Veloprofs veloserviss

Avatar

By Andris_R 20.08.2013 21:18:16

Member · 123 comments
ginca23 wrote

Kāda garantija big_smile Vai Tu zini, ka velosipēdam garantija beidzas, kad viņš sacensībās šķērso starta līniju big_smile

Pāris argumentu par garantiju pat sacensību ritenim: 
"Jāatceras, ka izdarot jebkuru pirkumu tiek noslēgts līgums. Likumdošanā nav noteikts, ka katrs līgums jānoslēdz rakstveidā. Līgumu var noslēgt arī mutiski un ar konkludentām darbībām. Ražotāja vai pārdevēja pienākums ir nodrošināt preces vai pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem, t.i., nodrošināt, lai precei, pakalpojumam vai tā rezultātā izgatavotai lietai nebūtu defektu, lai preci vai pakalpojumu varētu izmantot paredzētajam nolūkam."

Kad es atnācu uz Veloprofu uzreiz pateicu: "Man vajag riteni priekš SEBiem". Sakumā es gribēju pirkt Scott Aspect 40, bet pārdevējs pateica, ka SUPs priekš manam prasībām  būs labāk. 

tālāk:
"Tomēr var gadīties, ka pēc preces iegādes vai vēlāk, preci lietojot, Jūs konstatējat defektus, kurus neievērojāt vai kurus nebija iespējams ievērot (slēpti defekti) un par kuru esamību Jums nepateica arī pārdevējs.
Šajā gadījumā un arī tad, ja Jūs konstatējat vienu no tālāk uzskaitītiem būtiskiem apstākļiem, jūs varat uzskatīt, ka ražotājs vai pārdevējs nav nodrošinājis preces atbilstību līguma noteikumiem:

    - prece nav iesaiņota, bet iesaiņojums nepieciešams, lai pasargātu preci no bojājumiem vai bojāšanās (piemēram, Jūs esat iegādājies mēbeļu komplektu un vienojies ar pārdevēju par tā piegādi. Daļa piegādātā komplekta elementu nav iesaiņoti, kaut gan tradicionāli iesaiņojumam ir jābūt);
    - iesaiņojumā saņemtās preces komplektācija neatbilst tai komplektācijai, kādu līguma slēgšanas vai piedāvājuma izteikšanas brīdī pārdevējs uzrādījis ar preču paraugiem vai modeļiem;
    - prece nav derīga nolūkam, kuram Jūs esat to iegādājies un par kuru esat paziņojis pārdevējam pirkšanas brīdī;
    - preci nav iespējams lietot paredzētajam nolūkam tādēļ, ka par to sniegta nepilnīga informācija vai informācija nav sniegta vispār (piemēram, atverot iesaiņojumu, Jūs neatradāt lietošanas pamācību, lietošanas pamācību Jums neiedeva arī pārdevējs, vai lietošanas pamācība ir, bet tā ir svešvalodā, kuru Jūs nepietiekami pārvaldāt, lai pareizi lietotu preci vai izmantotu visas tās iespējas);
    - prece ir viltota,
"
Lietošanas pamācība bija čehu valodā. 

Sīkāk var palasīt te: http://www.ptac.gov.lv/page/234

Avatar

By Andris_R 20.08.2013 21:31:13

Member · 123 comments
aspms* wrote

Uz nākamo apkopi paprasi varbūt vēl nodilušās riepas samainīt pa garantiju big_smile

Nevajag taisīt demagoģiju. Es jau uzrakstīju, ka vītne varēja būt pārāk dziļa + spieķu metāls vienmēr saspringts, līdz ar to varēja salūzt no mazākas slodzes. Tagad mēs jau nevaram noskaidrot salūšanas iemeslus
ja tur 100% būtu mana vaina, es aizvestu aizm.ratu uz tuvāku manam mājam servisu.

Avatar

By aaivars 20.08.2013 21:49:54

Member · 79 comments

Ražotāja brāķis ir jānovērš garantijas ietvaros, sacensībām paredzētiem MTB taču arī ir garantija. Mana pieredze ir šajā ziņā apmierinoša, bija priekšējam rotoram kniede atnākusi vaļā, rezultātā rotors buktējas bremzējot un strīķējās brīvgaitā. Fanā nomainīja, tiesa gan defektācija bija manā ziņā happy)) garantijas apkopes Fanā gan mistika un noslēpums. Ja paprasa kas tika darīts tad cenšas radoši atbildēt, lai gan ar nepievilktu kaseti nobraucu pirmos 1000km līdz pats mainīju kaseti !!!


Ac, A

Avatar

By novērotājs 20.08.2013 21:58:29

Member+ · 1,860 comments
Andris_R wrote

Nevajag taisīt demagoģiju...

Mjā.. nu tevi šai jomā laikam pārspēt būs grūti.
Vismaz pusotru gadu vizinies pa SEBiem, bet par spieķi lai atbild ražotājs...

Un kā tad lai tev to riteni būtu iesaiņojuši - visu kopā vai katru spieķi atsevišķi? big_smile

Avatar

By aspms* 20.08.2013 22:00:13

Member · 2,076 comments
Andris_R wrote

Tas ritenis nobrauca tikai 9 SEBus. Pārējais +/- asfalts un grantenes, iesildīšana pirms sacensībām un braukšana uz pludmali.
Kas tev nepatīk manā uzvedība? Es biju laipns. Ja tu tur bijis tad vajag atcerieties kas bija teikts no veikala darbinieka puses. Vot man interesenti ko gribēja teikt darbinieks, kad pateica, ka es tūlīt kaut ko dabušu ja neaiziešu. un vēl es dzirdēju jautājums: "vai tu vispār negribi braukt ar riteni?" =D

Rūpnieciskais brāķis jau būtu uzpeldējis krietni agrāk nevis pēc divām SEP'su sezonām- ne tā?

Last edited by aspms* (20.08.2013 22:01:54)


www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

Avatar

By emils 20.08.2013 22:06:38

Member · 4,822 comments

Ja spieķis tiešām ir brākēts, viņam ir tendence nolūzt pēc pirmā brauciena vai spieķošanas laikā, nevis pēc nobrauktiem 1400km

Avatar

By talants 20.08.2013 22:10:28

Member · 620 comments

Eu ka zeme tewi nes?


evelostore.com - for active living!

Avatar

By QQ 20.08.2013 22:13:30

Member · 844 comments

Patērētāju tiesību aizsardzības likumā ir sarakstīti zili brīnumi, nevar saprast kā vispār 100% pircēju nemēģina piķi paprasīt atpakaļ.
Tāpēc tirgotājiem ir jāskatās, kur ir tās trumpītes, kuras ļauj vismaz cīnīties ar īpaši lasītprotošiem pircējiem.

Te viens svarīgs punkts:

14.pants. Preces vai pakalpojuma neatbilstība līguma noteikumiem
(1) Prece neatbilst līguma noteikumiem, ja:
1) tā neatbilst normatīvajos aktos vai normatīvtehniskajos dokumentos noteiktajām prasībām, kā arī parasti izvirzāmām prasībām — tai nepiemīt īpašības un izpildījums, kāds parasti piemīt tāda paša veida precēm un kādu patērētājs var pamatoti gaidīt, ņemot vērā preces raksturu;

Te nu arī izpeld mistiskais formulējums "parasti izvirzāmajām parsībām" . Mēs visi zinām, ka pie noteiktiem apstākļiem, kur nu vēl sacensībās, spieķi mēdz izlūzt. Tātad to droši var uzskatīt par parastu situāciju un ar rūpnīcas defektu šo atgadījumu sasaistīt būtu ļoti grūti, jo neviens nevar pateikt kādām slodzēm un pārslodzēm nelaimīgais spieķis konkrētajā situācijā bija ticis pakļauts. Manuprāt, spieķim garantija varētu iestāties tādā gadījumā, ja velo vēl nebūtu izstumts no veikala un pēkšņi "tinkš" - spieķis ārā. Tālāk jau viss atkarīgs no ekspluatēšanas. Iespējams, ka pārdevējs, pirms pārdošanas nepabrīdināja, ka kameras mēdz pārdurties, bet tas nedod iespēju ar katru mīksto doties pēc garantijas, kaut arī pircējam ir bijušas tiesības savas nekompetences dēļ domāt, ka kameras kopš CCCP sabrukšanas vairs nedurās.. To taču mēs saprotam kā parastu situāciju.


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By Spameris Tominjsh 20.08.2013 22:18:52

Member · 390 comments
Andris_R wrote

Saplīsa man viens spieķis kaut kur priekšpēdējā vai pēdējā vītnes apgriezienā.

Ritenim it ka ir garantija, aizvedu pie viņiem uz remontu. Uztaisīt pa garantiju viņi man atteica, rakstveidā atteikumu un salūztas detaļas neatdeva. It ka man ir iespēja paskatīt uz daudzām lietam caur mikroskopu un noskaidrot patiesību, bet sanāk ka pašlaik nevar noskaidrot kādas bija spieķa saplīšanas cēloņi.

Andris_R wrote

Tas ritenis nobrauca tikai 9 SEBus. Pārējais +/- asfalts un grantenes, iesildīšana pirms sacensībām un braukšana uz pludmali.
Kas tev nepatīk manā uzvedība? Es biju laipns. Ja tu tur bijis tad vajag atcerieties kas bija teikts no veikala darbinieka puses. Vot man interesenti ko gribēja teikt darbinieks, kad pateica, ka es tūlīt kaut ko dabušu ja neaiziešu. un vēl es dzirdēju jautājums: "vai tu vispār negribi braukt ar riteni?" =D

Viss ir ļoti vienkāršs, es atbraucu, laipni paprasīju uztaisīt spieķi pa garantiju. Tas nenotika, pēc patērētāju aizsardzības likuma vajadzēja būt rakstiskam atteikumam ar pamatojumu. Tas nebija izsniegts. Es nekur neaizskreju, samaksāju naudu par remontu un laipni paprasīju salauztas detaļas. Tas arī ir manas tiesības pēc jau augstāk minēta likuma. Rezultātā saņemu citu speciāli pakniebtu spieķi un nepatiesu apgalvojumu, ka spieķa galva man ir veca. Man tas defekts un samaksāta nauda neuztrauc. Vairāk nepatīk attieksme. Tāpēc es arī nosaucu to servisu par darbnīcu. =)
Tas defekts tiešam varēja būt gan garantijas gadījums, gan ne, tāpēc es paprasīju to spieķi. Zinu, visiem gadās kļūdīties savā darbā. Nezinu kā var izmest salūztu detaļu kad tu no pašā sakuma zini, ka klients atstājot riteni jau ir neapmierināts? Kad es tur atstāju riteni, dzirdēju 3 ciparus, kurus saskaitot kopā galēja remonta cena būtu ap 10 Ls. Kur loģika? Ja loģiski padomāt, tad var uzskatīt, ka spieķis tiešam bija ar defektu. Piemēram pārāk dziļa vītnes rieviņa, līdz ar to mazāks maksimālais izstiepšanas spēks. =)


ai cirks smile Kā tad pēdējā vai priekšpēdējā vītnes apgriezienā saplīsa? Ratu pats taisnoji, pārvilki spieķi un gāji meklēt garantiju? Pēc TIKAI 9iem sebiem, nezināma daudzuma asfalta, granteņu, iesildišanos un vizināšanos uz pludmali, tirgu, pie sievas mātes, pēc bērniem uz dārziņu un pēc 2L alus?

''Skatīšoties caur mikroskopu un noteikšot cēloni'' Nu es jau ieteiktu sākt ar atlikušo spieķu materiāla sastāva precīzu analīzi, katra spieķa sprieguma noteikšanu ratā, spieķu galvu materiāla cietības un materiāla sastāva padziļināto analīzi.

Čali, tev spieķi neatdeva? Mmm, nākamreiz servisā palūdz nokniebto troses galu. Un troses uzgalīti. Un veco trošu apvalku. Un no ķēdes noslaucīto eļļas/smilšu masu ar visu salveti. Aiznesīsi uz mājām, noliksi blakus citiem mikroskopiski pētāmajiem objektiem. Ja nu tomēr izrādas, ka ķēde pēc tikai pēc iem sebiem, nezināma daudzuma asfalta, granteņu, iesildišanos un vizināšanos uz pludmali, tirgu, pie sievas mātes, pēc bērniem uz dārziņu un pēc 2L alus nav nodilusi, bet ir garantijas ietvaros maināma velo detaļa.


Pasmiets ir, parakstīts ar, varētu vēl turpināt, bet ir pienācis laiks izteikt neatkarīgu verdiktu:

Šķiet, ka nevis "sanāk ka pašlaik nevar noskaidrot kādas bija spieķa saplīšanas cēloņi", bet sanāk, ka kādam drīzāk daba ir iedalījusi vienkārši mazliet vairāk tukšuma kā pārējiem.

Last edited by Spameris Tominjsh (20.08.2013 22:19:11)


Ļoti viegls rāmis, ... dakša ar mīkstinātu atsperes regulējumu, dubultās aploces

Avatar

By QQ 20.08.2013 22:20:42

Member · 844 comments

Manuprāt, Latvijā ar velo veikalu garantijām viss ir daudz maz kārtībā. Es nerunāju par nevelo veikaliem (čempionbike un HVZ kādi turbomārketinga speciālisti vēl). To visu var formulēt kā preces atbilstību "parasti izvirzāmajām normām". Veikals un pircējs parasti paši jūt, kur beidzas garantija un kur sākas lietotāja atbildība par godprātīgu attieksmi pret inventāru. Varbūt ir jēga uzražot atsevišķu tēmu "velosipēda garantija" un tur tad arī apkopot gan labo, gan slikto pieredzi. Savādāk tas spieķim pārāk liels gods šajā sakarā.


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By Andris_R 20.08.2013 22:28:28

Member · 123 comments
aspms* wrote

Rūpnieciskais brāķis jau būtu uzpeldējis krietni agrāk nevis pēc divām SEP'su sezonām- ne tā?

emils wrote

Ja spieķis tiešām ir brākēts, viņam ir tendence nolūzt pēc pirmā brauciena vai spieķošanas laikā, nevis pēc nobrauktiem 1400km

Varbūt ir vērts palasīt manu komentāru vēlreiz: 

Andris_R wrote

Viss ir ļoti vienkāršs, es atbraucu, laipni paprasīju uztaisīt spieķi pa garantiju. Tas nenotika, pēc patērētāju aizsardzības likuma vajadzēja būt rakstiskam atteikumam ar pamatojumu. Tas nebija izsniegts. Es nekur neaizskreju, samaksāju naudu par remontu un laipni paprasīju salauztas detaļas. Tas arī ir manas tiesības pēc jau augstāk minēta likuma. Rezultātā saņemu citu speciāli pakniebtu spieķi un nepatiesu apgalvojumu, ka spieķa galva man ir veca. Man tas defekts un samaksāta nauda neuztrauc. Vairāk nepatīk attieksme. Tāpēc es arī nosaucu to servisu par darbnīcu. =)
Tas defekts tiešam varēja būt gan garantijas gadījums, gan ne, tāpēc es paprasīju to spieķi. Zinu, visiem gadās kļūdīties savā darbā. Nezinu kā var izmest salūztu detaļu kad tu no pašā sakuma zini, ka klients atstājot riteni jau ir neapmierināts? Kad es tur atstāju riteni, dzirdēju 3 ciparus, kurus saskaitot kopā galēja remonta cena būtu ap 10 Ls. Kur loģika? Ja loģiski padomāt, tad var uzskatīt, ka spieķis tiešam bija ar defektu. Piemēram pārāk dziļa vītnes rieviņa, līdz ar to mazāks maksimālais izstiepšanas spēks. =)

=)))))

Avatar

By Baltais 20.08.2013 22:32:13

Local.Auth · 5,383 comments

Gada spieķis 2013.

Siguldas suvenīri nobāl un tos pārtrauc tirgot.

p.s. Man prieks, ka velo ir braukšanas kārtībā un var "dot ručkā!"


Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!

Avatar

By buzic 65 20.08.2013 22:51:48

Member · 1,158 comments

bet man, tomēr, gribētos uzzināt, ko veikala darbinieks piesolīja!? big_smile
p.s. augstprātība un nievājoša attieksme ir katra veikala un servisa (ne tikai veloveikalu/servisu) lepnums! kaut vairāk būtu šādu darbinieku!

Avatar

By krunka 21.08.2013 07:50:43

Member · 72 comments

Manupraat, Andris_R ljoti precizi noraada ka pateretaja tiesibas velo tirzdniecibaa prieksh sacensiibaam netiek ieveerotas. veloprofs shajaa gadijuma nearko neizceljas - taa ir visos veloveikalos jau gadiem.

Bet par veloprofa veloservisa kvaliatati es nepiekriitu - normali visu sataisa.

Avatar

By torrado 21.08.2013 08:42:49

Member · 250 comments
Andris_R wrote

Varbūt ir vērts palasīt manu komentāru vēlreiz: 

Andris_R wrote

Viss ir ļoti vienkāršs, es atbraucu, laipni paprasīju uztaisīt spieķi pa garantiju. Tas nenotika, pēc patērētāju aizsardzības likuma vajadzēja būt rakstiskam atteikumam ar pamatojumu. Tas nebija izsniegts. Es nekur neaizskreju, samaksāju naudu par remontu un laipni paprasīju salauztas detaļas. Tas arī ir manas tiesības pēc jau augstāk minēta likuma. Rezultātā saņemu citu speciāli pakniebtu spieķi un nepatiesu apgalvojumu, ka spieķa galva man ir veca. Man tas defekts un samaksāta nauda neuztrauc. Vairāk nepatīk attieksme. Tāpēc es arī nosaucu to servisu par darbnīcu. =)
Tas defekts tiešam varēja būt gan garantijas gadījums, gan ne, tāpēc es paprasīju to spieķi. Zinu, visiem gadās kļūdīties savā darbā. Nezinu kā var izmest salūztu detaļu kad tu no pašā sakuma zini, ka klients atstājot riteni jau ir neapmierināts? Kad es tur atstāju riteni, dzirdēju 3 ciparus, kurus saskaitot kopā galēja remonta cena būtu ap 10 Ls. Kur loģika? Ja loģiski padomāt, tad var uzskatīt, ka spieķis tiešam bija ar defektu. Piemēram pārāk dziļa vītnes rieviņa, līdz ar to mazāks maksimālais izstiepšanas spēks. =)

=)))))

Andri_R!

- Tas ir tikai normāli, ka Tavs izlūzušais spieķis tika izmests (visticamāk lūžņu kastē), jo no savas pieredzes varu teikt, ka salūzušas un nolietotas detaļas atpakaļ vēlas saņemt mazāk par 5% klientu. Klientam atpakaļ parasti piedāvā tikai vēl lietojamas/noderīgas detaļas, ja tas nav jau kāds zināms "personāžs" ar savām prasībām big_smile
- Ja gribēji saņemt atpakaļ šādu vairs nelietojamu detaļu, vajadzēja to pateikt pie nodošanas remontā. Un tas, ka tieši Tavu spieķi lūžņu kastē nevarēja atrast un paņēma citu - tā gadās, tas ir normāli wink
- Ja ir izlūzis spieķis un tiek likts jauns, tad noteikti ir labāk likt arī jaunu spieķa galvu, jo šī jau ir sagurusi + iespējams ir bojāta vītne spieķim izlidojot + tiešām pastāv variants, ka kāds iepriekš taisnojot ratu spieķa galvu var būt aprāvis/noapaļojis
- Pēc SEBu skaita spriežu, ka ar velo ir nobraukta vismaz pusotra sezona. Rats noteikti ir šajā laikā guvis ne vienu vien triecienu, vieglāku vai smagāku. Un spieķi mēdz izlūzt, tas nav nekāds ļoti rets un unikāls gadījums, it īpaši, ja velo nav no vidējā-dārgā sporta ričuku gala. Es arī tādu pa garantiju nemainītu. (Jo tas būtu tas pats, ja Tu pēc pusotras sezonas aizbrauktu ar astotnieku ratā un prasītu, lai pa garantiju iztaisno)

Esmu tikai neatkarīgs lasītājs no malas un dalos savā pieredzē/viedoklī

P.S. Protams, nezinu kā notika komunikācija starp servisu un klientu šajā gadījumā. Personīgā pieredze (esot abās šajās pusēs) rāda, ka biežāk klientu neapmierinātību izraisa tieši komunikācija (nepietiekama, ne līdz galam laipna, neprecīza utt.), nevis servisa darbs kā tāds.

Avatar

By janisz 21.08.2013 08:47:07

Member+ · 391 comments

imho, Andris_R no likuma panta runā pareizi. Un piekrītu tam, ka daudzās vietās apkalpošanas kultūrai ir jāaug, tai skaitā kafejnīcās un velo veikalos. Domāju, tam piekrītīs arī Baltais. Tikmēr daži komentāru rakstītāji pārāk pārspīlē. Pircējs tomēr ir tas, kas tērē savu naudu un dod darbu jums - pārdevējiem, kuriem ir jāmāk pieklājīgi izskaidrot, kas ir garantijas remonts, kas nav.

Par tēmu Veloprofs - esmu iegādājies tur divus Superior velo, gan senāku laiku atpakaļ, bet nevaru izteikt nekādas sūdzības. Neviens spieķis nav izlūzis pa šiem gadiem, toties ir salūzis viens aploks pa savienojuma vietu, kuru arī samainīja garantijas ietvaros. Jā, es braucu sacensībās.

Avatar

By novērotājs 21.08.2013 10:48:11

Member+ · 1,860 comments

Nu NAV tur nekādas patērētāja tiesības - neviens un nekur garantijas remonts neattiecas uz detaļām, kas ir bojātas mehāniski, nevis slēpta ražotāja brāķa dēļ. Neviens neņems garantijas remontā, teiksim, lietussargu, ar ko sieva iekaustījusi vīru, vai mobilo, kas izlidojis pa logu vai kaut vai izmircis lietū.

Bet ja Andris_R tiešām ir tāds trūkumcietējs vai vnk kapeiku p...js (nu cik tad maksā viens spieķis!), varbūt nākamo velo labāk iegādāties Latgalītē - būs lētāk un ērtāk.

Avatar

By Muhameds 21.08.2013 11:37:29

Member · 113 comments

novērotāj, to vai detaļas ir bojātas mehāniski, tām ir dabīgs nolietojums vai ražošanas brāķis strīda gadījumā nosaka neatkarīgs eksperts. Attiecīgi, ja nav defektīvās detaļas, tad nav arī ko nest uz ekspertīzi utt. Kur darbnīcai bija problēmas uzrakstīt atteikumu un izsniegt veco hlamu?

Avatar

By buzic 65 21.08.2013 12:15:15

Member · 1,158 comments
novērotājs wrote

Nu NAV tur nekādas patērētāja tiesības - neviens un nekur garantijas remonts neattiecas uz detaļām, kas ir bojātas mehāniski, nevis slēpta ražotāja brāķa dēļ. Neviens neņems garantijas remontā, teiksim, lietussargu, ar ko sieva iekaustījusi vīru, vai mobilo, kas izlidojis pa logu vai kaut vai izmircis lietū.

Bet ja Andris_R tiešām ir tāds trūkumcietējs vai vnk kapeiku p...js (nu cik tad maksā viens spieķis!), varbūt nākamo velo labāk iegādāties Latgalītē - būs lētāk un ērtāk.


Nu re kur vēl viens pieklājīgs, pārticis cilvēks, kurš objektīvi izvērtēja situāciju, saskaitīja naudu svešā makā, pasludināja verdiktu un sniedza laipnu ieteikumu!
p.s. un, kas Tev iemācīja briljanto frāzi - "kapeiku p...js"? mamma vai tēvs? tik ļoti baidies būt rupjš, ka tik kodēti raksti? smile

Last edited by buzic 65 (21.08.2013 12:26:00)

Avatar

By elkasparito 21.08.2013 13:31:27

Member · 396 comments

Veloprofu, pēc personīgās pieredzes, iesaku gan kā veikalu, gan servisu.

Džeki prot tirgot(labākās cenas), gan arī remontēt. Nezinu precīzu skaitu darbinieku, viņu titulus un hierarhijas pakāpes veikalā, bet cik man bijusi darīšana ar Ivaru, tad cepuri nost viņa priekšā-nekad neatteiks padomu,arī caur epastu, arī strādā čalis profesionāli(mans subjektīvais viedoklis).

Katram var būt savas "sarkanās dienas", tāpēc esam nedaudz saprotošāki. Tas protams pie noteikuma, ja mehs nepiedāvā roreni pret galvu saliet vai ko tādā garā.

Man no malas izskatās, ka komunikācija šoreiz izgāzusies no abām pusēm...

Peace, velobrāļi&māsas!

Avatar

By DZ 21.08.2013 13:50:17

Member · 3,331 comments
Andris_R wrote

tālāk:
"Tomēr var gadīties, ka pēc preces iegādes vai vēlāk, preci lietojot, Jūs konstatējat defektus, kurus neievērojāt vai kurus nebija iespējams ievērot (slēpti defekti) un par kuru esamību Jums nepateica arī pārdevējs.
Šajā gadījumā un arī tad, ja Jūs konstatējat vienu no tālāk uzskaitītiem būtiskiem apstākļiem, jūs varat uzskatīt, ka ražotājs vai pārdevējs nav nodrošinājis preces atbilstību līguma noteikumiem:

    - prece nav iesaiņota, bet iesaiņojums nepieciešams, lai pasargātu preci no bojājumiem vai bojāšanās (piemēram, Jūs esat iegādājies mēbeļu komplektu un vienojies ar pārdevēju par tā piegādi. Daļa piegādātā komplekta elementu nav iesaiņoti, kaut gan tradicionāli iesaiņojumam ir jābūt);
    - iesaiņojumā saņemtās preces komplektācija neatbilst tai komplektācijai, kādu līguma slēgšanas vai piedāvājuma izteikšanas brīdī pārdevējs uzrādījis ar preču paraugiem vai modeļiem;
    - prece nav derīga nolūkam, kuram Jūs esat to iegādājies un par kuru esat paziņojis pārdevējam pirkšanas brīdī;
    - preci nav iespējams lietot paredzētajam nolūkam tādēļ, ka par to sniegta nepilnīga informācija vai informācija nav sniegta vispār (piemēram, atverot iesaiņojumu, Jūs neatradāt lietošanas pamācību, lietošanas pamācību Jums neiedeva arī pārdevējs, vai lietošanas pamācība ir, bet tā ir svešvalodā, kuru Jūs nepietiekami pārvaldāt, lai pareizi lietotu preci vai izmantotu visas tās iespējas);
    - prece ir viltota,
"
Lietošanas pamācība bija čehu valodā. 

Sīkāk var palasīt te: http://www.ptac.gov.lv/page/234

- Vai iegādājoties velo Tu konstatēji defektus, par kuriem nebiji informēts no Veloprofa veikala darbinieku puses?

- Vai pērkot auto, jahtu, moci, etc., tie tiek Tev pārtoti iepakojumā? Ja veloveikals pārdos velosipēdu izjauktu, iepakojumā, kā to piegādā ražotājs, cilvēki pašdarbnieki tos saskrūvēs tā, ka neviens mehs tur vairs nepalīdzēs. Tāpēc Tava un citu klientu dēļ velosipēds tiek pārdots profesionāļu rokām saskrūvēts un gatavs braukšanai.

- Vai iegādājoties velosipēdu tas atbilda specifikācijā norādītajai komplektācijai?

- Pārdevējs Tev ir ieteicis labāko iespējamo preci Tava budžeta ietvaros attiecīgi veicamajam darbam, šajā gadījumā SEB sacensībām. Ņemot vērā, ka Tu nepērc transporta līdzekli, bet gan sporta inventāru, tā atbilstība veicamajam darbam ir subjektīva, viens nelielām slodzēm var nopirkt top of the top, cits, ļoti spēcīgs minējs, ar ierobežotu budžetu var nopirkt 200Ls velo un salauzt pirmajā kilometrā. Atkārtoju - pārdevējs Tev ir ieteicis labāko par Tavu budžetu, nevis labāko no visas pasaules velosipēdiem.

- Vai prece ir viltota?

- Lietošanas pamācībai pēc likuma vajadzētu būt latviešu valodā, bet šeit atkal var plēst matus - ja velosipēds tiek lietots kā sporta inventārs, tā īpašniekam ir atbilstoša pieredze, lai ar to mācētu apieties. Ja Tu pērc sporta inventāru ar mērķi piedalīties sacensībās, Tev taču negribētos lai Tevi māca kā lietot bremzes vai uz kuru pusi mīt pedāļus? To taču Tu pats lieliski saproti? Instrukcijā nekas vairāk par elementārām, pašsaprotamām, lietām rakstīts nebūs, lai tā būtu čehu, latviešu vai jebkādā citā valodā.

No savas personīgās pieredzes varu teikt, ka vienās sacensībās var velosipēdu sabeigt ļoti ātri, nerunājot par kritieniem, u.c. Profesionālajā sportā sporta inventārs labākajā gadījumā kalpo vien pāris mēnešus, pat nedēļas un dažreiz pat dienas pirms tiek gandrīz pilnībā nomainīts. Šeit Tu vēlies lai sporta inventārs kalpotu divus gadus un garantijas ietvarā tam tiktu mainītas acīmredzami savu resursu nokalpojušās detaļas. Varbūt Veloprofa attieksme nav bijusi tā pareizākā, taču tas noteikti ir tikai tāpēc, ka veikala darbiniekiem licies pašsaprotami, ka divus gadus sacensībās braukts velosipēda niecīgs defekts(kas īsti nemaz nav defekts) nav garantijas gadījums. Ja tā būtu plaisa rāmī vai dakšā, varētu diskutēt, bet spieķi mēdz lūzt tāpat kā dilt riepas - tas ir normāli pie lielākām slodzēm.


Mani divi centi šai problēmai wink

Last edited by DZ (21.08.2013 13:53:29)


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By KKTK 21.08.2013 14:06:08

Member+ · 2,290 comments

Es būtu priecājies, ka pa divi gadi izdevumi ir tikai spieķis... :]


Andris_R wrote

Viss ir ļoti vienkāršs, es atbraucu, laipni paprasīju uztaisīt spieķi pa garantiju.

Tā tak ir darbnīca nevis fabrika, spieķus viņi var tikai nomainīt nevis uztaisīt. Kā jau te teica, spieķus Latvijā līdz šim taisīja Siguldā big_smile