Bagažnieks!

http://www.evelo.lv/?id=1511
Vai kāds ir lietojis k-ko līdzīgu? Kādas atsauksmes?
Vai nebūs tā, ka uzliekot uz Scott Scale un piekarinot tūrisma somas, tās somas karāsies un ļurkāsies, un ķersies spieķos?
ōd

Tiekai tai evelo ir ieviesusies kļūda, paredzēts līdz 11,3kg ( http://bontrager.com/model/06971/en ) , nevis 113kg

hm… pazuda koments…
protams ka ķersies, jo nav tak pret ko atspiesties. Vispār man šķiet ka ja uz šī bagāžnieka uzkrauj tos paredzētos 113 kg (!!!), tad rāmis ir beigts :(

Bontrager LV tā plašāk pārstāv TREK veikals. varbūt tur var apčamdīt (ja viņiem ir)

ir, ir, var braukt ieveerteet

Tūrismama šī nav laba izvēle. Tas ir domāts FS ričukiem uzlikt mazu somiņu ar fočuku un sviestmaizēm.

Tūrismam notikti vajag pēc iespējas garāku un stingrāku bagāžnieku. 1) garākos braucienos somas parasti ir smagas noteikti vairāk par 11 kg. Ir diezgan nepatīkami, ja vāji sametinātais bagāžnieks salūst nekurienes vidū. 2) 26’’ ričukam, ja bagāžnieks ir īss, minoties papēži strīķējas gar somām. Tāpēc bagāžniekam ir jābūt garam, lai somas varētu atbīdīt tālāk uz aizmuguri.

[quote=IvarsM]Tūrismama šī nav laba izvēle. Tas ir domāts FS ričukiem uzlikt mazu somiņu ar fočuku un sviestmaizēm.

Tūrismam notikti vajag pēc iespējas garāku un stingrāku bagāžnieku. 1) garākos braucienos somas parasti ir smagas noteikti vairāk par 11 kg. Ir diezgan nepatīkami, ja vāji sametinātais bagāžnieks salūst nekurienes vidū. 2) 26’’ ričukam, ja bagāžnieks ir īss, minoties papēži strīķējas gar somām. Tāpēc bagāžniekam ir jābūt garam, lai somas varētu atbīdīt tālāk uz aizmuguri.[/quote]
Tas driizaak nevis taapeec ka bagaazhnieks iis bet taapeec ka touring raamjiem “aizmugureejaa daksha”(izmeers no pedaalju centra liidz aizmugureejaa rata centram) ir 45cm. parastajiem raamjiem shis attaalums ir iisaaks ap(zem) 40cm.

protams ka var iztikt un atkariigs arii no somaas lieluma, kaajas izmeera, klanju garuma :)