Latvijas ierēdņi kaut kā tā arī dara. Sākumā dara, pēc tam domā. Cīnās ar sekām, par cēloņiem nedomājot. Izgudro visur savu divriteni, kad var pārņemt citu pieredzi.
Last edited by Mihails (19.08.2015 17:14:20)
By buzic 65 19.08.2015 17:40:29
Member · 1,159 commentsLai cik paradoksāli nebūtu - jo mazāk tiek čakarēta autoinfrastruktūra, jo raitāka ir auto satiksme, jo tūkstotkārt patīkamāka un ātrāka ir braukšana ar velosipēdu! Pa brauktuvi, protams! Bet, ja visās malās sabāž pāreju aiz pārejas, luksoforu pie luksofora vietās, kur nav krustojumu, braukšana ar velo pa brauktuvi vairs nav braukšana, bet tizla taustīšanās!
By Mihails 19.08.2015 17:52:47
Member · 341 commentsLai cik paradoksāli nebūtu - jo mazāk tiek čakarēta autoinfrastruktūra, jo raitāka ir auto satiksme, jo tūkstotkārt patīkamāka un ātrāka ir braukšana ar velosipēdu! Pa brauktuvi, protams! Bet, ja visās malās sabāž pāreju aiz pārejas, luksoforu pie luksofora vietās, kur nav krustojumu, braukšana ar velo pa brauktuvi vairs nav braukšana, bet tizla taustīšanās!
Cik patīkami braukt, piemēram, pa Dienvidu tiltu no Pļavniekiem uz Pārdaugavu vai atpakaļ?
By buzic 65 19.08.2015 18:50:23
Member · 1,159 commentsNevaru komentēt, neesmu braucis. Bet mani divi centi - ar riteni visur nav jālien, tas nebrauc pa sliedēm, lai saplānotu savu maršrutu, nav jābūt akadēmiķim, pietiek arī ar palīgskolas izglītību.
By waldis 19.08.2015 21:54:02
Member · 209 commentsIr lietas, ar kurām cīnīties ir bezjēdzīgi. Navigators mūsu galvās.
Katrs ir redzējis, ka gājēji nomīda zālāju stūrus, slinko, lai aizietu līdz luksoforam u.t.t. Ja parēķina, kāds ceļa ietaupījums ir no stūru "nogriezšanas", tat tas ir niecīgs. Izskaidrojums tam ir smadzeņu darbības principos. Izrādās ka ir kritiskais leņķis starp kustības virzienu un mērķī, kuru pārsniedzot, sāk ruktīgi vilkt iet pa taisno. Novērst to var tikai radot nepārvaramus šķēršļus (grāvis, ēkas stūris), vai arī ierobežõjot mērķa redzamību.
By buzic 65 20.08.2015 12:21:53
Member · 1,159 commentsIr lietas, ar kurām cīnīties ir bezjēdzīgi. Navigators mūsu galvās.
Katrs ir redzējis, ka gājēji nomīda zālāju stūrus, slinko, lai aizietu līdz luksoforam u.t.t. Ja parēķina, kāds ceļa ietaupījums ir no stūru "nogriezšanas", tat tas ir niecīgs. Izskaidrojums tam ir smadzeņu darbības principos. Izrādās ka ir kritiskais leņķis starp kustības virzienu un mērķī, kuru pārsniedzot, sāk ruktīgi vilkt iet pa taisno. Novērst to var tikai radot nepārvaramus šķēršļus (grāvis, ēkas stūris), vai arī ierobežõjot mērķa redzamību.
nāk prātā vecā labā anekdote par apelsīnu augstu kokā, mērkaķi un cilvēku - mērkaķis papurina koku, apelsīns nekrīt, šis palūr apkārt, ierauga zemē nūju un nodauza to augli. cilvēks purina, purina, purina, purina, purina... šim iesaka: - bet Tu padomā? cilvēks: - ko tur domāt, jāpurina!
By NilsS 20.08.2015 12:59:07
Member · 775 commentsVakar un šodien Galss Buss atkal pavilka garām tuvāk par 50 cm - ja ir līdzīgi domājošie uzrakstam oficiālu iesniegumu CSDD, un kantorī, kurš viņus licenzē, ja tāds ir
Last edited by NilsS (20.08.2015 12:59:33)
By mrlobber 20.08.2015 13:13:11
Member · 833 commentsPar Galss Buss piekrītu. Par laimi, nesanāk ikdienā pārvietoties pa viņu standartmaršrutiem, bet, kad ir sanācis sastapties, diezgan briesmīgi.
By Ivars27 20.08.2015 13:32:29
Member · 373 commentsVakar un šodien Galss Buss atkal pavilka garām tuvāk par 50 cm - ja ir līdzīgi domājošie uzrakstam oficiālu iesniegumu CSDD, un kantorī, kurš viņus licenzē, ja tāds ir
By NilsS 20.08.2015 14:13:56
Member · 775 commentsPaldies. Pāris dienas gaidīšu ataucamies domubiedrus - varbūt šis līdzēs.
By 321 20.08.2015 14:50:43
Member · 6,357 commentsAutomašīna notriec riteņbraucēju un aizbēg
Ludzu http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/ … d=46346897
By kaska 20.08.2015 15:03:49
Member · 893 commentsVakar un šodien Galss Buss atkal pavilka garām tuvāk par 50 cm - ja ir līdzīgi domājošie uzrakstam oficiālu iesniegumu CSDD, un kantorī, kurš viņus licenzē, ja tāds ir
Man ir divi video uzņemti šajā pavasarī ar līdzīgām situācijām. Varu padalīties. Un pievienoties sūdzības parakstītājiem. Pats esmu bijis par slinku, lai uzrakstītu sūdzību.
Last edited by kaska (20.08.2015 15:05:01)
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By averza 21.08.2015 12:46:11
Member++ · 5,039 commentsŠodien uz Akmens tilta fūre ar LV numuru vilkās aiz manis visa tilta garumā, jo nevarēja apsteigt normāli. Cepums!
By androns1983 21.08.2015 13:25:19
Member · 418 commentsšodien lielveikalā daudzi pacietīgi stāvēja aiz manis uz eskalatora, jo es stāvēju pa vidu. neviens nespraucās garām. cepums viņiem!
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By averza 21.08.2015 13:33:54
Member++ · 5,039 commentsJa Tu būtu pabraukājis biežāk pa Akmens tiltu ar velo, tad zinātu, ka šāda situācija tiešām ir retums!
By androns1983 21.08.2015 13:57:48
Member · 418 commentsJa Tu būtu pabraukājis biežāk pa Akmens tiltu ar velo, tad zinātu, ka šāda situācija tiešām ir retums!
es tur ļoti bieži braucu .. bet pa ietvi, jo mani neimponē piedzīvojums, kas jāizbauda lai ar velo tiktu uz Vecrīgu, braucot no Pārdaugavas puses. Nu ja vien nav nakts vai kāds cits laiks, kad auto plūsmas praktiski nav
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By gamma 21.08.2015 14:04:46
Member · 97 commentsŠodien uz Akmens tilta fūre ar LV numuru vilkās aiz manis visa tilta garumā, jo nevarēja apsteigt normāli. Cepums!
Kā Tev šķiet - kam ir lielākas neērtības - volobraucējam pārbraukt Akmens tiltu pa ietvi vai fūrei vilkties aiz velobraucēja?
By kaska 21.08.2015 14:12:06
Member · 893 commentsandrons un gamma!
Vai Jums šķiet, ka jūsu subjektīvais viedoklis ir arī objektīvs?
Last edited by kaska (21.08.2015 14:13:09)
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By androns1983 21.08.2015 14:24:14
Member · 418 commentsobjektīvi vai subjektīvi, bet akmens tiltam centra pusē dzīvas satiksmes laikā ar velosipēdu tikt uz apgriešanās vietu (uz Vecrīgu) ir diezgan nervus kutinošs un bīstams pasākums. Savas veselības labad, izvēlos ietvi
Līdzīgi kā saliniekam .. it sevišķi tagad, kad tur ir ĻOTI šaurs.
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By averza 21.08.2015 14:42:45
Member++ · 5,039 commentsŠodien uz Akmens tilta fūre ar LV numuru vilkās aiz manis visa tilta garumā, jo nevarēja apsteigt normāli. Cepums!
Kā Tev šķiet - kam ir lielākas neērtības - volobraucējam pārbraukt Akmens tiltu pa ietvi vai fūrei vilkties aiz velobraucēja?
Es Tev atbildēšu - nedaudz negaidīti - velobraucējam. Es fūres dēļ pacentos mīt ātrāk, kā rezultātā aizkavēju to ne ilgāk kā 20 sekundes. Lieki teikt, ka uz Krastenes (tur kur fūre aizbrauca) ir luksofors, kurā mēdz būt jāgaida pie sarkanās gaismas. Turpretī, ja es pārkārtotos uz ietves, tur es apdraudu gājējus, bet pats galvenais, ka beigās velo ir jāstumj pa trepēm, pazaudētu apmēram tās pašas 20 sekundes. Un es taču nezināju, braucot pa brauktuvi, ka tur tā fūre būs. Tātad tā notiek ne katru reizi (kādam manis dēļ jāzaudē tās 20 sekundes), savukārt man pa ietvi tās 20 sekundes būtu jāzaudē katru reizi.
Vispār tā ir vislielākā autobraucēju ilūzija, ka velosipēdisti kavē satiksmi. Satiksmi "kavē" citi autobraucēji, kuri stāv korķī vai vienkārši rindā pie luksofora. Un paši luksofori ar savu sarkano gaismu
Last edited by averza (21.08.2015 14:50:58)
By androns1983 21.08.2015 14:45:35
Member · 418 commentsvienmēr pārbraucu akmeni nenokāpjot no velo. un VISOS virzienos. Tā, ka stumties uz tuneli nav obligāti
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By IAeroI 21.08.2015 14:53:14
Member · 433 commentsVispār tā ir vislielākā autobraucēju ilūzija, ka velosipēdisti kavē satiksmi. Satiksmi "kavē" citi autobraucēji, kuri stāv korķī vai vienkārši rindā pie luksofora. Un paši luksofori ar savu sarkano gaismu
+1
It sevišķi man patīk tie varoņi kuri stav Krastmala pie luksofora, pie Mols'a... cik nu sanak tur braukt tak katru reizi atradisies individs kurš jau sen iedegušo zaļo neredz.. 2-3 autiņi aizbrauca un viss, gaidam vel kadas 5 min. ... Riteņim + ka mierigi braucu tiem garam..
Last edited by IAeroI (21.08.2015 14:57:49)
By Autobraucējs 21.08.2015 15:18:57
Member · 836 commentsCik no tā video var saprast , tad tur tā vieglā auto blakussēdātājs parāva aiz stūres vai pagrūda to velosipēdistu , diez vai tas bija draudzības žesta apliecinājums, .......tādam derētu dažus kaulus pārlauzt !
By kaska 21.08.2015 16:02:20
Member · 893 commentsobjektīvi vai subjektīvi, bet akmens tiltam centra pusē dzīvas satiksmes laikā ar velosipēdu tikt uz apgriešanās vietu (uz Vecrīgu) ir diezgan nervus kutinošs un bīstams pasākums. Savas veselības labad, izvēlos ietvi
Atklāšu noslēpumu - ne visi velobraucēji, kas šķērso Akmens tiltu, brauc uz Vecrīgu!
Atklāšu vēl vienu noslēpumu - Averza, konkrēti apspriestajā gadījumā nebrauca uz Vecrīgu
Ja kādam, piemēram, ir bail no augstuma - vai viņš tāpēc lamās mācīs pareizi dzīvot tos, kas lec ar gumiju, izpletni vai vienkārši dzīvo 15.+ stāva dzīvoklī?
vienmēr pārbraucu akmeni nenokāpjot no velo. un VISOS virzienos. Tā, ka stumties uz tuneli nav obligāti
Cik daudz laika Tu zaudē pa ietvi braucot, piemēram, uz Promenādi? Uzsvēršu, ka jāšķērso +/- 4 apmales, šaura sab.trans. pietura+no/iekš autobusa kāpjoši gājēji, gājēju pāreja (pirms kuras šķērsošanas Tu noteikti nokāp no velo) utt.
Last edited by kaska (21.08.2015 16:03:09)
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By kaska 21.08.2015 16:06:58
Member · 893 commentsStarp citu, tas ko gribēju teikt - tavs (autortiesības gan pieder buzic65 ) salīdzinājums ar eskalatoru šeit ir pilnīgi garām.
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By Mihails 21.08.2015 16:25:32
Member · 341 commentsobjektīvi vai subjektīvi, bet akmens tiltam centra pusē dzīvas satiksmes laikā ar velosipēdu tikt uz apgriešanās vietu (uz Vecrīgu) ir diezgan nervus kutinošs un bīstams pasākums. Savas veselības labad, izvēlos ietvi
Neskaitot "Rīgas satiksmes" autobusus, kas dažreiz spiež malā, un ne visai līdzenu brauktuves malu, pa Akmens tilta brauktuvi braukšana diezgan normāla. Tilta galā braucu pa labās joslas vidu, nogriežos bez bremzēšanas, un tad, izmantojot to, ka automašīnas pēc nogriešanās brauc diezgan lēni, mierīgi pārkārtojos pa kreisi. Tikšana uz 13. janvāra ielu jau nav tik viegla.
Uz Akmens tilta ietves pārāk daudz gājēju un stabu. Vienlīmeņa gājēju pāreja ir tikai pie ziemeļu puses ietves, lai tur nokļūtu, braucot pa Uzvaras bulvāra labo pusi (no Āgenskalna), vai nu jāšķērso brauktuve krustojumā ar Valguma ielu (kur diezgan ilgi jāgaida luksofors) un pēc tam jābrauc pa šauru ietvi caur pieturu, vai arī jārāpjas uz apmales pie uzbrauktuves no Mūkusalas ielas, un tad jābrauc pa šauru ietvi caur pieturu 11. novembra krastmalā un pēc tam jāizbrauc zem tilta. Abos gadījumos sanāk lēni un neērti. Tāpēc tur vienmēr izvēlos brauktuvi. Tāpat kā uz Vanšu tilta. Uz Salu un Dienvidu tilta - atkarīgs no tā, no kurienes uz kurieni braucu.
Last edited by Mihails (21.08.2015 16:49:53)
By kaska 21.08.2015 16:38:22
Member · 893 commentsAtvainojos, ka novirzīšos no karstās tēmas...
Principā piekrītu, bet...
... aiz pagrieziena labā josla paliek par vidējo joslu..
..par šo gan nevaru piekrist? Kāds ir pamatojums?
P.s. Necenšos piekasīties - man tiešām interesanti
Last edited by kaska (21.08.2015 16:39:19)
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By Mihails 19.08.2015 17:13:41
Member · 341 comments