Šogad Paris - Roubaix vairāki brauca ar DB. Nebiju domājis, ka profi jau tās lieto. Interesanti dzirdēt braucēju atsauksmes.... .
Tie kas brauca ar disku bremzēm, ļoti labi nobremzējās, līdz ar to bija lēnāki. Tie kuriem vecās V-bremzes, nevarēja sabremzēties, tādēļ vidējais ātrums trasē būtiski lielāks
Kā jau te diskusijā, tad šosejā no DB reāls ieguvums ir kalnos un slapjā laikā.

By NilsS 12.04.2016 12:23:30
Member · 777 commentsDrīzāk uzreiz mainīs nost riteni un gatavs
Šāds ratu mainīšanas ātrums ir pieņemams kādam, kurš riteņbraukšanu ir redzējis tikai TV. Katastrofāli lēna maiņa un liela iespējamība, ka rotors strīķējas.
Tuksnesī tiešām DB ir ļoti nepieciešamas.
Tu nesaprati. Mana doma ir, ka mainīs riteni, nevis ratus. Turklāt mani var neaģitēt par db, es neizjūtu vajadzību pēc tām
Last edited by NilsS (12.04.2016 13:17:36)

By hilss 12.04.2016 13:00:53
Member+ · 855 commentsJa atļauj pro sacensībās piedalīties ar abu veidu bremzēm, sanāk, ka bremzēšanas efektivitāte uz līdzena reljefa arī ir līdzīga? Savādāk, braucot grupā, ja ir neplānoti jābremzē, piemēram, pirms kritiena, braucējs ar DB varētu izraisīt vēl vienu masu kritienu, vienkārši ātrāk nobremzējot?

By NilsS 12.04.2016 13:19:48
Member · 777 commentsVairums kritienu notiek dēļ pagriezieniem, grūstīšanās un neuzmanības. Šad tad uz līdzenas vietas, kur teorētiski vispār tam nebūtu jānotiek.
Bremzes taču dozē, ne jau truli spiež līdz grīdai, katrs saprot, ka pārcenšoties dabūs pāris ratus mugurā
Last edited by NilsS (12.04.2016 17:06:20)

By 436 12.04.2016 14:07:19
Member · 811 commentsManuprāt tas ir uzpūsts mīts. MTB disku bremzes ir jau 10 gadus. Arī MTB notiek kritieni (tepat Rīgas, jūrmalsas, Vienības, SEBi uc) . Nu nav tā ka tūkstošiem braucēju ar rotoriem būtu sagriezti gabalos.
Nevajag salīdzināt divas pavisam atšķirīgas disciplīnas.

By novērotājs 12.04.2016 16:28:45
Member+ · 1,884 commentsJa atļauj pro sacensībās piedalīties ar abu veidu bremzēm, sanāk, ka bremzēšanas efektivitāte uz līdzena reljefa arī ir līdzīga? Savādāk, braucot grupā, ja ir neplānoti jābremzē, piemēram, pirms kritiena, braucējs ar DB varētu izraisīt vēl vienu masu kritienu, vienkārši ātrāk nobremzējot?
Pirms dažiem gadiem te bija liels cepiens par masu šosejas sacensībām Biķerniekos (Xsports kauss laikam), kurās piedalījās arī MTB braucēji - tie radot apdraudējumu, jo asāk bremzējot. Nus, kā tad tagad ar to bremzēšanu pašu šosejnieku vidū?

By NilsS 12.04.2016 17:09:36
Member · 777 commentsEs tur nebiju, bet cik braukts kopā ar mtbistiem - kam ir pieredze braukt grupā, tie laiž ļoti solīdi, bet ir arī tādi, kam ģorgāties un grūstīties ar stūrēm svētdienas tūrē šķiet normāli. Pēdējais drīzāk uz noguruma fona.
Last edited by NilsS (12.04.2016 17:12:24)

By Vaskis 13.04.2016 23:30:05
Member · 2,614 commentsAt Paris-Roubaix, only two teams used them. With eight riders each, that makes it sixteen, carrying a total 32 disc brakes into the peloton.
Read more at http://www.cyclingweekly.co.uk/news/rac … KWPUHUH.99

By 436 13.04.2016 23:50:26
Member · 811 commentsCik atceros no Flandrijas tūres komentātora teiktā (ja nekļūdos), tad Movistar bija tie, kas bez ierunām vai pat ar lielāko prieku visi izvēlējās braukt ar disku bremzēm. Te nu tagad pavisam cits viedoklis.

By DZ 14.04.2016 00:40:06
Member · 3,466 commentsMovistar un ex Euskaltel labprāt vispār Roubaix nebrauktu
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

By parazutis 14.04.2016 09:03:29
Member+ · 758 commentsnu re UCI aizliedza

By vitamiins_xc 14.04.2016 09:58:14
Member+ · 2,833 commentsnevis aizliedza, bet limitēta DB testēšana. Turklāt vēl tikai būs un pēc CPA pieprasījuma.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

By raiter 14.04.2016 10:36:32
Member+ · 3,344 commentsTas ir UCI. Kā reiz teica BALTAIS: "Ja UCI regulētu biatlonu, tad biatlonisti skrietu bez slēpēm un šautenēm"

By RichDee 14.04.2016 19:25:38
Member · 209 comments
By 436 14.04.2016 22:35:27
Member · 811 commentsUz chainringa, pelotonā braucot, ķēde gandrīz vienmēr būs uz lielā. Tas ir viens punkts.
Otrs punkts ir tas, ka bez zobratiem velo nebrauks - te nav alternatīvas.
Bet disku bremzēm gan ir alternatīva, vecās labās aploku bremzes.

By nekas 15.04.2016 08:47:55
Member · 175 commentsUz chainringa, pelotonā braucot, ķēde gandrīz vienmēr būs uz lielā. Tas ir viens punkts.
Otrs punkts ir tas, ka bez zobratiem velo nebrauks - te nav alternatīvas.
Bet disku bremzēm gan ir alternatīva, vecās labās aploku bremzes.
alternativa ir -liekam atrumus rumba ta tak bus drosak

By Vaskis 15.04.2016 11:31:50
Member · 2,614 commentsPaga, kāda ir vietējo parasto cilvēku pieredze ar "direct mount" aploku bremzēm?

By DZ 15.04.2016 12:09:39
Member · 3,466 comments
By raiter 05.05.2016 20:49:07
Member+ · 3,344 commentsNekas nav beidzies. Disku bremzes atgriežasu: UCi iespējams atļaus bremzes, ja diskiem būs apaļas malas (kantes).
http://www.cyclingweekly.co.uk/news/rac … une-223580

By raiter 10.05.2016 01:21:03
Member+ · 3,344 commentsLūk arī neliels DB apskats, kur izmēģināja desu sagriezt ar disku bremzēm. Secinājums - griežot ratu ar 50kmh, desu sagriezt neizdevās, un diez vai kāds pirkstus turēs pie diska pus minūti tādā ātrumā.
Otrs secinājums - desu iegrūda spieķos, rezultāts daudz dramatiskāks par diskiem.
https://www.youtube.com/watch?v=JplymlruPZ8

By Vaskis 21.09.2018 11:17:55
Member · 2,614 commentsLai nu kā izklausās, ka var sākt derības, cik gadi līdz priekšpasūtījumos carbons būs tikai ar disku bremzēm?
Tas notiek ātrāk kā varēja iedomāties.
Šodien Cervelo 2019. gada priekšpasūtījumu velo sarakstā līdz šim viens no ātrākajiem grupas velo - S5, ir nopērkams tikai ar DISKU bremzēm!

By suugoi 21.09.2018 11:34:13
Member+ · 1,469 commentsMan šķiet vienai no TREK sērijām (Domane?) 2019 gadā arī ir tikai disku bremzes. Specialized Venge šķiet arī.
Last edited by suugoi (21.09.2018 11:36:30)
1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯

By Vaskis 21.09.2018 16:00:00
Member · 2,614 commentsNu to, ka endurance tipa sēriju velo ar diskiem mani nepārsteidz, bet aero versijas, nedaudz gan.

By raiter 21.09.2018 23:06:37
Member+ · 3,344 commentsKaut kāds fiels tur ar tiem diskiem tiem ražotājiem sanāca. Saražoja riteņus, bet 2016-2017 sacēlās viss tas skandāls. Un dēļ tās nekonkrētās UCI attieksmes,pārdošana disku riteņiem neveicās. Rezultātā - šogad vācu internetveikalos karbona rāmji disku bremzēm tika mesti pakaļ par 120 EUR gabalā, jo acīm redzot ražotājiem tos nebija kur grūst...
Tagad pēkšņi top ražotāji atkal ražo disku riteņus, un pārdod par kosmosa naudām.

By KasparsS 21.09.2018 23:13:14
Member+ · 2,270 commentsJā, jo pieprasījums rada piedāvajumu.
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By raiter 12.04.2016 12:18:41
Member+ · 3,344 comments