Disku bremžu - kluču maiņa

Taatad probleema sekojosha, bremzes vairs iisti nevar piereguleet, miikstas palikushas, iznjeemu kluchus aaraa un tie ir paplaani, vismaz aizmugureejie.

Vai mainot bremzhu kluchus jaamaina arii rotors? ar pirkstiem var sajust iedilusho rievu, pat ar nagu aizkjert. Un kur i-neta veikalaa labaak nopirkt? Taatad vajadziigi 2 paari bremzhu kluchi un iespeejams 2 rotori (virsuu rakstiits 160, pielauju ka diametrs mm un skruuvejas ar 6 skr.) Kas vel jaanjem veeraa peerkot nosauktaas lietas, ja pienjem, ka buus vinji jaizmanto liidz pat 2km nobraucieniem? sheit bildes kluchiem un rotoriem. http://foto.inbox.lv/slimaiz/brake-pads

rotori izskatās pilnīgi normāli. parasti rotorus maina, ja viņus sadauza vai jebkā citādāk deformē. ja tev ir taisni (vai taisnojami) tad uz to neiespringsti.

ok, man vel 2 staav neizmantoti, tie izskataas labaak, varbut izmantoshu tos tad, bet kaadi kluchi labaaki, keramiskie vai pus-metaaliskie? kkadus netaa atradu http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=14468

Kādas Tev bremzes? Varbut nemaz nav jāskatās iekš crc, bet tepat evelo.lv, 2rati.lv, veloprofs.lv. trek.lv vai velolietas.lv vari kaut ko sev atrast.

bremžu modelis jāzin, tad ir jāzin kāda materiāla klučus vēlies.
Rotors jāmaina, ja ir nodilis kaut kāds procents no viņa, neatceros tik kāds.

Hayes So1e disku bremzes. Kuras bremzhu uzlikas kalpo ilgaak vai arii kuras labaak bremzees (ceramic vai semi-metalic)? Nezinu, kuras man vajag. Rotoru vareetu izmantot rezerves, tas liekas labaaks kaa shis kas virsuu.

ko tu uz to rotoru iespringsti? pirksti niez kaut ko mainīt? sākumā uzliec jaunus bremžu klučus, saregulē, piebrauc, paskaties vai viss ok, un ja nav ok, tad maini to rotoru.

Kurus kluchus labaak, keramiskos vai pus-metaaliskos?

Labaak metaaliskos, ja rotori atljauj, bet taa, semi-metalik ir ok.

a kas nosaka vai rotors atlauj vai nee? nodilums, forma? nu man shitaadi http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=8280 suutu semi-metalic tad.

Uz rotora ir rakstiits, ja tas ir paredzeets “resin only”, tad nekaadu metalic vai semi metalic.

ir jau arī sintētiskie
atšķirība ir bremzēšanas jaudā un dilšanas ātrumā, jo cietāks, jo švakāk bremzēs. pārējo saprati ;)

Vispār pēc tevis rakstītā vairāk izskatas, ka vajag tās bremzes atgaisot. Nevis aizrauties ar kluču/rotoru maiņu. Tos vajag notīrīt, bremzes atgaisot un tikai tad skatīties par nepieciešamību pārējām darbībām :)

tieši tā!
bildēs var redzēt, ka kluči stabili vēl ir braucami!!

aiznes atgaisot!

Atgaisoju pats. Nostradaja kaadas 5x varbut, priekshaa vispaar pazuda, aizmuguree turot pamazaam aatrums samazinaas. taas reguleeshanas skruuves, kas suportam naak abaas pusees ir liidz galam iekshaa, piespiezhot bremzhu rokturi, tas cilindriitis izbiidaas varbuut 2mm un bremzeeshana nenotiek, taa bija pirms saaku atgaisot, un arii tagad taa ir. Ir vai nu jaapaartaisa rokturii kkas, lai lielaaks spiediens buutu vai jaizmet shiis bremzes mistkastee, ir taada aizdoma, ka vinjas ir galiigaa kaka. Arii atsauksmes kkur redzeeju par to, ka vinjas vienkarshi nestraadaa. re ku atradu http://www.mtbr.com/cat/brakes/disc-brake-system/hayes/sole-hydraulic/PRD_415525_1507crx.aspx

Peec bildeem skatoties var redzeet,ka rotors un kluchi ir laabaa staavoklii. Iesaku aiznes un atgaisot pie kaada laba velo mehaanikja.

Tev viņām tur regulators ir? Ja nav, tādā gadījumā izņem ratu (lai bremžu disks nav starp klučiem) un paspaidi tās bremzes, teorētiski klučiem vajadzētu sabīdīties un fiksēties tuvākā pozīcijā, tad liec ratu vietā, ja ir pa šauru tad ar kādu skrūvgriezi var mēģināt tos klučus pastumt atpakaļ.
Atgaisoji pirmo reizi? Esi pārliecināts ka viss ok, ka nav gaisa iekšā? Eļļu nespiež nekur ārā?

Un jā, ar rotoru viss ok, klučus drīz gan prasīsies mainīt bet pagaidām vēl braucami.

suportam regulatori ir abaas pusees, varu reguleet cilindriiti tuvaak-taalaak un arii aareejo kluci tuvaak-taalaak. situaacija taada, ka abi regulatori ir max ieskruuveeti, iznjemu ratu, skatijos cik parbidas cilindriitis, nu tur ir max 1mm un nedaspiezh rotoru, braucot turot pak bremzi nospiestu, atrums lenaam samazinaas.

priekshai, nospiezhot bremzhu ruchku cilindriitis paarvietojas nu varbuut 1mm, abi regulatori max iekshaa, tik un taa biki tik striikjeeras, bez slodzes, pat neapstaadina ratu. Bet priekseejaam dzirdama taada kaa ‘žļarkstoņa’ pie galvenaa cilindra, iespeejams, tur kkur spiezh garaam, lai gan uz aci izskataas, ka netek, tas izskaidro par kapeiku labaaku darbiibu aizmuguree.

Veljukam atgaisoju pirmo reizi (nu jau kadas 3x buus, pirmaajaa reizee naaca daudz burbulju aaraa, tagad vairs nee), bet esmu desmitiem reizhu atgaisojis automashiinaam, peec taada principa arii atgaisoju veljuku.

Pag pag, Hayes Sole viena puse tik ir hidrauliskaa, otra “cietaa”(taapat kaa mehaaniskajaam bremzeem, kluci var pareguleet ieskruuveejot dziljaak, vai seklaak). Otraa pusee ar skruuvi neko neregulee, bet gan izskruuvee pashu cilindru aaraa.

Mans Tev ieteikums - dodies ka uz velo servisu pie kaartiiga meistara, un beigsies te cilveekiem smadzenju mezjgjis.

Lai tak cilvēks mācās! Pie meistara visi var aizsūtīt a paskaidrot neko nevar.
Manā skatījumā tev tur burbulis šļaukā, pamēģini vēlreiz atgaisot. Es ar pirmo reizi čakarējos, it kā visu pareizi darīju bet kluči ar tik pat kā nestaigāja, beigās izjaucu bremzes izpētīju kā kas tur darbojās un viss tapa skaidrs :) Tagad pa smuko. Nu tiesa man nav Hayes bet gan veci Giant bet tā doma jau īpaši nemainās.