Uzmanību Policija!

Avatar

By Viktoriinii 25.04.2015 00:10:15

Member · 201 comments
Mihails wrote
averza wrote

Velobraucējiem arī no 30 līdz 140! USĀ nešķiro - velo vai auto. smile

Tad pie reizes arī gājējiem par iešanu pālī vairākus simtus lielu sodu un atņemt gājēja tiesības uz 1-4 gadiem. smile

tas ir, ar izkapti pa potītēm? =D


Dream, as you will live forever.
Live, as you will die today!

James Dean.

Avatar

By blieztunmaukt 25.04.2015 03:59:39

Member+ · 1,548 comments
sursurs wrote

Tas skaitās oficiālais veloceļš no centra uz imantu un velosipēdisti tur tiešām arī brauc.

averza wrote

Centra jaunajām velojoslām luksofors ir kopīgs ar auto - un esmu absolūti laimīgs ar šādu risinājumu

blieztunmaukt wrote

Labāk vnk turēties pa gabalu no Rīgas velo "infrastruktūras" kucināmajiem slīcēniem.


neskaitot centra joslas, no visas pārējās "velo infrastruktūras" vienīgais, kas ir bez īpašām frustrācijām lietojams, nepārkāpjot csn, ir brīvības gatves veloceļš no biķernieku ielas līdz juglas statoilam (tiesa, par luksoforu signāliem arī tur negribu neko droši apgalvot, neesmu īpaši pētījis, bet katrā ziņā kaut kā neesmu pamanījis, ka man tur gadītos braukt pa sarkano). visu pārējo objektu lietojamība ir kokteilis no ciešanām un csn pārkāpšanas (proporcijas katrs izvēlas pēc savas gaumes).

Avatar

By wrongway 25.04.2015 11:39:15

Member+ · 1,695 comments

[youtube]EvUSSUkf2to[/youtube]

Last edited by wrongway (25.04.2015 11:39:27)


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By ZIB 25.04.2015 12:47:56

Member · 273 comments

Piekrītu Susuram. Ja ievēro sarkano gaismu un visus ceļu noteikumus, braukt ar velo tās ir mocības nevis prieks. 90% gadījumos jāstāv 2 min pie tukšām ielām, pabrauc 100 m atkal sarkanais un atkal tukša iela. Kamēr tiec līdz Siguldas šosejai jau esi izbesījies, no stāvēšanas, ik pa pāris 100 metriem.

Avatar

By sursurs 26.04.2015 08:53:47

Member · 905 comments

Nju es arī cenšos pēc iespējas izvairīties no tiem "veloceliņiem" (tai skaitā metot pāris km līkumus pa citām ielām pat ar diezan lielu satiksmes intensitāti) - tikai laikam jau tas īsti nebija tas, ko "velo-infrastruktūras" veidotāji te Rīgā centās panākt, ne? big_smile


velo 4ever

Avatar

By ARZ 26.04.2015 13:20:47

Member · 356 comments

Ir jāsaprot, ka veloceļu izveides mērķis nav jaunu stravas segmentu radīšana. Tie nav domāti sportošanai, bet gan meitenēm un zēniem ar Ērenpreisiem ar groziņiem pie stūres...
Šitā ņemšanās ir tāda, kā, piemēram, Reinis Nitišs tagad pukstētu, ka Rīgas ielās nevar normāli iemīt un segums čābīgs, lai plakanisku ietu līkomos...


labāk nodilt nekā sarūsēt

Avatar

By kaska 26.04.2015 13:47:52

Member · 884 comments

Izrādās ,ka arī velosipēdisti brauc agresīvi. Ne tikai RS transports big_smile
http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/ … d=45886799

Pats velosipēdists nedaudz atgādina agrāk slaveno Audi 80.

Last edited by kaska (26.04.2015 13:48:50)


km pie km neliksi, pie Mm netiksi!

Avatar

By sursurs 26.04.2015 13:48:20

Member · 905 comments

Emm - veloceļu izveides primārais mērķis ir, lai pa to varētu cilvēki transportēties un teiksim izmantot ikdienā velo auto/sabiedriskā vietā. Nu vismaz teorētiski RD pati to tā pasaka.
Tāpēc nav runa par ātruma treniņiem, u.tml., kas pilsētvidē normāli tāpat nav īsti iespējami - ne uz veloceļiem, ne ielām.. Bet transportējas ne tikai dāmas ar ērenpreisiem un groziņiem, bet principā jebkurš normāls cilvēks. Ja RD (vismaz kā paši sludina), vēlas panākt, lai vismaz daļa autobraucēju izvēlētos velo ikdienas transportam (nu vismaz daļa no tiem, kuri var ikdienā iztikt bez auto), tad mok tā kā vajag būt iespējai ar velo arī reāli pārvietoties saprātīgā un paredzamā ātrumā. Protams, ir kkādi rekreācijas maršruti - nu gar Daugavu vai kur tur vēl, kas primāri paredzēti iteši vizināties ar groziņiem un socializēties, tomēr, ja "veloinfrastruktūra" ir obligāti jālieto visiem velosipēdistiem, tad varbūt tomēr tai jābūt tādai, lai pa to var normāli pārvietoties, stāvot pie sarkanajiem tur, kur tas tiešām ir nepieciešams (šķērsielai deg zaļais, piemēram), nevis ik pa 100metriem uz 2 minūtēm. Un ar "normālu ātrumu" es te nebūt nedomāju kaut kādu garantēto minimālo ātrumu 30km/h, bet iespēju braukt, nevis vislaik stāvēt, spaidīt pogas, stumt velo, lēkāt pa bordēm, līst pāri barjerām, stiept velo pa trepēm, zīlēt uz kurieni aizvedīs kkāds veloceļa pagrieziens (un vai no tā pagrieziena būs iespējams tikt atpakaļ tajā virzienā, uz kuru velosipēdistam vispār ir jānokļūst), utt..


velo 4ever

Avatar

By blieztunmaukt 26.04.2015 13:56:45

Member+ · 1,548 comments
ARZ wrote

Reinis Nitišs tagad pukstētu, ka Rīgas ielās nevar normāli iemīt un segums čābīgs, lai plakanisku ietu līkomos...

jā, bet arī meitenes un zēni ar ērenpreisiem, vismaz daļa no viņiem, tomēr vēlas nepavadīt lielāko daļu ceļā būšanas laika stāvot pie nejēdzīgu režīmu luksoforiem (valdemāra ielas velozaļie; nedrīkstēšana braukt pāri pa gājēju zaļo, braucot pa brauktuvi pa ielu bez velojoslas/veloceliņa; utt.) vai, piemēram, metot visu to līkumu cauri ķīpsalai, lai no centra "pareizi" nokļūtu uz swedbank namu

wrongway wrote

[video]

kungi 1:00 - 1:10 (viens stumj velo, otrs bez velo) iet pāri kā lohi.

Avatar

By NilsS 26.04.2015 14:20:58

Member · 775 comments
sursurs wrote

Emm - veloceļu izveides primārais mērķis ir, lai pa to varētu cilvēki transportēties un teiksim izmantot ikdienā velo auto/sabiedriskā vietā. Nu vismaz teorētiski RD pati to tā pasaka.
Tāpēc nav runa par ātruma treniņiem, u.tml., kas pilsētvidē normāli tāpat nav īsti iespējami - ne uz veloceļiem, ne ielām.. Bet transportējas ne tikai dāmas ar ērenpreisiem un groziņiem, bet principā jebkurš normāls cilvēks. Ja RD (vismaz kā paši sludina), vēlas panākt, lai vismaz daļa autobraucēju izvēlētos velo ikdienas transportam (nu vismaz daļa no tiem, kuri var ikdienā iztikt bez auto), tad mok tā kā vajag būt iespējai ar velo arī reāli pārvietoties saprātīgā un paredzamā ātrumā. Protams, ir kkādi rekreācijas maršruti - nu gar Daugavu vai kur tur vēl, kas primāri paredzēti iteši vizināties ar groziņiem un socializēties, tomēr, ja "veloinfrastruktūra" ir obligāti jālieto visiem velosipēdistiem, tad varbūt tomēr tai jābūt tādai, lai pa to var normāli pārvietoties, stāvot pie sarkanajiem tur, kur tas tiešām ir nepieciešams (šķērsielai deg zaļais, piemēram), nevis ik pa 100metriem uz 2 minūtēm. Un ar "normālu ātrumu" es te nebūt nedomāju kaut kādu garantēto minimālo ātrumu 30km/h, bet iespēju braukt, nevis vislaik stāvēt, spaidīt pogas, stumt velo, lēkāt pa bordēm, līst pāri barjerām, stiept velo pa trepēm, zīlēt uz kurieni aizvedīs kkāds veloceļa pagrieziens (un vai no tā pagrieziena būs iespējams tikt atpakaļ tajā virzienā, uz kuru velosipēdistam vispār ir jānokļūst), utt..

tieši tā un realitāte  ir ĻOTI tāla no šī mērķa -  ir nepārraukti jālec  bordās,  jāuzmanās lai pa veloceļu neuztriektos penšiem/māmiņām/skrituļotājiem uc pohujistiem,  šad tad jāpanes plecā ričuks,  turklāt   nav  vienota tīkla - šā  kā tā  lielāko daļu es atrodos  blakus  automašīnām, uz brauktuves.  Visinteresantāk ir darīt TO  pa Bauskas ielu, virzienā  no  Pārdaugavas uz  Dtiltu. Zīme, kas atļauj tur braukt velosipēdistiem ir,  taču  tie smagie, kuri  maucot pretī atstāj  70   cm starp bortu un bordu.......

Last edited by NilsS (26.04.2015 14:23:32)

Avatar

By Tantrix 26.04.2015 15:22:17

Member · 527 comments

mjā, dzīvoju uz Kr. Valdemāra ielas , bet pa veloceliņu tur nebraucu dēļ tiem ilgajiem sakanajiem un arī dēļ gājējiem , kas tik un tā slāj pa velojoslu. Braucu vai nu pa Valdemāra pašu ielu ( brīvdienās, kas nav liela satiksme ) vai nu pa paralēlo Vesetas ielu gar Olimpisko centru līdz Kronvalda parkam.  Ja vajag izbraukt no Rīgas Siguldas virzienā, tad atkal Gaujas , Ezermalas ielas gar Mežaparku, un tad pa taisno gar kaut kādu dīķi uz Pakalniešu ielu, kas iet otrā pusē Bābelītes ezeram pie Fizkultūras institūta.  Un tad jau sanāk izbraukt uz Brīvībeni pašā Juglā pie tramvaja galapunkta.
Tātad arī izvairos cik tik var no greizās veloinfrastruktūras.
Aaaa, un vakar bija interesanti , ka ejot kājām no 1. slimnīcas pa Skolas ielu līdz Esplanādei , es dēļ sarkanajiem , biju vienā ātrumā ar velosipēdistiem un Esplanādi sasniedzām reizē smile))


rakstiet lūdzu uz šo e mail : mareks.kirilovs13@gmail.com

Avatar

By Mihails 26.04.2015 15:48:17

Member · 341 comments
ARZ wrote

Ir jāsaprot, ka veloceļu izveides mērķis nav jaunu stravas segmentu radīšana. Tie nav domāti sportošanai, bet gan meitenēm un zēniem ar Ērenpreisiem ar groziņiem pie stūres...
Šitā ņemšanās ir tāda, kā, piemēram, Reinis Nitišs tagad pukstētu, ka Rīgas ielās nevar normāli iemīt un segums čābīgs, lai plakanisku ietu līkomos...

Aizbrauciet uz Nīderlandi vai Kopenhāgenu un paskatieties, ar kādu ātrumu tur brauc ar parastiem pilsētas ričukiem. Vidējais, ar visiem luksoforiem, būs ap 20 km/h. Un jā, tur maģistrālajos virzienos parasti ir zaļais vilnis velobraucējiem. Jo velobraucējiem, braucot uz darbu, nav ne mazākas vēlmes pavadīt ceļā divreiz ilgāku laiku nekā varētu būt.

Braucot pa Skolas ielu, sanāk, ka pusminūti brauc no viena luksofora līdz otram, un tad pusminūti gaidi zaļo. Kaut arī pagājušā gada rudenī E.Daniševska birojs skaitīja, izrādījās, ka velobraucēju uz Skolas ielas ir vairāk nekā autobraucēju.

Avatar

By oskars 26.04.2015 16:28:07

Member · 693 comments
kaska wrote

Izrādās ,ka arī velosipēdisti brauc agresīvi. Ne tikai RS transports big_smile
http://www.delfi.lv/aculiecinieks/news/ … d=45886799

Pats velosipēdists nedaudz atgādina agrāk slaveno Audi 80.

Vārds agresija ir cēlies no latīņu vārda "aggredī, agress", kas tulkojumā nozīmē "uzbrukt".
vai
Agresiju var definēt kā jebkuru rīcību, kuras mērķis ir ievainot vai nodarīt ļaunumu, kaitējumu citai dzīvai būtnei.

Neko tādu nepamanīju.

Avatar

By buzic 65 26.04.2015 20:11:16

Member · 1,159 comments

Mihail! Ja jau piesauc velolielvalstis - Holandi un Dāniju, tad pie viena arī uzraksti, cik procenti no Amsterdamas, Kopenhāgenas un Rīgas iedzīvotāju skaita izmanto velosipēdu kā pārvietošanās līdzekli laika periodā no novembra līdz aprīlim.

Avatar

By Mihails 26.04.2015 21:24:53

Member · 341 comments
buzic 65 wrote

Mihail! Ja jau piesauc velolielvalstis - Holandi un Dāniju, tad pie viena arī uzraksti, cik procenti no Amsterdamas, Kopenhāgenas un Rīgas iedzīvotāju skaita izmanto velosipēdu kā pārvietošanās līdzekli laika periodā no novembra līdz aprīlim.

Ja veloinfrastruktūras daudzums un kvalitāte minētajās pilsētās būtu tādi paši kā Rīgā, atšķirība velobraucēju skaitā diez vai būtu pamanāma.

Avatar

By buzic 65 26.04.2015 21:51:18

Member · 1,159 comments

Nepiekrītu! Paņemsim tikai Rīgu. Patreizējā infrastruktūra. Braucēju skaits Maijs-Oktobris/braucēju skaits Novembris-Aprīlis. Starpība kosmiska. Un ideāla veloinfrastruktūra to nemainīs. Un esi drošs - ja Rīgā vismaz trešā daļa iedzīvotāju regulāri brauks ar velo kaut vai tikai gada siltajā periodā, luksofori tiks regulēti citādāk.

Avatar

By NilsS 26.04.2015 21:55:54

Member · 775 comments
Mihails wrote
buzic 65 wrote

Mihail! Ja jau piesauc velolielvalstis - Holandi un Dāniju, tad pie viena arī uzraksti, cik procenti no Amsterdamas, Kopenhāgenas un Rīgas iedzīvotāju skaita izmanto velosipēdu kā pārvietošanās līdzekli laika periodā no novembra līdz aprīlim.

Ja veloinfrastruktūras daudzums un kvalitāte minētajās pilsētās būtu tādi paši kā Rīgā, atšķirība velobraucēju skaitā diez vai būtu pamanāma.

Fakts, piedāvājums ļoti lielā mērā nosaka pieprasījumu

Avatar

By buzic 65 26.04.2015 22:02:59

Member · 1,159 comments

pag, pag! te jau sāk rasties jautājums, kas bija pirmais - vista vai ola. gan Dānijā, gan Nīderlandē vispirms bija pūlis uz divriteņiem (līdz tādam mums vēl jāaug), pēc tam sakārtota veloinfrastruktūra.

Avatar

By Mihails 26.04.2015 22:10:54

Member · 341 comments
buzic 65 wrote

Nepiekrītu! Paņemsim tikai Rīgu. Patreizējā infrastruktūra. Braucēju skaits Maijs-Oktobris/braucēju skaits Novembris-Aprīlis. Starpība kosmiska. Un ideāla veloinfrastruktūra to nemainīs.

Šī gada marta sākumā bija ļoti daudz braucēju. Ziemā, kad sniegs un ledus, daudzi nebrauc, jo pa brauktuvi baidās, savukārt ietves nenovāktā sniega dēļ nav izbraucamas. Pa esošajiem veloceļiem no punkta A punktā B lielajam vairumam cilvēku aizbraukt nav iespējams - tik un tā lielu daļu laika būs jābrauc pa ielām, kur veloinfrastruktūras nav. Un daudzi arī domā, ka braukšana ar velosipēdu ziemā ir kaut kas ekstrēms, ko tikai daži dīvainīši dara, tāpēc arī nemaz nemēģina. Jo vairāk cilvēku brauks, jo drīzāk viņu radinieki, draugi, kolēģi un vienkārši uz ielas satiktie cilvēki arī izvēlēsies velosipēdu kā transportlīdzekli.

buzic 65 wrote

Un esi drošs - ja Rīgā vismaz trešā daļa iedzīvotāju regulāri brauks ar velo kaut vai tikai gada siltajā periodā, luksofori tiks regulēti citādāk.

Tur tā problēma, ka ar šādu attieksmi tas nekad nenotiks. Jo labvēlīgāki apstākļi autobraucējiem, jo vairāk brauc ar auto; jo labvēlīgāki apstākļi velobraucējiem, jo vairāk brauc ar velo.

Avatar

By NilsS 26.04.2015 22:33:40

Member · 775 comments
buzic 65 wrote

pag, pag! te jau sāk rasties jautājums, kas bija pirmais - vista vai ola. gan Dānijā, gan Nīderlandē vispirms bija pūlis uz divriteņiem (līdz tādam mums vēl jāaug), pēc tam sakārtota veloinfrastruktūra.

Es ilgus gadus dzīvojot līdzās Igaunijai biju patīkami pārsteigts, ka jau pirms padsmit gadiem būvējot jaunu ceļu, atsevišķi no tā tika izveidots veloceļš!  Un tur nebija pūļa uz riteņiem - acīmredzot Igaunijā saprot, ka drošība uz ceļa panākama ne jau ar sodiem un aizliegumiem!  Loģiski,ka pie sakārtotas infrastruktūras cilvēki sāk domāt par alternatīviem pārvietošanās veidiem. Mēs tikai domājam un strīdamies

Avatar

By buzic 65 27.04.2015 09:50:57

Member · 1,159 comments
NilsS wrote

Es ilgus gadus dzīvojot līdzās Igaunijai biju patīkami pārsteigts, ka jau pirms padsmit gadiem būvējot jaunu ceļu, atsevišķi no tā tika izveidots veloceļš!  Un tur nebija pūļa uz riteņiem - acīmredzot Igaunijā saprot, ka drošība uz ceļa panākama ne jau ar sodiem un aizliegumiem!  Loģiski,ka pie sakārtotas infrastruktūras cilvēki sāk domāt par alternatīviem pārvietošanās veidiem. Mēs tikai domājam un strīdamies

Piekrītu, ka tas ir pareizi un forši! Bet kā šobrīd ir, kur cilvēki vairāk brauc ar velo - Tallinā vai Rīgā? Kāds zin?

Avatar

By oskars 27.04.2015 10:10:59

Member · 693 comments

Es šogad visu ziemu braucu uz darbu Pārdaugava-Centrs-Pārdaugava ar Sixt velonomas velosipēdiem, kuru riepas bija aprīkotas ar radzēm. Braucu ikdienas drēbēs. Nekādu problēmu. Es teiktu, ka ziemā ir patīkamāk braukt kā lietainā pavasara vai rudens dienā. Es varu izbraukt arī bez infrastruktūras, bet pazīstu daudzus, kuri labprāt brauktu, ja šis jautājums būtu sakārtots.

Avatar

By sursurs 27.04.2015 13:54:19

Member · 905 comments

Es sāku ar velo braukt uz / no darba Rīgā 2009ā gada rudenī (septembrī). Turpināju visu ziemu. Nevis tāpēc, ka būtu tā izplānojusi, bet tāpēc, ka redzēju, ka nav nekas traks un principā kā jau minēja - lietainās rudens / pavasara dienās ir daudz nepatīkamāk braukt kā ziemā. Varu teikt, ka kopš tā laika tiešām ir dramatiski pieaudzis tieši to velobraucēju skaits, kas velo izmanto transportam uz/no darbu, arī ziemā. Turklāt tie, kuri to nedara īpašu sportisku mēŗku vadīti, imho vairāk turpina to braukšanu arī ziemā (jo lielākoties nebrauc ar tik krutiem velo, kurus būtu žēl sabojāt pa mūsu iesālītajām ielām / ietvēm).
Tieši tāpēc domāju, ka pie sakārtotas (un braucamas!!!) infrastruktūras, arvien vairāk cilvēku pamēģinās vasarā un tad sapratīs, ka nav ne vainas arī ziemā.

Last edited by sursurs (27.04.2015 13:55:20)


velo 4ever

Avatar

By martinsb 27.04.2015 14:39:25

Member+ · 964 comments

pilsētniekiem noderētu

https://vimeo.com/62934806

Avatar

By creative_77 10.06.2019 13:20:13

Member+ · 518 comments

Valsts policija pievērsusies velosipēdistu audzināšanai, tos mācot, ka "pie gājēju zaļā viņi braukt nedrīkst".
https://www.tvnet.lv/6703799/policija-k … dzinasanai

Avatar

By Tomazz 11.06.2019 06:14:43

Member · 310 comments

man patīk, ka tēmā rakstošajiem kritiķiem ir tikai viena sarkanā gaisma, kas ir nepareiza. Varu saderēt. ka autoram un daudziem citiem tā bija tikai viena no daudzām sarkanajām gaismām, kas "ritma" un "neies jau bremzēt" dēļ tika pārkāptas uz Brīvības gatves.

p.s. veloinfrastruktūra Rīgā pa lielam ir sūds, bet noteikumu neievērošana ir vai nu neuzmanība, vai apzināta izvēle, par ko jābūt gatavam maksāt. Atradušies Ataoli Bērziņi.

Avatar

By fastestlapsDOTcom 11.06.2019 09:14:46

Member · 95 comments

Viņiem vajag papildināt naudas krājumiņus, lai ir ko izmaksāt balvās RS konsultantiem.