Atvainojos, ka novirzīšos no karstās tēmas...
Principā piekrītu, bet...
... aiz pagrieziena labā josla paliek par vidējo joslu..
..par šo gan nevaru piekrist? Kāds ir pamatojums?
P.s. Necenšos piekasīties - man tiešām interesanti
Tikko apskatījos Google Maps, tiešām, labā josla paliek labā. Izskatās, ka esmu sajaucis, jo sen neesmu tur braucis. Nu jā, tad jāpārkārtojas divas joslas pa kreisi, nu bet ja neesi pirms pagrieziena sabremzējies, tad tā nav liela problēma.
By androns1983 21.08.2015 17:27:49
Member · 418 commentsStarp citu, tas ko gribēju teikt - tavs (autortiesības gan pieder buzic65 ) salīdzinājums ar eskalatoru šeit ir pilnīgi garām.
kādēļ galīgi garām?
uz tilta velo un auto abi ir vienlīdzīgi transportlīdzekļi
uz eskalatora gan stāvētājs, gan kāpt gribētājs ir vienlīdzīgi gājēji.
arguments, ka aizmugurē braucošais tāpat pēc minūtes stāvēs pie luksofora ir tikpat muļķīgs, kā salīdiznājumā ar eskalatoru teikt, ka kāpt gribētājs tāpat tūlīt stāvēs veikalā rindā
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By androns1983 21.08.2015 17:37:04
Member · 418 commentsNeskaitot "Rīgas satiksmes" autobusus, kas dažreiz spiež malā, un ne visai līdzenu brauktuves malu, pa Akmens tilta brauktuvi braukšana diezgan normāla. Tilta galā braucu pa labās joslas vidu, nogriežos bez bremzēšanas, un tad, izmantojot to, ka automašīnas pēc nogriešanās brauc diezgan lēni, mierīgi pārkārtojos pa kreisi. Tikšana uz 13. janvāra ielu jau nav tik viegla.
Es laikam spriežu pēc sevis, jo nekad tur ar auto nefufeļojos, bet gan normāli braucu. Tāpēc ekspektēju, ka citi dara līdzīgi un ar velo tur nemaisos. Varbūt, kaman tur ir taisnība un iespēja braukt pāri joslām, bet naher man 30 sekunžu dēļ uzrauties uz kādu, kas vnk pat ne aiz ļauna prāta mani nepamanīs un izklās uz asfalta?
Uz Akmens tilta ietves pārāk daudz gājēju un stabu. Vienlīmeņa gājēju pāreja ir tikai pie ziemeļu puses ietves, lai tur nokļūtu, braucot pa Uzvaras bulvāra labo pusi (no Āgenskalna), vai nu jāšķērso brauktuve krustojumā ar Valguma ielu (kur diezgan ilgi jāgaida luksofors) un pēc tam jābrauc pa šauru ietvi caur pieturu, vai arī jārāpjas uz apmales pie uzbrauktuves no Mūkusalas ielas, un tad jābrauc pa šauru ietvi caur pieturu 11. novembra krastmalā un pēc tam jāizbrauc zem tilta. Abos gadījumos sanāk lēni un neērti. Tāpēc tur vienmēr izvēlos brauktuvi. Tāpat kā uz Vanšu tilta. Uz Salu un Dienvidu tilta - atkarīgs no tā, no kurienes uz kurieni braucu.
Agrāk dien dienā braucu pa akmeni - nebija absolūti nekādu problēmu nokļūt tiltam jebkurā galā nenokāpjot no velo un neapdraudot savu veselību. Tā, ka vajag tik DOMĀTun mīt.
Ja kāds var čillā pa brauktuvi, tad lai tik min
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By averza 21.08.2015 17:51:39
Member++ · 5,039 commentsTu laikam nesaproti, ka cilvēki izvēlas brauktuvi ietves vietā, jo tā ir drošāk viņiem pašiem un apkārtējiem, nevis kaut kādu 30 sekunžu dēļ. Turklāt jaunie CSN paredz izvēlēties brauktuvi
By ieris 21.08.2015 17:57:32
Member · 315 commentsĀksti, katrs tik domā par sevi un savu taisnību. Vēl tik pietrūkst maniere vedāt līdz beisboleni, lai uz vietas var pierādīt savu taisnību...
Būtu braukuši, izbaudījuši un uzsmaidījuši!
By androns1983 21.08.2015 17:59:24
Member · 418 commentsĀksti, katrs tik domā par sevi un savu taisnību. Vēl tik pietrūkst maniere vedāt līdz beisboleni, lai uz vietas var pierādīt savu taisnību...
Būtu braukuši, izbaudījuši un uzsmaidījuši!
-->
Automašīna notriec riteņbraucēju un aizbēg
Ludzu http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/ … d=46346897
nuu ... drošāk būs pa ietvi dažreiz
gadījumos, kad minu pa ietvi, nevienam virsū nebraucu tāpēc neuzskatu, ka kādu apdraudu. tā, ka sūds par citiem - ka tik pats drošībā.
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By buzic 65 21.08.2015 23:54:22
Member · 1,159 commentsJõņ! andronam vairõk naļej! Tak brauc pa savu ietvi un nesatraucies par mums uz brauktuves!
By kazhinsh 22.08.2015 12:20:56
Member · 67 commentsUz ietves ar riteni man likās ir bīstami un uz Liepājas šosejas, bet kad notiek šitā.Vairs nezinu, ko domāt!
By androns1983 27.08.2015 09:58:06
Member · 418 commentsvot dura!
http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/ … d=46384243
Varbūt nav pats labākais manevrs no velo puses, bet viņš ne sūda nepatraucēja nevienam + viņš nemaz nešķērsoja ielu.
Tāda nervōza vecene tur trāpījusies. Laikam īpašās dienas
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By novērotājs 27.08.2015 12:34:31
Member+ · 1,932 commentsUn galvenais - savu stulbumu minētā blondīne vēl izliek visu apskatei.
By 321 27.08.2015 12:35:27
Member · 6,357 commentsPēc 100 km treniņa galva jau no tā veloceliņa bruģa vien griežās...
By makaroni 02.09.2015 19:19:04
Member · 924 commentsNekas neredzēts, vai pārāk briesmīgs.
[youtube]i6v53pL-Umk[/youtube]
Tikai kārtējais atgādinājums, ka sabiedrisko transportu, it īpaši mikriņiem, ir kā ar bitēm. Kā izrādās pasažierus var izlaist ne tikai ārpus pieturas, bet arī stāvot šķērsām pāri divām joslām un pat necenšoties ieslēgt pagrieziena rādītāju. Labi, ka piebremzēju pirms tam, bet atskatoties uz situāciju, vajadzēja iet garām, pa kreiso.
By averza 02.09.2015 21:06:13
Member++ · 5,039 commentsĻoti vienkārši - mikriņiem pa labo pusi nebrauc garām NEKAD.
By jurisf 03.09.2015 11:25:02
Member · 958 commentsTas tāpat neko nemaina, tur arī kāds var izdomāt no otrās joslas auto izkāpt, vai mikriņa šoferis utml.
Man šitā vienreiz no škērsielas (no labās puses) izgrieza auto priekšā, atleca pasažiera durvis tieši priekšā. Tur redz skuķis ar savu čali strīdās, tā gribēja iet tālāk kājām.
By averza 03.09.2015 12:00:45
Member++ · 5,039 commentsKaut ko maina gan. Ir tāda lieta, ko sauc par varbūtību. Konkrēti ar mikriņiem ir karstās vietas, kur regulāri ļaudis kāpj ārā. Piemēram, aiz Vanšu tilta centra pusē pirms luksofora.
By oval 06.09.2015 14:36:53
Member · 224 commentsKaut ko maina gan. Ir tāda lieta, ko sauc par varbūtību. Konkrēti ar mikriņiem ir karstās vietas, kur regulāri ļaudis kāpj ārā. Piemēram, aiz Vanšu tilta centra pusē pirms luksofora.
Mikriņi vel ir prognazējami daudzmaz. pagaišējo nakt ieliktu ar 30kmh+ takša durvīs uz Čaka staba stūra rezultātā rāma aizmugurējā daļa salikta bremzes un soporti aizgāja ātrumu parsledzējs izvarots sēdeklis nodīrāts un pedālis novērpts taksim durvis uz otru pusi atliektas pats tiku tik ar skrambām cauri bet uzzināju ļoti daudz ceļa satiksmes noteikums teiksim par pasažieru izlaišanu no taksometra un redz tomēr to drīkst darīt ceļa vidū un no pasažieru ( urlas) uzzināju ka man nav pat brīva pārvietoties ar velisopēdu pa ielas braucamo daļu
By sone51 06.09.2015 16:52:11
Banned · 127 commentsNekas neredzēts, vai pārāk briesmīgs.
[youtube]i6v53pL-Umk[/youtube]
Tikai kārtējais atgādinājums, ka sabiedrisko transportu, it īpaši mikriņiem, ir kā ar bitēm. Kā izrādās pasažierus var izlaist ne tikai ārpus pieturas, bet arī stāvot šķērsām pāri divām joslām un pat necenšoties ieslēgt pagrieziena rādītāju. Labi, ka piebremzēju pirms tam, bet atskatoties uz situāciju, vajadzēja iet garām, pa kreiso.
Un cik atļauti brauca paši minēji...
By kaska 06.09.2015 17:51:12
Member · 893 commentsKaut ko maina gan. Ir tāda lieta, ko sauc par varbūtību. Konkrēti ar mikriņiem ir karstās vietas, kur regulāri ļaudis kāpj ārā. Piemēram, aiz Vanšu tilta centra pusē pirms luksofora.
Mikriņi vel ir prognazējami daudzmaz. pagaišējo nakt ieliktu ar 30kmh+ takša durvīs uz Čaka staba stūra rezultātā rāma aizmugurējā daļa salikta bremzes un soporti aizgāja ātrumu parsledzējs izvarots sēdeklis nodīrāts un pedālis novērpts taksim durvis uz otru pusi atliektas pats tiku tik ar skrambām cauri bet uzzināju ļoti daudz ceļa satiksmes noteikums teiksim par pasažieru izlaišanu no taksometra un redz tomēr to drīkst darīt ceļa vidū un no pasažieru ( urlas) uzzināju ka man nav pat brīva pārvietoties ar velisopēdu pa ielas braucamo daļu
Paspiedāt viens otram roku un braucāt tālāk?
Bet, nopietni, policija taču tika izsaukta? Un ko viņi teica?
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By makaroni 07.09.2015 18:26:59
Member · 924 commentsUn cik atļauti brauca paši minēji...
Kā tur jābrauc pēc noteikumiem?
By sone51 07.09.2015 18:34:31
Banned · 127 commentsUn cik atļauti brauca paši minēji...
Kā tur jābrauc pēc noteikumiem?
Aizej uz menteni uzprasi
By averza 07.09.2015 19:56:37
Member++ · 5,039 commentsPēc jaunajiem ūber-noteikumiem no 2016. gada drīkstēs braukt tikai pa labi jau iepriekš pirms līkuma.
By trompists 08.09.2015 09:46:43
Member · 125 commentsPēc jaunajiem ūber-noteikumiem no 2016. gada drīkstēs braukt tikai pa labi jau iepriekš pirms līkuma.
Tas būtu traki. Pagaidām ir tikai Mihaila interpretācija par to 200.1.2. punktu.
By averza 08.09.2015 09:49:00
Member++ · 5,039 commentsĀ, pareizi! Tam punktam vēl bija dažādas interpretācijas.
By oval 14.09.2015 00:23:47
Member · 224 commentsKaut ko maina gan. Ir tāda lieta, ko sauc par varbūtību. Konkrēti ar mikriņiem ir karstās vietas, kur regulāri ļaudis kāpj ārā. Piemēram, aiz Vanšu tilta centra pusē pirms luksofora.
Mikriņi vel ir prognazējami daudzmaz. pagaišējo nakt ieliktu ar 30kmh+ takša durvīs uz Čaka staba stūra rezultātā rāma aizmugurējā daļa salikta bremzes un soporti aizgāja ātrumu parsledzējs izvarots sēdeklis nodīrāts un pedālis novērpts taksim durvis uz otru pusi atliektas pats tiku tik ar skrambām cauri bet uzzināju ļoti daudz ceļa satiksmes noteikums teiksim par pasažieru izlaišanu no taksometra un redz tomēr to drīkst darīt ceļa vidū un no pasažieru ( urlas) uzzināju ka man nav pat brīva pārvietoties ar velisopēdu pa ielas braucamo daļu
Paspiedāt viens otram roku un braucāt tālāk?
Bet, nopietni, policija taču tika izsaukta? Un ko viņi teica?
Bija policija ātrie pilns komplekts. Uzrakstijām papīru par avāriju par atteikšanos no hospitalizācijs. Protams sakontaktējos ar takša apdrošinātājiem un tagad gaidu policijas gala slēdzienu un naudu no BTA par zaudējumiem. Biju patīkami pārsteigts par viņu vērtētāju kas ieradās pie manis uz mājām jav pēc divām dienām . Novērtēja man zaudējumus ar teiksim tā treknu plusiņu par ko īpaši arī neibildu:)
By Eduards 17.09.2015 21:31:44
Member# · 2,686 commentsKā sanāk, ja notiek sadursme starp velo kas brauc taisni, un auto (labajā sānā), kas veic labo pagriezienu? Krustojums ārpus pilsētas, ar luksoforu, bez gājēju pārējām. Strīdus iemesls- bija vai nebija ieslēgts pagrieziena rādītājs. Velo apgalvo, ka nebija, un kurš gan velo līstu auto sānā, ja tas šķērso viņam ceļu un pēc pāris metriem notrieks? Auto apgalvo, ka jau laicīgi ieslēdzis. Kurš vainīgs? Pēc notikuma auto aizbrauc no notikuma vietas, velo arī aizbrauc, jo nav nekādu bojājumu. Pēc tam 5 km tālāk tiek izsaukta policija, jo auto ir švīka no pedāļa.
By Mihails 17.09.2015 21:52:12
Member · 341 comments138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
Par ceļu satiksmes negadījuma vietas atstāšanu pēc ceļu satiksmes negadījuma, pārkāpjot noteikto kārtību, —
uzliek naudas sodu velosipēda un mopēda vadītājam no septiņiem līdz piecdesmit pieciem euro, cita transportlīdzekļa vadītājam uzliek naudas sodu no septiņdesmit līdz septiņsimt euro un atņem transportlīdzekļu vadīšanas tiesības uz laiku no trim mēnešiem līdz diviem gadiem vai bez transportlīdzekļu vadīšanas tiesību atņemšanas.
By buzic 65 17.09.2015 21:58:33
Member · 1,159 commentsMiša! Atkal - garām... Vispirms gribētos zināt, kur atradās velosipēdists - uz ielas vai uz ietves. p.s. Notikuma vietu atstājuši abi iesaistītie, abi jāsoda.
By Mihails 21.08.2015 16:49:02
Member · 341 comments