To nevar viennozimīgi apgalvot. Šādas velotehnikas faniem katru gadu notiek izstādes, viena no lielākājām ir SPEZI, kura šogad norisināsies šajās brīvdienās, 27.04.-028.04.2013. Kā arī tiek rīkotas sacensības “Mountain Battle” Amerikā.
Iemesli, kāpēc nav īpaši populārs- cena un ražošanas iespējas. Gandrīz visi rekambeti tiek ražoti mazajās rupnīcās un tiek komplektēti ar samērā dārgām velodetaļām.
Domāju, ka runa vairāk ir par pieradumu nevis kultūru. Izvēle klimata dēļ nav pamatota. Ražotāji rekambentiem piedāvā dažādus risinājumus.
(piemērs)
Lielajā sportā ar šāda tipa velo nepiedalās, jo tas ir aizliegts no 1934. gada.
Arī ar mašīnu daudz patīkamāk braukt pa labiem ceļiem. Šo mītu es pats pārbaudīju izbraucot SEB MTB Siguldā.
Šeit var apskatīt bildes
[quote=toms79]1. Kalnā arī ar šiem grūtāk iet.
2. Pa bedrainu ceļu arī diezkas nav.
3. Braucot intensīvākā satiksmē ceļš ir sliktāk pārredzams, jo braucējs atrodas zemu.
4. Tiem, kam visi diski ir jau iznākuši no mugurkaula, vai nav iespējas braukt ar klasisko divriteni - ideāls aparāts, ja labi nostrādāts.[/quote]
- Viss atkarīgs no treniņiem un sagatavotības, jo tiek noslogotas citas muskuļu grupas.
- Pa bedrainu ceļu ar jebkuru velo ir pagrūti braukt, ja nav amortizācijas.
- Tas ir atkarīgs no konstrukcijas.
- Ideāls arī tiem, kuri rupējas par savu veselību, jo braucēja pozīcija vairāk līdzinās sēdēšanai krēslā, mugura un rokas nav saspringtas.
[quote=KumachanIkemen]Kāds ir reāls vidējais ātrums ar guļamdrilli pa šoseju?
Viņi visi izskatās tādi iegareni un nemanevrētspējīgi. Kā reāli ir ar to?[/quote]
Riteņu bāze ir nedaudz lielāka par šosejas riteni. Iegarens izskatās tādēļ, ka kājas izvirzās priekšā stūrei. Manevrēt nav grūti, protams pie tā vajag pierast.
Atkarīgs no treniņiem. Ja tu pats izmēģinātu, tad ātruma pieaugums varētu būt par 5-15% lielāks.
[quote=mpb]1.Šādi velo ir piemēroti tikai tūrismam un garu gabalu veikšanai pa līdzenu šoseju. 2.
Šie prototipi izskatās pēc freakbike atvasinājumiem - sakrāmēti no tā, kas šķūnītī mētājās.
3. lai būtu kāda patiesa jēga šādam velo, tad smaguma centrs ir jānovieto pēc iespējas zemāk un jāsamazina gaisa pretestība līdz minimumam (sēžot gandrīz pie zemes).[/quote]
- Ideāls variants priekš tūrisma tālākos maršrutos. Aizbraukt līdz veikalam caur mežu arī nebūs problēma.
- Visu nosaka krāsošana. Jebkurš nenokrāsots ritenis izkatīsies līdzīgi. Protams, aluminījs vai titans- nav. Lietojam labāko materialu, ko var atrast Latvijā.
- Līdz tādām konstrukcijām vēl netikām viņas ir diezgan specifiskas. Jo zemāks rekambents, jo grutāk pamanīt to uz ceļiem.
[quote=KKTK]- no auto sliktāk saskatāmi intensīvā satiksmē
- nemanevrētspējīgāki Pirms tukši argumentējiet izbrauciet šo (zaļā bulta) velo celiņa posmu.
- nevar mīt ar savu svaru “dejojot” stāvus.[/quote]
- Karogs uz kāta risina šo problēmu.
- Mēģināsim apskatīt kas tur ir dzīvajā. un ielikt materiālus forumā
- Braucot ar rekambentu tiek pielietotas citu muskuļu grupas. “Dejot” stāvus nevar, bet var atspiežoties pret atzveltni iegūt to pašu efektu.