Kādu šosejas riteni pirkt?

Avatar

By cuu508 02.04.2009 17:00:05

Member+ · 461 comments

Briestu uz šosejas velo, ar ko brīvdienās pa labiem ceļiem gāzt apkārt. Patlaban braucu ar MTB, bet gribās ātrāk, tālāk un vairāk redzēt...
Samērīšos iekš wrenchscience, skatos interneta veikalos, kas uz Īriju, kur atrodos, piegādātu par brīvu vai niecīgām naudiņām.
Kā tad ir, var pirkt lēto galu, vai tomēr tas nebūtu prātīgi? Kam izvēloties būtu jāpievērš uzmanība?
Piemēram Giant Defy 4 par €550 -- ir ok?

Avatar

By eVelo.lv 02.04.2009 20:30:45

Local.Shop · 120 comments

varbūt šeit kādu atrod? http://evelo.lv/?id=105

Avatar

By Delfins 02.04.2009 21:03:27

Member+ · 3,575 comments
cuu508 wrote

Kā tad ir, var pirkt lēto galu, vai tomēr tas nebūtu prātīgi?

ja tikai pavizināties, tad derēs praktiski jebkurš smile

Avatar

By Reinis 02.04.2009 21:11:36

Member+ · 586 comments
cuu508 wrote

Piemēram Giant Defy 4 par €550 -- ir ok?

manuprāt neadekvāta cena. Ja nu vienīgi vārds GIANT:)


Burusports Ridley Team

Avatar

By Ints 02.04.2009 21:38:34

Member+ · 868 comments
eVelo.lv wrote

varbūt šeit kādu atrod? http://evelo.lv/?id=105

cik e-velo shipings uz Iriju ???

Avatar

By eVelo.lv 02.04.2009 21:49:41

Local.Shop · 120 comments

Ja runa ir par šosejas velosipēdu tad tautietim  - PAR VELTI!!!

Avatar

By ritenbraucejs 02.04.2009 22:07:46

Member+ · 819 comments

Ja tomēr tautietis izlemj, ka velo pirks īrijā, padalīšos ar savām domām par defy.
Pašam velo nav ne vainas- ja nekļudos shimano 2200 ir pagājušā gada Sora (8 ātrumu). Ja tā, tad tā ir uzticama grupa kura kalpos ilgi (pēc manas pieredzes). Liels pluss ir iespēja uzlikt dubļubleķus (runā, ka Īrijā mēdzot līt). Vienīgi par klaņiem grūti ko pateikt. Viss pārējais - manuprāt sezonas cenai atbilstošs (cyclestore stāv par 475 mārciņām, +10 % dāvana aksesuāru iegādei- par pasta izdevumiem nezinu).
Jāpiezīmē, ka defy ir Giant komforta ģeometrija (nosacīti)- ja gribi agresīvāku uzsēdi skaties TCR. Taču ja gribi vairāk redzēt, piemērotāks manuprāt būtu defy.
Par cenu- pats izlem, bet uzskatu ka kaut ko daudz lētāku atrast būs grūti.

Avatar

By ritenbraucejs 02.04.2009 22:09:56

Member+ · 819 comments
Reinis wrote
cuu508 wrote

Piemēram Giant Defy 4 par €550 -- ir ok?

manuprāt neadekvāta cena. Ja nu vienīgi vārds GIANT:)

Un kur būtu velo par adekvātāku cenu (+_50 eur robēžās)? Tīri intereses pēc.

Avatar

By cello 02.04.2009 22:53:11

Local.Auth · 4,686 comments
cuu508 wrote

Briestu uz šosejas velo, ar ko brīvdienās pa labiem ceļiem gāzt apkārt. Patlaban braucu ar MTB, bet gribās ātrāk, tālāk un vairāk redzēt...
Samērīšos iekš wrenchscience, skatos interneta veikalos, kas uz Īriju, kur atrodos, piegādātu par brīvu vai niecīgām naudiņām.
Kā tad ir, var pirkt lēto galu, vai tomēr tas nebūtu prātīgi? Kam izvēloties būtu jāpievērš uzmanība?
Piemēram Giant Defy 4 par €550 -- ir ok?

Īrijā tipa ss.lv nekas līdzīgs nepastāv?nopērc lietotu pa 150-200€,pamēģini vai patīkja patīk tad nobeidz to dampi līdz kliņķim un tad ņem kārtīgu rumaku uz atlaidēm pa €1000,tas mans viedoklis.
derētu zināt tavu augumu lai var saprast kādu augumu ieteikt.

Avatar

By elektrolitr 03.04.2009 07:28:58

Member+ · 602 comments

Manuprāt, daudz labāks variants ir nopirkt lietotu šosejnieku ar tērauda rāmi, apmēram kā cello te tirgo: http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=6720 http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=6719. Ar visādiem apgreidiem u.c. (piemēram, uzlikt šosejas duālos rokturus), sanāks lēti un ļoti nikni.

Tie vecie tēraudnieki ir ļoti komfortabli, un ripo sasodīti labi.

Pats par kādiem 350 Ls (visus apgreidus ieskaitot) tiku pie šosejnieka, kas diezgan precīzi atbilst Andy Hampsten 1992. gada velosipēdam, ar kuru vinnēja Tour de France posmu L'Alpe d'Huez kalnā. Ļoti patīkams aparāts, gana ātrs un ļoti patīkams braukšanā. 100reiz pārspēj visus lētos.


Go!Go!Go! Only five days left!
Sudety MTB Challenge, unknown spectator, somwhere in the middle of prologue

Avatar

By Delfins 03.04.2009 08:15:23

Member+ · 3,575 comments
elektrolitr wrote

Pats par kādiem 350 Ls (visus apgreidus ieskaitot) tiku pie šosejnieka, kas diezgan precīzi atbilst Andy Hampsten 1992. gada velosipēdam, ar kuru vinnēja Tour de France posmu L'Alpe d'Huez kalnā. Ļoti patīkams aparāts, gana ātrs un ļoti patīkams braukšanā. 100reiz pārspēj visus lētos.

bet manuprāt uz tādiem kritērijiem nav jāskatās ne no vienas puses - jo tas jau bija pavisam cits cilvēks, citi apstākļi un t.t. Tāpat kā tev iedotu F1 formulu varētu arī neapdzīt gliemezi.. tas tā, pārdomām.

Meridas Sora grupas šosejnieks ir aptuveni ~350Ls (tāds man kalpoja 4 gadus un joprojām ir spējīgs braukt bez detaļu nomaiņas), tā kā Giant tur ir % par vārdu.

Imho, ja tas ir tikai vizināšanai - pofig kāds rāmis, shima 505/ultegra būs gana laba vai vecais duraace (ko dažreiz šeit tirgo).
Toms arī tirgo titāna "lidmašīnu", paskaties, varbūt iepatiksies.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycyc … homgo.html

šis te vispār ir pa sviestmaizi - manuprāt vislabākais variants:
Look 555
http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=7133

Last edited by Delfins (03.04.2009 08:20:56)

Avatar

By ritenbraucejs 03.04.2009 09:48:37

Member+ · 819 comments
Delfins wrote

bet manuprāt uz tādiem kritērijiem nav jāskatās ne no vienas puses - jo tas jau bija pavisam cits cilvēks, citi apstākļi un t.t. Tāpat kā tev iedotu F1 formulu varētu arī neapdzīt gliemezi.. tas tā, pārdomām.

Meridas Sora grupas šosejnieks ir aptuveni ~350Ls (tāds man kalpoja 4 gadus un joprojām ir spējīgs braukt bez detaļu nomaiņas), tā kā Giant tur ir % par vārdu.

Imho, ja tas ir tikai vizināšanai - pofig kāds rāmis, shima 505/ultegra būs gana laba vai vecais duraace (ko dažreiz šeit tirgo).
Toms arī tirgo titāna "lidmašīnu", paskaties, varbūt iepatiksies.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycyc … homgo.html

šis te vispār ir pa sviestmaizi - manuprāt vislabākais variants:
Look 555
http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=7133

Teikt ka 105/ultegra (īpaši ultegra) priekš vizināšanās būs gana laba ir nedaudz par skaļu. Man liekas tās ir gana labas lai piedalītos nopietna līmeņa sacensībās (nav gan nekas slikts ar tādu braukt ikdienā- ja ir vēlēšanās par tādu maksāt).
550 euro sanāk ~390 Ls+ cik noprotams bezmaksas piegāde. Par 350 Ls jauns (un šī gada modelis) šosejnieks sezonas sākumā ar Soru būs jāpameklē. Nezinu vai tur ir baigi daudz par Giant jāpiemaksā.
Par LOOK piekrītu par 100%, taču tie nav 550Euro un pircējs liekas atrodas Īrijā (ja der izmērs un var kaut kā var nokārtot šipingu, tad tas protams būtu labs pirkums)

Secinājums- ar velo ir tāpat kā ar auto- visizdevīgāk pirkt lietotu vai mazlietotu.

Avatar

By Delfins 03.04.2009 10:40:50

Member+ · 3,575 comments

toties remonti ar labāku dzelzi būs daudz retāki. fakts. vecā dura kalpos ilgāk nekā dažs labs jaunais komplekts, autiņiem līdzīgi - vecs labs auto lai arī nav tik taupīgs, tomēr tas vēl kalpos padsmit gadus, savukārt jauno auto pēc pārs gadiem gribēsi jau mainīt (līzingā tā dara parasti)...

Avatar

By ritenbraucejs 03.04.2009 11:17:57

Member+ · 819 comments

Neesmu pārliecināts, ka dura ace kalpo ilgāk par, teiksim 105. Dura ace visas detaļas ir vieglākas, man liekas tai nevajadzētu kalpot ilgāk. Protams ar tehnoloģijām var daudz panākt- varbūt arī kalpo ilgāk- vajadzētu pajautāt Cello, vai, kāds kurš remontējās pie Arkādijam varētu pajautāt viņa viedokli. Man viens paziņa brauc ar palietotu dura ace, viņam šifteri grab vairāk, kā manējie soras (un manējie arī nebūt nav jauni), viens brauc ar jaunāku record- viņam nekas negrab. Lielos vilcienos jaunais 105 ir bijsī Ultegra, jaunā Ultegra bijusī Dura. Tā kā Ultegra kalpos vismaz tikpat ilgi cik paaudzi vecāka Dura (105 cik 2 paaudzes vecāka Dura vai kaut kā tamlīdzīgi).
Ar Soru pagaidām esmu nobraucis ~8000 km, neko neesmu remontējis (ja neskaita ķēdes un kasetes maiņu)- pēc 3000 nokāvās monobloks, bet tas nebija shimano. Redzēs cik daudz vēl bez remontiem ripos.

P.S. Autiņi slikti bija tikai pie mums (Eiropā, Skandināvijā autiņus tik bieži nemaina), tos mainīja treknajos gados, ne jau tapēc ka vecais bija slikt, bet tapēc, ka gribējās (reti kad vajadzēja) labāku. To, cik daudziem ir gribēšana (vajadzība) pēc jauniem var redzēt tagad- pēc pārdoto auto statistikas.

Last edited by ritenbraucejs (03.04.2009 11:24:36)

Avatar

By cuu508 08.04.2009 15:01:33

Member+ · 461 comments

Huhū, paldies par atsaucību un padomiem. Vakardien pasūtināju Giant Defy 4 no cyclesuperstore.ie un šorīt viņš jau ir ieradies, milzu kastē un gandrīz saliktā stāvoklī. Jāpievelk skrūves un varēs pa lieldienu brīvdienās kārtīgi iemēģināt!

Avatar

By dadi 08.04.2009 15:17:43

Member+ · 111 comments
cuu508 wrote

Huhū, paldies par atsaucību un padomiem. Vakardien pasūtināju Giant Defy 4 no cyclesuperstore.ie un šorīt viņš jau ir ieradies, milzu kastē un gandrīz saliktā stāvoklī. Jāpievelk skrūves un varēs pa lieldienu brīvdienās kārtīgi iemēģināt!

Nenožēlo vēl pāris eiro un aizved pie velo meistara, lai visu pareizi saregulē. Tas var stipri paildzināt braucamā kalpošanas mūžu.
Šaubos vai tev pašam ir visi specifiskie instrumenti, lai pievilktu, pārbaudītu visas skrūves.

Avatar

By cuu508 08.04.2009 15:19:58

Member+ · 461 comments

hm, tā būs gan jādara. Internetā pirktajam MTB ritenim pievilku ko varēju un cik varēju un rezultātā pēc 3 mēnešiem klaņi pagalam, pedāļos gultņi izdiluši...

Avatar

By cello 08.04.2009 23:16:04

Local.Auth · 4,686 comments
cuu508 wrote

hm, tā būs gan jādara. Internetā pirktajam MTB ritenim pievilku ko varēju un cik varēju un rezultātā pēc 3 mēnešiem klaņi pagalam, pedāļos gultņi izdiluši...

nezināji ka Ķīnā solidola deficīts....;)

Last edited by cello (08.04.2009 23:16:19)

Avatar

By cuu508 23.04.2022 17:08:12

Member+ · 461 comments

Atzīmēšos 13 gadus vēlāk, ka ričuks vēl aizvien "dzīvs" un aktīvā lietošanā. Pārsvarā pa ziemu uz ruļļa, bet šad tad arī pa āru. Bildē – šopavasar Malagā, dienā, kad vējš bija atpūtis Sahāras putekļus

HWgS1Md.jpeg