Hawaii Express

Hawaii Express Ogrē - izcili stulbs pārdevējs

Kāda mana paziņa pirms kādas nedēļas iegādājās dubļusargus un bagāžnieku un lūdza uzstādīt.

Rezultātā bagāžnieks tika uzstādīts ļoti stāvā leņķī (nu tā, ka bagāzņieks praktiski neizmantojams), bet par aizmugurējo dubļusargu "meistars"paziņoja, ka to uzlikt nemaz nevar un piedāvāja iegādāties un uzlikt citu - kas stiprinās pie sēdekļa stutes un, tātad tas būs virs bagāžnieka. Respektīvi, pēc “meistara” teikā un paveiktā sanāca, ka pārdots ir neatbilstošas preces - nedz bagāžnieks sakarīgā veidā stiprinās, nedz dubļusargu var uzstādīt.

Meitene, bez lielas riteņbraukšanas pieredzes ar to samierinājās, bet jaunu dubļusargu gan nepirka.

Velobraucienā apskatijāmies, kas ir iegādāts un ar vienkāršu regulāciju bagāžnieks bija savā vietā un dubļusargs uzstādīts.

Morāle: šajā vietā laikam kaut ko iegādāties nevajadzētu. Un par ko domā veikalu tīkls, ja ņem idiotus darbā?

velo nozarei vajadzētu izstrādāt kaut kādus kopīgus pārdevēju kvalifikācijas kritērijus, citādi pasūtījumi no internetveikaliem tikai pieaugs. Es pats labāk veltu pāris stundas interneta izpētei par attiecīgo produktu un tad pasūtu internetā, nekā tērēju laiku braucot uz veloveikaliem, kur vai nu nezinošas meitenes priekšā, vai kaut kāds gurķis pieņemts, kurš vienīgi zina, kura ir visdārgākā riepa un to tad bīda, kā labāko visiem segumiem.

Protams, ka ne vienmēr tā ir. Ir pieredze ar ļoti zinošu pārdevēju ZZK un Jūrmalas šosejas, Merida uz Tērbatas, Fans uz Deglava u.c., bet pa lielam zinošu pārdevēju/muļķu sastapšanas iespēja veikalos ar velosipēdu specializāciju (ne 100% sports vai sportland utml.) ir apmēram 40/60 par labu muļķiem.

Varbūt veikaliem vajadzētu padomāt par to, ka pārdevējus vajadzētu dalīt pārdevējos, vecākajos pārdevējos un asistentos. Nu nemaksāšu es 20-30% virs interneta veikala cenas, par lietu, ko man pārdod nezinoša meitene vai čalis no ielas. Un no otras puses, ja pārdevējam vai kantorim uzticēšos, nu nebūs problēma arī maksāt par speciālista zināšanām un servisu, bet tad es sagaidītu, ka attiecīgajā kantorī visiem pārdevējiem ir pietiekamas zināšanas, vai arī viņi vismaz ir iedresēti nemuldēt niekus, bet pieaicināt zinošākus kolēģus, ja tur ir.

[quote=fusio]…

Morāle: šajā vietā laikam kaut ko iegādāties nevajadzētu. Un par ko domā veikalu tīkls, ja ņem idiotus darbā?

…[/quote]
Šķiet, tā ir Hawaii Express slimība - arī Biķernieku ielā strādā tādi paši :(
Uz Hawaii Express nekad ne iepirkties ne remontēties jau sen nedodos.

Tīkls nav viens - ārpus Rīgas HE veikali ir franšīzes!

Rīgas HE (biķernieku iela) ar esmu bijis, ļoti nepretimnākoša attieksme, no sērijas bezmaz vai esmu vainīgs ka man tagad ir scott velīts kuram tur ir garantija… Pavisam cita lieta bija HE (Juglas centrā) pārdevējs ļoti sakarīgs un pastāstīja / parādīja mani interesējošo produktu un beigās vēl iedeva -10% atlaidi - protams ka tur arī nopirku precīti, arī pārējās lietas ko piedāvāja (serviss) bija labā līmenī.

Man arī pirmais velosipēds bija Scott, kuru pirku HE, arī jau pašā sākumā bija visādas sīkas problēmas pateicoties tiem, kas to velosipēdu bija likuši kopā … pirmās sezonas beigās, kad aizvedu uz skaļi izreklamēto “bezmaksas” apkopi arī nācās saskarties ar Biķernieku HE servisa “laipno” attieksmi un “lielo” atsaucību. Attieskme bija aptuveni tāda - nu, ko tu te atvilcies ar savu sūda, 250 Ls vērto velosipēdu … tagad HE pērku tikai veloapģērbu vai veloaksesuārus …

tā laikam tāda tradīcija ap šo te Biķernieku veikalu? sen senos laikos arī man nācās izmantot šī veikala pakalpojumus. un vienmēr man gadījās pretī vai nu ārkārtīgi nelaipni tēviņi, vai neko nezinoša, toties laipni smaidoša blondīne :)

Hmm, es laikam citā planētā dzīvoju - Biķernieku ielas havajos vienmēr tieku laipni apkalpota, nekad nav bijis nekādu problēmu ne ar remonta kvalitāti ne ar ko citu.

Bikeru Havajas ieperkos jau gadus… 8-10… vienmer viss ir bumbas, pazistu tur visus un darbinieki (vismaz no veca sastava) ir loti kompetenti un zinosi - viens no labakajiem un pieredzejushakajiem mehanikiem - Vasja un loti izpalidzigi, draudzigi un pieredzejushi pardeveji - izceljot Valdi, kaa vnk labu un forsu cilveku :)
Bija gan tur viens tads igns tipins servisa shanceja, bet pedeja laika vinu tur neesmu manijis… tas bija tads parupjaks un nepieklajigaks calis… citadak viss bumbas :)

No mārketinga teorijas - neapmierināti klienti pastāstīs 5x vairāk citiem cilvēkiem par sliktu servisu nekā apmierināti par labu. Viens īgns čalis var sačakarēt visu veikala imidžu tā ka nemetās :)

viens no labakajiem veikaliem riga tiesi apkalposanas zina, ipasi patikams ir viens kungs tiesi minetaja bikernieku iela HE, nemaz nerunajot par runātīgo meiteni ķengaragā!

Vīrusa mārketings!

[quote=pauls][quote=fusio]…

Morāle: šajā vietā laikam kaut ko iegādāties nevajadzētu. Un par ko domā veikalu tīkls, ja ņem idiotus darbā?

…[/quote]
Šķiet, tā ir Hawaii Express slimība - arī Biķernieku ielā strādā tādi paši :(
Uz Hawaii Express nekad ne iepirkties ne remontēties jau sen nedodos.[/quote]

Šķiet, jāpamato sava attieksme:

  1. pirms gadiem 3, kad vēl ne visai daudz sajēdzu no velo lietām, nodevu HE Biķernieku ielā dēla riteni pirmssacensību tehn.apkopei (pa 18Ls !), pēc kuras bija nepieciešams steidzams riteņa remonts pie Arkādija … ;
  2. … pēc pāris mēnešiem sanāca, ka pāris stundas pirms sacensībām savas nemākulības dēļ sabeidzu dēla razdelkas ratu Colnago Professionall 160g riepiņu, devos uz tuvāko bodi - HE Biķernieku ielā naivā cerībā tur atrast kādu laba līmeņa šosejas riepiņu, pajautāju, vai gadījumā nav aizķērusies kāda 21mm 700c viegla riepiņa, saņēmu atbildi, ka tādas vispār neeksistējot, mazākā esot 23mm, tika piedāvāts iegādāties 25mm ~4000g treniņa līmeņa riepu (brendu neatceros) pa 17Ls. Kad nevēlējos to iegādāties un devos projām, mani pavadīja nievājoši izteicieni par biezajiem nejēgām u.c. …

Njā smaga gan tev riepa bija piedāvāta :))

Njā smaga gan tev riepa bija piedāvāta :))[/quote]
… piedod - protams 400g !

Atsauksme par Hawaii Express servisu.

Vairāk kā divas nedēļas iepriekš pierakstījos rindā uz Hawaii Express servisu. Vēl pabrīdīnāja - vai nu jāatved iepriekšējā dienā vai pieraksta dienā no rīta.
Ok, tu visu saplāno, aizved jau iepriekšējā vakarā velo laicīgi. Bams, bet noteiktajā dienā ar velo netiek nekas darīts un ātrākais kad ķersies klāt ir pēc dienām divām.

Kāda jēga no pieraksta?

Stāsta turpinājums.

Vakar, kad man zvanīja, hawaii pārstāvis teica, ka šodien viņi nestradā, tāpēc ņems tikai piektdien.

Šodien kolēģis brauc garām - strādā kā rutki.

Brauks pec darba un ņems ārā. Tik jautajums - kur lai aizved uz remontu kad ir sarunāts un sataisa ar?

Izklausās neticami. Vai noticis kaut kāds pārpratums, vai vienkārši kļūda komunikācijā.

Jebkurā gadījumā, ja ved velo remontēt nedēļu pirms pirmā seba, tad jārēķinās, ka neies gludi.

ja ir pieraksts un sarunāts, kāda daļa gar sebu

Tāpēc saku - vai komunikācijas kļūda vai arī kaut kāds pārpratums.
Tur strādā ļoti godprātīgi un profesionāli darbinieki, tāpēc neticu, ka bez pārpratuma tāda situācija varētu izveidoties.

Stāsta turpinājums.

Aizbraucu caur visiem stastrēgumiem uz turieni. Puikas strādā, bet redzu, ka viens čalis trūkst. Sapratu, ka tas varētu būt tas pats, kurš man zvanīja vakardien.

Cik no cita mehāniķa dzirdēju - varot ievilkties.
Nesapratu, kas var ievilkties, ja laicīgi plāno darbus.
Sapratu, ka uzņēmumā ir problēmas un neielaisties. Savācu riteni.

Kopsavilkums.
divas nedēļas lieki gaidīts uz apkopi. Jau piesakoties rindā teicu, ka vajadzēs pilno apkopi.

Nav varējuši ne noteiktajā dienā veikt apkopi, ne nākamajā.

Savā pieredzē pat nezinu nevienu autoservisu, kurš šādi būtu muļļājies.