Duke wheels un citas vieglās aploces

Avatar

By jt 13.01.2022 13:19:41

Member+ · 1,195 comments

Plānā MTB ratu upgrade līdz ar to visādi interesanti aploču varianti, vai kāds lieto šā ražotāja https://www.duke-racingwheels.com/?lang=en vai https://www.newmen-components.de/Startseite aploces?

Avatar

By Vaskis 13.01.2022 17:05:29

Member · 2,612 comments

Esmu dzirdējis labas rekomendācijas par Vidzemē individuāli komplektētiem carb ratiem (tipa open mold aploces un pārējais pēc pirktspējas vai pieejamības). Tiesa tas bija pirms diviem-trim gadiem.

katrā ziņā padalies, ja ko interesantu atrodi.

Last edited by Vaskis (13.01.2022 17:05:50)

Avatar

By edzzzy 13.01.2022 19:01:08

Member · 119 comments
Vaskis wrote

Esmu dzirdējis labas rekomendācijas par Vidzemē individuāli komplektētiem carb ratiem (tipa open mold aploces un pārējais pēc pirktspējas vai pieejamības). Tiesa tas bija pirms diviem-trim gadiem.

katrā ziņā padalies, ja ko interesantu atrodi.

Es tieši pagājušajā vasarā tā izdarīju, uz Hope Pro rumbām uzliekot karbona aploces. Aploces gan pats pirku. Super, viss bija ātri un labi un kaifs braukt. Iesaku.

Avatar

By ritenbraucejs 13.01.2022 21:43:41

Member+ · 819 comments

20. Gada sezonu nobraucu ar DUKE LUCKY STAR HD 6TERS aplocēm. Tagad stāv zieminiekam. tās ir alumīnija aploces- priekš 28mm platuma (iekšējais izmērs) samērā vieglas. Man patīk.  Karbona aploces bija padārgas (un nepiedienīgi vieglas), bet domāju ar tām varētu uztaisīt daudz labākus ratus par lielo ražotāju piedāvātajiem gataviem ratiem ( svara/ cenas ziņā). Ja komplektētu sev jaunus karbona ratus, izskatītu Duke viennozīmīgi.
Cik saprotu, viņi paši izstrādā aploču dizainu. Tās nav Ķīnas Noname aploces ar Duke logo virsū.

Last edited by ritenbraucejs (13.01.2022 21:48:46)

Avatar

By FOX 13.01.2022 22:27:42

Member+ · 5,297 comments

Neesmu braucis ar Duke, bet nu tās ir aploces, par kurām esmu domājis, ka varētu paņemt. Alternatīva maniem sapņiem bija Bontrager XXX aploces, bet tām tikai 24 caurumi, līdz ar to par saderīgām Tune rumbām varu aizmirst. Nakamgad būs jauni Bontrager XXX rati, līdz ar to ,varbūt, ka būs jātēmē uz tiem.


TREK Supercaliber

Avatar

By Papuass 13.01.2022 22:58:07

Member+ · 2,974 comments

Ar Newmen brauc pro šosejas komanda Intermarché-Wanty-Gobert Matériaux un tiek komplektēti CUBE velosipēdi.

2018. gadā gan bija product recall
https://www.cube.eu/en/service/safety-r … nd-wheels/

Avatar

By ginca23 15.01.2022 14:35:19

Member+ · 3,154 comments

Caur Valmieras Jāni Vanagu var dabūt labas karbona aploces. Pats braucu un bēdu nezinu. Sanāca viegls ratu komplekts.


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By Lauric 16.01.2022 21:38:17

Member · 705 comments

Ir saimniecībā ar Duke aplocēm aprīkoti rati.Stipri vieglais gals.Viss ok.Arī garantija darbojas.

Avatar

By KasparsAA 28.01.2022 23:56:26

Member · 375 comments

maximum system weight: 80 kg (driver, bike, clothing and possibly luggage)  big_smile big_smile

Avatar

By Vaskis 29.01.2022 14:44:36

Member · 2,612 comments
KasparsAA wrote

maximum system weight: 80 kg (driver, bike, clothing and possibly luggage)  big_smile big_smile

sezonā nav nereāli, vot tik jāskatās vai atliek "vietas" pielietām pudelēm. ha

Avatar

By Aģents Ilze 30.01.2022 17:43:41

restricted · 765 comments

Man vienmēr ir bijis interesanti, kāda ir sajūta, kad tas ogles gabals zem tevis negaidot plīst driskās?

Avatar

By jt 30.01.2022 21:00:01

Member+ · 1,195 comments
Aģents Ilze wrote

Man vienmēr ir bijis interesanti, kāda ir sajūta, kad tas ogles gabals zem tevis negaidot plīst driskās?

Jā, visi ir neriktīgi, kuri izvēlas karbonu vai ko tieši gribēji pateikt?

Avatar

By KasparsAA 30.01.2022 22:06:52

Member · 375 comments

neriktīgi ir tie, kas par KATRU cenu skrien pēc svara samazinājuma. kaut testos aci pret aci vieglāks ritenis rezultatu nedod. braucējs ietekmē daudz vairāk))

Avatar

By Dexters 1 30.01.2022 22:57:56

Member · 78 comments
Aģents Ilze wrote

Man vienmēr ir bijis interesanti, kāda ir sajūta, kad tas ogles gabals zem tevis negaidot plīst driskās?

  Lūdzu pamēģini,un par iespaidiem padalies ar mums! wink

Avatar

By Ansis 30.01.2022 23:32:50

Member++ · 3,681 comments

Dziļš temats tiek aizskarts.
Mūsdienās jums tie 12 zobrati aizmugurē, un ja brauc sacensībās, kaseti gribas vieglo, tāpēc izdot par to 200+ eur tiek uzskatīts par nepieciešamību. Lai nu tā būtu. Bet aploces par 300+ eur gabalā par nepieciešamību nenosauksi.
Padomju laikā bija veselīgu spēcīgu jauniešu kults un sportiskā disciplīna, ka tikai pēc II sp.kl. izpildes vari teikt, ka nodarbojies ar šo sportu, pēc I sp.kl. vari sākt lūkoties pēc labāka inventāra. Šosejas razģelkā jau 1975.g. I sp.kl. bija 25 km pa 36:30, tātad 41 km/h. Un tas bija jāizpilda pirms prasībām pēc laba inventāra, tātad ar harkovieti ar mīkstām alumīnija aplocēm un vibrējošu tērauda rāmi.
Tas tāds atskaites punkts tiem, kas pērk ļoti dārgu inventāru ne vien tāpēc, ka var to atļauties, bet uzdod sev jautājumu - vai man ir pienācīgs līmenis?

Avatar

By jt 30.01.2022 23:49:45

Member+ · 1,195 comments

Atskaites punkts ir 2022.gads un neviens ar harkoviešiem vairāk nebrauc. Visādas gudrības patīk bārstīt tiem, kas ar labu inventāru, t.sk. karbona aplocēm nav braukuši. Man ir pieredze ar DT Swiss karbona ratiem kopš 2015.gada ar un labos ratos ir vērts ieguldīt naudu, pretstatā piemēram XTR kasetei salīdzinot ar XT, kura 12niece nemaksā nekādus 200 EUR+. Arī supegudro Aģentu Ilzi nevarēšu iepriecināt ar salūzušām aplocēm. Ar alumīnija 2,2 kg ratiem es pārvietojos ziemā, lai tādus gudros Kasparus sev redzētu aiz muguras.

Avatar

By jt 30.01.2022 23:50:06

Member+ · 1,195 comments

tb neredzētu vispār big_smile

Avatar

By KasparsAA 31.01.2022 00:16:22

Member · 375 comments

vai vai big_smile  nu es arī varētu minēt simtiem piemēru kad ar smagu tehniku ir pajiets garām čaliem ar dārgām šosejām. pēdējo Vienību es prikolam nominu ar fatu, un zinies, aizmugurē palika čupām  šosejnieku))) ar pašliktu gravel arī patīk pakaitināt iedomīgus karbofanus.  tā kā jautājums joprojām aktuāls, lielākā daļa braucēju nopērk sev inventāru kuram nav gatavi, domājot ka tas brauks viņu vietā.  spicie čali kas var, un kam vajag top tehniku ir stiprā mazākumā, ja esi no tiem, tad visu cieņu)))

Avatar

By Buks 31.01.2022 02:10:34

Member+ · 696 comments

Ir cilvēki, kuri var atļauties cienīt sevi un ir cilvēki, kuri nevar atļauties to saprast! wink


Bērnībā puikas mērīja krāniņus ar lineālu, bet pieaugot - ar hronometru.

Avatar

By agns 31.01.2022 09:40:14

Member · 425 comments

tava domāšana smagi pa vismaz 20 gadiem ir atpalikusi, mūsdienās brauc ar ko grib un ko var atļauties, cilvēki savā hobijā investē tik cik maka biezums atļauj.

KasparsAA wrote

vai vai big_smile  nu es arī varētu minēt simtiem piemēru kad ar smagu tehniku ir pajiets garām čaliem ar dārgām šosejām. pēdējo Vienību es prikolam nominu ar fatu, un zinies, aizmugurē palika čupām  šosejnieku))) ar pašliktu gravel arī patīk pakaitināt iedomīgus karbofanus.  tā kā jautājums joprojām aktuāls, lielākā daļa braucēju nopērk sev inventāru kuram nav gatavi, domājot ka tas brauks viņu vietā.  spicie čali kas var, un kam vajag top tehniku ir stiprā mazākumā, ja esi no tiem, tad visu cieņu)))

Avatar

By Nau_MTB1 31.01.2022 10:10:49

Member · 121 comments

Šosejā, ja nebrauc crit, tad dzīties pēc gramiem nav jēga. Kaut kur var atrast video, kur Mavic inženieris (pirmstam F1 darbojies) par to stāsta.

Last edited by Nau_MTB1 (31.01.2022 10:52:12)

Avatar

By Maris 31.01.2022 12:35:34

Member · 1,321 comments

Pieļauju domu, ka gramu skaitīšanai, vairāk ir psiholoģiska, nevis racionāla ietekme (runa nav par kilogramiem).Respektīvi, nomainot kādu detaļu uz vieglāku, cilvēkam var šķist, ka viņš brauc ātrāk, kaut gan tas nav svara ietaupījuma rezultāts, bet kaut kas galvā nostrādā...Gan jau lielajā sportā, protams, viss ir savādāk.

Avatar

By Aģents Ilze 31.01.2022 13:02:23

restricted · 765 comments

Zinu tikai kāda sajūta ir kad pie 60km/h piepēdas paliek "harkovieša" pedālis ar pusklani. Zinu arī kā slīd plikas harkovieša tizlās al aploces pa asfaltu līkumā (labi slīd). Bet uz oglekļa plīšana droši vien ir mazāk kontrolējams pasākums yikes)))

Avatar

By jt 31.01.2022 13:16:23

Member+ · 1,195 comments

Tas vienkārši ir pīī, Jums filozofiem, kam vispār nav bijusi darīšana ar tēmas virsrakstā minēto jautājumu, ir savs sūda vērts viedoklis obligāti jāiesprauž visur un vienmēr? 

Tēmas mērķis ir pieredze un pieredzes apmaiņa nevis kautkādi debili spriedelējumi, ja gribās parunāties, ir māmiņu kluba forumi.

Last edited by jt (31.01.2022 13:25:03)

Avatar

By jt 31.01.2022 13:25:38

Member+ · 1,195 comments

Tiem, kam interesē, Duke produktus LV pārstāv Hawaii, tur var arī aptausīt un arī sabūvēt.

Avatar

By Papuass 31.01.2022 14:25:33

Member+ · 2,974 comments
Maris wrote

Pieļauju domu, ka gramu skaitīšanai, vairāk ir psiholoģiska, nevis racionāla ietekme (runa nav par kilogramiem).Respektīvi, nomainot kādu detaļu uz vieglāku, cilvēkam var šķist, ka viņš brauc ātrāk, kaut gan tas nav svara ietaupījuma rezultāts, bet kaut kas galvā nostrādā...Gan jau lielajā sportā, protams, viss ir savādāk.

Lielajā sportā ir tāpat.
Var paklausīties ko runā Josh Poertner (bijušais ZIPP tehniskais direktors, joprojām konsultē vairākas pro komandas).
https://silca.cc/blogs/marginalgains/th … inal-gains

Avatar

By Papuass 03.02.2022 00:41:13

Member+ · 2,974 comments

Tur bija vairāki stāsti, gan par to pašu detaļu, kura bija sūds, bet pēc virsmas anodēšanas uzreiz bija lieliska, gan kalnu braucēji, kuri nebija gatavi pieņemt aero ratus, gan spiedienu riepās, jo cietākas riepas rada lielākas vibrācijas un rada sajūtu, ka ir ātrākas.