Hayes 9 carbon vs XTR vs Avid Juicy 5

Tātad gribu uz nākamo sezonu sev jaunas DB, kuras no augstāk minētajām ieteiksiet?

Ieteikšu Hayes Stroker (vai nu Trail vai Carbon), kuras man būs pārdošanā! :) Ok, tā bija reklāma.

Bet ja nopietni, tad tad Hayes 9 un Avid 5 nevajadzētu likt vienā kulītē ar XTR, jo XTR tomēr ir top modelis no Shimano, kamēr pārējās Tevis minētās nav top modeļi. Pavisam nesen lasīju testu UK žurnālā par piecu ražotāju (tā būtu 6, bet Hayes nebija paspējuši piegādāt savu jauno Stroker) top modeļiem. Slēdziens tur bija viens, XTR mazliet (tiešām tikai mazliet) atpaliek no saviem konkurentiem, bet ir daži lieli plusi: (salīdzinoši) zema cena, un pats var atgaisot, ja gribās! Par pārējām bremzēm ideja bija vienkārša - visas ir labas (arī vieglas), un jāizvēlas tās, kas patīk vai arī kādu citu subjektīvu iemeslu dēļ. Visas ir vienlīdz labas. Arī svars kopā ar rotoriem ir gandrīz vienāds. Tikai dažu gramu starpība. Tāds tas verdikts bija. Nu varbūt Hope bija mazliet pārākas (drīzāk vieglākas) par pārējiem.

Un vispār jau sen tie laiki garām, kad DB bija bērnu autiņos un varēja jautāt, kuras ir labākas. Tagad praktiski jebkura hidrauliskā DB ir ļoti labi braucama. Pat Tektro Auriga ir gana labas bremzes! :)

Tāpēc, ko izdevīgāk sanāk nopirkt, vai kas vairāk patīk, tas arī ir jāņem.

Labi ziema ir gara var jau arī Avid Juicy ultimate sagrabināt, bet vai vajag un, cik saprotu ieguvums ir pāris desmiti garmi vai vēl kādas fīčas?

Lietoju Juicy 5
->peec brauktiem aptuveni 1000 km bija jaanomaina bremzzu klucci, lloti elimentaari!
->Heebella gaajiens miikksts un labi kontroleejams, heebeli nellurkaajas kaa tas ir hayes9
->Bremzeessanas kvalitaate efektiiva

Mans iepaids no ssim DB ir tikai pozitiivs

Hope Mini Mono pro iepatikās. Nu pavisam. No angļiem pa 160 lašiem + šippings. Un tad vēl aizmugurē - tie paši 160 laši. Jāgrabina, ko… :-|

http://www.wiggle.co.uk/ProductDetail.aspx?Cat=cycle&ProdID=5360030496

cik tad Hope OKSā maksā?

OKSā… hm. hope mono mini ap 110 latiem. hope mono mini pro nezinu, cik maksā - un arī nezinu, kāda īsti atšķirība starp “pro” un “ne-pro”, izņemot 80g svara.

[quote=icecopy]Lietoju Juicy 5
->peec brauktiem aptuveni 1000 km bija jaanomaina bremzzu klucci, lloti elimentaari![/quote]
Šausmīgi ātri jāmaina kluči 8), normāli būtu ap ~15000km, es nobraucu šo sezonu un man kluči ir knapi 1/2 nodiluši pa ~6000km

hope mono- manuprāt ir labākas par pieminētajām bremzēm, izņemot Juicy, kas ir da best!
nevienai citai bremzei izņemot Avid nav tik unikāli ērti spiežams hēbelis! saku to, būdams izmēģinājis (ilgāku laiku vai testbraucienos) praktiski visas DB uz šīs planētas.

[quote=KarlisB][quote=icecopy]Lietoju Juicy 5
->peec brauktiem aptuveni 1000 km bija jaanomaina bremzzu klucci, lloti elimentaari![/quote]
Šausmīgi ātri jāmaina kluči 8), normāli būtu ap ~15000km, es nobraucu šo sezonu un man kluči ir knapi 1/2 nodiluši pa ~6000km[/quote]
Pirmais 5ieks brauc nebremzeejot, tur arii taa starpiiba! ;)

par to Fox pieminēto subjektīvismu bremžu izvēlē:
tagad var teikt , ka lielākā daļa bremžu ir ārā no bērnu autiņiem šados aspektos:

  1. uzturēšana- visām vienkārša, bet aizvien mazāk tādas kuras vari atgaisot pats. par XTR, īpaši Dual atgaisošanu man nav nekas iedrošinošs sakāms, lai gan skaitās vienkārši, ir psc (lai būtu labs rezultāts) visām labajām bremzēm vajag specifiskus kitus un iemaņas.
    kluči, virzuļi un hidrolīnijas kalpo labi.

  2. jauda- visiem vairāk nekā adekvāta, pat labām mehāniskajām

  3. svars- ja neskaita pāris ar anoreksiju slimas supermodeles, lielākā daļa ir vidēji smagas, un svars svārstās šaurā amplitūdā.

kas paliek pāri- un vismaz man ir vissvarīgākais bremžu izvēlē- vēl jo projām krasi atšķirās starp atsevišķām bremzēm. to nesaka reklāmās un pavisam virspusēji (un ļoti subjektīvi) skar testos.

  1. bremzēšanas ērtums, vieglums un savietojamība ar dažādām stūres un slēdžu kombinācijām.

vienas ir jāspiež ar diviem pirkstiem, pie tam anatomiski neertā veidā, otras ar vienu un pavisam viegli.
vienas ideāli der kopā ar Gripšiftiem (kā daži Formula modeļi), bet ļoti slikti ar trigeriem.
dabisks pirksta novietojums pret anālu.
stingrs hēbelis pret elastīgu.
īss/garš hēbelis- utt utjp. viss tas ir ne tikai svarīgi, bet eventuāli arī nosaka bremžu izvēli. ok, varbūt pirmās bremzes kalpos labi tādas kādas nu ir, bet vēlāk izvirzīsies konkrētas gaumes un pieredzes diktētas prasības.

  1. uzvārīšanās slieksnis un simptomi- (LV apstākļos nav svarīgi)

kad bremzes nokļūst ekstrēmos darba apstākļos, skaidri nodalās sissies un real men :)
vienas uzvārās un vairs nebremzē, būdamas perfekti atgaisotas, otras strādā.
vienām sadeg kluči un rotors, otrām pēc brīža noiet melnums un pazūd smaka un kauč liec atpakaļ plauktā un tirgo kā jaunas :)

Fubar, kā to var noteikt kuri ir tie labie modeļi no Formula kuri labi sapas ar gripšiftiem?

Avid Juicy Ultimate ir looti labas atsauksmes

visi šādas uzbūves Formula modeļi ir ar ļoti garu bremzēšanas rokturi (lever).
EDIT: precizēju- drīzāk nevis garu, bet ar tālu no korpusa novietotu:

http://www.chainreactioncycles.com/Kits.aspx?ModelID=18985

kas ir slikti, ja tev ir trigeri (jābremzē ar “komunikācijas” pirkstu). ja gribēsi saregulēt ērti rādītājpirkstam, tad trigeri būs ļoti tālu no īkšķa (plus īsai stūrei visticamāk tam nemaz nebūs vietas) nezinu kādai būtnei tās bremzes ir būvētas, izskatās ka kāds Formula inženieris ir Gripu fanāts :) (nevaru neko pārmest)

Kā ir ar apkopēm (cik tad daudz ir šo zinošo speciālistu) Hope, Avid un Hayes bremzēm, kā arī rezerves daļu pieejamība latvijā. Interesanti ari uzināt statistiku par kalpošanas ilgumu un brāķu %, jo domaju iegādāties vai nu ebay vai kāda citā tālo zemju veikalā.

ar apkopēm ir tā, ka ir viens labs Hayes speciālists (Speķis), ir tāds fubar, kas var tikt galā ar jebkurām bremzēm. ir Nazis, kas iespējams nākotnē parūpēsies, lai Hope serviss būtu līmenī, un Fox, uz kuru es liktu līdzīgā veidā. Valērijs Veloservisā arī ir labs speciālists. cik man zināms- tas ir viss.

atbalsts

labs:
Hayes, Magura, Hope.

slikts:
Avid, Formula (iespējami uzlabojumi nākotnē)

kalpošanas ilgums- nu tur ir daudz specifiskas lietas. brāķa procents liels ir lētākajām Magurām, liels atteikuma procents ir Hayes 9, bet tās jau arī ir visizplatītākās bremzes LV, un pamatbremze ekstrēmajās disciplīnās.
par dažām bremzēm vēl datu nav.

Formula Oro K24 man ļoti labi derēja gan ar trigeriem gan tagad ar gripiem, pieļauju, ka gaumes lieta, pirkstu garums un citi faktori spēlē nozīmīgu lomu, neko sliktu vevaru teikt…

p.s.
Vienā zavalā ar hēbeļa rokturi izsitu rāmī caurumu :(, labāk būtu salūzis hēbelis…

Nezinu kā citiem bet man ar Shimano duālo hidr.bremžu atgaisošanu nekādu problēmu nebija,ne ar ieprikšējo XT ne ar jauno XTR.Varbūt noderēja ieprikšējā pieredze ar autiņiem.