crown race remover / puller - Acros AI-70 Canyon pieredze
Sveiki! Vai kādam ir Rīgā vai tuvumā uz aizdošanu (par mazu bet godīgu samaksu, protams :-) rīks stūres kroņa noņemšanai (crown race remover vai puller). Vai varbūt kāds zina, kurā servisā Rīgā ir šāds rīks. Derēs gan vienkāršāks kā pirmajā bildē vai supersmalks kā Park tool vai analogs otrajā. Zinu, kā noņemt un māku noņemt stūres kroņus bez speciālā instrumenta, bet man gadījusies nestandarta situācija, kur šis baigi noderētu
dizpark at inbox.lv
2deviņi5513astoņi3
Last edited by dizpark (19.11.2024 13:42:42)
By Veluks 16.11.2024 10:38:52
Member · 326 commentsNevar sarunāt kādā auto servisā. Viņiem jābūt līdzīga tipa (kā pirmā bildē) gultņu novilcējam.
Trek X-Caliber 9, Merida cyclocross 300
By Ansis 17.11.2024 10:56:26
Member++ · 3,697 commentsVai vēl aktuāli? Man ir tieši tāds kā 1. foto. Instruments strādā labi, bet ar to ir viegli apskādēt gredzena hromējumu, tāpēc vēlams pirms lietošanas ķīļus aptīt ar skoču.
Varu otrdien atstāt Ķengaraga ielā 8 CFI ēkā - tur varēs dabūt no dežuranta.
Ja ļoti gribas ātrāk, esmu sastopams Jūrmalas tuvajā galā.
26 četri 79 četri 19
By dizpark 17.11.2024 22:36:39
Member · 921 commentsLiels paldies par atbildēm!
Autoservisa ieteikums ir labs, jo tiešām Icetoolz velo štruments ir ļoti līdzīgs gultņu novilcējiem, kas tepat LV pieejami. Princips ir tas pats, atšķirība tikai, ka velo paredzētajiem štrumentiem ķīļi zem gredzena sanāks no četrām pusēm, bet parastajam gultņu novilcējiem tikai no 2 pusēm.
Ansi, ja netikšu galā līdz pirmdienas vakaram, došu ziņu par Ķengaraga ielu.
Mana bēda ir Canyon Inflite dakšas karbona štoks, kuram vispār nav paredzēts gredzens (crown race), bet ir tā saucamais 'integrated crown race' - uz štoka ir konusveida veidojums,kas 'tēlo' gredzenu, un apakšējais gultnis pa tiešo atmetas pret šo veidojumu. Ričuku nopirku lietotu, iespējams, ka iepriekš vispār nekad stūres gultņi nav taisīti vaļā, bet tas apakšējais gultnis bija tik pamatīgi uzsēdies uz štoka, ka sākumā vispār nevarēju dabūt dakšu laukā no rāmja. Tikai pēc ilgāk pūlēm izdevās izklapēt dakšu kopā ar visu gultni no rāmja, tagad jādabū gultnis (tā atliekas) nost no štoka. Izskatās tā lieta šādi
Manuprāt, diezgan stulbs tehniskais risinājums, it sevišķi šādā Canyon izpildījumā, jo katrs trieciens pa dakšu no apakšas arvien vairāk uzdzen gultni uz relatīvi mīkstākā karbona konusa.
By Ansis 18.11.2024 01:33:52
Member++ · 3,697 commentsManuprāt, diezgan stulbs tehniskais risinājums, it sevišķi šādā Canyon izpildījumā, jo katrs trieciens pa dakšu no apakšas arvien vairāk uzdzen gultni uz relatīvi mīkstākā karbona konusa.
Es nepārzinu visus tehniskos jauninājumus, bet pēc veselā saprāta, karbona apmalītei vajadzēja būt tādai, lai gultnis uz tās nevis dzītos dziļāk virsū, bet noamortizētos.
Iesaku paskatīties gultņu tabulās, vai šāda izmēra gultņi nav ar diviem maz atšķirīgiem iekšējiem diametriem (un lietots ticis nepareizais). Piemēra pēc, ir droši zināms, ka populārajiem 1+1/8 stabules gultņiem ar OD 41,8 mm ID mēdz būt 30,15 vai 30,5 mm, un lai būtu vēl jautrāk, leņķi gan 45/45, gan 36/45.
By dizpark 18.11.2024 09:34:16
Member · 921 comments(un lietots ticis nepareizais). Piemēra pēc, ir droši zināms, ka populārajiem 1+1/8 stabules gultņiem ar OD 41,8 mm ID mēdz būt 30,15 vai 30,5 mm, un lai būtu vēl jautrāk, leņķi gan 45/45, gan 36/45.
Jā, arī iedomājos, ka ir variants, ka ticis lietots gultnis ar nepareizo iekšējo leņķi (ID ir pareizais 37 un gultņa augstums ir pareizais 7). Acros saka (uz bildes rasējumā) ,ka iekšējais leņķis ir 36
https://acros-components.com/en/headset … for-canyon
Visur citur, kur tirgo aftermarket gultņus šim Ai-70 canyon headsetam, minēts, ka iekšējais leņķis ir 45.
https://www.airevelobearings.com/produc … t-bearing/
Ja izdosies dabūt nost, tad redzēs, kas tur īsti par leņķi. Jebkurā gadījumā, pasūtīšu oriğinālo acros gultņu komplektu
By Ansis 18.11.2024 10:59:13
Member++ · 3,697 commentsPar dabūšanu nost, metāla gredzenu (kurš termāli labi izplešas) nodabūt nost no caurules, kura termāli mazāk izplešas, var ar pareizu karsēšanu. Ideāli ir aptīt ap gredzenu nihroma stiepli, un ar regulējamu barošanas avotu uzlikt tādu strāvu, kas sakarsē gredzenu, bet nesabojā cauruli. Mūsdienās reti kurš meklē nihroma stiepli un strāvas avotu, cenšas uzmanīgi ar tehnisko fēnu.
By Veluks 18.11.2024 11:40:18
Member · 326 commentsKarsēšanai arī kādā autoservisā var būt ir atrodams indukcijas sildītājs ar kuru karsē uzgriešņus.
Trek X-Caliber 9, Merida cyclocross 300
By pedalny macho 18.11.2024 20:38:09
Member · 1,267 commentsar Acros ir kārtīgs čakars, jo viņi ražo gultņus kas ir speciali domātas konkrētam ražotājam un, dažkārt, konkrētam modelim un ražošanas gadam. Jau ir pieredze sūtīt no Acros rūpnīcas, jo nekur citur vai nu nevar dabūt, vai arī cipars pa salītu
Un tās ir tikai sākums ar visiem ICR headsetu iterācijām kas tagad tirgū
Sancho's Customs darbnīca. Pasūtam no rūpnīcas: BikeYoke / Magura / Favero / Damil / Berthoud / Acros
By dizpark 19.11.2024 12:33:30
Member · 921 commentssituācijas 'updeits'. Gultni dabūju nost, Nebija neiespējamā misija, bet nu ļoti, ļoti cieši bija uzsēdies. Atpakaļ to uzlikt var tikai ar āmuru un cauruli. Gultnis 'uz papīra' ir pareizā izmēra (AC3748), un izskatās, arī, ka iekšējais konusa leņķis ir pareizais. Domāju, ka ir divas iespējas:
a) Uz štoka man ir bijis aftermarket gultnis, kura iekšējais diametrs tomēr mazliet atšķiras no orģinālā Acros īpaši Canyonam taisītā gultņa. It kā Acros dokumentācijā arī rakstīts, ka 37mm, bet varbūt tromēr Acrosam tas ir mazliet lielāks par 37 mm (līdzīgi kā kādeiz bija ar FSA it kā 24mm klaņu asīm, kas īsti Shimano centra gultņos īsti negāja iekšā, vajadzēja speciālo FSA bottom bracket). Uzsūtīju Acors oriģinālos gultņus no bike discount, redzēs, kāds būs rezultāts..
b) vai arī šis ir Canyon brāķis, un štoks ir sanācis mazliet par resnu.
By dizpark 15.11.2024 21:03:48
Member · 921 comments