paklīdušas kaut kādas ziņas, par to, ka pie dažiem lielajiem T/C plānojas apsargājamas velo novietnes. kāds varbūt zin kaut ko vairāk? kaut kāds pusmurgains teksts ir šeit: http://www.alfaparks.lv/lv/aktiva-atputa bet oficiāli nekur nevarēju atrast info vairāk…
ahā… interesanti kā tiks realizēts drošības mehānisms… tajā laikā šaubos vai tikšu uz atklāšanu. varētu jau arī neturēt sveci zem pūra un pastāstīt vairāk, lai tautai interese :)
[quote=r_s]olimpijas apakšas iebrauktuvē pa labi ir norobežojums no 6 gab. būvniecības pārvietojamajiem dzelžiem/restēm, iekšpusē krēsls un prasts velo statīvs.
dažreiz ir novērots, ka krēslā ir dežurants. garantija? atlīdzība? maksa? neko nezinu…[/quote]
Garantijas nav.
Lietošans noteikumu 8. punkts saka - neko nezinām un negribam zināt, dod tik naudu.
es nesaprotu kāpēc piemēram Rīgas centrā nevar uzbliezt velonovietni par 1 Ls/dienā, nosēdināt tur tantuku, kas sargās kādus 50 - 100 velo… manuprāt daudzi centra biroja darbinieki šo iespēju labprāt izmantotu, jo sabiedriskais tāpat sanāk dārgāk, nemaz nerunājot par auto. jāuzliek aļa e-talona tipa slēdzenes, kur katrs ar savu kartiņu varēs bakstīt to slēdzeni vaļā un ciet, vai vēl labāk - savienot to visu ar jau esošajiem e-taloniem. tantuks pieskata, lai visādi ļoļiki nebāžas iekšā. pietam centrā 24/7 dežūrē kaudze ar salātzaļajiem…
par cik mums pašlaik nav ID kartes un banku maksājumu kartes tiek izmantotas tikai starpbanku norēķinos, tad tāds brīnums kā e-talons būtu ideāli piemērots. neesmu gan tādu lietojis dzīvē, bet nu neredzu problēmu… kāpēc gan RS nevarētu iespringt šī jautājuma risināšanai, jo tomēr velo arī ir satiksme. varbūt ir kāds kam ir vēlme šādu projektu realizēt dzīvē - labprāt piedalītos ar savu pieredzi projektu vadībā, izveidē un attīstībā.
man jau ir savs bizness, kuram veltu daudz laika, taču šis projekts prasītu ļoti lielu atdevi, tāpēc jāorganizējas vairākiem. pietam viens cilvēks var izdarīt salīdzinoši maz, pret to, ko var izdarīt 2 - 3 uzņēmīgi cilvēki :) ir arī pieejamas investīcijas, taču biznesam ir jābūt ar peļņu pārredzamā nākotnē. pavilkt manuprāt to visu var, galvenais, lai atbildīgās amatpersonas neliek sprunguļus :)
Tālākajā stūrī tur ir galdiņš un ķeblis.
Reāli apsargs tupēja autiņā kurš bija tur pat pie ieejas.
Ja sarga nav uz vietas, atcerēsimies ka sargiem arī gribas ēst un kakāt.
Nu a ko tad tu gribēji ?
3m betona sienu, pie elektrības pieslēgtas dzeloņdrātīs, kustību sensorus un sargu torņus ar ložmetējiem un suņiem ? :)
Kaut kad būs jānolien pa gabalu un jāpavēro kā tur tas apsargs strādā :>
Kāda vēl apsargājama, sacerējāties. Alfa to promotē kā lielāko velonovietni Latvijā 140 velosipēdiem. Noteikti iekšā autostāvietas(kuras, starp citu, arī nav apsargātas) tiks izveidots līdzīgs risinājums Olimpijas veidojumam, tikai ar kādu krāsainu “banerīti” un modernākiem pieslēdzamajiem stabiem. Kas būs ieskrūvēti betonā ar 5 cm garām skrūvēm(x4).