DT SWISS 340 - ko spečuki sakat par šim rumbām?
kā ir salidzinājumā ar Shimano XTR?
Braucu jau otro gadu. Ūdens un netīrumi iekšā neiet - gultņi, kā jauni.
Ļoti skaļš tirkšķis - to var uzskatīt gan par plusu, gan par mīnusu.
Nobraukti gan tik kādi 150km, tirkšķis nezkāpēc kluss (bet labi akcentēts). Griežas sasodīti labi, neko citu pagaidām nevaru teikt. Ražotājs mājaslapā draud, ka varēšot apkārt pasaulei apbraukt; esot tas pats, kas (iespējams, ka) kulta 240’s, tikai par 100g smagāka (aizmugurējā)…
kādā cenā tagad tie ir stockā? pa cik ir iepsēja dabūt jaunus priekšējo un aizmugurējo rumbu?:):):)
vēl varbūt stulbs jautājums kā iesācējam - zinu, ka vajag upgrade esošajam rumbām - patreiz stāv standarta komplektācijas rumbas kaut kas starp alivio un deore… vai ripošanas kvaliāti var sajust? kā tautā saka - ripos labāk?
Kaut kā jau tā pieredzīte ir jāvāc:):)
iepriekš paldies:)
JĀ. Ja tagadējās rumbas (starp alivio un deore :) konusus var savilkt slikti, vai par daudz, kā arī excentru savelkot ar dažādu spēku var ietekmēt rumbas griešanos, tad zini, ka 340 ir slēgtie gultņi, kas nav jāregulē. Viņi vienkārši griezīsies ļoti labi. Un arī aizsargblīvējums ir daudz slapjuma un dubļus aizturošāks.
JĀ. Ja tagadējās rumbas (starp alivio un deore :) konusus var savilkt slikti, vai par daudz, kā arī excentru savelkot ar dažādu spēku var ietekmēt rumbas griešanos, tad zini, ka 340 ir slēgtie gultņi, kas nav jāregulē. Viņi vienkārši griezīsies ļoti labi. Un arī aizsargblīvējums ir daudz slapjuma un dubļus aizturošāks.[/quote]
Tad jau sanāk ka mans XR ir sliktāks? Jo man ir vaļējie gultņi, un jā tiešām piegriežot eks. var regulēt rumbas griešanos.
Njiko njesaprot :(
VaiVilks - vai tavs XR (???) ir starp alivio un deore, kas tika pieminēts manā tekstā?
Bet principā kaut kur lasīju, ka LABI noregulēts XTR griezīsies labāk kā slēgtie gultņi, taču. Vai esi pārliecināts, ka konusi ir labi un pareizi pievilkti? Bet kaut vai dēļ tās iespējas, ka klasiskie gultņi var atskrūvēties un laicīgi nepamanot galīgi visu sabeigt - slēgtie gultņi ir ērtāki lietošanā.
[quote=KKTK]VaiVilks - vai tavs XR (???) ir starp alivio un deore, kas tika pieminēts manā tekstā?
Bet principā kaut kur lasīju, ka LABI noregulēts XTR griezīsies labāk kā slēgtie gultņi, taču. Vai esi pārliecināts, ka konusi ir labi un pareizi pievilkti? Bet kaut vai dēļ tās iespējas, ka klasiskie gultņi var atskrūvēties un laicīgi nepamanot galīgi visu sabeigt - slēgtie gultņi ir ērtāki lietošanā.[/quote]
KKTK tas bija vienkārši jautājums vai XR ir sliktāks par SWISS 340.
Graudu maize ir labāka par klasisko rupjmaizi.
ko jūs spečuki ieteiktu, kā pareizāk rīkoties…
ir budžets un jāizdara izvēle:
vai iegādāties jaunu ratu komplektu ar xtr rmbām un DT SWISS X430 aplokiem,
http://www.dtswiss.com/Products/Components2009/Rims/XR-rims/X-430.aspx
vai arī iegādāties tikai rumbas DT SWISS 340…
http://www.dtswiss.com/Products/Components2009/Hubs/340.aspx
ja ņem ratus, var vecos atstat ziemai bojāšanai, bet ja tomēr investēt visus līdzekļus rumba ir daudz labāks lēmums, tad tā jau ir cita lieta!
Kā jūs rīkotos? Kā iz pieredzes bijis?
ja Jums būtu jāizvēlas, un nekā nebūtu tagad, ko jūs izvēlētos un kāpēc?
Man ir tāds ratu komlekts rezervē(xtr+340, gonkās braucu ar Fukrum.), varu teikt ka feins komplekts.Ripo labi, aploks nav vieglākais, bet izturīgs.