2012.gada 12.aprīlī, 13:00 Vērmanes dārzā, Rīgā, notiks prezentācija – pasākums medijiem, kurā pirmoreiz tiks prezentēti jaunie, Ērenpreiss saražotie velosipēdi.
Arī paspēju paskatīties, ļoti glīti - labs sākums. Žēl, ka daudziem būs par ekskluzīvu, patiktu redzēt ielās daudzus Ērenpreisus. Cerams, ka nākotnē būs arī kāds līdzīgā stilā ieturēts “tautas” modelis.
Būtu daudz jaukāk, nekā patreiz izplatītie, ar plastmasām apkarinātie, aplīmētie un aprakstītie lielveikalu MTB. Domāju nekas neiespējams - mazāk ādas un “brendu” komponenšu, kopējai kvalitātei nebūtu nemaz jācieš.
Ir jau gan ekskluzīvs - parastu, jaunu velo ar cieto dakšu, gēla padibeni un dubļu bleķiem var dabūt par kādiem 125…150Ls? Ērenpreisam lētākajā variantā sanāk 2x vairāk samaksāt
Tas ir apsveicams panākums! Un nevērtējiet par stingru, jo tas taču pats sākums. Apsveicu visus, kas iesaistīti šajā projektā. Un tiem, kas var atļauties, bet vēl šaubās, iesaku izvēlēties tieši Erenpreis šī gada modeļus. Kādreiz tie būs relikvija kā pirmie modeļi no atjaunotās ražošanas.
Esmu nedaudz sekojis šī segmenta attīstībai Eiropā, tāpēc varu teikt, ka nav ne vainas pirmajam cepumam. Cena pilnīgi atbilst komplektējošajām daļām un dizainam.
Cepums Tomam par uznjeemiibu!
BTW, Ja kaads pacels Ozolnieku, tad tas nu nebuus nekaads tautas modelis, bet gan iists oldscool aatruma gaazjamais aparaats!
Saki, kuras tad daljas no visa velo tiek razjotas Lv??
Ikdienā tusēju forumos, kur cilvēki būvē augšā Pegoretti, English, IF, u.c. tērauda rāmjus ar Campagnolo grupām, klasiskiem ratiem. Lūk tur ir pievienotā vērtība. Taču tas pats Pegoretti rāmis maksā 3-5k$ bez dakšas. Rietumeiropā un aizjūras zemēs ir cilvēki kas sacensībās savu mūžu nebrauks, taču tie svētdienās izbrauc ar 25k$ vērtu tērauda velosipēdu. Un šeit nav runa par to, ka šiem cilvēkiem ir iesmērēts ķīnietis ar kautkādu uberkuhl brendu, šeit ir runa par pievienoto vērtību ko rada cilvēku roku darbs būvējot un krāsojot rāmjus.
super ! malač i!forši ka notiek šitādas lietas, ričuki smuki, gods un cieņa, veiksmi tirgošanā ! bet … bet baigi cērt acīs reklāmraksti ar tekstu ka ražots Latvijā … plānots, dizainiņš un salikšana jā, bet vai ražošana? jeb tomēr rāmis un citi komponenti ir ražoti kādā no vietējām metāldarbnīcām vai ādasdarbnīcām? vienīgi ja ķēdes ir Daugavpils, bet diezvai :) nekāda negatīvisma, vienkārši maldinoši skan