http://www.rdsd.lv/?ct=sanu1&fu=read&id=376&start=
Tipa atrādīšanas (gribējās teikt krieviski - pokazuhas) pasākums, kurš loģiski notiek darba laikā un info par to tiek nodota pēdējā brīdī - tipa lai mazāk čīkstētāju:) Sasāpējusī vieta pie tilta, protams maršrutā arī nav iekļauta.
Bet nu labi jau patiesībā, ka vispār kaut kas notiek.
labi, ka var atsauksmes alfaa iemest urnaa - taas peljkjes uz velocelinju shkjeersojoshajaam piebrauktuveem ir galiigi garaam dazjaas vietaas, piemeeram, pie teikas aiz autobusa pieturas, pie vef, starp struktoru un mazo bikjernieku ielu … ta veel bedres vietaa kur Palmu iela krustojas ar velocelinju
Būs jāaizbrauc, jāpaskatās, braucu pa to celiņu labu laiku atpakaļ, kad vēl bija daudz nepabeigtu robu.
Tām peļķēm būtu vienkāršs risinājums - notekas, tik nezvai tas tiks labots …
Kādas dienas atpakaļ es uzņēmu šo:
tas normaali/tipiski tajaa vietaa :D veelaakaas vakara stundaas uz piebrauktuveem kuras shkjeerso velocelinjsh arii meedz buut noparkoti auto
Neko jūs nesaprotat! Tas ir pilsētas XC! Sākumā izbrauc cauri ūdensšķērslim, tad iet singletrails cauri mašīnām, tad jāmēģina izvairīties no kustīgajiem šķēršļiem(cilvēkiem) un jādod pa bremzēm lai apstātos pirms luksofora. Un tā atkal un atkal. Labs treniņš!
Trešdien ap 18.00, kā saka mūsdienu jaunatne, “reāli iespārdīja” jūra pie Juglas Nestes iebrauktuves ! Tā vairs nebija peļķe.
Ja neskaita problēmas ar ūdeņiem un neapzinīgiem gājējiem, man tas veloceliņš tīri labi patīk.
Vēl šorīt lielajā Teikas krustā ('Brīvības un Lielvārdes +) darbi ritēja pilnā sparā. Tāpat nepabeigtas bija nobrauktuves/uzbrauktuves nākošajā krustojums uz Juglas pusi (Brīvības un Dzērbenes +).
Pirms nedēļas tur vēl bija daudzas vietas, kur nebija pabeigta būvniecība. Nekādu celtnieku inventāru arī nemanīja. Bet celiņš labs un ātrs, kad nav jādzenā gājēji.
Un vakar Brīvības un Murjāņu ielas krustojumā uz veloceliņa paralēli ielai veči kaut ko raka. Ilgs mūžš jaunuzlietajam asfaltam nebija.
p.s. tā peļķe pie Nestes tur vienmēr pēc lietus ir bijusi.
Īstenībā šitā ir baigi “labā” bilde. Redzamas visas galvenās celiņa nepilnības. Izdrukā un liec tik iekšā tajā ALFAs kārbā, tā teikt “bez komentāriem”.