Labdien!
Ir šāds komplekts:
SL-M6000 - lietots
RD-M7000-10 SGS - lietots
HG50-10 11-36 - gandrīz jaunas kasetes stāvoklis
HG54 - jauna ķēde
priekšā 34T.
Ja noregulē augstākos pārnesumus, tad no pirmspēdējā lielākā zobrata #2 ķēde mēģina kāpt uz lielākā #1 36T.
Ja noregulē klusu #2, tad atkal no #9 mēgina krist lejā uz #10 11T.
Izmēģināju iespējamās regulēšanas iespējas, nekas nepalīdz, pēc sajūtām kasete škiet par šauru, ka #1 pārak tuvu #2. Ja ieslēdz sajūgu ON režīmā, tad viss paliek vēl sliktāk.
Nav citu ideju kā mainīt pārslēdzēju, piemēram uz jaunu vecāku modeli bez sajūga XT RD-M781 vai uz līdzīgas paaudzes DEORE RD-M5120 2x10/11, 1x10-speed.
Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu problēmu?
Sākumā mēģini nomainīt trosi. Moš neslīd, kā vajag.
Trose, apvalks, gailītis… Bet visticamāk trose. 99% gadījumu tā izrādās trose…
Troses gadījumā vajadzētu gļukot dažādās vietās, bet to nomainīt neko nemaksā. Es minu, ka gailītis vai pārslēdzējs līki.
Trose parasti traucē slēgt uz leju vai slēdz lejā ar aizturi, te met lejā ātri un precīzi. Interesanti, ka problēma ir ar abiem pirmspēdējiem zobratiem.
Kā jau te minēja, ka tas var būt jebkas.
Mans minējums - varbūt rullīšos vaina.
Gan limitu skrūves, gan B-skrūves regulēšana arī maina slēgšanos, var paskatīties, vai ir saregulēta atbilstoši.
Tas bija gailītis!
Uzsildīju ar gāzes degli un pataisnoju, problēma praktiski pazudusi, kaut kur piečakarēties var, bet rezultāts ir braucams. Kamēr atnāk no ārzemju internetiem jauns, braukšu ar šo.
Vēl tikai sajūgs jāuztaisa mīkstāks.
Paldies!