Erenpreiss

http://erenpreiss.com/lv/

2012.gada 12.aprīlī, 13:00 Vērmanes dārzā, Rīgā, notiks prezentācija – pasākums medijiem, kurā pirmoreiz tiks prezentēti jaunie, Ērenpreiss saražotie velosipēdi.

Greta 315
Tom 295
Gustav 415
Paula 475

Vizuāli, protams, smuki.

Izrādās Gandrs, jau tirgo.
http://www.gandrs.lv/pilsetas-velosipedi/zimols:erenpreiss/

Arī paspēju paskatīties, ļoti glīti - labs sākums. Žēl, ka daudziem būs par ekskluzīvu, patiktu redzēt ielās daudzus Ērenpreisus. Cerams, ka nākotnē būs arī kāds līdzīgā stilā ieturēts “tautas” modelis.

Būtu daudz jaukāk, nekā patreiz izplatītie, ar plastmasām apkarinātie, aplīmētie un aprakstītie lielveikalu MTB. Domāju nekas neiespējams - mazāk ādas un “brendu” komponenšu, kopējai kvalitātei nebūtu nemaz jācieš.

Nedomāju, ka viņu ražošanas apjoms spētu izturēt “tautas” pieprasījuma līmeni.

Vai būtu jāsaprot, ka rāmjus paši būvē?

Kā tas ir ekskluzīvi? Normāls auto par normālu cenu + vēl valstij samaksā pvn. Liela daļa daļu gan nav ražotas lv, to ar varbūt var sākt

Ir jau gan ekskluzīvs - parastu, jaunu velo ar cieto dakšu, gēla padibeni un dubļu bleķiem var dabūt par kādiem 125…150Ls? Ērenpreisam lētākajā variantā sanāk 2x vairāk samaksāt

Varbūt “lētos” velo var ražot, atjaunojot kādu citu zīmolu, piemēram, Latvello, Ozolnieks, Leitners? :)

Tads sedeklis vien maksā 50 ls NEW

par sēdekli šaubu nav, ka tā arī varētu maksāt, tādēļ jau arī ir ekskluzīvs velo :)

Nudien glīti velo, būs kaut kas no viņiem jāpaņem.

Manuprāt, velosipēdu vienīgais akcents tik ručkas un sēdeklis vien ir!
Līdz galam kaut kas nav, bet ceru ka tas tikai sākums!

Patreiz velosipēds…izskatās pēc ķīniešu ražojuma.

Visu cienju iesaistiitajiem maarketinga cilveekiem! Domaaju, ka shiem velo ir savs pirceejs.

Dzīvē nav redzēts. Pēc bildēm spriežot, Ērenpreiss Stiliņš ieturēts, ko bez atsevišķām smukām (visdrīzāk arī padārgām) detaļām būtu grūti izdarīt.

Skaidrs par dizainu un brendu jāpiemaksā. Salīdzinot ar merša veļukiem šis vēl ir ļoti izdevīgs darījums:D

Galu galā vietējais produkts- super!

Priekš visiem tiem hipsteriem ar Aifouniem es ieteiktu ražot vēl ekskluzīvākus un vēl dārgākus.

viņi jau neslēpj ka tie ir ķīniešu rāmji… brends tik vietējais un par to arī cena kā saka simtslatu ritenis pa trīs simtiem :)

tikko izlasiju TOM specifikāciju gribu atvainoties tas nav simts latu ričuks bet piecdesmit :)

ja nav nekā laba, ko patikt, varbūt var neteikt neko, vai iziet ārā izbraukt kādu aplīti?

p.s. eju ārā

Cienījamie kungi un dāmas!

Tas ir apsveicams panākums! Un nevērtējiet par stingru, jo tas taču pats sākums. Apsveicu visus, kas iesaistīti šajā projektā. Un tiem, kas var atļauties, bet vēl šaubās, iesaku izvēlēties tieši Erenpreis šī gada modeļus. Kādreiz tie būs relikvija kā pirmie modeļi no atjaunotās ražošanas.

Esmu nedaudz sekojis šī segmenta attīstībai Eiropā, tāpēc varu teikt, ka nav ne vainas pirmajam cepumam. Cena pilnīgi atbilst komplektējošajām daļām un dizainam.

Cepums Tomam par uznjeemiibu!
BTW, Ja kaads pacels Ozolnieku, tad tas nu nebuus nekaads tautas modelis, bet gan iists oldscool aatruma gaazjamais aparaats!

Saki, kuras tad daljas no visa velo tiek razjotas Lv??

  • Baltais

Iekakāšu arī es savus divus centus.

Ikdienā tusēju forumos, kur cilvēki būvē augšā Pegoretti, English, IF, u.c. tērauda rāmjus ar Campagnolo grupām, klasiskiem ratiem. Lūk tur ir pievienotā vērtība. Taču tas pats Pegoretti rāmis maksā 3-5k$ bez dakšas. Rietumeiropā un aizjūras zemēs ir cilvēki kas sacensībās savu mūžu nebrauks, taču tie svētdienās izbrauc ar 25k$ vērtu tērauda velosipēdu. Un šeit nav runa par to, ka šiem cilvēkiem ir iesmērēts ķīnietis ar kautkādu uberkuhl brendu, šeit ir runa par pievienoto vērtību ko rada cilvēku roku darbs būvējot un krāsojot rāmjus.

http://www.google.lv/search?q=pegoretti+responsorium&oe=utf-8&rls=org.mozilla:lv:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=lv&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=5uuHT9mNI4_Z4QSCqJnhCQ&biw=1173&bih=818&sei=6uuHT_auE8eg4gTDy7m7CQ

super ! malač i!forši ka notiek šitādas lietas, ričuki smuki, gods un cieņa, veiksmi tirgošanā ! bet … bet baigi cērt acīs reklāmraksti ar tekstu ka ražots Latvijā … plānots, dizainiņš un salikšana jā, bet vai ražošana? jeb tomēr rāmis un citi komponenti ir ražoti kādā no vietējām metāldarbnīcām vai ādasdarbnīcām? vienīgi ja ķēdes ir Daugavpils, bet diezvai :) nekāda negatīvisma, vienkārši maldinoši skan