Ideja Velo transportēšanai uz sacensibam
Ir padomā viens projekt bet nezinu cik tas būtu aktuāli velo braucējiem. Tādēļ vēršos pie Jums
Vai Jums būtu intrese/aktuāli uz/no sacensībām no jebkuras Latvijas vietas te pat pa LV nogādāt/saņemt tikai savu velo par sibolisku samaksu?
Lūdzu nemt vera ka iet runa tikai par velo.
Ja ir intrese cik būtu gatavi noziedot par šādu pakalpojumu tur atpakal, ja vispar būtu gatavi!?
By jurisf 04.06.2019 16:06:54
Member · 946 commentsNez vai šis varētu aiziet. šim tikai jēga, ja braucēju kopā ar velo, piem. no Rīgas uz LVM MTB čempi, Vivusu un tml. Tad kādu autobusu + piekabi, un viss notiek.
By EXeddy 04.06.2019 20:24:03
Member · 30 commentsIr tā ka ir resurs - kravas busiņi kas braukā pa visu LV (darba laikā) kā arī nebūtu liela problēma izbraukt uz sacensībām arpus darba laika.
Vienkārši domāju ka tas varētu būt aktuāli tiem kam ir neliels auto bez autovelo turetaja.
Paši tad varētu doties kopa ar radiem un atbalstitajiem ar mašīnu, kamēr velo tiek nogadāts kā ar kurjeru un tiesi tapat arī atpakal.
Vienīgi mīnus tas ka būtu janodot velo kā minimums dienu iepriekš un saņemts arī tiks tikai nākamajā darba diena.
By jurisf 05.06.2019 07:49:22
Member · 946 commentsKur problēmas arī mazam auto paņemt kādu uz bagāžnieka vāku liekamo turētāju, maksā ap 50EUR. Lai neieliktu salonā velo, tur jābūt ļoti mazam auto, vai nu tad visa ģimene brauc atbalstīt. Varbūt tad ir jēga papildināt autoparku ar kādu busiņu, tad busiņā braucējus, aiz busiņa brauc kravinieks ar visiem velo.
By raiter 05.06.2019 09:37:46
Member+ · 3,346 commentsŠis pakalpojums varētu būt vajadzīgs kādam un ik pa laikam, nevis regulārā formātā.
Pašiem braucējiem skaidrība par to kā un ar ko brauks, parasti rodas pēdējās dienās pirms sacensības.
Tāpat, nav teikts ka savāksi visus riteņus no (piemēram) Rīgas. Izrādīsies ka jānēsājas no Ādāžiem uz Ķekavu un Daugavgrīvu, lai savāktu riteņus (un pēc tam arī izvadātu atpakaļ).
Es Tev ieteiktu vnk sekot līdzi forumā (un iespējams arī soc - tīklos), un kādas 4-5 dienas pirms pasākuma ierakstīt sludinājumu, ka piedāvā aizvest un atvest riteņus (un varbūt arī kādu pasažieri).
By EXeddy 05.06.2019 11:35:00
Member · 30 commentsšim tikai jēga, ja braucēju kopā ar velo, piem. no Rīgas uz LVM MTB čempi, Vivusu un tml. Tad kādu autobusu + piekabi, un viss notiek.
Jā piekrītu kā šads veids ir krietni foršāks bet atkal apbraukāt daļu Latvijas ar busiņu baigi daudz resursu iziet.
A tā mūsu auto parks kursē katru dienu un iegriezties kāda Latvijas pilsētā savākt vēlo būtu gandrīz vai pa ceļam
Kur problēmas arī mazam auto paņemt kādu uz bagāžnieka vāku liekamo turētāju, maksā ap 50EUR. Lai neieliktu salonā velo, tur jābūt ļoti mazam auto, vai nu tad visa ģimene brauc atbalstīt. Varbūt tad ir jēga papildināt autoparku ar kādu busiņu, tad busiņā braucējus, aiz busiņa brauc kravinieks ar visiem velo.
Es tik tiešām nezināju ka autovelo stiprinājumi ir tik piejami. Nezinu kā citiem bet man nevisai gribās skrūvet nost abus ritēnus, griezt stūri. Un arī tādā gadijumā, es vair nevaru paņemt sīko ar sievu līdzi(varu tikai vienu paņemt līdzi). Bet ja par velo aizvešanu-atvešanu būtu jāsamaksā kāds 2,3,4 eur es nebūtu pret sūtīt kā ar kurjeru.
Ok, var arī izdomāt risinājumu idejai ka viens busiņš ar pasažieriem un piekabe/kravas busiņs, bet tad atkal zūd idejas jēga ka iespēja savākt velo no jebkuras vietas Latvija, jo tad visiem jākoncentrējās vienā vienā un jagaida kavētāji.
Tāpat, nav teikts ka savāksi visus riteņus no (piemēram) Rīgas. Izrādīsies ka jānēsājas no Ādāžiem uz Ķekavu un Daugavgrīvu, lai savāktu riteņus (un pēc tam arī izvadātu atpakaļ)
Auto parks ir pietiekami liels un mums mašīnas atrodās vienlaicīgi gan Ventspili, Liepaja, Daugavpili, Cesis, Siguldā, Vālmierā, Ādažos un citās latvijas pilsētās lai viena dienā savāku visus velo un pēc sacensībām pirmājā darba dienā izvadātu velo atpakaļ! tas nav divi, čeri, seši, busiņi - ir vairāk!
By madfox 05.06.2019 12:22:39
Member · 97 commentsIr viens būtisks faktors,mūsdienu velo vairs nemaksā pāris simtus eiro,kaut kā neticās,ka dalībniekam būs kāposts ričukam,bet neatradīsies nauda velo turētājam,turklāt pat mazā auto ir iespēja iestūķēt vienu ričuku bagāžniekā un aizbraukt vismaz trijatā.
By jurisf 05.06.2019 14:08:15
Member · 946 commentsBet ja par velo aizvešanu-atvešanu būtu jāsamaksā kāds 2,3,4 eur es nebūtu pret sūtīt kā ar kurjeru.
Ok, var arī izdomāt risinājumu idejai ka viens busiņš ar pasažieriem un piekabe/kravas busiņs, bet tad atkal zūd idejas jēga ka iespēja savākt velo no jebkuras vietas Latvija, jo tad visiem jākoncentrējās vienā vienā un jagaida kavētāji.
Jāga kaut ko tādu darīt, paredzēt tikai vienu konkrētu maršrutu no tālākajām lielajām pilsētām uz norises vietu. Domāju, ka piem, Daugavpilī savāktu pilnu busu uz Liepāju, vai no Rīgas.
Nedomāju, ka arī baigi atmaksātos tāds bizness izvadāt tos ričukus par dažiem eiro. Vēl uzņemties to atbildību - ja nu to velo neaizvedat vajadzīgajā laikā. Tieši dēļ tāda riska arī neuzticētu jebkuram kantorim ko tādu. Par risks, ka tas velo varētu pazust pa ceļam, tas materiālais nebūtu tik traki, gan jau jums būtu apdrošināšana, ne? , bet tas, ka dēļ kāda tāda kantora nevarētu braukt, tas varētu būt trakākais.
By EXeddy 05.06.2019 15:56:23
Member · 30 commentsIr viens būtisks faktors,mūsdienu velo vairs nemaksā pāris simtus eiro,kaut kā neticās,ka dalībniekam būs kāposts ričukam,bet neatradīsies nauda velo turētājam,turklāt pat mazā auto ir iespēja iestūķēt vienu ričuku bagāžniekā un aizbraukt vismaz trijatā.
Jā, šim es noteikti piekrītu.
By fikri 05.06.2019 16:05:14
Member · 199 commentsVienmēr var iegādāties lietotu budžeta veloturētāju komplektu. Ik pa laikam parādās budžetu komplekti - 2/3 veloturētāji ar šķērsstieņiem līdz 150 eiro par visu. Runa ir par Thule produktiem. Ne paši jaunākie, taču savu funkciju pilnībā pildoši.
Jauns Mazlietots Thule / Mont Blanc aprīkojums.
Pārdošana. Noma. Karbona remonts.
www.tregers.lv
By EXeddy 05.06.2019 16:09:06
Member · 30 commentsBet ja par velo aizvešanu-atvešanu būtu jāsamaksā kāds 2,3,4 eur es nebūtu pret sūtīt kā ar kurjeru.
Ok, var arī izdomāt risinājumu idejai ka viens busiņš ar pasažieriem un piekabe/kravas busiņs, bet tad atkal zūd idejas jēga ka iespēja savākt velo no jebkuras vietas Latvija, jo tad visiem jākoncentrējās vienā vienā un jagaida kavētāji.Nedomāju, ka arī baigi atmaksātos tāds bizness izvadāt tos ričukus par dažiem eiro. Vēl uzņemties to atbildību - ja nu to velo neaizvedat vajadzīgajā laikā. Tieši dēļ tāda riska arī neuzticētu jebkuram kantorim ko tādu. Par risks, ka tas velo varētu pazust pa ceļam, tas materiālais nebūtu tik traki, gan jau jums būtu apdrošināšana, ne? , bet tas, ka dēļ kāda tāda kantora nevarētu braukt, tas varētu būt trakākais.
Mērķis nav pelnīt, labakaja gadijuma iziet pa 0, var būt pat tikai izdevumi kompanijai. Ta ideja vairak kā kompanijas atpazistamibai bija domata.
Un jā protams ir arī apdrošināšana!
Bet arī fakts tas ka no force majeure situacijam neviens nav pasargats!
By Kukijs 05.06.2019 16:11:51
Member · 367 commentsEs personīgi neuzticētu vest savu velo kādam citam, kaut vai apskrāpē, vai nedod Dievs pa ceļam kas notiek un velo tiek atsists vai kas aizlauzts un saplēsts kā rezultāts nevari startēt! Labāk braucu pats, nopērku jumta vai kādus citus turētājus un bēda maza! Ja pats apskādēju tad pats vainīgs! Ej un pēc tam pierādi kādam kko! Tīri mans viedoklis.
2017,-6372 km! 2018,- 7734,7 km
2019,- 4977 km! 2020,- 3483 km :(
2021,- cerību gads ;)
By raiter 05.06.2019 16:37:25
Member+ · 3,346 commentsEs personīgi neuzticētu vest savu velo kādam citam, kaut vai apskrāpē, vai nedod Dievs pa ceļam kas notiek ....
Šis arī noteikti daļai riteņbraucēju būs svarīgs arguments. Un te jau arī rakstīja "Ir viens būtisks faktors,mūsdienu velo vairs nemaksā pāris simtus eiro...". Nez vai ļaudis savus karbona riteņus, kuri maksā četrciparu skaitļus, tā vienkārši uzticēs vadāt svešā autobusā...
By EXeddy 05.06.2019 16:49:38
Member · 30 commentsEs domaju ka tie kam ir velo par četr-ciparu skaitli noteikti var atļauties labu auto velo turetaju.
Ideja vairak prastākiem braucejiem laikam kam tas velo ir lidz tiem četriem cipariem.
By fikri 05.06.2019 20:38:51
Member · 199 commentsEs domaju ka tie kam ir velo par četr-ciparu skaitli noteikti var atļauties labu auto velo turetaju.
Ideja vairak prastākiem braucejiem laikam kam tas velo ir lidz tiem četriem cipariem.
Veloturētāji nemaksā miljonu...
Jauns Mazlietots Thule / Mont Blanc aprīkojums.
Pārdošana. Noma. Karbona remonts.
www.tregers.lv
By raiter 06.06.2019 09:24:01
Member+ · 3,346 commentsEs domaju ka tie kam ir velo par četr-ciparu skaitli noteikti var atļauties labu auto velo turetaju.
Ideja vairak prastākiem braucejiem laikam kam tas velo ir lidz tiem četriem cipariem.
Nē, šim topikam runa nav par to vai kāds var vai nevar atļauties velo turētāju vai braukt ar auto. Runa ir par optimālu iespēju aizvest/atvest cilvēkus un velo uz/no sacensībām. Piemēram - uz sacensību brauc 5 cilvēki. Vieglajā auto cilvēki + somas ar drēbēm salīdīs. Bet vai 5 velo uz jumta var uzlikt, tas vēl jautājums, plus vai kāds braukā ar 5 velo turētājiem uz jumta? Tiešām, ne visiem ir turētēji, daudzi (arī es) vadā riteni mašīnas bagāžniekā. Braukt ar 2 mašīnām vai 3 mašīnām nav arī ekonomiski (no laika, naudas patēriņa skata punkta, u.c.). Tur var būt vēl daudz iemeslu, kādēļ nav izdevīgi baram braukt ar 2-3 auto, bet izdevīgāk ir braukt ar vienu, un velo aizgādāt uz sacensībām ar busu. Savulaik mana komanda tieši tā darīja, ka braucām ar vienu vai divām vieglajām mašīnām + viens buss kur ir velo un somas.
Šeit piedāvājums bija tieši par šādu formātu, kad cilvēkiem tā vietā,lai krautu uz auto jumta 5 turētājus ar riteņiem, vai brauktu uz gonku ar vairākām mašīnām, plus ir iespēja riteņus aizvest ar busu. Ideja laba. Jautājums tikai par pieprasījumu un loģistias organiāciju.
By jurisf 06.06.2019 09:30:58
Member · 946 commentsEs tik un tā esmu skeptiks
tiešām negribētu būt pārvadātāja vietā, kad otrā galā viņam kāds "sportists" borēs, ka viņa ķīnas karbonam par vienu skrāpējumiņu vairāk. Un tādi noteikti atradīsies, es pat pieļauju, ka šādi frukti varētu tieši vairāk uz šo pakalpojumu trāpīties.
By jurisf 06.06.2019 09:32:18
Member · 946 commentsJa kantoris grib atpazīstamību, tad varbūt piesakieties kādu komandu vizināt.
By Kukijs 06.06.2019 10:25:47
Member · 367 commentsEs domaju ka tie kam ir velo par četr-ciparu skaitli noteikti var atļauties labu auto velo turetaju.
Ideja vairak prastākiem braucejiem laikam kam tas velo ir lidz tiem četriem cipariem.Veloturētāji nemaksā miljonu...
Tieši tā
2017,-6372 km! 2018,- 7734,7 km
2019,- 4977 km! 2020,- 3483 km :(
2021,- cerību gads ;)
By kašķis 06.06.2019 12:14:14
Member · 1,210 commentsEs domaju ka tie kam ir velo par četr-ciparu skaitli noteikti var atļauties labu auto velo turetaju.
Ideja vairak prastākiem braucejiem laikam kam tas velo ir lidz tiem četriem cipariem.Nē, šim topikam runa nav par to vai kāds var vai nevar atļauties velo turētāju vai braukt ar auto. Runa ir par optimālu iespēju aizvest/atvest cilvēkus un velo uz/no sacensībām. Piemēram - uz sacensību brauc 5 cilvēki. Vieglajā auto cilvēki + somas ar drēbēm salīdīs. Bet vai 5 velo uz jumta var uzlikt, tas vēl jautājums, plus vai kāds braukā ar 5 velo turētājiem uz jumta? Tiešām, ne visiem ir turētēji, daudzi (arī es) vadā riteni mašīnas bagāžniekā. Braukt ar 2 mašīnām vai 3 mašīnām nav arī ekonomiski (no laika, naudas patēriņa skata punkta, u.c.). Tur var būt vēl daudz iemeslu, kādēļ nav izdevīgi baram braukt ar 2-3 auto, bet izdevīgāk ir braukt ar vienu, un velo aizgādāt uz sacensībām ar busu. Savulaik mana komanda tieši tā darīja, ka braucām ar vienu vai divām vieglajām mašīnām + viens buss kur ir velo un somas.
Šeit piedāvājums bija tieši par šādu formātu, kad cilvēkiem tā vietā,lai krautu uz auto jumta 5 turētājus ar riteņiem, vai brauktu uz gonku ar vairākām mašīnām, plus ir iespēja riteņus aizvest ar busu. Ideja laba. Jautājums tikai par pieprasījumu un loģistias organiāciju.
Es vedu 5 velo uz jumta. Degvielas patēriņš pieaug par 2-3 litri. Uzkrāmēšana arī prasa vismaz 20 minūtes. Ja man kāds pa 5 eur tos velo aizvestu un atvestu, es iespējams būtu ar mieru maksāt.
Nav skaidrs kā ar iekraušanu/izkraušanu, ja tas notiek darba laikā, tad garām. Tāpat iekraušana/izkraušana jau nav vienkārši iekrāmēšana busā. Tie velo ir jānopako/jānostiprina, lai vešanas laikā nekratās pa visu busu. Kas to darīs?
Iespējams pakalpojumu varētu apvienot ar velo mazgāšanu (kas arī ir jādara pareizi, ja negrib sabojāt gultņus). Nominos pa dubļiem atstāju velo un pēc dienas man atved tīru.
Last edited by kašķis (06.06.2019 12:29:16)
By wh1temar 06.06.2019 12:33:17
Member · 162 commentsKautko tādu agrāk piedāvāja Hawai, bet laikam ne visās sacensībās. Visdrīzāk neaizgāja.
By peteris 10.06.2019 22:20:02
Member · 520 commentsEs domaju ka tie kam ir velo par četr-ciparu skaitli noteikti var atļauties labu auto velo turetaju.
Ideja vairak prastākiem braucejiem laikam kam tas velo ir lidz tiem četriem cipariem.
vispār jau daži dārgu velo īpašnieki mēdz velo transportēšanai nolīgt busu, jo paši negrib ķēpāties ar jumta bagāžniekiem. lielākā ķēpa, kā jau te minēja, varētu būt ar ķīnas karbonu un gadījumiem, kad velosipēda cena attiecībā pret ienākumiem ir diezgan liela.
dažkārt luksusa klases automašīnām nemaz jumta bagāžnieki vai piekabes āķi nav pieejami, tā viens cilvēks savam lexus ls nemaz normālu risinājumu velo vadāšanai neatrada, tikai saskrāpēja laku ar piesienamo bagāžnieku.
domāju, ka pakalpojumu vajag orientēt tieši uz maksātspējīgo publiku, tam nav jābūt lētam, bet jāpiedāvā pilns serviss - pēc sacensībām nogādāt uz apkopi, vajadzības gadījumā īslaicīgi uzglabāt, utt, maksātspējīgai publikai būs mazāk problēmu arī ar velo nodošanu/saņemšanu darba laikā. pie stiprināšanas busā gan jāpiedomā, jo cilvēki mēdz paskatīties, kā viņu velo tiek nostiprināts.
By raiter 11.06.2019 09:34:27
Member+ · 3,346 commentsNu atgriežoties pie maksātspējīgas publikas ar dārgajiem riteņiem, lielāka baža ir par to kur un kā tie riteņi tiks vadāti. Ja pēc gonkas šoferītis nolems izvadāt pa pilsētu 10 riteņus, viņsš braukās nez kur, pa ceļam nolems kafiju padzeet un aizmirsīs neaizslēgtu busu kaut kur Ķengaragā. Ar to īslaicīgo glabāšanu (ar piegādi uz velo servisu) arī jautājums - kur tas buss ar 7 karbonniekiem pa nakti stāvēs ...
Respektīvi, stāsts ir par uzticēšanos no vienas puses, un pārbvadātāja atbildību (es domāju nevis morālu -materiālu, kas protams ir svarīg, bet par atbildības sajūtu un izpildījumu).
By kaadss 11.06.2019 10:05:02
Member · 413 commentsEs domaju ka tie kam ir velo par četr-ciparu skaitli noteikti var atļauties labu auto velo turetaju.
Ideja vairak prastākiem braucejiem laikam kam tas velo ir lidz tiem četriem cipariem.vispār jau daži dārgu velo īpašnieki mēdz velo transportēšanai nolīgt busu, jo paši negrib ķēpāties ar jumta bagāžniekiem. lielākā ķēpa, kā jau te minēja, varētu būt ar ķīnas karbonu un gadījumiem, kad velosipēda cena attiecībā pret ienākumiem ir diezgan liela.
dažkārt luksusa klases automašīnām nemaz jumta bagāžnieki vai piekabes āķi nav pieejami, tā viens cilvēks savam lexus ls nemaz normālu risinājumu velo vadāšanai neatrada, tikai saskrāpēja laku ar piesienamo bagāžnieku.
domāju, ka pakalpojumu vajag orientēt tieši uz maksātspējīgo publiku, tam nav jābūt lētam, bet jāpiedāvā pilns serviss - pēc sacensībām nogādāt uz apkopi, vajadzības gadījumā īslaicīgi uzglabāt, utt, maksātspējīgai publikai būs mazāk problēmu arī ar velo nodošanu/saņemšanu darba laikā. pie stiprināšanas busā gan jāpiedomā, jo cilvēki mēdz paskatīties, kā viņu velo tiek nostiprināts.
variants smalkajiem auto
By EXeddy 04.06.2019 14:53:33
Member · 30 comments