Tiešām, iemācieties CSN, apdzīšana ietver iebraukšanu pretējā joslā. Citādi tā ir apsteigšana.
Tas komentārs par ko? Par sākotnējo situāciju vai par bildi?
By trompists 18.09.2015 14:52:59
Member · 125 commentsBTW, viss atkarīgs no autmašīnas ātruma, lai nesanāk tā, ka apdzīt sanāk krustojumā. To nedrīkst.
iemācies CSN!
Neregulējamos krustojumos drīkst apdzīt
Nevajag dezinformēt, drīkst izņēmuma gadījumā nevis in general.
By averza 18.09.2015 14:57:31
Member++ · 5,039 commentsĀ, jūs par bildi, tad viss OK
By egils13 18.09.2015 21:57:28
Member+ · 1,204 commentses jau bremzetu pirms līkuma.palaizot masinu,ja gadienaa ta veiks manevru pa labi.
laizīt māsiņu, tas ir kruta...
By Mihails 19.09.2015 10:34:22
Member · 341 commentsBTW, viss atkarīgs no autmašīnas ātruma, lai nesanāk tā, ka apdzīt sanāk krustojumā. To nedrīkst.
iemācies CSN!
Neregulējamos krustojumos drīkst apdzītnedrikst,tur parsvara ir nepartraukta linija ko nedrikst skersot,var noraut sodu.:)
Ja ir nepārtraukta līnija, apdzīšanu drīkst uzsākt pirms tās vai arī pašā krustojumā, kur līnijas nav. Protams, tikai tad, ja brauc pa galveno ceļu.
CSN 317. 920. un 921.ceļa apzīmējuma līnijas šķērsot aizliegts, izņemot 920.ceļa apzīmējuma līniju gadījumos, kad tā lietota, lai apzīmētu stāvvietas robežas, vai sadala pretējos virzienos braucošu transportlīdzekļu plūsmas, lai atgrieztos savā braukšanas virziena pusē.
P.S. Un, ja kas, velobraucējiem sods par neatļautu apdzīšanu vai nepārtrauktas līnijas šķērsošanu nav paredzēts.
LAPK 149.3 pants. Velosipēdu un mopēdu vadītāju administratīvā atbildība ceļu satiksmē
Šajā nodaļā noteiktos administratīvos sodus nepiemēro velosipēda un mopēda vadītājam, izņemot gadījumus, kad attiecīgajā sankcijā velosipēda un mopēda vadītāja atbildība ir īpaši paredzēta.
Last edited by Mihails (19.09.2015 10:37:47)
By despecs 28.10.2015 18:47:56
Member · 1,745 commentscita fūre, bet necienīgi tuvu, pie tam kautko vēl krieviski skaļrunī bļāva par to, lai vācamies nost no ceļa. Par portreta bildi nepārmest, zināms fakts.
[youtube]no5oXJV8nrw[/youtube]
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By Mathiass 01.11.2015 11:46:53
Member · 93 commentsJa ieskatās vērīgāk, tad var redzēt, ka fūri tajā brīdī apdzen vieglais - viņam jau īsti nebija kur likties. Un kliedza viņš, iespējams, labu gribēdams. Bet piekritīšu - neizskatās patīkami.
By sirmels 01.11.2015 11:49:12
Member · 22 commentscita fūre, bet necienīgi tuvu, pie tam kautko vēl krieviski skaļrunī bļāva par to, lai vācamies nost no ceļa. Par portreta bildi nepārmest, zināms fakts.
[youtube]no5oXJV8nrw[/youtube]
Tieshi delj identiskiem diviem gadijumiem uz savas adas esmu parcelies uz grants celjiem un mezhu.
By Mihails 01.11.2015 11:59:34
Member · 341 commentsJa ieskatās vērīgāk, tad var redzēt, ka fūri tajā brīdī apdzen vieglais - viņam jau īsti nebija kur likties.
Vai tas ir attaisnojums? Velobraucēji taču nav no debesīm nokrituši. Vajadzēja laicīgi ieslēgt pagriezienu un pārkārtoties blakus joslā, ja nebija iespējams - tad samazināt ātrumu un uzgaidīt, kamēr blakus josla būs brīva.
Last edited by Mihails (01.11.2015 12:50:07)
By despecs 01.11.2015 12:30:00
Member · 1,745 commentstā vieta ir tieši aiz Babītes https://www.google.lv/maps/@56.9613477, … 6656?hl=lv
tur šoseja nav nemaz tik šaura, mierīgi varēja laicīgi kādu pusmetru pastūrēt pa kreisi un sabremzēties. No mana skatu punkta apzināta rīcība no šofera. Saule netraucēja, gaiša diena, braucām gar pašu malu.
PS ļoti ceru, ka to poli reāli ieliks krātiņā.
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By DZ 01.11.2015 13:00:43
Member · 3,501 commentsTādus video kā despecs ielika varētu likt no katra otrā garā treniņa.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By NilsS 01.11.2015 14:36:03
Member · 775 commentsDz runā taisnību, tiešām tādi sūdi ir regulāri. Ja košākas drēbītes bišķi mazāk, bet garlaicīgi nepaliek.
Mani tas reizēm tik ļoti izsit no treniņa, ka vajag vairākas minūtes,lai norimtos.
Es mazliet apbrīnoju Dz - tiešām ar to stulbumu var aprast ?
By 436 01.11.2015 14:46:05
Member · 825 commentsFūristu vidū it kā diezgan izplatīts ir rādīt signālu, ka jamo drīkst apdzīt. Naktīs uz līkumotām maģistrālajām šosejām to vienmēr var novērot. Kur viņam šajā gadījumā bija problēma ieslēgt kreiso pagriezienu, lai vieglie neiet uz apdzīšanu?
Last edited by 436 (01.11.2015 14:46:40)
By 321 01.11.2015 14:52:59
Member · 6,357 commentsBet vispār nav baigi patīkami kad garām nonesās fūre 30 cm attālumā
By KasparsS 01.11.2015 15:53:39
Member+ · 2,273 commentsBrīžiem sajūta, ka aizmotorā braukt ir drošāk.
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By sursurs 01.11.2015 16:32:21
Member · 940 commentsTādus video kā despecs ielika varētu likt no katra otrā garā treniņa.
Man uz Bausku minoties arī gandrīz katru reizi šitā gadās. Tur tāds "foršs" 12km posmiņš no Iecavas līdz Codei, kur asfaltētā nomale labākajās vietās ir padsmit cm plata, bet lielākoties tā ir šaurāka par balto līniju..
4dien minoties 2as reizes fūre aiz manis vilkās (jo pretī nāca strīpa ar citām fūrēm un aizmainīties kaut 30cm atstājot tur nevar), bet no ceļa nost nespieda. Pēd. alikā gan vislaik čekoju situāciju un, ja fūre ir gan pretī, gan manā virzienā, dažreiz arī pati jau laicīgi lecu nost uz nomales (ja vien nav pārāk zemu jākrīt). Katrā ziņā 4dien un 6dien braucot vai nu dēļ Garkalnes negadījuma vai kā, bet burtiski 2-3 autiņi visā 65x2 km posmā apbrauca reāli tuvu. Smagie vispār daudzi pat apbrauca tīri pa pretējo joslu, vai ar kreisajiem riteņiem pa pretējo joslu, ja pretī vieglie nāca..
velo 4ever
By NilsS 01.11.2015 17:43:34
Member · 775 commentsBrīžiem sajūta, ka aizmotorā braukt ir drošāk.
Ir jau arī
By averza 01.11.2015 18:50:53
Member++ · 5,039 commentsJaunībā , kad tikai sāku braukt ar velo un toreiz pa šoseju Valmiera-Rīga, sākumā bija bail un darīju tā, ka braucu ne gar pašu malu un vēroju situāciju aizmugurē (bija spogulis laikam, bet var jau arī galvu pagrozīt). Kad nāca kāds auto, tad pēdējā brīdī pastūrēju uz pašu malu. Ja šoferis tīši vai pofigisma dēļ taisās nobraukt ļoti tuvu garām, viņam tas diez ko neizdosies. Bet tas bija pirms 10 gadiem, kad satiksmes bija krietni mazāk.
By DZ 01.11.2015 19:02:06
Member · 3,501 commentsPirms 10 gadiem satiksme bija intensīvāka.
http://data.csb.gov.lv/pxweb/lv/transp/ … 650d3e2ce0
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By averza 01.11.2015 19:08:49
Member++ · 5,039 commentsDroši vien Tev taisnība. Toreiz vizinājos vasarā pārsvarā darba dienās pa dienu, varbūt tāpēc satiksmes bija maz.
By Mihails 01.11.2015 19:08:52
Member · 341 commentsPirms 10 gadiem satiksme bija intensīvāka.
http://data.csb.gov.lv/pxweb/lv/transp/ … 650d3e2ce0
Svarīgs ir to transportlīdzekļu skaits, kas reāli piedalās satiksmē, nevis transportlīdzekļu, kas vairākus gadus stāv pagalmā vai nodoti šrotā un eksistē tikai uz papīra.
http://csdd.lv/lat/noderiga_informacija … i/?doc=530
2006. gadā bija 510386 transportlīdzekļi ar izietu tehnisko apskati, t.sk. 423801 vieglie auto, 2015. gadā - 702607 transportlīdzekļi un 564427 vieglie auto.
Last edited by Mihails (01.11.2015 19:09:26)
By averza 03.11.2015 21:09:46
Member++ · 5,039 commentsMistērija, kāpēc šoferi apbrauc velosipēdistus ar mazu intervālu, šķiet, būs atrisināta. Nupat pie sarkanās gaismas luksoforā aprunājos ar vienu tādu indivīdu. Viņš teica - es taču nebraukšu uz 10km/h. Viss skaidrs - šoferiem šķiet, ka velosipēdisti pa ielu pārvietojas ar ātrumu 10km/h un tāpēc piebremzēt un apdzīt/apsteigt droši nav variants.
By makaroni 03.11.2015 22:50:02
Member · 924 commentsEs domāju lielākoties šoferi velosipēdistu apbrauc kā stacionāru objektu. Attiecīgi arī intervāls tāds, lai "tiek garām", neapskādējot mašīnu, gluži, kā stabam, vai barjerai. Tādi neaizdomājas, ka velosipēdists arī ir kustībā esošs satiksmes dalībnieks, kas nevar momentāni sastingt saskaroties ar šķēršļiem u.c. apstākļiem, kas viņu var piespiest izmantot visu, godīgi piederīgo 1.5m zonu.
By novērotājs 04.11.2015 00:36:54
Member+ · 1,932 commentsMistērija, kāpēc šoferi apbrauc velosipēdistus ar mazu intervālu, šķiet, būs atrisināta. Nupat pie sarkanās gaismas luksoforā aprunājos ar vienu tādu indivīdu. Viņš teica - es taču nebraukšu uz 10km/h. Viss skaidrs - šoferiem šķiet, ka velosipēdisti pa ielu pārvietojas ar ātrumu 10km/h un tāpēc piebremzēt un apdzīt/apsteigt droši nav variants.
Pēc jaunā gada, kad stājas spēkā CSN grozījumi, daļa velosipēdistu (tie, kas līdz šim vairāk pa ietvēm brauca) tiešām pa ielu ripos ja ne ar 10 km/h, tad ar 15 gan.
By NilsS 04.11.2015 07:12:11
Member · 775 commentsBlēņas, brauks kā līdz šim
By buzic 65 04.11.2015 09:22:41
Member · 1,159 commentsPiekrītu Nilam! Turklāt man nebūs likumīgu tiesību atrasties uz brauktuves vietās, kur līdz šim braucu, jo blakus ielai ir apzīmētas/iezīmētas gājēju-velo ietves
By DZ 04.11.2015 10:01:32
Member · 3,501 commentsJa grib vienkāršus velosipēdistus pārlikt uz gājēju/velo ietvi, tad jāsāk nevis ar velosipēdistu pārvietošanu, bet gājēju novākšanu. Visi gājēji kā tādas gundas, nespēj saprast kur atrodas. Tad tu viņiem pasaki, kur viņiem jādodas un tie neapmierināti sāk izdot kautkādas skaņas austrumu valodā.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By dizpark 18.09.2015 14:44:32
Member · 914 comments