Tā tad pār cik lēnām tiek krāti šādam kaplim līdzekli gribetos uzzināt atsauksmes no pašreizējiem lietotajiem ( zinu ka nebūsiet daudz bet gan jau kāds būsiet) Gribētu uzināt šī modeļa + un arī - kā ari varbut pa šādām naudām kādu labu alternativu ar šādu pašu gājienu aizmugurē … http://www.bike-discount.de/shop/k173/a36185/stereo-pro-2011.html
Nu ja kāds šādā cenā var piedāvāt trek remendy vai speciliezed stumjumper tad uz priekšu :D
Emīl ar tevi visu apspriedīsim rotosā :D
Ar Tevis norādītājiem modeļiem Latvijā labi, ja 1-2 cilvēki brauc, un kāda būs iespēja, ka viņi lasa šo forumu? Viss kārtībā, ričuki glīti, labi arpīkoti, ārzemēs arī atsaukmes tikai tās labākās. Bet ko Tu ar viņu grasies iesākt? vienam 140, otram 160mm gājiens pakaļpusē. Ja braukāsi pa ārzemēm vai jau tur dzīvo, tad ļoti jauki. Vai domā pa Latvju DH drasēm ar šo maukt? Tas arī labs pielietojums. :D
No konkrētās lapas mans favorīs ir šis - http://www.bike-discount.de/shop/k173/a54128/fritzz-pro-black-n-white.html
Kaut gan pielietojums,Latvijā,tiešām varētu būt dikti ierobežots,bet ja gribās skaistu
spēļu mantiņu,kāpēc gan nē… :)Savulaik arī ļoti gribēju fullīti un salasīju uz Giant AC rāmja,priekšā 150mm un aizmugurē 160mm gājiens.
No tā saucamajiem kalniem braukt lejā jau bija patīkami,bet nobraukt grākus gabalus bija ne visai,nemaz nerunājot par braukšanu kalnā.
Nu fūlītis tiek pirkts gan prekš tā lai saudzetu muguru gan prekš normālas kapāšanas jo sis ir DO IT ALL velo ar ko var braukt visu kas vien ienāk prātā ( šoseju laikam gan nē bet nu nomainot riepas ) :D
It kā ir doma pirkt to kuram 140 pakaļgala jo 160 var izradīties stipri par daudz .
Nu braukšu gan jau visur kur var piedalities + vēll vasarā ļoooti daudz riekstukalna Dh trašu apmeklējumi ;)
kadu stundu sedeju uz cube fritzz.ja dublus nemestu virsu amim,tad loti sakarigs velosipeds.treila nelidzenumus lieliski izlidzina un prieksa ir pietiekami gara,lai nebutu jasez ar kupri
Tam agregaatam nav ne vainas. Tiiri labs prieksh AM vajadziibaam.
Te gan mineeji, ka lietosi visam - te gan buutu jaapiemin, ka ar visiem pedaaljiem tas agregaats buus mazliet virs 14kg. Priekshai ir lockout iespeeja, bet nav paarlieciibas par pakaljas lockout.
Nav ne jausmas par noderiibu prieksh normaala DH. Ja kautkas liidziigs Dream Track (ieksh Ticknock), tad buus OK, ja pavelk vairaak uz Vistleras nepraatu, tad priekshaa prasiitos kas nopietnaaks.
[quote=hmmzis]Tam agregaatam nav ne vainas. Tiiri labs prieksh AM vajadziibaam.
Te gan mineeji, ka lietosi visam - te gan buutu jaapiemin, ka ar visiem pedaaljiem tas agregaats buus mazliet virs 14kg. Priekshai ir lockout iespeeja, bet nav paarlieciibas par pakaljas lockout.
Nav ne jausmas par noderiibu prieksh normaala DH. Ja kautkas liidziigs Dream Track (ieksh Ticknock), tad buus OK, ja pavelk vairaak uz Vistleras nepraatu, tad priekshaa prasiitos kas nopietnaaks.[/quote]
Tie 14 Kg ir viegli labojami ;) Pakaļā man tā liekās ka bija lockouts ja nē tad būs jāmaina amis ;)
Nu jā vairak gan dēļ muguras un stabilitātes dēl tiek pirkts Fs velo ;)
mugurai un stabilitātei pilnībā pietiek ar 100mm aizmugurē. padomā labi, vai Tev tiešām vajag kārtīgu AM, ja ar to plāno braukt arī maratonus un XC gonkas. tam fox rp23 lockout pilnīgi noteikti nav, ir ProPedal, kas it kā noverš šūpošanos, bet tas arī viss. pie tam, manuprāt, priekš XC šāds amīša izvietojums ir ļoti neērts, jo ir zemu jāstiepjas, lai izslēgtu/ieslēgtu lokautu (šajā gadījumā - propedal).
pats braucu ar XC fullīti 4ever virus sxc2 ar 100mm gājienu priekšā un aizmugurē. aizmugurē ir fox float R - pats vienkāršākais fox amis, kuram nav lockaut, bet ir propedal - pa līdzeniem posmiem un pret kalnu var just, ka mazliet šupojas, bet ne tik traki, lai traucētu. iepriekš bija rockshox monarch 4.2 - ar to bija sliktāk. no oriģinālās komplektācijas diezgan daudz kas nomainīts un svars nodzīts zem 11kg. tagad ritenis ir baudāms :) Pēdējā SEB posmā pagājušajā gadā (Sigulda) varēja turēt līdzi rigidiem arī tajos garajos kāpumos.
protams, ja mērķis ir vairāk braukt pa DH trasēm ar tramplīniem un lielām saknēm, tad uz priekšu. bet ja pamatdoma tomēr saudzējošā režīmā braukt xc gonkas - labāk skaties uz xc fullīti. lai veicas!
[quote=egils13]mugurai un stabilitātei pilnībā pietiek ar 100mm aizmugurē. padomā labi, vai Tev tiešām vajag kārtīgu AM, ja ar to plāno braukt arī maratonus un XC gonkas. tam fox rp23 lockout pilnīgi noteikti nav, ir ProPedal, kas it kā noverš šūpošanos, bet tas arī viss. pie tam, manuprāt, priekš XC šāds amīša izvietojums ir ļoti neērts, jo ir zemu jāstiepjas, lai izslēgtu/ieslēgtu lokautu (šajā gadījumā - propedal).
pats braucu ar XC fullīti 4ever virus sxc2 ar 100mm gājienu priekšā un aizmugurē. aizmugurē ir fox float R - pats vienkāršākais fox amis, kuram nav lockaut, bet ir propedal - pa līdzeniem posmiem un pret kalnu var just, ka mazliet šupojas, bet ne tik traki, lai traucētu. iepriekš bija rockshox monarch 4.2 - ar to bija sliktāk. no oriģinālās komplektācijas diezgan daudz kas nomainīts un svars nodzīts zem 11kg. tagad ritenis ir baudāms :) Pēdējā SEB posmā pagājušajā gadā (Sigulda) varēja turēt līdzi rigidiem arī tajos garajos kāpumos.
protams, ja mērķis ir vairāk braukt pa DH trasēm ar tramplīniem un lielām saknēm, tad uz priekšu. bet ja pamatdoma tomēr saudzējošā režīmā braukt xc gonkas - labāk skaties uz xc fullīti. lai veicas![/quote]
Ir tāda lieta . Gribas DO IT ALL . JO uzturet vienu velo priekš xc un vienu prekš Dh Tomēr ir drausmīgi gruti . Un tomer ar 100 Gājienu pa dh trasitem ir tā švakāk ;)
Tapēc tā skatos uz 140 - 160 mm aizmugurē .
Redz, DH ir tomeer ljoti specifiska discipliina. Tur prasaas pavisam citas raamja gjeometrijas un uzbuuve. Protams, taa leenaam un praatiigi var visu izbraukt arii ar 100mm HT, bet tur jau visa taa saals pazuud.
Katram darbam is savs instruments - var ar aamuru skruuvi iedziit kokaa, bet labaak tomeer izmantot skruuvgriezi :)
AM kategorija ir taa, kas ir itkaa paredzeeta it kaa visam, bet nekam iipashi. Pie tam, Latvijaa XC ir tik ljoti specifisks (aatruma zinjaa, nav paaraak daudz tehnisku un akmenjainu posmu ar “akmens daarziem” un pusmetriigiem nolecieniem), ka ar AM agregaatu buus vienkaarshi mociibas (svars, piekare, gjeometrija).
Pat manaa pusee, kur zem XC saprot - saakumaa kaapjam 2 -3 km kalnaa, tad lidojam lejaa pa tehnisku “singletrack”, neviens gonkaas nebrauc ar AM agregaatiem. Prieksh tam ir XC full-susi (100mm) un 120mm HT (katram peec savas gaumes).
Es pat teiktu, ka AM jau taka saak izveidoties par savu atsevishkju kategoriju ar savaam specifiskaam traseem un tehniku.
[quote=emils]fox float R nekādā gadījumā nav propedālis :D
RP2 RP23 ir propedālis
Fox amji ar lokautu ir ļoti reti sastopami[/quote]
kāpēc tad uz mana amja ir rakstīts “ProPedal Tuned Medium”?
neteiktu, ka FOX Float RL ir reti sastopams - brīvi nopērkams internetā un arī uz daudziem FS nāk komplektācijā (piemēram Focus FSL 5.0). bet tas ne par tēmu.
par tēmu ļoti labi uzrakstīja hmmzis - pilnībā pievienojos viedoklim.