Bremžu disks strīķējas gar klučiem. Ar parasto metodi — atbrīvot bremzēšanas mehānisma skrūves, nospiest rokturi un skrūves savilkt — nekas nav līdzēts. Šķiet, ka sprauga starp bremžu klučiem vienkārši ir par šauru. Rotors drusku met, bet tas ir mazāk par milimetru.
Klučus izņēmu un atspiedu mehānismus atpakaļ, bet, kā nospiež bremžu rokturi, tā kluči atkal nostājas vecajā vietā. Vai ir kāds veids, kā panākt, ka sprauga starp klučiem kļūst platāka un tādā stāvoklī arī saglabājas?
Atrod kaut ko plānu un stingru, piemēram, vecu kredītkartes gabalu, un mēģini ar to paregulēt, ievietojot to vienā, vai otrā pusē starp kluci un rotoru un atkārtojot to secību, ko pats aprakstīji.
Man ar hayiem ar nav tā veiksmīgākā pieredze (hayes nine nekad nestrādāja un stockeri uzsprāga), avidi vienmēr strādājuši perfekti, tikai neredzu nepieciešamību pēc tām daudzajām šaibām.
Vesels ēdis! :)
Darbs ir vienkāršs un prasa maz spēka patēriņa. Galvenais to izpildīt nesteidzoties. Tad arī radīsies skaidrs priekšstats, ko īsti dari.
Vēl viens ieteikums. Rotora strīķēšanos/mešanu var konstatēt ne tikai pēc skaņas, bet arī skatoties bremžu suportā, kā rotors uzvedas starp klučiem - gaišs fons grīdas vai kaut nomestas avīzes izskatā palīdzēs.
p.s. Protams, to visu drīkst uzsākt tikai pēc a. god. jt, Daniels un emils sniegto nenovērtējamo padomu rūpīgas iekalšanas un skrupulozas vērā ņemšanas! :D
Par rotora taisnošanu viss ok,sagūglēts ir čotka,cepums arī no manis.Pat divi.Vnk replika bija par pašiem hajiem strokeriem,kas ir arī Alefam.
Arī mehs stāstija,ka tieši haiji strokeri ir diezgan gemaroinijs pasākums ar krietnu jebatorijas piedevu…,bet varbūt,ka tā ir tikai mana bēdīgā pieredze.
Alef,labāk pastāsti,kā beidzās pieregulēšana,vai līdzēts bija tikai ar rotora iztaisnošanu,jebšu tomēr beigās vajadzēja zelta rokupalīdzību?
Rotoru iztaisnoju ar Krigera ieteikto metodi. Perfekti nav, bet strīķēšanu novērš, un, kad atkal sākas, tad atkārtoju. Un izvairos no rata ņemšanas nost pat velosipēdu transportējot mašīnas bagāžniekā, jo tad čakars atsākas pēc pilnas programmas.
Nez, bet laikam ejot, Strokeri strādā aizvien labāk. Esmu ņēmis klučus laukā, izspiedis cilindrus saprāta robežās, pilinājis ķēžeļļu, domāju, ka var arī sīku pili Dextrona. Atspiež atpakaļ cilindrus, atkārto darbību reizes 3, noslauku netīro eļļu. Man tagad smuki cilindri brauc atpakaļ, labāk nekā pēc pirmās sezonas.
Nesākšu jaunu tēmu - lieta tāda, ka ir Magura Marta SL diezgan vecas disku bremzes, sapildīju minerāl eļļu (nopirku kaut kādu Viadā), bremzes strādā, bet nav asas - spiežu, bet nu pa nažiem neliek kā ar v-brake. Vairākas reizes atgaisoju, bremžu rokturis it kā stingrs, bet bremzes neķer. Vēl arī tā pati problēma - kluči baigi tuvu rotoram stāv un atpakaļ neiet.
Klučus un rotoru ar acetonu tīrīju, kluči diezgan jauni, rotori pilnībā jauni un taisni - pagaidām nepalīdz. Vai ir jēga meklēt un pirkt ļoti dārgo Magura minerāl eļļu vai arī ir kāda ko var ieteikt kā labu alternatīvu?
Un par kluču nelekšanu atpakaļ, ja veca bremze un nav kādu laiku lietota, cilindri var būt iesērējuši. Iespējams cilindru atvilcējmagnēti nespēj pavilkt vairs.
Ja ir luste, vari mēģināt izjaukt.
[quote=karlux]Nesākšu jaunu tēmu - lieta tāda, ka ir Magura Marta SL diezgan vecas disku bremzes, sapildīju minerāl eļļu (nopirku kaut kādu Viadā), bremzes strādā, bet nav asas - spiežu, bet nu pa nažiem neliek kā ar v-brake. Vairākas reizes atgaisoju, bremžu rokturis it kā stingrs, bet bremzes neķer. Vēl arī tā pati problēma - kluči baigi tuvu rotoram stāv un atpakaļ neiet.
Klučus un rotoru ar acetonu tīrīju, kluči diezgan jauni, rotori pilnībā jauni un taisni - pagaidām nepalīdz. Vai ir jēga meklēt un pirkt ļoti dārgo Magura minerāl eļļu vai arī ir kāda ko var ieteikt kā labu alternatīvu?
Paldies![/quote]
Man ir Shimano bremzes, un shimano minerāleļļa disku bremzēm ir ellīgi dārga, tapēc pa ārzemju forumiem salasījos, ka der LHM plus un CHF 7.1 eļļa, tā kā uz sitiena CHF nebija pieejams paņēmu LHM plus, ielēju, atgaisoju (izjaucu bremzes pilnībā, iztīriju visas kustīgās vietas) un bremzes strādā kā vēl nekad, ieliku jaunus klučus, pabraukāju lai piekožas un gatavs, bremzējas kā naži.
LHM plus cena/L = ~4Ls + trubiņas 15 sant. + šļirce 20 sant. un pietiks ilgam, ilgam, ilgam laikam!
P.S.
Galvenais skaties, lai sistēmā varētu liet minerāleļļu un skaties lai tās viskozitāte būtu apmēram 18 cSt pie 40°C, ja eļļa būs bieza, tad bremzes strādās kā aizmigušas. Ja ir kādi jautājumi, droši prasi.
[quote=karlux]Nesākšu jaunu tēmu - lieta tāda, ka ir Magura Marta SL diezgan vecas disku bremzes, sapildīju minerāl eļļu (nopirku kaut kādu Viadā), bremzes strādā, bet nav asas - spiežu, bet nu pa nažiem neliek kā ar v-brake. Vairākas reizes atgaisoju, bremžu rokturis it kā stingrs, bet bremzes neķer. Vēl arī tā pati problēma - kluči baigi tuvu rotoram stāv un atpakaļ neiet.
Klučus un rotoru ar acetonu tīrīju, kluči diezgan jauni, rotori pilnībā jauni un taisni - pagaidām nepalīdz. Vai ir jēga meklēt un pirkt ļoti dārgo Magura minerāl eļļu vai arī ir kāda ko var ieteikt kā labu alternatīvu?
Paldies![/quote]
Magurai un Shimano bremzēm, vajag pirkt LHM plus (to kas domāta Citroen mašīnām), viss darbojas perfekti.
Ja nemaldos, tad Maguras oriģinālā eļļa ir 1:1 ar LHM.