no paša testiem secināju, ka vienu kārtu labāki rati nedod tikpat kā neko, toties 3 kārtas labāka gumija ir bomba. Cenas/ieguvums ir nesalīdzināmi, DZ visu pareizi saka. Tas gan attiecas uz CX un šoseju, taču nedomāju, ka mtb eksistē kaut kādā paralēlā universā ar citiem likumiem
Es tagat gruzos un nezinu ko man vajag beigās, sacensībās nebraucu tikai pēc piena un savam priekam.
Varbūt ka tiešām pietiktu tikai ar to ka conti race king’us nomainītu pret speed king’iem…
Ja pērk ratus (200e), vajag riepas (~80e), 160mm rotorus (~40), 11-34 kaseti (~25e)
1.
Kopā ~350e = iegūstu ču vieglākus/iztruīgakus/krutākus ratus kurus varu mainīt pēc vajadzības, bet zinu ka to nedarīšu (jo braukāju 90% pa gludo, 10% pa sausām meža takām)
2. Var rotorus + kaseti pārskrūvēt no vecajiem ratiem, bet kur man viņus pēc tam likt, pārdot pa ~10e ?
3. Iztikt pagaidām tikai ar riepām, lieko $ kkā jēdzīgāk iztērēt
Man ir race king, bet gribu speed king’us (kas ir vis labāk ripojošā 29er mtb riepa pēc testiem ka nav pilnīgs sliks)
jo 90% sakāk braukt pa asfaltu.
Mainīt gribēju pamatā tāpec ka ričuks pasmags, pēc sajūtām stabili ~14kg, man ir lielais rāmis 23 collu
Salasijos ka visjēdzīgāk ir atvieglot ritošo massu, konkrēti ratus, pēc tam > riepas
Vēl lielais enkurs ir dakša, RS XC30 kas sver 2,5kg
Skaidrs ka pa lielam man neko nevajag mainīt, first world problems
Aprobežošos ar riepām, paldies par diskusiju.
nomainīt Race King uz Speed King? cik nu būs tas ieguvums ja abas riepas nebūs kaut kadas puncture protected?
IMHO, ja runa iet par svaru tad atstajot ratus es pirmkart mainītu dakšu un pec tam stuti, sturi utt.
Varbūt ir vērts mainīt pieeju? Vai ir vajadzīga mīkstā dakša ar minētajiem braukšanas paradumiem? Uzliec cieto karbona dakšu, būs -1.9kg, klāt varbūt piepērc vieglas platākas riepas un/vai mīkstākas ručkas, un būs tieši zem 200e un komfortabla braukšana pa plakano ceļu un sausajām takām. Mīksto dakšu varēsi arī pārdot.
Pilsētā labāk tomēr mīksto dakšu, vēl jo vairāk ja tas ir 29er kam pilsēta nav tā labākā vieta. Pilsētā labāk ir 26 vai 28 tūrists. 29er pilsētā nav nekādu plusu, ātrums uzņem lenāk bremzē lēnak un manevrē sliktāk. Tas kā ar LR defenderu braukt pa trasi, braukt var bet labi nav.
Kas uz dakšu Rīgā nav tie labākie ceļi un mīkstā dakša ir daudz komfortablāka braukšanai pa bedrēm. Uz laba taisna posma neviens neliedz ieslēgt lockautu uz bridi kamēr pāātrinies.