2022. gada Trek FS (Fuel EX)

Avatar

By Ansis 26.09.2021 21:39:43

Member++ · 3,682 comments

https://www.youtube.com/watch?v=y21TohmzLIU
Tendence tāda, ka dakšai 'lock out' vairs nav uz stūres - dakšas amortizatorā viss notiek automātiski, toties sēdekļa stute ir droperis ar varenu mēli pr. ātruma pārslēdzēja vietā.
Ja bačoku daudzas reizes ver vaļā, vai štruntīgie plastmasas klipši neizļurkājas, un vāciņš, kratoties ar pilnu pudeli, nekrīt nost? smile

Avatar

By suugoi 26.09.2021 21:45:02

Member+ · 1,469 comments

Ceru ka stūres stopētājs nav aizlienēts no Cannondale - https://www.youtube.com/watch?v=9u4_Ep8JbY8


1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯

Avatar

By ksp 27.09.2021 12:52:31

Member · 499 comments

Nezinu, kā FuelEX, bet nesen prasīju par Slash - agrākais var dabūt 2023. gadā...

Avatar

By IvarsM 27.09.2021 18:20:09

Member · 301 comments
ksp wrote

Nezinu, kā FuelEX, bet nesen prasīju par Slash - agrākais var dabūt 2023. gadā...

Nu bet iedomājies kāds prieks par new bike day pēc divu gadu gaidīšanas... big_smile

Vispār Fuel Ex man patīk, vienīgi nesaprotu, kāpēc viņi tam neliek dakšu ar max iespējamo gājienu (150 laikam).

Avatar

By Ansis 27.09.2021 18:48:31

Member++ · 3,682 comments
IvarsM wrote

Vispār Fuel Ex man patīk, vienīgi nesaprotu, kāpēc viņi tam neliek dakšu ar max iespējamo gājienu (150 laikam).

Dakšai ir 140 mm gājiens; diezin vai papildus 10 mm daudziem kritiski vajag.
Kas visvairāk jūtams - ir beigusies ēra, kad sportiskam velo lielākais uzsvars tika likts uz minimālu svaru. Šim nav augstākā grupa, ir plastmasas atstarotāji, kaut kas ielikts bačokā, bet tomēr, 13,78 kg pat fūlītim ir ļoti daudz (laba dropera stute ir apm. +400 g).
Šajā klipā ar alu rāmi un Deore 1x12 vispār 15,21 kg:
https://www.youtube.com/watch?v=-Xfy9k4Bv60
Kad pirms kādiem 8-5 gadiem mūsu forumā daži pārgāja uz fūlīšiem, par normālu svaru tika uzskatīts līdz 12,5 kg.
Jaunais uzsvars tiek likts uz braukšanas komfortu un drošību, un visādām papildus tehniskajām viltībām pircēju pievilināšanai, kas variēs atkarībā no ražotāja.

Avatar

By ksp 27.09.2021 23:05:30

Member · 499 comments

Nez, šķiet Fuel EX nekad (?) nav bijis sportisks velo, tas ir tīri Trail baiks. Tur skaidrs, ka dominē komforts, jo mērķauditorija nav sportisti likrās, bet čillojošs draugu bariņš svētdienas izbraucienā. Droperis kalnu takās obligāts, kā arī, piemēram, riepām nevis skaita gramus un rites pretestību, bet izvēlas tās, kuras izturēs asus akmeņus un neļodzīsies kārpot virāžas (jūtami virs 1000g). Amortizācija - jo nopietnāka, jo vairāk sver, tagad Enduro paredzētās top-līmeņa vienkroņa dakšas ir pāri 2300g, un ja vēl uzliek coilu aizmugurē, vēl mārciņa klāt. Rāmji kļūst garāki, tas arī papildus materiāls, nu un 29" rati, protams. Uzbraucienos taku ričukiem svarīgāk ir nevis minimāls svars, bet ērta sēdpozīcija, lai ilgstoši varētu tīt augšā.

Tieši šovakar savam Trail baikam uz rudeni noņēmu 29x2.6" XC riepas un uzliku 29x2.4" enduro = 950 grami klāt.

Avatar

By subgrade 28.09.2021 12:25:10

Member · 162 comments
suugoi wrote

Ceru ka stūres stopētājs nav aizlienēts no Cannondale - https://www.youtube.com/watch?v=9u4_Ep8JbY8

Nav gan. Trek variantā atdures ir iestrādātas iznesumā/speiseros/ atsevišķā pie rāmja stiprinātā detaļā, tā ka ne rāmis, ne dakša tajā procesā nepiedalās un tās visas detaļas ir nesāpīgi nomaināmas (vismaz teorijā; nezin, kā ar pieejamību).
https://www.youtube.com/watch?v=c8EApFT2jYA

Last edited by subgrade (28.09.2021 12:29:03)

Avatar

By IvarsM 28.09.2021 14:49:36

Member · 301 comments

13.78 kg trail baikm nav daudz. Un tam tiešām vadāmība, komforts un izturība ir nozīmīgāk par svaru. Daudzi pat izvēlās Al versiju, tam lēkājoši akmeņi atstās bukti, nevis izsitīs caurumu. Piekares gājiens visam iet uz augšu. Nupat jau pat XC race standarts būs 120mm. Trail de facto standarts pirms 3-4 gadiem bija 120-130mm, tagad jau 150-160. Enduro bija 150, tagad 170-180. Štoki paliek resnāki, 36mm trailbaikam ir standarts, bieži sastopami coili.

Avatar

By Papuass 28.09.2021 15:33:35

Member+ · 2,974 comments
subgrade wrote

Trek variantā atdures ir iestrādātas iznesumā/speiseros/ atsevišķā pie rāmja stiprinātā detaļā, tā ka ne rāmis, ne dakša tajā procesā nepiedalās un tās visas detaļas ir nesāpīgi nomaināmas (vismaz teorijā; nezin, kā ar pieejamību)

Šeit šobrīd ir (16,80 €+shipping)
https://www.hibike.com/trek-knock-block … r_17562918

Veloprofā 20 €, arī rāda pieejamu
https://veloprofs.lv/lv/stures-blodinas … 12678.html

Last edited by Papuass (28.09.2021 15:34:01)