Es tā skatos, ka man pārslēdzējs jau no pirkšanas dienas neslēdzas kā, vajag, bet ko var gribēt pērkot no ļoti lētā gala. Tagad meklēju jaunu pārslēdzēju un atdūros uz tām pārslēdzēju kājām, kāda atšķirība starp garo, vidējo un īso ? Gaumes lieta, vai arī katrs ir savai ātrumu sistēmai ? Braucu pats ar 3x9
Par to jau gan vairākas reizes ir stāstīts, bet kājas garums nosaka, cik lielu ķēdes garuma izmaiņu pārslēdzējs spēj nospriegot. Jo garāka kāja, jo lielāka var būt starpība starp mazāko un lielāko zobratu. Sasummē kopā kasetes lielā un mazā zobrata starpību ar klaņu zobratu starpību un iegūsi ciparu, kas jāsalīdzina ar pārslēdzēja specifikācijā norādīto “capacity”. Ja cipars mazāks vai vienāds, pārslēdzējs der. Labāk, protams, izvēlēties pēc iespējas īsāku kāju, jo tad tā labāk spriegos ķēdi, taču 3x9 sistēmai diezgan droši var teikt, ka būs garā kāja, ja nu vienīgi nav kāda šosejas kasete.
ja priekšā lielais zobrats ir 44 un aizmugurē 32, tad vēl var uzlikt vidējo kāju, ja grib leilāku kaseti, tad garā kāja jāliek.
īso kāju nezinu līdz kādam zobratam var uzlikt.
Nepareizi. Jāskatās starpība starp lielajiem un mazajiem zobratiem. 44-32 gadījumā, ja nometīsi abos galos uz mazajiem zobratiem, tad visticamāk būs 22-11 attiecība un kopā samazinājums par 43 zobiem. Vidējās kājas pārslēdzējam būs kādu 33 vai 35 zobu ietilpība, bet garajai - 45, kas ir tieši laikā (ir vēl 2 zobru rezerve un šajā gadījumā var izmantot arī 11-34 kaseti).