Veloprofs veloserviss

Avatar

By Grey 05.03.2011 22:04:21

Member# · 1,687 comments
Avatar

By elkasparito 09.08.2012 22:30:23

Member · 396 comments

Labs vakars, velo draugi un draudzenes!
Laiku atpakaļ bija posts par bērna riteņa iegādi, kurā viens useris minēja, ka veloprofā ir ne visai labs un kvalitatīvs serviss.

http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=26644

Es toreiz solīju, ka dzīvē pārbaudīšu cik patiess ir apgalvojums tam, ka veloprofam ir slikts serviss!
Tātad braucot treniņu, izlūza spieķis un uzmetās neliels astotnieks. Aizvedu uz servisu, kur teicu, ka steigas nav. Cilvēki bija saveduši savus riteņus tā diezgan padaudz un ar lusti, laikam jau pēc Tukuma.

Ievedu ričuku pirmdien, kur kā jau minēju, teicu, ka lai visu dara bez kipiša un nerviem. Saņēmu ričuku ceturdienas vakarā. Man tas likās diezgan ātri padarīts darbs ņemot vērā lielo rindu un meistara noslogojumu...
Par kvalitāti neviena slikta vārda, džeki tur saprot ko un kā kas jādara, tāpēc vismaz man ir tikai pozitīva pieredze ar šo veikalu un tā servisu!
Ja man jāvērtē šis serviss, tad lieku 9/10 - tas lai ir vēl kur tiekties!!!

Paldies par uzmanību un visiem jauku vakaru!

Last edited by elkasparito (10.08.2012 20:11:35)

Avatar

By oskars 09.08.2012 23:06:04

Member · 693 comments
elkasparito wrote

Labs vakars, velo draugi un draudzenes!
Laiku atpakaļ bija posts par bērna riteņa iegādi, kurā viens useris minēja, ka veloprofā ir ne visai labs un kvalitatīvs serviss.

http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=26644

Es toreiz solīju, ka dzīvē pārbaudīšu cik patiess ir apgalvojums tam, ka veloprofam ir slikts serviss!
Tātad braucot treniņu, izlūza spieķis un uzmetās neliels astotnieks. Aizvedu uz servisu, kur teicu, ka steigas nav. Neskatoties uz to, ka cilvēki bija saveduši savus riteņus tā diezgan padaudz un ar lusti, laikam jau pēc Tukuma.

Ievedu ričuku pirmdien, kur kā jau minēju, teicu, ka lai visu dara bez kipiša un nerviem. Saņēmu ričuku ceturdienas vakarā. Man tas likās diezgan ātri padarīts darbs ņemot vērā lielo rindu un meistara noslogojumu...
Par kvalitāti neviena slikta vārda, džeki tur saprot ko un kā kas jādara, tāpēc vismaz man ir tikai pozitīva pieredze ar šo veikalu un tā servisu!
Ja man jāvērtē šis serviss, tad lieku 9/10 - tas lai ir vēl kur tiekties!!!

Paldies par uzmanību un visiem jauku vakaru!

Ja klientam steigas nav, tad neviens nesteidzās, bet nevar apgalvot, ka tas ir ātri...šogad ir bijuši vairāki lūzuši spieķi un pārspieķots aizmugurējais rats ar jauniem spieķiem - no rīta pirms darba ievedu un vakarā velo gatavs, bet tas citā servisā.

Avatar

By gatis1985 09.08.2012 23:39:22

Member · 35 comments

Atļaušos nedaudz pieliet darvu veloprofa medus mucā!
Pirku tur velo par labu cenu, saskāros ar labu un atsaucīgu attieksmi, tik tālu viss ir baigi ok. Pienāk pirmie 200km, kā pārdevējs teica, laiks uz pirmo apkopi. Zvanu šiem, saku, ka apkopīti vajag uztaisīt, uz ko saņemu atbildi, ka rindas garas, darba daudz, bet lai tik dzenot šurp. Noprasu, cik tad ilgi būs jāgaida uz to apkopi, uz ko saņemu atbildi, ja šodien atdzīšu (ja nemaldos bija ceturtdiena), tad pirmdien vai otrdien būs gatavs. Es saku, ka tik ilgi atstāt negribu, pajautāju, vai nevar tā, ka es to savu riteni piesaku rindā un atdzenu tad, kad meistaram ir laiks (dzīvoju 5 min braucienā no veloprofa). Saņēmu atbildi, ka tāds risinājums nav iespējams, jo "nevar laiku veicamajiem darbiem tik pecīzi saplānot". Tā arī neiebraucu, kādēļ ir tik svarīgi manu velo tur gandrīz nedēļu marinēt un kādēļ nevar darīt kā autoservisos, kur iespējams jau pirms laba laika vienoties par veicamajiem darbiem, cenām un abpusēji pieejamiem laikiem. Tā nu drīz būs noripināti gandrīz 1300km, savas saprašanas ietvaros apkopjos pats.

Avatar

By Spameris Tominjsh 10.08.2012 00:15:37

Member · 390 comments

Tas noteikti tāpēc, ka bieži vien pie atvesta, servisu pēdējos 4 gados neredzējuša, krāma tiek pavadīts 3x ilgāks laiks, nekā plānots un viss automātiski pārbīdās uz priekšu. Un tad Tu forumā teiktu, ka solīja 4dien 15.27ās ka būs gatavs, bet nebija līdz 5dienas 11.28 salabots..... Nemaz nerunājot par ikdienišķajiem - man te kaut kas, uzmest aci vari? Te jau tik 10minūtes ko darīt!

Take it easy...


Ļoti viegls rāmis, ... dakša ar mīkstinātu atsperes regulējumu, dubultās aploces

Avatar

By triscilveks 10.08.2012 16:02:39

Member · 382 comments
Spameris Tominjsh wrote

Tas noteikti tāpēc, ka bieži vien pie atvesta, servisu pēdējos 4 gados neredzējuša, krāma tiek pavadīts 3x ilgāks laiks, nekā plānots un viss automātiski pārbīdās uz priekšu. Un tad Tu forumā teiktu, ka solīja 4dien 15.27ās ka būs gatavs, bet nebija līdz 5dienas 11.28 salabots..... Nemaz nerunājot par ikdienišķajiem - man te kaut kas, uzmest aci vari? Te jau tik 10minūtes ko darīt!

Take it easy...

200 km noripojušam velo tas tiešām tā arī varētu būt...


Trek 6500

Avatar

By Andris_R 16.08.2013 21:15:14

Member · 123 comments

Man tas serviss nepatīk, es viņu nosauktu par darbnīcu nevis servisu.
Saplīsa man viens spieķis kaut kur priekšpēdējā vai pēdējā vītnes apgriezienā. Ritenim it ka ir garantija, aizvedu pie viņiem uz remontu. Uztaisīt pa garantiju viņi man atteica, rakstveidā atteikumu un salūztas detaļas neatdeva. It ka man ir iespēja paskatīt uz daudzām lietam caur mikroskopu un noskaidrot patiesību, bet sanāk ka pašlaik nevar noskaidrot kādas bija spieķa saplīšanas cēloņi. Dzirdēju diezgan daudz melus, ka spieķa galviņu ielika vecu un iedeva kaut kādu citu spieķi ar nokniebtu vītni.

Darba kvalitāte nav augstā līmenī:
1. Jauna spieķa galviņa kļuva apaļa no instrumentiem.
2. Šodien vēl atrodu sagrieztu līmējamu aploka lentu.     

Pats smieklīgākais, ka pirms pie viņiem vest riteni uz remontu, nolemu pēc avansa nopirkt pie viņiem otru ratu komplektu sacensībām. =D

Avatar

By sup29 16.08.2013 21:38:43

Member · 11 comments

Man līdz šim par šo servisu vai veikalu nav neviena sūdzība, tikai tas labākais sakāms, par citiem gan to es nevaru teikt, pieredze ne tā labākā. Temats kļuva aktuāls dienā, kad pats tur nogādāju savu velo, šovakar aizvedu, meistars zvanīja un teica, kad rīt dienas pirmajā pusē varu braukt pakal. Izmaksas pieņemamas un salabo to, ko citos servisos "meistari" liktu mainīt...

Avatar

By FOX 16.08.2013 21:40:18

Member+ · 5,295 comments
sup29 wrote

Man līdz šim par šo servisu vai veikalu nav neviena sūdzība, tikai tas labākais sakāms, par citiem gan to es nevaru teikt, pieredze ne tā labākā. Temats kļuva aktuāls dienā, kad pats tur nogādāju savu velo, šovakar aizvedu, meistars zvanīja un teica, kad rīt dienas pirmajā pusē varu braukt pakaļ. Izmaksas pieņemamas un salabo to, ko citos servisos "meistari" liktu mainīt...

Te taču ir darbnīca, tāpēc arī labo, nevis uzreiz maina! big_smile


TREK Supercaliber

Avatar

By Riha 19.08.2013 21:51:25

Member · 528 comments
sup29 wrote

Man līdz šim par šo servisu vai veikalu nav neviena sūdzība, tikai tas labākais sakāms, par citiem gan to es nevaru teikt, pieredze ne tā labākā. Temats kļuva aktuāls dienā, kad pats tur nogādāju savu velo, šovakar aizvedu, meistars zvanīja un teica, kad rīt dienas pirmajā pusē varu braukt pakal. Izmaksas pieņemamas un salabo to, ko citos servisos "meistari" liktu mainīt...

aizmirsti pieminēt ka apavu darbnīca pie mums arī ir big_smile neko neko, drīz saksim arī šušanas darbus big_smile

kurpe ok? viss turas?

Avatar

By Gundars AB 20.08.2013 11:02:41

Member · 129 comments
Spameris Tominjsh wrote

Tas noteikti tāpēc, ka bieži vien pie atvesta, servisu pēdējos 4 gados neredzējuša, krāma tiek pavadīts 3x ilgāks laiks, nekā plānots un viss automātiski pārbīdās uz priekšu. Un tad Tu forumā teiktu, ka solīja 4dien 15.27ās ka būs gatavs, bet nebija līdz 5dienas 11.28 salabots..... Nemaz nerunājot par ikdienišķajiem - man te kaut kas, uzmest aci vari? Te jau tik 10minūtes ko darīt!

Take it easy...

+ 10  CITĀTA AUTORAM


Cik cilvēku , tik variantu!!! Būtu nedaudz cilvēcīgas izpratnes attiecībā uz velo meistariem, tad viss būtu kārtībā! Viņi arī ir cilvēki un šī vispārējā servisu nodiršana ir tipiska Latviešu mentalitātes parādība! Galu galā, katram ir izvēle,  vest uz sev tīkamu servisu vai meklēt sev pieņemamas detaļas un remontēt pašam. Man gan liekās, ka bieži vien vajadzētu griesties pie detaļu ražotājiem ar sūdzībām par zemas kvalitātes izejmateriālu izmantošanu ( šeit nedomāju apakšējā gala detaļas ) , nevis sūdzēties forumā , ka viens tur mehs redz slikti strādā jo viņam ir rinda un viņš strādājot paatrinātā tempā ( protams lai tikai izpatiktu klientam , kurš jau pa dzīvi nav apdāvināts ar izpratni ) sūdīgi sataisījis un atieksme arī nēesot nekāda!!!!


Velogarāža Talsi

Avatar

By Haralds 20.08.2013 11:04:39

Member · 65 comments

Vedu uz fanu, problēmu nav, ātri taisa un labi


Gāzi grīdā...

Avatar

By Baltais 20.08.2013 11:11:08

Local.Auth · 5,425 comments

Ja Andris_R ir tas vīrs, kurš atbrauca uz 2. bezmaksas apkopi (jāuztaisa lidz 1000km) ar izlauztu spieķi un tikai sebos nobrauktiem 1400km, tad katrs pats var izvēlēties sev vēlamo scenāriju par to, kā reaģētu un ko teiktu, ja atrastos meistara vietā.

Ja tas ir cits vīrs, tad nezinu situāciju un atsaucu visu augstāk minēto.


Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!

Avatar

By Muhameds 20.08.2013 11:25:38

Member · 113 comments

1400 / ~60 = 23 SEB posmi?

Avatar

By adix 20.08.2013 11:55:20

Member+ · 1,214 comments
Baltais wrote

Ja Andris_R ir tas vīrs, kurš atbrauca uz 2. bezmaksas apkopi (jāuztaisa lidz 1000km) ar izlauztu spieķi un tikai sebos nobrauktiem 1400km, tad katrs pats var izvēlēties sev vēlamo scenāriju par to, kā reaģētu un ko teiktu, ja atrastos meistara vietā.

Ja tas ir cits vīrs, tad nezinu situāciju un atsaucu visu augstāk minēto.

Spams no manas puses, lasot un mēģinot saprast.
Kā šādus km vispār var ņemt par pamatu kaut kādām garantijām vai limitiem bezmaksas apkopēm ? Nepierādāma lieta.
Vienam ikdienā koptam ritenim  pēc 1500 km būs minimālas nolietojuma pazīmes, cits pēc 300 km izskatīsies jau kā 5 gadus lietots. Ritenī tak nav iebūvēts km skaitītājs, ko lietotājs nevar uzlikt pa nullēm:)
Pat ķēdes nodilums nav rādītājs nobrauktiem km, jo tas var atšķirties ļoti stipri.
Teorētiski, normāla ražotājam vajadzētu būt smalkam aprakstam, kas un cik ilgi ir garantijas remonts un kas dabīgs nolietojums.
Bet nenoliedzami, arī mūsu firmas servisā uz garantiju nes pārsvarā lietas, kuras stāvēja plauktiņā nelietotas un tai pieskaroties tā nez kāpēc saplīsa big_smile Protams meistars atverot konstatē ko citu:)
Šo protams te vairāk filozofēju.
Atvainojos par SPAM  smile

Avatar

By Andris_R 20.08.2013 19:08:00

Member · 123 comments
Baltais wrote

Ja Andris_R ir tas vīrs, kurš atbrauca uz 2. bezmaksas apkopi (jāuztaisa lidz 1000km) ar izlauztu spieķi un tikai sebos nobrauktiem 1400km, tad katrs pats var izvēlēties sev vēlamo scenāriju par to, kā reaģētu un ko teiktu, ja atrastos meistara vietā.

Ja tas ir cits vīrs, tad nezinu situāciju un atsaucu visu augstāk minēto.

Tas ritenis nobrauca tikai 9 SEBus. Pārējais +/- asfalts un grantenes, iesildīšana pirms sacensībām un braukšana uz pludmali.
Kas tev nepatīk manā uzvedība? Es biju laipns. Ja tu tur bijis tad vajag atcerieties kas bija teikts no veikala darbinieka puses. Vot man interesenti ko gribēja teikt darbinieks, kad pateica, ka es tūlīt kaut ko dabušu ja neaiziešu. un vēl es dzirdēju jautājums: "vai tu vispār negribi braukt ar riteni?" =D

Viss ir ļoti vienkāršs, es atbraucu, laipni paprasīju uztaisīt spieķi pa garantiju. Tas nenotika, pēc patērētāju aizsardzības likuma vajadzēja būt rakstiskam atteikumam ar pamatojumu. Tas nebija izsniegts. Es nekur neaizskreju, samaksāju naudu par remontu un laipni paprasīju salauztas detaļas. Tas arī ir manas tiesības pēc jau augstāk minēta likuma. Rezultātā saņemu citu speciāli pakniebtu spieķi un nepatiesu apgalvojumu, ka spieķa galva man ir veca. Man tas defekts un samaksāta nauda neuztrauc. Vairāk nepatīk attieksme. Tāpēc es arī nosaucu to servisu par darbnīcu. =)
Tas defekts tiešam varēja būt gan garantijas gadījums, gan ne, tāpēc es paprasīju to spieķi. Zinu, visiem gadās kļūdīties savā darbā. Nezinu kā var izmest salūztu detaļu kad tu no pašā sakuma zini, ka klients atstājot riteni jau ir neapmierināts? Kad es tur atstāju riteni, dzirdēju 3 ciparus, kurus saskaitot kopā galēja remonta cena būtu ap 10 Ls. Kur loģika? Ja loģiski padomāt, tad var uzskatīt, ka spieķis tiešam bija ar defektu. Piemēram pārāk dziļa vītnes rieviņa, līdz ar to mazāks maksimālais izstiepšanas spēks. =)

Avatar

By ginca23 20.08.2013 19:25:35

Member+ · 3,154 comments
Andris_R wrote
Baltais wrote

Ja Andris_R ir tas vīrs, kurš atbrauca uz 2. bezmaksas apkopi (jāuztaisa lidz 1000km) ar izlauztu spieķi un tikai sebos nobrauktiem 1400km, tad katrs pats var izvēlēties sev vēlamo scenāriju par to, kā reaģētu un ko teiktu, ja atrastos meistara vietā.

Ja tas ir cits vīrs, tad nezinu situāciju un atsaucu visu augstāk minēto.

Tas ritenis nobrauca tikai 9 SEBus. Pārējais +/- asfalts un grantenes, iesildīšana pirms sacensībām un braukšana uz pludmali.
Kas tev nepatīk manā uzvedība? Es biju laipns. Ja tu tur bijis tad vajag atcerieties kas bija teikts no veikala darbinieka puses. Vot man interesenti ko gribēja teikt darbinieks, kad pateica, ka es tūlīt kaut ko dabušu ja neaiziešu. un vēl es dzirdēju jautājums: "vai tu vispār negribi braukt ar riteni?" =D

Viss ir ļoti vienkāršs, es atbraucu, laipni paprasīju uztaisīt spieķi pa garantiju. Tas nenotika, pēc patērētāju aizsardzības likuma vajadzēja būt rakstiskam atteikumam ar pamatojumu. Tas nebija izsniegts. Es nekur neaizskreju, samaksāju naudu par remontu un laipni paprasīju salauztas detaļas. Tas arī ir manas tiesības pēc jau augstāk minēta likuma. Rezultātā saņemu citu speciāli pakniebtu spieķi un nepatiesu apgalvojumu, ka spieķa galva man ir veca. Man tas defekts un samaksāta nauda neuztrauc. Vairāk nepatīk attieksme. Tāpēc es arī nosaucu to servisu par darbnīcu. =)
Tas defekts tiešam varēja būt gan garantijas gadījums, gan ne, tāpēc es paprasīju to spieķi. Zinu, visiem gadās kļūdīties savā darbā. Nezinu kā var izmest salūztu detaļu kad tu no pašā sakuma zini, ka klients atstājot riteni jau ir neapmierināts? Kad es tur atstāju riteni, dzirdēju 3 ciparus, kurus saskaitot kopā galēja remonta cena būtu ap 10 Ls. Kur loģika? Ja loģiski padomāt, tad var uzskatīt, ka spieķis tiešam bija ar defektu. Piemēram pārāk dziļa vītnes rieviņa, līdz ar to mazāks maksimālais izstiepšanas spēks. =)

Kāda garantija big_smile Vai Tu zini, ka velosipēdam garantija beidzas, kad viņš sacensībās šķērso starta līniju big_smile


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By aspms* 20.08.2013 19:31:45

Member · 2,079 comments

Uz nākamo apkopi paprasi varbūt vēl nodilušās riepas samainīt pa garantiju big_smile


www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.

Avatar

By vitamiins_xc 20.08.2013 19:32:35

Member+ · 2,832 comments

Nevar būt ...


Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™

Avatar

By six6 20.08.2013 19:50:42

Member+ · 1,287 comments
ginca23 wrote
Andris_R wrote
Baltais wrote

Ja Andris_R ir tas vīrs, kurš atbrauca uz 2. bezmaksas apkopi (jāuztaisa lidz 1000km) ar izlauztu spieķi un tikai sebos nobrauktiem 1400km, tad katrs pats var izvēlēties sev vēlamo scenāriju par to, kā reaģētu un ko teiktu, ja atrastos meistara vietā.

Ja tas ir cits vīrs, tad nezinu situāciju un atsaucu visu augstāk minēto.

Tas ritenis nobrauca tikai 9 SEBus. Pārējais +/- asfalts un grantenes, iesildīšana pirms sacensībām un braukšana uz pludmali.
Kas tev nepatīk manā uzvedība? Es biju laipns. Ja tu tur bijis tad vajag atcerieties kas bija teikts no veikala darbinieka puses. Vot man interesenti ko gribēja teikt darbinieks, kad pateica, ka es tūlīt kaut ko dabušu ja neaiziešu. un vēl es dzirdēju jautājums: "vai tu vispār negribi braukt ar riteni?" =D

Viss ir ļoti vienkāršs, es atbraucu, laipni paprasīju uztaisīt spieķi pa garantiju. Tas nenotika, pēc patērētāju aizsardzības likuma vajadzēja būt rakstiskam atteikumam ar pamatojumu. Tas nebija izsniegts. Es nekur neaizskreju, samaksāju naudu par remontu un laipni paprasīju salauztas detaļas. Tas arī ir manas tiesības pēc jau augstāk minēta likuma. Rezultātā saņemu citu speciāli pakniebtu spieķi un nepatiesu apgalvojumu, ka spieķa galva man ir veca. Man tas defekts un samaksāta nauda neuztrauc. Vairāk nepatīk attieksme. Tāpēc es arī nosaucu to servisu par darbnīcu. =)
Tas defekts tiešam varēja būt gan garantijas gadījums, gan ne, tāpēc es paprasīju to spieķi. Zinu, visiem gadās kļūdīties savā darbā. Nezinu kā var izmest salūztu detaļu kad tu no pašā sakuma zini, ka klients atstājot riteni jau ir neapmierināts? Kad es tur atstāju riteni, dzirdēju 3 ciparus, kurus saskaitot kopā galēja remonta cena būtu ap 10 Ls. Kur loģika? Ja loģiski padomāt, tad var uzskatīt, ka spieķis tiešam bija ar defektu. Piemēram pārāk dziļa vītnes rieviņa, līdz ar to mazāks maksimālais izstiepšanas spēks. =)

Kāda garantija big_smile Vai Tu zini, ka velosipēdam garantija beidzas, kad viņš sacensībās šķērso starta līniju big_smile

kur shitas ir rakstits. Tad ir janovelk linija, kuri MTB nav domati sacensibaam, un virs cik summa jau sakas velosipeds kursh domats sacensibam. Es pielaju, ka velo ap 500ls ir pietiekami labi apriikots lai ar to starteru sacensibas, veljovairak, ja tiek piemineta " tautas klase".
Ei nu pasaki cilvekam, ka garantija nedarbojas ja piedalas secensibas, un no otras puses es ka klients varu ari neteikt, ka esmu kaut kur piedaliijies.

Avatar

By ginca23 20.08.2013 19:54:14

Member+ · 3,154 comments

Kad iegādājos savu pirmo Giant, tad velo pasē, kas nāca līdzi, ir skaidri rakstīts, kad garantija tiek atteikta, ja tiek startēts velo sacensībās.


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By ginca23 20.08.2013 19:55:11

Member+ · 3,154 comments
six6 wrote

kur shitas ir rakstits. Tad ir janovelk linija, kuri MTB nav domati sacensibaam, un virs cik summa jau sakas velosipeds kursh domats sacensibam. Es pielaju, ka velo ap 500ls ir pietiekami labi apriikots lai ar to starteru sacensibas, veljovairak, ja tiek piemineta " tautas klase".
Ei nu pasaki cilvekam, ka garantija nedarbojas ja piedalas secensibas, un no otras puses es ka klients varu ari neteikt, ka esmu kaut kur piedaliijies.

Tu jau vari neteikt smile


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By six6 20.08.2013 20:02:29

Member+ · 1,287 comments
ginca23 wrote

Kad iegādājos savu pirmo Giant, tad velo pasē, kas nāca līdzi, ir skaidri rakstīts, kad garantija tiek atteikta, ja tiek startēts velo sacensībās.

tas nav nopietni.

Avatar

By ginca23 20.08.2013 20:09:10

Member+ · 3,154 comments
six6 wrote
ginca23 wrote

Kad iegādājos savu pirmo Giant, tad velo pasē, kas nāca līdzi, ir skaidri rakstīts, kad garantija tiek atteikta, ja tiek startēts velo sacensībās.

tas nav nopietni.

Vnk tagad pie sevis domāju, Tu piedalies sacensībās, kaut kas samisējas tu krīti, salauz pārslēdzēju, izsit spieķi un man pienāksies garantijas remonts?


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)

Avatar

By despecs 20.08.2013 20:29:30

Member · 1,745 comments

diez ražotājs garantiju ratiem nedod līdzīgi kā kādreiz(tagad nezinu) uz ne tiem dārgākajiem LCD moņiem, kad garantija iestājas pie noteikta skaita beigtu pikseļu?! ķipa 1 spieķis OK, bet ja izlūzt 4 spieķi, tad pa garantiju big_smile


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By Duff 20.08.2013 20:35:49

Member · 449 comments

ar mašīnu arī braukā pāri apmalēm un cauri niknākajām bedrēm, bet tad brauc pie pārstāvja, lai liek jaunu plauktu, diskus, pirkstus utt. big_smile

Avatar

By six6 20.08.2013 20:51:39

Member+ · 1,287 comments
ginca23 wrote
six6 wrote
ginca23 wrote

Kad iegādājos savu pirmo Giant, tad velo pasē, kas nāca līdzi, ir skaidri rakstīts, kad garantija tiek atteikta, ja tiek startēts velo sacensībās.

tas nav nopietni.

Vnk tagad pie sevis domāju, Tu piedalies sacensībās, kaut kas samisējas tu krīti, salauz pārslēdzēju, izsit spieķi un man pienāksies garantijas remonts?

garantija ir uz rupniecisko brakji.

Last edited by six6 (20.08.2013 21:03:03)