Fulcrum RM5 pret RM3

Sveiki,

Laikam ir pienācis laiks nomainīt ratus, patreizējie velo stock rati, izskatās nokalpojuši savu un vairāk, kā ripināt uz darbu negribās viņiem uzticēt.
Tātad nonākam pie topika.

Esmu noskatījis 3/4 iespējamos variantus:

  1. Fulcrum Red Metal 5

un tad jau pēc cenas, būtu jābūt pulka labākus
2. Fulcrum Red Metal 3
3. Bontager Race Lite
4. DT Swiss 240S Disc / XR 400

Pašlaik viņi visi, izņemot RM5 ir +/- 50 Ls robežās iegūstami un te ir dilemma :)

Budžets šajā gadījumā nebūs izšķirošais, bet vairāk interesē price/performance. Neesmu spicā gala braucējs, bet negribētos paņemt, ko tādu, ko citi neieteiktu.
Ar ko RM5 atšķirsies no RM3. Būtīskākais jautājums, cik izturīgi ir RM5. UST neplānoju izmantot, patreiz kameras apmierina.

Tad varbūt nedaudz, kas tam ratam būtu jāpacieš:

  1. Mans svars ~80kg (max 85, vismaz pagaidām ;)
  2. Gribētos, lai iztur vismaz 8-10k, no kuriem 70% būtu pa šoseju, vai ja precizējam, kādus 3k km, pa bezceļiem, treniņos un kādos SEBos un tehnikai nepatīkamos SPA un Livelo

Varbūt kāds no RM5 esošajiem lietotājiem var padalīties pieredzē un pastāstīt. Varbūt pat Fox var padalīties pieredzē, kā ir ar Fulcrum.
Ā un jā, galvenais, kā ir ar daļām, ja nepieciešamas, cik noskatījos, tad spieķi nav standarta, tie ir dabonami uz vietas LV? Protams, es zinu, ka par DT 240s, nekas labāks nav, bet varbūt tomēr labākais nemaz nav vajadzīgs :)

Paldies jau iepriekš,
Edzz

DT viennozīmīgi

RM5 - izturīgi… es nobraucu visu pagājušo gadu pa LV un vel gada sākumā pa Spānijas klintīm mazliet… tad tika veikta “taisnošana” kura gan patiesībā īsti nebija nepieciešama :) Svars ko turēja - diapazonā no 98-86kg, kāds nu kuro brīdi tas man bija un rati žēloti netika.

Tiesa gan tieši tagad pēdējās dienās izbeidzās gultnis/-ņi freehub bodijam…

Kopumā: nebūt tie vieglākie rati, bet price/performance lieliska un izturība tā pat :)

Man Dt ar taadaam rumbaam ir nogajushi vairaak par tavu velamo, shogad nomainiju gultnjus pec 4 gadu maukshanas.

Ar iepriekšējā modeļa RM5 un 2 gados ir nobraukti aptuveni 6tkm un pagaidām nav bijusi nepieciešamība kaut ko mainīt (mans svars ap 70 kg). Visi spieķi ir ļoti stingri - nekas nav jāpievelk. Rati ļoti stingri, bet protams, ka ir smagāki par pārējiem Tevis minētajiem.

Ar RM3 2010. gada nobraukti kādi 500 km (braukts tikai sacensībās) un arī neko sliktu nevaru pateikt. Ripo ļoti labi. Ņem vērā, ka RM3 2010 ir tubeless rati.

Ņem RM-3. . Nespēlēsies ar karčeru, mūžīgie rati.

ir dažas lietas, kādēļ neviennozīmīgi! :)

A tā, ja budžets atļauj ņemt RM3, tad jāņem trešie. Svars arī ļoti labs - 1685g. Un ja brauksi ar kamerām, tad varēsi nelikt aploku lentas. :) Savādāk visas Fulcrum tehnoloģijas tagad ir pieejamas par mazāku naudu - tas ir jau RM3. Rezerves daļas var dabūt, tiesa gan, ne uz sitiena.

Tā arī ne viens nav uzrakstījis, kādas tieši ir RM5 un RM3 atšķirības, kā arī vismaz aptuvenās cenas!
No sevis varu tikai pierakstīt svara attiecību (ja kādam slinkums meklēt):

       Priekš.        Aizmugur.

RM5 821 984
RM3 745 940
Starp. 76 44

Avots

Paldies visiem par info, bet tomēr laikam Deryl vienīgais saprata manu mājienu ar slotas kātu :)
Man vairāk šeit interesēja ar ko atšķirsies RM5 no RM3, ja neskaita svara starpību. Cenas starpība ir tomēr ± uz pusi un līdz ar to arī gribētos zināt, vai RM3 ir RM5 reiz 2 vai tomēr tikai biku labāki. Vai cenu starpība veidojas uz šiem 120 gramiem, ko Deryl norādīja.

Kā jau minēju es neesmu spicā gala braucējs un 1.8kg pret esošajiem 2+ ir vērā ņemams spēka ietaupijums jau tā :)

Augstāk jau tika minēts, ka RM3 ir bezkameru rati, kas, manuprāt, neskaitot svaru, ir būtiska atšķirība. Attiecībā uz rumbām, aplokiem un spieķiem nevarēšu komentēt, ar ko tie, izņemot svaru, būtiski atšķirās.

es uz sava vecā velo saliku kustom ratus ar mavic bezkameru aplokiem.
vienīgā atšķirība ir mazliet smagāki kā kameru aploki un mazliet grūtāk bortējas nos līdz iemanās.

principā praktiski jebkuru aploku var uztaisīt par bezkameru…

var, tikai tas ir papildus svars. Tici man, ir starpība starp RM5 un RM3. Un svaram ratos ir LIELA nozīme. Tāpēc, ja var atļauties RM3, tad uz priekšu. Un RM3 ir vieni no lētākajiem bezkameru ratiem tirgū. Piemēram, Mavici, ar līdzīgiem parametriem ir par 100Ls dārgāki.

[quote=Edzz]Sveiki,

Laikam ir pienācis laiks nomainīt ratus, patreizējie velo stock rati, izskatās nokalpojuši savu un vairāk, kā ripināt uz darbu negribās viņiem uzticēt.
Tātad nonākam pie topika.

Esmu noskatījis 3/4 iespējamos variantus:

  1. Fulcrum Red Metal 5

un tad jau pēc cenas, būtu jābūt pulka labākus
2. Fulcrum Red Metal 3
3. Bontager Race Lite
4. DT Swiss 240S Disc / XR 400

Pašlaik viņi visi, izņemot RM5 ir +/- 50 Ls robežās iegūstami un te ir dilemma :)

Budžets šajā gadījumā nebūs izšķirošais, bet vairāk interesē price/performance. Neesmu spicā gala braucējs, bet negribētos paņemt, ko tādu, ko citi neieteiktu.
Ar ko RM5 atšķirsies no RM3. Būtīskākais jautājums, cik izturīgi ir RM5. UST neplānoju izmantot, patreiz kameras apmierina.

Tad varbūt nedaudz, kas tam ratam būtu jāpacieš:

  1. Mans svars ~80kg (max 85, vismaz pagaidām ;)
  2. Gribētos, lai iztur vismaz 8-10k, no kuriem 70% būtu pa šoseju, vai ja precizējam, kādus 3k km, pa bezceļiem, treniņos un kādos SEBos un tehnikai nepatīkamos SPA un Livelo

Varbūt kāds no RM5 esošajiem lietotājiem var padalīties pieredzē un pastāstīt. Varbūt pat Fox var padalīties pieredzē, kā ir ar Fulcrum.
Ā un jā, galvenais, kā ir ar daļām, ja nepieciešamas, cik noskatījos, tad spieķi nav standarta, tie ir dabonami uz vietas LV? Protams, es zinu, ka par DT 240s, nekas labāks nav, bet varbūt tomēr labākais nemaz nav vajadzīgs :)

Paldies jau iepriekš,
Edzz[/quote]
Par kādu cenu koridori iet runa? Man izskatās ka šie rati savā starpā atšķiras vairāk kā par 50LVL, vismaz RM5 attiecībā pret DT Swiss 240S/XR400

Piekrītu emilam-viennozīmīgi DT,vēl jo vairāk ja tubeless nav vajadzīgs.
palasi šeit par RM 3-5, DT tādu problēmu nav
http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=8040

Cenu kategorija ir ap 250 - 280 Ls. RM3 iet pa 250 DT var dabut pa 280 no fričiem, komplektacija, ko noradiju, Bontrager kacs, tu jau zini ;)

Idejiski šeit bija noskaidrot, kāda ir starpība starp RM3 un RM5, varbūt nemaz nav jāiegulda 250Ls, bet varbūt mani pilnībā apmierina letāks variants.

uzraksti FOXam pa DT ratiem, es zinu pa cik viņš manam čomam tādus pārdeva
ne uz 400 aplocēm, bet gan uz vieglajām 4.2 aplocēm ja nemaldos
sen neesmu lūkojies uz tik augstas klases daļām
cenai jābūt Tavā cenu grozā ;)

ā, un tikko pieminētās remonta problēmas, varu derēt, ka gultņus DT rumbai nebūtu tādas problēmas dabūt ;)

[quote=artis]Piekrītu emilam-viennozīmīgi DT,vēl jo vairāk ja tubeless nav vajadzīgs.
palasi šeit par RM 3-5, DT tādu problēmu nav
http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=8040[/quote]

Jā, tādu problēmu nav, jo ātrāk vajag jaunu barabānu! :)