Labdien!
Lietas būtība sekojoša, salikts ir velo ar SLX FC-M660 priekšējiem klaņiem uz press-fit BB-UN91 monobloka. Gribētos nedaudz mazāku chain line iegūt, lai izteiksmīgs ķēdes lauziens nesekotu jau pie 4-tā aizmugurējā zobrata no apakšas. (pie nosacījuma priekšā lielais zobrats) sanāk, ka nepieciešami kādi vismaz 3mm tuvāk rāmim. Bildes no priekšējiem klaņiem.
Jautājumi sekojoši:
Kas man būtu jāskatās lūkojot jaunus klaņus? (chain line vai q factor)
būs mazāks, un 2x10 un 1x11 pofig lauziens, visi brauc.
2x/1x priekšējais zobrats parasti ir mazāks, tas nozīmē, ka izmantosi kaseti lietderīgāk (ja vien nedomā ar mtb braukt šosejas gonku)
[quote=vitamiins_xc]būs mazāks, un 2x10 un 1x11 pofig lauziens, visi brauc.
2x/1x priekšējais zobrats parasti ir mazāks, tas nozīmē, ka izmantosi kaseti lietderīgāk (ja vien nedomā ar mtb braukt šosejas gonku)[/quote]
A kā tur īsti ir uz 2x10 paredzētiem klaņiem var likt 9-nieci ķēdi? Jo man aizmugurē vēl ir 9-niece kasete :) Un XO slēdzi negribas mainīt, lai pārietu uz 10-nieci.
1x11 tu domaji sramxx1…vinam prieksejais zobrats nau par mazu 32 pienemsim lai brauktu SEB???
Ja ir pieredze pastasti jo gribas ko tadu iegadaties bet biede tiesi tas mazais zobrats vai ir ar to pietiekami?
Ātrākos nobraucienos būs drusku par mazu. Tāpēc optimālāks variants ir 2x10 ar 40.28 zobratiem. Bet par 9 ātrumu sistēmas atstāšanu aizmgugurē tad jāskatās un jāmēģina. Pēc ideas, viss varētu arī strādāt, bet, ja ir slēgšanās problēmas, būs jātaisa “upgrade”. Vismaz Shimano variantā 10 ātrumu sistēmām ir HG-X ķēdes, kurām pat svarīgi, uz kuru pusi tā uzlikta.
Vienu sezonu braucu ar 2x9 sistēmu- XX klaņi, XO slēdzis (9sp) ar 10 ātrumu ķēdēm viss slēdzās teicami. Arī XO šifteri (3x9) draudzējas ar šādu konfigurāciju. Priekšā gan vēlāk svara taupīšanas nolūkos uzliku šosejas slēdzi.
Man gribas prieksa vienu zobratu orginali sram xx1 nak prieksa 1x 32 liekas par maz,bet ja maina prieksejo uz 38 ko skatijos lielakais ko sram xx1 piedava nebutu pietiekami ja kasete 11 atrumu 10-40???so variantu gribas jo ietaupas svars uz prieksejiem parsledzejiem…iet runa pa so variantu: http://www.hawaiiexpress.lv/catablog-items/scale-900-sl/
runājot par to 32T priekšā (32x10) uz 29er sanāk šādi cipari 45kmh- 103rpm, 50kmh- 114rpm. Jautājums cik bieži tu tādus ātrumus attīsti un vai tiešam nespēj izturēt to kadenci? XX1 klaņiem atkarībā no trases var ļoti ātri var nomainīt priekšējo zobratu, jo nevajag skrūvēt ārā klaņus- zobrats ir noņemams tāpat.
p.s. tam 900 SL reālais svars ir 8.45kg bez pedāļiem :p
runājot par to 32T priekšā (32x10) uz 29er sanāk šādi cipari 45kmh- 103rpm, 50kmh- 114rpm. Jautājums cik bieži tu tādus ātrumus attīsti un vai tiešam nespēj izturēt to kadenci? XX1 klaņiem atkarībā no trases var ļoti ātri var nomainīt priekšējo zobratu, jo nevajag skrūvēt ārā klaņus- zobrats ir noņemams tāpat.
p.s. tam 900 SL reālais svars ir 8.45kg bez pedāļiem :p[/quote]
apmeram ir skaidrs par zobratiem,tikai nesaprotu kapec ja realais svars ir 8.45kg bet vini uzrada 8.2 kapec ta?
Tiesa tas ko svēra bija L izmēra baiks, bet nu jebkurā gadījumā starp S un XL izmēru šiem rāmjiem ir aptuveni 100gr amplitūda- tajos katalogos parasti norāda svaru mazākajam izmēram, bet arī tādā gadījumā ir samelots vismaz par 150gr.