Kross Trans Trafic velo

Avatar

By Raivo 30.06.2017 22:45:08

Member · 16 comments

Sveiki visiem, ir piedāvājums iegādāties mazlietotu velo, par cik manam vecajam velo jau ir virs 10 gadiem, tad apsveru iespēju iegādāties, bija ar 26" riteņiem, tagad gribās kaut ko ar 28" 29"

Šādu (2014. gada) modeli: https://www.kross.pl/en/2014/trekking/trans-pacific

Šis tā kā būtu atbilstošs visām manām vēlmēm:


+ solīds izskats (nav kauns braukt pa pilsētu, tai pat laikā nav nekas ekskluzīvs, kas piesaistītu lieku uzmanību)

+ labi dubļu sargi

+ 28" riteņi ar stiprinātiem aplokiem (must have priekš mana ~100kg svara)

+ stūres un sēdekļa attiecība ērtai kruīzošanai pa pilsētu/lauku ceļiem (negribās sportisku uzsēdi, kur sēdvieta augstāk par galvu),

+ ir interesanta ekstra ar iebūvētu dinamo priekšējā ritenī un velo gaismām


Ko kolēģi saka, par 200euro labs pirkums, price/perfomance? (veikalā jauns ap 380 euro).  Būs piemērots manam svaram, 60-70% šoseja, 25% grants/meža ceļi, ir doma riepas nomainīt uz ko tuvāku uz 28x2.0'', ja ir vēl oriģinālās, tad tās ir 28x1.6'', ar manu braukšanu  un grants ceļiem prasītos ko pamatīgāku. smile

Ko sakat?

Avatar

By jaja 30.06.2017 23:25:43

New Member · 1,271 comments

Insanti cik sver 18KG?  No otras puses pa pilsētu jau svajam nav lielas nozīmes, īpaši ja pa ielu nebrauc, bet krīt uz nerviem gājējiem. Grants jau ar dažāda mēdz būt, pa vienu var arī lieliski ar 1.6 braukt.


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By Maris 30.06.2017 23:52:30

Member · 1,321 comments

Sākuma līmeņa trekinga ritenis ar švaku aprīkojumu...

Avatar

By Raivo 01.07.2017 00:28:13

Member · 16 comments

16kg, ne 18kg, nepieliec!!! Liekos kg gan jau ka dod pamatīgais bagāžnieks+dubļu sargi...

Bet kāda nozīme papildus 2-3kg velomasai, ja man pašam ir pietiekami daudz liekā svara, kas jānodzen? xD

Tā kā velo svars mani absolūti neuztrauc, būs lielāka inerce no kalna braucot...

Tā citādi velo par savu cenu ir OK? Pa šoseju diezgan daudz ir doma mīties (pa dienu mierīgi 20+ km uz vienu pusi, ja ne vairāk) un ideja jau ir, ka mīties būs patīkamāk nekā tagad ar 26" mtb velo tīri dēļ lielākiem ratiem un konfortablākas sēdēšanas pozīcijas.

Last edited by Raivo (01.07.2017 01:06:34)

Avatar

By Raivo 01.07.2017 00:57:36

Member · 16 comments

Maris, kas ir trekinga ritenis? Tīri pēc definīcijas? Tak ne jau kādai specifiskai nozarei domāts, ne? Tad jau man nederētu. Grūti spriest par aprīkojumu, nesalīdzināsim ar pro līmeņa velo, es ar ne speciālista spriešanu, uzmetot acis aizmugurējam pārslēdzējam Alivio, secinātu, ka aprīkojums nav no paša zemākā gala un nav no augstā gala, jo parasti jau komponentes +/- pieskaņo vienai grupai un cik pēc katalogiem redzēts, zemākajam galam liek kaut ko no Acer pārslēdzējiem, Par citām komponentēm nemāku spriest. Dakša ar amortizāciju droši vien arī nekāda īpašā nav, bet pēc pieredzes, uzbraucot kādai saknei vai asākai bedrei, labāk tāda, nekā nekāda...

Last edited by Raivo (01.07.2017 01:11:24)

Avatar

By kaska 01.07.2017 01:22:59

Member · 884 comments

Un jA ieskatās kārtīgāk, tad redzams, ka ne priekšējais pārslēdzējs, ne slēdži uz stūres, ne kasete, ne ķēde nav alivio līmeņa, bet gan ~altus/tourney/acera big_smile
Bet savādāk - par tādu summu ok braucamais tavām vajadzībām, it īpaši,ja pārdevēja sludinājumā norādītais nobraukums atbilst patiesībai.
*pats gan tādu nepirktu. Ar tādu uzsēdi es nekur tālu neaizbrauktu big_smile

Last edited by kaska (01.07.2017 13:40:02)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By Maris 01.07.2017 09:08:33

Member · 1,321 comments
Raivo wrote

Maris, kas ir trekinga ritenis? Tīri pēc definīcijas? Tak ne jau kādai specifiskai nozarei domāts, ne? Tad jau man nederētu. Grūti spriest par aprīkojumu, nesalīdzināsim ar pro līmeņa velo, es ar ne speciālista spriešanu, uzmetot acis aizmugurējam pārslēdzējam Alivio, secinātu, ka aprīkojums nav no paša zemākā gala un nav no augstā gala, jo parasti jau komponentes +/- pieskaņo vienai grupai un cik pēc katalogiem redzēts, zemākajam galam liek kaut ko no Acer pārslēdzējiem, Par citām komponentēm nemāku spriest. Dakša ar amortizāciju droši vien arī nekāda īpašā nav, bet pēc pieredzes, uzbraucot kādai saknei vai asākai bedrei, labāk tāda, nekā nekāda...

Trekinga ritenis ir jānokrāmē ar velosomām, telti un citu iedzīvi, lai dotos garā daudzdienu izdraucienā :-) Ar šo riteni es laikam tā nedarītu...Kas iekrita acīs - transmisija (atskaitot pakaļslēdzi), dakša un klaņi ir palies craps, mulsinoša sēdekļa stute.Toties relatīvi labas riepas.Labāk pameklēt kādu 29" mtb, tas būtu universālāks, jo ar šo nekāds kaifs, pa neasfaltu braukt nebūs, toties izdosies ātri nokaut braucamo.Bet ar kaut ko ir jau jāsāk ... ;-)