēgšanās:
http://www.youtube.com/watch?v=1i3IOGrpFFM&feature=player_embedded#at=186
pamazām jau viss virzās uz hidrolīnijām.[/quote]
Superīgi grilla instrumenti, nezināju, ka tam noder zobrati un spieķi :D