Šoseja, disku bremzes! Esam nolemti?

Avatar

By raiter 12.04.2016 12:18:41

Member+ · 3,344 comments
hilss wrote

Šogad Paris - Roubaix vairāki brauca ar DB. Nebiju domājis, ka profi jau tās lieto. Interesanti dzirdēt braucēju atsauksmes.... .

Tie kas brauca ar disku bremzēm, ļoti labi nobremzējās, līdz ar to bija lēnāki.  Tie kuriem vecās V-bremzes, nevarēja sabremzēties, tādēļ vidējais ātrums trasē būtiski lielāks big_smile
Kā jau te diskusijā, tad šosejā no DB reāls ieguvums ir kalnos un slapjā laikā.


Avatar

By NilsS 12.04.2016 12:23:30

Member · 775 comments
DZ wrote
NilsS wrote

Drīzāk  uzreiz  mainīs  nost  riteni  un gatavs

Šāds ratu mainīšanas ātrums ir pieņemams kādam, kurš riteņbraukšanu ir redzējis tikai TV. Katastrofāli lēna maiņa un liela iespējamība, ka rotors strīķējas.
Tuksnesī tiešām DB ir ļoti nepieciešamas.

Tu  nesaprati.  Mana  doma  ir, ka  mainīs  riteni, nevis  ratus.  Turklāt  mani  var  neaģitēt  par  db,  es  neizjūtu  vajadzību   pēc  tām

Last edited by NilsS (12.04.2016 13:17:36)

Avatar

By hilss 12.04.2016 13:00:53

Member+ · 865 comments

Ja atļauj pro sacensībās piedalīties ar abu veidu bremzēm, sanāk, ka bremzēšanas efektivitāte uz līdzena reljefa arī ir līdzīga? Savādāk, braucot grupā, ja ir neplānoti jābremzē, piemēram, pirms kritiena, braucējs ar DB varētu izraisīt vēl vienu masu kritienu, vienkārši ātrāk nobremzējot?

Avatar

By NilsS 12.04.2016 13:19:48

Member · 775 comments

Vairums  kritienu   notiek  dēļ  pagriezieniem, grūstīšanās  un  neuzmanības.  Šad  tad  uz  līdzenas  vietas,  kur  teorētiski vispār  tam  nebūtu  jānotiek.
Bremzes  taču  dozē,  ne jau  truli  spiež  līdz  grīdai, katrs    saprot, ka pārcenšoties  dabūs  pāris  ratus  mugurā

Last edited by NilsS (12.04.2016 17:06:20)

Avatar

By 436 12.04.2016 14:07:19

Member · 822 comments
raiter wrote

Manuprāt tas ir uzpūsts mīts. MTB disku bremzes ir jau 10 gadus. Arī MTB notiek kritieni (tepat Rīgas, jūrmalsas, Vienības, SEBi uc) .  Nu nav tā ka tūkstošiem braucēju ar rotoriem būtu sagriezti gabalos.

Nevajag salīdzināt divas pavisam atšķirīgas disciplīnas.

Avatar

By novērotājs 12.04.2016 16:28:45

Member+ · 1,908 comments
hilss wrote

Ja atļauj pro sacensībās piedalīties ar abu veidu bremzēm, sanāk, ka bremzēšanas efektivitāte uz līdzena reljefa arī ir līdzīga? Savādāk, braucot grupā, ja ir neplānoti jābremzē, piemēram, pirms kritiena, braucējs ar DB varētu izraisīt vēl vienu masu kritienu, vienkārši ātrāk nobremzējot?

Pirms dažiem gadiem te bija liels cepiens par masu šosejas sacensībām Biķerniekos (Xsports kauss laikam), kurās piedalījās arī MTB braucēji - tie radot apdraudējumu, jo asāk bremzējot. Nus, kā tad tagad ar to bremzēšanu pašu šosejnieku vidū? smile

Avatar

By NilsS 12.04.2016 17:09:36

Member · 775 comments

Es  tur  nebiju,   bet   cik  braukts  kopā  ar  mtbistiem -   kam  ir  pieredze  braukt  grupā, tie  laiž  ļoti  solīdi, bet  ir  arī  tādi, kam  ģorgāties  un  grūstīties  ar  stūrēm  svētdienas  tūrē  šķiet  normāli. Pēdējais   drīzāk   uz  noguruma  fona.

Last edited by NilsS (12.04.2016 17:12:24)

Avatar

By Vaskis 13.04.2016 23:30:05

Member · 2,612 comments

At Paris-Roubaix, only two teams used them. With eight riders each, that makes it sixteen, carrying a total 32 disc brakes into the peloton.

Read more at http://www.cyclingweekly.co.uk/news/rac … KWPUHUH.99

Avatar

By 436 13.04.2016 23:50:26

Member · 822 comments

Cik atceros no Flandrijas tūres komentātora teiktā (ja nekļūdos), tad Movistar bija tie, kas bez ierunām vai pat ar lielāko prieku visi izvēlējās braukt ar disku bremzēm. Te nu tagad pavisam cits viedoklis.

Avatar

By DZ 14.04.2016 00:40:06

Member · 3,499 comments

Movistar un ex Euskaltel labprāt vispār Roubaix nebrauktu wink


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By parazutis 14.04.2016 09:03:29

Member+ · 757 comments

nu re UCI aizliedza

Avatar

By vitamiins_xc 14.04.2016 09:58:14

Member+ · 2,832 comments

nevis aizliedza, bet limitēta DB testēšana. Turklāt vēl tikai būs un pēc CPA pieprasījuma.


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By raiter 14.04.2016 10:36:32

Member+ · 3,344 comments

Tas ir UCI. Kā reiz teica BALTAIS: "Ja UCI regulētu biatlonu, tad biatlonisti skrietu bez slēpēm un šautenēm" smile


Avatar

By RichDee 14.04.2016 19:25:38

Member · 209 comments

us5qlo80j3yhyzydzmu.png

Avatar

By 436 14.04.2016 22:35:27

Member · 822 comments

Uz chainringa, pelotonā braucot, ķēde gandrīz vienmēr būs uz lielā. Tas ir viens punkts.
Otrs punkts ir tas, ka bez zobratiem velo nebrauks - te nav alternatīvas.
Bet disku bremzēm gan ir alternatīva, vecās labās aploku bremzes.

Avatar

By nekas 15.04.2016 08:47:55

Member · 175 comments
436 wrote

Uz chainringa, pelotonā braucot, ķēde gandrīz vienmēr būs uz lielā. Tas ir viens punkts.
Otrs punkts ir tas, ka bez zobratiem velo nebrauks - te nav alternatīvas.
Bet disku bremzēm gan ir alternatīva, vecās labās aploku bremzes.

alternativa ir -liekam atrumus rumba big_smile ta tak bus drosak

Avatar

By Vaskis 15.04.2016 11:31:50

Member · 2,612 comments

Paga, kāda ir vietējo parasto cilvēku pieredze ar "direct mount" aploku bremzēm?

1425072797318-170lbpt3cb9x0-960-540.jpg

Avatar

By DZ 15.04.2016 12:09:39

Member · 3,499 comments

Bremzes kā bremzes smile


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By raiter 05.05.2016 20:49:07

Member+ · 3,344 comments

Nekas nav beidzies. Disku bremzes atgriežasu: UCi iespējams atļaus bremzes, ja diskiem būs apaļas malas (kantes).

http://www.cyclingweekly.co.uk/news/rac … une-223580


Avatar

By raiter 10.05.2016 01:21:03

Member+ · 3,344 comments

Lūk arī neliels DB apskats, kur izmēģināja desu sagriezt ar disku bremzēm. Secinājums - griežot ratu ar 50kmh, desu sagriezt neizdevās, un diez vai kāds pirkstus turēs pie diska pus minūti tādā ātrumā.
Otrs secinājums - desu iegrūda spieķos, rezultāts daudz dramatiskāks par diskiem.
https://www.youtube.com/watch?v=JplymlruPZ8


Avatar

By Vaskis 21.09.2018 11:17:55

Member · 2,612 comments
Vaskis wrote

Lai nu kā izklausās, ka var sākt derības, cik gadi līdz priekšpasūtījumos carbons būs tikai ar disku bremzēm?

Tas notiek ātrāk kā varēja iedomāties.

Šodien Cervelo 2019. gada priekšpasūtījumu velo sarakstā līdz šim viens no ātrākajiem grupas velo - S5, ir nopērkams tikai ar DISKU bremzēm!

Avatar

By suugoi 21.09.2018 11:34:13

Member+ · 1,469 comments

Man šķiet vienai no TREK sērijām (Domane?) 2019 gadā arī ir tikai disku bremzes. Specialized Venge šķiet arī.

Last edited by suugoi (21.09.2018 11:36:30)


1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯

Avatar

By Vaskis 21.09.2018 16:00:00

Member · 2,612 comments

Nu to, ka endurance tipa sēriju velo ar diskiem mani nepārsteidz, bet aero versijas, nedaudz gan.

Avatar

By raiter 21.09.2018 23:06:37

Member+ · 3,344 comments

Kaut kāds fiels tur ar tiem diskiem tiem ražotājiem sanāca.  Saražoja riteņus, bet 2016-2017 sacēlās viss tas skandāls. Un dēļ tās nekonkrētās UCI attieksmes,pārdošana disku riteņiem neveicās. Rezultātā - šogad vācu internetveikalos karbona rāmji disku bremzēm tika mesti  pakaļ par 120 EUR gabalā, jo acīm redzot ražotājiem tos nebija kur grūst...
Tagad pēkšņi top ražotāji atkal ražo disku riteņus, un pārdod par kosmosa naudām.


Avatar

By KasparsS 21.09.2018 23:13:14

Member+ · 2,280 comments

Jā, jo pieprasījums rada piedāvajumu.


Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs