Tāda lieta - Manitou gaisa amortizatoram nāk lēnītēm laukā gaiss gar to vietu, kur ventilis ieskrūvēts amortizatora korpusā. (pārbaudīju ar ziepju burbuļiem). Ieskrūvēju ventīli pēc iespējas ciešāk - tik un tā spiežas laukā gaiss.
Izskrūvēju ventīli - vītne it kā vesela un bez gružiem, bet pamanīju, ka tur tāds gumijas gredzens/blīve ir bojāta.
Laikam šajā gadījumā vienīgais pareizais jautājums ir “kur Rīgā var nopirkt Manitou ventiļus?”?
Pirmais, ko pamēģināju, bija iesmērēt vītni ar pabiezu smēri ar cerību, ka tā kalpos par blīvi, bet nekā…
Vēl iedomājos, ka varētu plānu polietilēna maisiņu ieskrūvēt vītnē, bet bail, ka neizdošanās gadījumā plēves paliekas tikai piedrazos īekšējo vītni pašā amortizatora korpusā.
[quote=LOOK]Ir jāsalabo oriģinālā blīvēšana, visa veida līmes vītnē ar laiku sāk plaisāt un problēma parādīsies atkal.
p.s. ar labiem epo sveķiem arī var līdzēt.[/quote]
:) par EPO sveķiem- LABĀK NE. LOOK kā ar motoru sportu nedaudz kādreiz saistītam cilvēkam varētu patikt
šis anekdotiskais gadījums no 70-gadiem, kad Latvijas PSR plaši pieejami parādijās epoksīda sveķi:
remontatslēdznieku cehs vienā rūpnīcā. Viens šloseris aizgājis pusdienas pārtraukumā, bet uz sava darba galda “par laimi” atstājis
savas personīgās motorlaivas motora cilindru- svaigi izslīpētu, un remontizmēra virzulis arī tur pat.
Pie blakus galda, ar smalku humora izjūtu apveltīti, džeki ķimerējās/esperimentē ar jauniegūtajiem epoksīda sveķiem- apmēram
skaidrs kā notikumi attīstijās tālāk…:) Beidzās viss ar pilībā izdemulētu komplektu- virzulis/cilindrs:)
Sorry par SPAM, vienkārši EPO tāda leģendāra lieta:)
piedod, ka neatbildēju personiski, tad nu šeit:
skatoties cik ļoti tā blīve ir bojāta, ja ļoti, tad nekā- meklē līdzīgu. var provēt ar vāju hermētiķi ielīmēt blīvi iekšā, cerībā, ka hermētiķis aizpildīs bojājumus gredzenā. pašu vītni un ligzdu neattauko, lai var atskrūvēt vaļā.
ja bojājums mazs, ar balto teflona lenti var tīri veiksmīgi satīt tā, ka gaisu garām nelaiž. plus vēl zilo vītnes fiksatoru uz vītnes, kas kalpos kā papildus blīvējošs elements. cik sapratu, tev vēl arī skrūvējas tā padarīšana vaļā- tad nu to arī atrisināsi.
Par tā laika tehnoloģijām nav runa. Patreiz veikalos ir pieejami ļoti plastiski sveķi (piem. Bison), ar tiem rezultāts būtu apmierinošs. Mans ieteikums nav salīmēt neizjaucamu mezglu, bet tieši otrādi, ar sveķiem izveidot platformiņu (tā teikt, lai blīvei ir kur piespiesties).
Paldies par daudzajiem padomiem!
Nevaru gan iepriecināt lasītājus ar interesantiem “Makgaivera risinājumiem”.
Problēma atrisinājās pati no sevis - rūpīgi un maksimāli cieši ieskrūvēju ventili vēlreiz. Rezultātā laikam bojātā blīve tomēr tika vienmērīgi piespiesta, un gaiss vairs laukā nenāk (varbūt ļoooti lēni).