Šoseja, disku bremzes! Esam nolemti?

Avatar

By Vaskis 02.12.2015 15:20:47

Member · 2,605 comments

raiter, tur pat:
“There will be a lot of work to do in the next one or two years. I’m guessing everyone will be on them by 2018, earliest 2017.”
Read more at http://www.cyclingweekly.co.uk/news/lat … oCo2ZC9.99

Avatar

By raiter 02.12.2015 16:18:41

Member+ · 3,324 comments
Vaskis wrote

raiter, tur pat:
“There will be a lot of work to do in the next one or two years. I’m guessing everyone will be on them by 2018, earliest 2017.”
Read more at http://www.cyclingweekly.co.uk/news/lat … oCo2ZC9.99

Jā, es izlasīju. Es tik gribēju topikā ieliet svaigu ziņu, jo līdz tam bija runas "varbūt", "kaut kad", "iespējams".
Tagad varam sekot, kuri ražotāji savas komandas apdāvinās ar jaunajām bremzēm pirmie.


Avatar

By Vaskis 02.12.2015 19:20:05

Member · 2,605 comments

Tas skaidrs, bet reālais gads, kas- kā, tā arī būs 2017-2018.

Visdrīzāk 2016. būs tāds samocīts, rāmju- dakšu, prototipi-prototipi, bremžu un disku uzlabotie varianti, rati šitādi, rati tādi utt.

60mm carbona trubiņas ar 160mm bremžu disku izklausās neierasti, bet CX pasaulē gluži jaunums nav. http://www.ffwdwheels.com/products/whee … bular/f6d/

Un, protams, glaunā gala rim-versiju supercenas:D Tāpat kā 26 iznīcība un posts..

Avatar

By parazutis 02.12.2015 21:29:16

Member+ · 779 comments

Braucēju arodbiedrība vēršas pie UCI, lai šie vēlreiz padomājot. Nevajagot progresu uz braucēju drošības rēķina

Avatar

By raiter 03.12.2015 13:42:04

Member+ · 3,324 comments

Arodbiedrība pret daudzu miljonu biznesa ražotājiem??? smile  Tas būtu ta spats kas autovadītāju arodbiedrība pret autoindustriju ar prasību aizliegt ekonomiskos dzinējus smile


Avatar

By Vaskis 03.12.2015 13:43:56

Member · 2,605 comments
parazutis wrote

Braucēju arodbiedrība vēršas pie UCI, lai šie vēlreiz padomājot. Nevajagot progresu uz braucēju drošības rēķina

Disku bremzes tiek uzskatītas par efektīvām, tātad drošākas, viss nonāk pie tā, ka aizliedz aploku bremzes, haaa, saldā maize tirgoņiem...

Avatar

By raiter 09.12.2015 15:22:56

Member+ · 3,324 comments

Cervelo 2016. gadam riteni ar disku bremzēm nopietni pieteicis:  https://www.youtube.com/watch?v=eEs1YyIDgos
Focuss arī.
Redzēsim vai PRO komandas jau nākamgad izmantos.


Avatar

By Vaskis 06.02.2016 20:21:32

Member · 2,605 comments

Info no Dubajas:
http://gcn.eu/1KwM3nv

Atskaitot info par DB, Wiggins tagad ar SRM.

Avatar

By ARZ 06.02.2016 22:21:54

Member · 354 comments

Vai tikai no 6:02 foná Gatis nesé'z??? smile


labāk nodilt nekā sarūsēt

Avatar

By raiter 07.02.2016 07:54:49

Member+ · 3,324 comments
Vaskis wrote

Info no Dubajas:
http://gcn.eu/1KwM3nv

Atskaitot info par DB, Wiggins tagad ar SRM.

Nedaudz nost no tēmas, bet ROTOR uztaisījuši savu pārslēdzēju grupu - hidraulisku!  VĀcieši metīsies cīņā ar Shima/Sram un Compagnolo  "monopolu" pārslēdzēju tirgū ?


Avatar

By aspms* 07.02.2016 09:52:29

Member · 2,081 comments
raiter wrote

Nedaudz nost no tēmas, bet ROTOR uztaisījuši savu pārslēdzēju grupu - hidraulisku!  VĀcieši metīsies cīņā ar Shima/Sram un Compagnolo  "monopolu" pārslēdzēju tirgū ?

Rotor ir spāņi, bet vācu Acros arī bija hidrauliskais grupņiks wink


www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

Avatar

By Ansis 07.02.2016 10:05:00

Member++ · 3,563 comments

Franču Dulight hidrauliskais Acros bija jau no 9 sp ēras, tagad redzams 11 sp MTB:
http://www.dulight.fr/en/home/964-acros … -1x11.html

Avatar

By raiter 07.02.2016 14:53:36

Member+ · 3,324 comments
Ansis wrote

Franču Dulight hidrauliskais Acros bija jau no 9 sp ēras, tagad redzams 11 sp MTB:
http://www.dulight.fr/en/home/964-acros … -1x11.html

OMG, WTF ...  827,50 €      Pat  XTR nobāl  hmm


Avatar

By DZ 07.02.2016 15:22:42

Member · 3,402 comments

Lightweight aizmugurējais slēdzis maksāja 899Eur.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By raiter 07.02.2016 16:20:28

Member+ · 3,324 comments

Nu visi lieli brendi gan disku bremzes uz riteņiem jau salikuši šogad. Bet kā redzējām Dubajā, tad profi ir skeptiski. 
http://road.cc/content/buyers-guide/173 … road-bikes
Brīnums, kāpēc ražotāji (sponsori) nespiež uz komandām, braukt ar jaunajām DB (ja jau pat liek dažiem labiem braukt ar to ROTOR hidraulikas brīnumu) .


Avatar

By Vaskis 07.02.2016 22:55:36

Member · 2,605 comments
raiter wrote

Nu visi lieli brendi gan disku bremzes uz riteņiem jau salikuši šogad. Bet kā redzējām Dubajā, tad profi ir skeptiski. 
http://road.cc/content/buyers-guide/173 … road-bikes
Brīnums, kāpēc ražotāji (sponsori) nespiež uz komandām, braukt ar jaunajām DB (ja jau pat liek dažiem labiem braukt ar to ROTOR hidraulikas brīnumu) .

Nezinu kāds bija Dubajas tūres posmu profils, iespējams par maz līkumainu nobraucienu, kur bremzējot iegūt kādu priekšrocību, tas pats ar "sūdīgiem" laikapstākļiem- nebija, kas manuprāt ir īstais DB laukums.

Vēl nevar izslēgt, ka sponsori, tpfu, velo vienkārši nebija gatavi vai paņemti līdz. Tajā pat laikā neizklausās reāli divu dažādu sisēmu velo turklāt visai komandai vazāt visur apkārt. Starp citu kā ir ar hydro sistēmu "lidošanu"?

Ja kas, piemēram, canyon, cannondale, cervelo(R3d neskaitās), scott (addict gravel neskaitās), bmc, giant (defy neskaitās), ridley top velo līmeņa gals joprojām nav ar DB tirdzniecībā.

Neesmu pārliecināts, ka Trek domane 6.9 uzskatāms par race kategoriju. Pinarello F8 disc, Focus izalco max, s-works tarmac var dabūt:)

Iespējams tirgus ir uz pauzes, pārējās un novērojumu gads;)

Colnago: http://colnago.com/disc-brake-3-2/?lang=am
With the new construction of the C60 Disc, Colnago was able to reduce frame weight by 140gr compared to the C59 Disc.
discbrake.jpg

Avatar

By Vaskis 12.02.2016 13:48:44

Member · 2,605 comments

Disc brake wheel change only marginally slower than normal - Video
Roompot team make 18-second change at Tour of Qatar

https://youtu.be/VyKTdURhXdg

http://www.cyclingnews.com/news/disc-br … mal-video/

Avatar

By delfers 12.02.2016 15:13:17

Member · 186 comments

Nebiju iedomājies, ka lēnāk ir nomainīt ratu ar diska bremzēm. Tagad lielajās tūrēs būs smagi. Vajadzēs močiem vadāt līdzi daudz vairāk un dažādākus ratus smile

Avatar

By NilsS 12.02.2016 15:44:01

Member · 777 comments

Drīzāk  uzreiz  mainīs  nost  riteni  un gatavs

Avatar

By čukča 12.02.2016 15:51:18

Member+ · 605 comments
NilsS wrote

Drīzāk  uzreiz  mainīs  nost  riteni  un gatavs

Sakarā ar motor-dopingu UCI grasās aizliegt velo maiņu sacensību laikā.


Avatar

By oskars 12.02.2016 16:53:51

Member · 689 comments
čukča wrote
NilsS wrote

Drīzāk  uzreiz  mainīs  nost  riteni  un gatavs

Sakarā ar motor-dopingu UCI grasās aizliegt velo maiņu sacensību laikā.

Ne gluži aizliegt, bet ierobežot gan.

Avatar

By DZ 12.02.2016 17:21:10

Member · 3,402 comments
NilsS wrote

Drīzāk  uzreiz  mainīs  nost  riteni  un gatavs

Šāds ratu mainīšanas ātrums ir pieņemams kādam, kurš riteņbraukšanu ir redzējis tikai TV. Katastrofāli lēna maiņa un liela iespējamība, ka rotors strīķējas.
Tuksnesī tiešām DB ir ļoti nepieciešamas.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By hilss 12.04.2016 09:55:41

Member+ · 847 comments

Šogad Paris - Roubaix vairāki brauca ar DB. Nebiju domājis, ka profi jau tās lieto. Interesanti dzirdēt braucēju atsauksmes. Ja kāds uziet šādu informāciju, iemetiet linku šeit.
Kā Kurdjukova intervējamais stāstīja, tad viena lieta ir nomaiņas ātrums, bet otra lieta ir precizitāte, ātrumā mainot ratus. Pie mazākās nobīdes bremzes strīķēsies gar disku, kas spiedīs uz braucēja psiholoģiju, būs atkal jāstājās, jāregulē utt. Nu it kā loģiski .

Avatar

By parazutis 12.04.2016 10:03:48

Member+ · 779 comments

Tad nu šeit jau pirmais gadijums par  ko daudzi baidījās
http://www.cyclingweekly.co.uk/news/rac … ash-220593
It kā kritienā savainojis kāju uz bremžu diska, veikta operācija.
Pēc tam gan visi kā partizāni klusē...

Avatar

By Aģents Ilze 12.04.2016 10:44:31

restricted · 714 comments

Rotoru malas pirms sacensībām jāsagatavo tāpat kā sl slēpju kantes, t.i. jāuzasina ar dimanta galodu kā bārdas naži. Lielāku efektu var panākt ar advancētākām "wavy"malām. Tās nokož pretiniekus kā kauluzāģis.

Avatar

By raiter 12.04.2016 12:16:49

Member+ · 3,324 comments
parazutis wrote

Tad nu šeit jau pirmais gadijums par  ko daudzi baidījās
http://www.cyclingweekly.co.uk/news/rac … ash-220593
It kā kritienā savainojis kāju uz bremžu diska, veikta operācija.
Pēc tam gan visi kā partizāni klusē...

Manuprāt tas ir uzpūsts mīts. MTB disku bremzes ir jau 10 gadus. Arī MTB notiek kritieni (tepat Rīgas, jūrmalsas, Vienības, SEBi uc) .  Nu nav tā ka tūkstošiem braucēju ar rotoriem būtu sagriezti gabalos.