Pie apģērbu dizaineres Indras Miklāvas var pasūtīt džinsenes ikdienas braukšanai ar velo. Tās ir stilīgas bikses, ar dažādām speciālām papildus fīčām: izmantots nedaudz elastīgs džinsa audums; ir odere dibenam un ceļiem; paaugstināta aizmugures daļa (lai “krājkasīte” nerēgojas un nesalst); papildus apjoms pie ceļgaliem (lai kāja ērtāk locās); savelkami bikšu gali, utt.
Pats tādas valkāju un nebeidzu priecāties! Ir tiešām ērti, un vēsā laikā- tā kā tagad- tās oderītes ceļiem ir baigi labā lieta!
Cik apmēram maksā?
bez bildes, cipariem vai vismaz kontaktiem tāds blablabla vien sanāk…
Un aptuvenā cena? t.b. vai parasti mirstīgie maz var tādas atļauties?
gan jau viena karbonizētā velo cenā :)
Ikdienaa un “taapat padauziities” valkaaju Dragging Jeans motociklistu dzhiinas ar NORMAALA augstuma vidukli (neesmu hareema meitene) un kevlaara ielaapiem bikshdibenaa un celjgalos. Nopeerkami motobodees. Cena kaa normaalaam dzinseneem bodees, paskats kaa pavisam parastaam, nestiliigaam dzinseneem + apzinja ka es kaa godiigs latvieshu elektroinzenieris NEVALKAAJU taadas pat uuzas kaa visaadi tur uuberstiliigie fixedgear baarmenji, reklaamisti un webdizaineri. :) Katraa jokaa ir daljinja joka.
Ja tev ir dārgs apģērbs, tas nozīmē, ka tev ir daudz naudas, kas savukārt nozīmē, ka tu esi gudrs, iekārtojies labā darbā, secinājums - veiksminieks!
Pretējo penteri labāk nerakstīšu…
Nu ir arī tāda lieta kā neizrādīšanās :)
bet džinsi nav diez ko ērti braukšanai - tie toč der tikai dizaineriem un citiem ārtisitiem, kas slaistās pa pilsētu no punkta A uz C caur B, un vakarā barčikā nonākot. Šito vajag kādiem traukiem.lv velo-grupā iemest, ne jau xc :)
Priekš sportiskas braukšanas nav diez ko ērti, bet ja vajag, piemēram, aizbraukt uz skolu, kur nav kur pārģērbties, ērtas džinsenes ir labs variants. Klasesbiedri nesapratīs, ja stundās sēdēsi apspīlētās velobiksēs. :)
Mazliet offtopika - kā šodien nācās secināt, jāģērbjas ir normāli… vnk tikko no ārstiem, rentgeniem - apsaldēts muguras nervs, pats no ierindas izsists uz hvz cik ilgu laiku. Iespējams, ka paaugstināta aizmugures daļa biksēm pat būtu līdzējusi. Tā ka ja vēl minam, tad ģērbjamies atbilstoši laika apstākļiem:)
Cipars grozās ap 100 Ls. It kā dārgi, bet tai pat laikā- izgatavotas konkrētam klientam, ņemot vērā visas vēlmes, plus individuāls roku darbs.
Ja pierasts pirkt Diesel vai G-Star, tad cenai vispār nevajadzētu būt problēmai :)
Bildes un sīkāks info jājautā Indrai Miklāvai- indramiklava at indramiklava punkts com
Pēc skata- foršas, stilīgas džinsenes. Bet ne pārstilīgas, un bez visādām liekām ārišķībām. Ir vairāki modeļi, tā ka ir ko izvēlēties.
Jā, piekrītu- parasti, veikalā pirkti džinsi nav pārāk ērti braukšanai. Bet šīm tāpēc jau ir visas tās papildus fīčas. Tās bikses ir speciāli konstruētas sēdpozīcijai uz velosipēda. Tagad jau pēc pieredzes varu teikt, ka ērtības un funkcionalitātes ziņā ir ļoooti liela atšķirība starp šīm, un parastām veikala džinsenēm. Domāju, ka arī rūdīti xc braucēji reizēm brauc no punkta A uz punktu B, uz skolu, uz darbu, uz baznīcu, un kur tik vēl ne…
nav tik traki ar tiem dzinsiem un braukshanu ar velo - nav veel sanaacis nopirkt dzinsus, kuros buutu neerti braukt ar velo :D vieniigais, kas aatri braucot nerullee ir dzinsi ar platajaam staraam, bet taa kaa ar garajaam dzinsaam rudens tumshajos vakaros sanaak braukt, tad ap kaaju aplikta atstarotaaja lenta visu atrisina. Ja sportiski brauc ta labaak nopirkt tam domaatu velo apgjeerbu, ja leenaam minaas, lai neiesviistu tad ir absoluuti vienalga kaadas bikses kaajaas
Ls 100 nav galīgi adekvāta cena, un nevajag salīdzināt ar DIESEL, jo DIESEL tikai LV maksā kosmisku cenu…mūsdienās labas džinsu bikses braukšanai ar velo, jebkurā darbnīcā pēc tava pasūtijuma uzšūs par Ls 50 MAX…
100 lati par džinsu biksēm, pff. Ikdienā braucot ar džīnām tām ātri vien izdilst dibens, mēnešus divus tik turēs …
Uzvelkot zem parastajām džīnām garos velošortus ir pat ļoti ērti un silti braukt, šādos apstākļos kādi ir tagad …
[quote=mellaisa]100 lati par džinsu biksēm, pff. Ikdienā braucot ar džīnām tām ātri vien izdilst dibens, mēnešus divus tik turēs …
Uzvelkot zem parastajām džīnām garos velošortus ir pat ļoti ērti un silti braukt, šādos apstākļos kādi ir tagad …[/quote]
Domājams šīm speciālajām džinsām ir speciāli padomāts par to, lai mazāk diltu - tieši pēcpuses daļa, bet anyway par ko tad jāmaksā tie +/- Ls 100:
1.) Materiāls;
2.) Darbs;
3.) Maksa par zīmolu.
Pērkot DIESEL vai TOMMY HILFIGER tu maksā par zīmolu, vismaz 80%…
katru dienu ar vienaam un taam pashaam dzinsaam? un tad no kaa gan taisiits seedeklis vai dzinsas, ka izdeldee taas paaris meeneshu laikaa? vai arii dzinsaas tiek braukti 3000km meenesii?
Bikšu ideja ir braukt no punkta A uz B, un sestdienās iemest BEKO.
[quote=Pindzele][quote=mellaisa]100 lati par džinsu biksēm, pff. Ikdienā braucot ar džīnām tām ātri vien izdilst dibens, mēnešus divus tik turēs …
Uzvelkot zem parastajām džīnām garos velošortus ir pat ļoti ērti un silti braukt, šādos apstākļos kādi ir tagad …[/quote]
Domājams šīm speciālajām džinsām ir speciāli padomāts par to, lai mazāk diltu - tieši pēcpuses daļa, bet anyway par ko tad jāmaksā tie +/- Ls 100:
1.) Materiāls;
2.) Darbs;
3.) Maksa par zīmolu.
Pērkot DIESEL vai TOMMY HILFIGER tu maksā par zīmolu, vismaz 80%…[/quote]
2 mēnešus… betona sēdeklis, vai? :)
Jā, šīm “speciālajām” džinsām ir padomāts par dibena ne-dilšanu.
Bet 100 Ls laikam jau ir par to, ka:
Pirmkārt- tās ir SPECIĀLI izstrādātas lai ikdienā brauktu ar riteni. Ar īpašām fīčām, kas padara tās ērtas un piemērotas velo braukšanai.
Otrkārt- roku darbs, pēc individuāla pasūtījuma un individuāli noņemtiem mēriem. Un ir vismaz 1 reizi jāiet uz laikošanu. Iespējams tāpēc ir tik ērtas.
Bet pa lielam- vaicājiet dizainerei, neesmu jau nekāds aģents ;)
Man tādas bikses ir jau trešās, es braucu un priecājos, un man viss patīk. Tik vien, kā vēlējos pavēstīt arī citiem, ka tik tiešām ir to vērts.
Jebkurā šūšanas darbnīcā viss ir roku darbs, un mērīt jāiet vismaz reizes 3, jo viss ir individuāls pasūtījums. Runājot par vēstījumu, tas vairāk izklausījās pēc reklāmas, bet ANYWAY, ja jau esi Ls 300 samaksājis, tad jau laikam ir OK…lai vecas…
Tikpat labi varētu apgalvot, ka jebkurā velo darbnīcā var remontēt jebkuru velosipēdu… bet parasti mēs tā nedaram, vai ne?
Par reklāmu- esmu gatavs reklamēt arī Trek velosipēdus, Brooks sēdekļus, Lezyne pumpjus, utt… jā, man patīk glītas, kvalitatīvas un pārdomātas lietas.