Braukšana zemās temperatūrās

Pirmo gadu izdomāju braukāt uz darbu ar velo arī ziemā, tā kā sastrēgumi ir vienkārši šausmīgi. Gribētu jautāt zinātājiem, pie kādiem mīnusiem jau sākās dažnedažādi “gļuki”, gan velosipēdam, gan braucējam, un pie kādām temperatūrām labāk velo atstāt mājās, respektīvi, līdz cik grādiem Jūs braucat…pateicos…

Pagājšgad vēl izbraucu pie - 15, bet tas laikam būs mans galējais, jo diezgan neomulīgi paliek ja sasvīsti un tad tāda aukstuma sajūta pārņem + alumīnija komponenti paliek par 25% trauslāki pie -20 grādiem, tā kā paliek vieglāk salauzt klani :-)

trenējamies līdz -12, līdz ar to šī varētu būt tā kritiskā robeža!

es ziemā braucu līdz -15°C. Galvenais, lai nav mitruma un, ja vēl ir notīrīti ceļi (piem., Rīgā), viss ir bumbās.

Braucam cauru gadu, visu ziemu.Nevar teikt ka nav problēmu. 1-garie, platie dubļusargi apakšdaļās ar paplašinajumiem(tjūningotie), 2-eļas nekad nav par daudz,3-neaizrauties ar parmērīgu mazgāšanu(ūdentiņam būs tendence sasalt trosītēs, monoblokos utt)

paldies, bilde puslīdz skaidra :)

Aizpagājušā ziemā izbraucu uz treniņu pie -30":)) Bez brillēm un maskas nevar izturēt, kā arī tas ledus! Iztiku vairs stundas, bet visu laiku vajadzēja tīrīt brilles-sasala. To praktizēju veselu ziemu, bet dažreiz saaukstēju muguru un kaklu (mitrs apģērbs). Ja brauc mierīgi, īpašām problēmam nevajadzētu būt.

Vienreiz braucu ~ -25 brīnījos kāpēc mašīnas tik maz :), pie šādiem grādiem pabraukt var lēnām, jo salst rīkle, nevar normāli paelpot!

ok, bet kā ar riepām…salu tur?

Ar rīpām nav bijusi problēma, bet lielākā problēma ir sāls, jāsargā dakša, kā arī pēc braukšanas vēlams kārtīgi ričuku nomazgāt un pēc tam izžāvēt istabā pāris dienas, tad viss būs kārtībā, bet ja brauc katru dienu tad tiešām labāk ar mazgāšanu neaizrauties, vislabāk braukt ar tādu ričuku kura nav žēl bendēt!

esmu redzējusi, kā pie -25 grādiem riepas tā sasalst, ka protektora pumpas lūzt nost.
vēl jārēķina, ka pašam sajūta būs, ka ir lielāki mīnusi, jo radot rodas zināms pretvējš. un tad jau var piemērot kalnos kāpšanas aprēķinu tabulas, cik pie zināma vēja un sala būs reālā mīnusa sajūta.
ar riteni braucot, pēdas un plaukstas mazāk kustas un līdz ar to fiksi sāk salt. ja vēl mitrumiņš no ceļa patrāpās, vispār kaifs! :)) iesaku nopirkt neporēna zeķes un cimdus, būs komfortabla sajūta visu ziemu. SealSkinz produkciju var dabūt Ceļotājā, ir speciāli riteņbraukšanai zeķes un cimdi. derīgi :) pie kam aiztur ne tikai mitrumu, bet arī vēju.

[quote=Anda]esmu redzējusi, kā pie -25 grādiem riepas tā sasalst, ka protektora pumpas lūzt nost.
vēl jārēķina, ka pašam sajūta būs, ka ir lielāki mīnusi, jo radot rodas zināms pretvējš. un tad jau var piemērot kalnos kāpšanas aprēķinu tabulas, cik pie zināma vēja un sala būs reālā mīnusa sajūta.
ar riteni braucot, pēdas un plaukstas mazāk kustas un līdz ar to fiksi sāk salt. ja vēl mitrumiņš no ceļa patrāpās, vispār kaifs! :)) iesaku nopirkt neporēna zeķes un cimdus, būs komfortabla sajūta visu ziemu. SealSkinz produkciju var dabūt Ceļotājā, ir speciāli riteņbraukšanai zeķes un cimdi. derīgi :) pie kam aiztur ne tikai mitrumu, bet arī vēju.[/quote]
Paldies, apģērbu jau iegādājos, neoprēns kājām tiešām palīdz, līdz šim vēl nebiju vilcis…