Vai kāds sevi atpazīst sevi šajā bildē?
http://www.elkorfoto.lv/lat/users/elkor … 42/details
Info vajadzīga pazuduša finiša laika noskaidrošanai.
ieliec normāli linku, lai zin uz kuru personāžu tas attiecās
By jurissuits 03.09.2012 21:37:49
Member · 346 commentshttp://failiem.lv/u/qmaaikd
Man ar to bilžu pievienošanu forumā lāgā neveicas, varbūt te var atpazīt..
By Corratec 03.09.2012 22:48:05
Member · 911 comments[vimeo]48728777[/vimeo]
1:23 arī Kaspara atbilde, ja nu kas;)
3:16 labākā Velokurjera comment , ja nu kas Veseļojies !!!
By update 03.09.2012 23:32:10
Member · 520 commentsKaspars malacis!
By despecs 04.09.2012 07:53:01
Member · 1,745 commentsgribētu redzēt Kaspara ātruma grafika failu , diez ar kuru kosmisko tad šis startā aizgāja, ka pat grupa ar saviem 45-50 netika līdzi.
Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/
By fikri 04.09.2012 07:58:30
Member · 200 commentsKaspars malacis!
Pievienojos.
Jauns Mazlietots Thule / Mont Blanc aprīkojums.
Pārdošana. Noma. Karbona remonts.
www.tregers.lv
By raiter 04.09.2012 09:58:03
Member+ · 3,346 commentsgribētu redzēt Kaspara ātruma grafika failu , diez ar kuru kosmisko tad šis startā aizgāja, ka pat grupa ar saviem 45-50 netika līdzi.
Pieļauju ka Kasparam bija skaidra taktika, un viņs izmantoja trases priekšrocības (vējus, u.c.) Pēc var'diem var saprast, ka uzreiz aigāja prom, un kad grupa tika uz šosejas (kur pretvēji), tad atrāviens jau bijis pamatīgs.
Otrkārt - neaizmirsīsim ka tas ir tautas brauciens, un diez vai grupas priekšgalā bija kaut kāda stratēģija komandām vai braucējiem, lai sadarbotos un mēģinātu ķert Kasparu. Iespējams, neviens neticēja ka atrāviens ir nopietns, un gaidīja kad Kaspars nolūzīs Nesagaidīja
By Vaskis 04.09.2012 10:11:13
Member · 2,612 commentsPareizi saki- sportā uzvarēt bez komandas atbalsta visdrīzāk ir ļoti grūti. A uzvarēt, ta grib visi:D
Vienoties, protams, ir forši, bet tā tomēr ir sacensība...
By Eduards 04.09.2012 13:01:59
Member# · 2,686 commentsNevienojās, un nevienam nebija pat izredžu piedalīties cīņā par uzvaru. Kā saka labāk braukšu par drošu desmito vietu, nekā riskēšu cīnīties par uzvaru, un ja nesanāks, palikšu piecdesmitais. Desmitā vieta no piecdesmitās atšķiras ar- neko.
By ssandijss 04.09.2012 13:23:40
Member · 383 commentsVēl jau jāņem vērā, ko Kaspars teica - ar razģelkas riteni grupā nebūtu diez ko ērti braukt
By scott 04.09.2012 14:03:58
Member+ · 391 commentsKaspars - malacis.
Ideāla stratēģija + pārliecība par saviem spēkiem.
Ņemot vērā to, ka tautas klasē pirmajā 20 - niekā ( pat 30 - niekā) brauca ne tie vājākie džeki (daudzi ar domu uzvarēt, iespējams, pat fiziski spēcīgāki par Kasparu), tad tiešām izskatās smieklīgi, ka nespēja vienoties un noķert "bēgli"'.
ITT ritenim un konkrētajam braucējam teorētiski nebija priekšrocību pret 20 - 30 spēcīgiem minējiem
Sorry džeki, bet nolaidāt kārtīgu luni.
Last edited by scott (04.09.2012 14:04:54)
By averza 04.09.2012 14:23:35
Member++ · 5,039 commentsKurš tad tur bija spēcīgāks par Kasparu? TELE2 u.c. braucienos jau arī viņš uzvarēja. Ne jau velti.
By prx25 04.09.2012 17:22:32
Member · 200 commentsVnk super. Pie finiša sapriecājos par savu rezultātu - 173 vieta. Tagad skatos esmu jau 211. Vai tiešām 38 braucējiem no 211, t.i. 18% nenostrādāja čips? Kā tiek noteikts finiša laiks tiem, kuriem čips nenostrādāja?
By raiter 04.09.2012 17:41:38
Member+ · 3,346 commentsKurš tad tur bija spēcīgāks par Kasparu? TELE2 u.c. braucienos jau arī viņš uzvarēja. Ne jau velti.
Piekrītu. Pieskaiti X-sporta posmu. Diez vai tur brauc vājie
By vitamiins_xc 04.09.2012 17:45:39
Member+ · 2,831 commentsXSportā peletons arī nolažoja. Bet arī jābūt iekšā noturēt apli - cepuri nost.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By madfox 04.09.2012 18:41:20
Member · 96 commentsKaspars - malacis.
Ideāla stratēģija + pārliecība par saviem spēkiem.Ņemot vērā to, ka tautas klasē pirmajā 20 - niekā ( pat 30 - niekā) brauca ne tie vājākie džeki (daudzi ar domu uzvarēt, iespējams, pat fiziski spēcīgāki par Kasparu), tad tiešām izskatās smieklīgi, ka nespēja vienoties un noķert "bēgli"'.
ITT ritenim un konkrētajam braucējam teorētiski nebija priekšrocību pret 20 - 30 spēcīgiem minējiemSorry džeki, bet nolaidāt kārtīgu luni.
Noķert nebija tik viegli,jo priekšā stāvēja uzaicinātās un goda personas,kas būtiski piebremzēja visu pirmo grupu...principā biju trešais,kuram izdevās apbraukt tās pirmās divas rindiņas ar VIP personām un uz to mirkli Kaspars ar vēl vienu censoni jau bija gabalā. Ilgu laiku braucu pa priekšu un tikai pie bobsleja trases no muguras dzirdēju ITERA krekliņos braucošo sarunu-''ujdjot že s...a'' un tikai tad kāds mani nomainīja,tad nu jautājums-vai ''tautas'' klasē var būt kaut kāda komandas stratēģija,ja pēc definīcijas tur jāatrodas tikai entuziastiem? Ak jā,šogad uz Vidzemes šosejas minām tik lēnu,kā nekad,tā kā stabili,startu nokavējušie,varēja pienākt klāt pirmajai grupai.
Un vēl,tas pirmais 20-nieks pirms Gaujas tilta izteikti sabremzējās,neviens negribēja uzņemties līdera lomu pirms paša kalna.
Tad nu sanāk,ka veiksmes atslēga šoreiz bija tieši sākuma pirmajos pārsimts metros!
By Eduards 04.09.2012 18:49:12
Member# · 2,686 commentsJa Latvijā tautas braucienā esi atrāvienā, tad var sākt svinēt uzvaru jau 30 km pirms finiša. Tā sanāk visai bieži.
By prx25 04.09.2012 19:32:02
Member · 200 commentsKaspars - malacis.
Ideāla stratēģija + pārliecība par saviem spēkiem.Ņemot vērā to, ka tautas klasē pirmajā 20 - niekā ( pat 30 - niekā) brauca ne tie vājākie džeki (daudzi ar domu uzvarēt, iespējams, pat fiziski spēcīgāki par Kasparu), tad tiešām izskatās smieklīgi, ka nespēja vienoties un noķert "bēgli"'.
ITT ritenim un konkrētajam braucējam teorētiski nebija priekšrocību pret 20 - 30 spēcīgiem minējiemSorry džeki, bet nolaidāt kārtīgu luni.
Noķert nebija tik viegli,jo priekšā stāvēja uzaicinātās un goda personas,kas būtiski piebremzēja visu pirmo grupu...principā biju trešais,kuram izdevās apbraukt tās pirmās divas rindiņas ar VIP personām un uz to mirkli Kaspars ar vēl vienu censoni jau bija gabalā. Ilgu laiku braucu pa priekšu un tikai pie bobsleja trases no muguras dzirdēju ITERA krekliņos braucošo sarunu-''ujdjot že s...a'' un tikai tad kāds mani nomainīja,tad nu jautājums-vai ''tautas'' klasē var būt kaut kāda komandas stratēģija,ja pēc definīcijas tur jāatrodas tikai entuziastiem? Ak jā,šogad uz Vidzemes šosejas minām tik lēnu,kā nekad,tā kā stabili,startu nokavējušie,varēja pienākt klāt pirmajai grupai.
Un vēl,tas pirmais 20-nieks pirms Gaujas tilta izteikti sabremzējās,neviens negribēja uzņemties līdera lomu pirms paša kalna.
Tad nu sanāk,ka veiksmes atslēga šoreiz bija tieši sākuma pirmajos pārsimts metros!
Es arī biju pārsteigts par to, ka otrā samērā lēni braucošā grupa pie Sēnītes panāca pirmo. Biju gatavs braukt arī ātrāk, bet diemžēl bars (nekā savādāk to nosaukt nevar) bija nobloķējis visas joslas un reāli nervozi raustījās tā ka droši tikt garām bija praktiski nereāli. Uz katru brīdinājumu par sēņotāju mašīnu ceļmalā meta pa bremzēm
By wheelie 04.09.2012 20:04:55
Member+ · 2,610 commentsManliekās pie Sēnītes otra grupa noķēra pirmās grupas paliekas, kas izveidojās pēc kritiena starp Siguldu un Sēnīti. Bet varbūt kļūdos.
keep rollin'
By prx25 04.09.2012 21:08:48
Member · 200 commentsManliekās pie Sēnītes otra grupa noķēra pirmās grupas paliekas, kas izveidojās pēc kritiena starp Siguldu un Sēnīti. Bet varbūt kļūdos.
Ja ir tā kā tu saki, tad pirmā grupa bija pamatīgi atrāvusies, jo Sēnītes - Raganas posmā priekšā neko līdzīgu grupai neredzēju.
By Kalpax 04.09.2012 21:16:21
Member+ · 373 commentsManliekās pie Sēnītes otra grupa noķēra pirmās grupas paliekas, kas izveidojās pēc kritiena starp Siguldu un Sēnīti. Bet varbūt kļūdos.
Ja ir tā kā tu saki, tad pirmā grupa bija pamatīgi atrāvusies, jo Sēnītes - Raganas posmā priekšā neko līdzīgu grupai neredzēju.
1) tieši tā, tās bija pirmās grupas zavala sekas, kuras jūs noķērāt. Pirmo grupu nenoķēra neviens- varu apgalvot pilnīgi droši, jo līdz Sēnītei braucu par pirmās grupas stopsignālu.
2) tā nebija Itera, bet es, kas sauca "-''ujdjot že s...a'' (folklorizējies citāts no kādas vecās labās krievu movies). Vnk pairgoju par šo situāciju ar saviem čomiem, jo skaidrs bija, ka tiešām Kaspars aizies. Kurš tad būs tas losis, kas kapās pretvējā viņu ķerot. Tas ir classic- izmantot grupas nespēju vienoties kopīgai pašancēšanai. Tautas kop-pa-braucienos nav ko gaidīt SKY cienīgu vienotu stratēģiju un taktiku.:))
3) ievilkt elpu pirms pēdējā kalna- tas ir tikai loģiski. Kasparu nenoķert, otra grupa tālu aizmugurē- kurp skriet? Ja esi skrējējs, tad pēc 500m siguldniekā izskriesies no visas sirds.
4) pie siguldnieka pirmā grupā piebrauca 29 pilsoņi + Kaspars pa priekšu. Zinu precīzi, jo biju stabili pēdējais tajā grupā.:))
Last edited by Kalpax (04.09.2012 23:36:39)
Mēs visi izliekamies. Tāpēc ļoti uzmanīgi jāizvēlas, par ko izlikties.
By scottijs 04.09.2012 21:20:15
Member · 36 commentsPirmkārt, par faktoru uzskatīt Vip personas un Iteras ļaudis ir vairāk kā skumji. Startēju no 2. koridora un grupas galvgalī jau biju pirms bobsleja trases. Tiklīdz tur nokļuvu kļuva skaidrs, ka kaut kas nav tīrs, jo Kaspars nebija redzams un bija skaidrs, ka ir "otrivs", noskaidrojot ka viņš ir aizbraucis vienīti viss kļuva diezgan vienalga, jo pirmā vieta viņam bija atdota jau vēl pirms starta. Līdzīgi kā Rīgas velomaratonā tik ilgi kamēr uz spēles ir vēl citas godalgas neviens stresot vai upurēt sevi pārslogojot sevi netaisījās.
Pec tam sākās apšaubāmas kvalitātes "otrivu" mēģinājumi no visiem kam nav slinkums t.sk. no manis. Tas izraisija ārkārtīgu raustīšanos, kas ilga šķiet pirmos ~8km un lielā mērā bija pie vainas pirmajam pirmās grupas "zavalam". Tiklīdz visi karstgalvji t.sk. es vējos bija pamēģinājuši laimi temps nokritās līdz 33 km/h un tā turpinājās līdz Sēnītei. Temps bij nekāds līdz pat gandrīz Raganai, jo tur jau sākās taktiskie gājieni lai izspēlētu atrāvienu par pārējām pedestāla vietām, kas cik sapotru trīs cilvēkiem Raganā arī izdevās. Par cik viss jau bija zaudēts grupai braucot pāri Gaujas tiltam jau viss bija vienalga un kalnā bija nosacīta pacīnīšanās par pirmo desmitnieku.
By ktn 04.09.2012 22:51:30
Member+ · 1,644 commentsTiklīdz visi karstgalvji t.sk. es vējos bija pamēģinājuši laimi temps nokritās līdz 33 km/h un tā turpinājās līdz Sēnītei. Temps bij nekāds līdz pat gandrīz Raganai
Gan jau ka nebija 33 km/h, jo es ar baiku pēc izbraukšanas no meža līdz Sēnītei braucu uz 33, pie tam daļu vienatnē, daļu velkot, pat nupat apskatījos, vietām ātrums arī lielāks. Pretvējš bija jūtams, bet var jau būt, ka pēc tam palika stiprāks.
Coffee & Racing. Adventures, too.
By jaga 04.09.2012 22:59:05
Member · 219 commentsp.s. MTB ceturtā grupa līdz Sēnītei braucām 35-40 km/h tad jau tauta neko ātri nebrauca un Kaspars vnk aizmina. Ja būtu grupa sadarbojusies - tad domāju ka pa pjedestālu arī citi cīnītos
HE Team
If You are so fast, why are You pedaling behind me?
By Vaskis 04.09.2012 23:16:26
Member · 2,612 commentsmistērija- kā Jūs biedri nosakat kurā tieši grupiņā Jūs braucāt?
By slinkevich 04.09.2012 23:45:36
Member · 917 commentsKaspars - malacis.
Ideāla stratēģija + pārliecība par saviem spēkiem.Ņemot vērā to, ka tautas klasē pirmajā 20 - niekā ( pat 30 - niekā) brauca ne tie vājākie džeki (daudzi ar domu uzvarēt, iespējams, pat fiziski spēcīgāki par Kasparu), tad tiešām izskatās smieklīgi, ka nespēja vienoties un noķert "bēgli"'.
ITT ritenim un konkrētajam braucējam teorētiski nebija priekšrocību pret 20 - 30 spēcīgiem minējiemSorry džeki, bet nolaidāt kārtīgu luni.
Noķert nebija tik viegli,jo priekšā stāvēja uzaicinātās un goda personas,kas būtiski piebremzēja visu pirmo grupu...principā biju trešais,kuram izdevās apbraukt tās pirmās divas rindiņas ar VIP personām un uz to mirkli Kaspars ar vēl vienu censoni jau bija gabalā. Ilgu laiku braucu pa priekšu un tikai pie bobsleja trases no muguras dzirdēju ITERA krekliņos braucošo sarunu-''ujdjot že s...a'' un tikai tad kāds mani nomainīja,tad nu jautājums-vai ''tautas'' klasē var būt kaut kāda komandas stratēģija,ja pēc definīcijas tur jāatrodas tikai entuziastiem? Ak jā,šogad uz Vidzemes šosejas minām tik lēnu,kā nekad,tā kā stabili,startu nokavējušie,varēja pienākt klāt pirmajai grupai.
Un vēl,tas pirmais 20-nieks pirms Gaujas tilta izteikti sabremzējās,neviens negribēja uzņemties līdera lomu pirms paša kalna.
Tad nu sanāk,ka veiksmes atslēga šoreiz bija tieši sākuma pirmajos pārsimts metros!Es arī biju pārsteigts par to, ka otrā samērā lēni braucošā grupa pie Sēnītes panāca pirmo. Biju gatavs braukt arī ātrāk, bet diemžēl bars (nekā savādāk to nosaukt nevar) bija nobloķējis visas joslas un reāli nervozi raustījās tā ka droši tikt garām bija praktiski nereāli. Uz katru brīdinājumu par sēņotāju mašīnu ceļmalā meta pa bremzēm
nu nezinu ,pie sēnītes, tieši sanāca trāpīt pašā priekšā, tautas grupā vidū nelīdu ,skumja pieredze, bet pa sāniem ok dzīve, un uz sēnes pagriezienā aiz viena sponsora ienācu kā otrais, noripināju lejā, un pa stresaino posmu sanāca būt priekšā, no problem, vienīgā problem likās kapēc grupa neēd nost,tā kādu brīdi ripiājām, pie gāzes kalna bedzot sākās pārmaiņas. un jā, jokaini likās savākt iteras palikumus ar canyon bicucles
@velodarbnica
By 19 06.09.2012 09:53:12
Local.Auth · 630 commentsIr sanācis mazs ieskats no supporta skata viedokļa, jeb "kas notiekas tehņičkā". Braucām ar Valmieras komandas Volvo, taču diemžēl kā pēdējie karavānā
102 km ar tehņičku šiet - http://fisherteam.lv/
"I do the thinking, you do the suffering" /TREŅER/
https://twitter.com/JanisMusins
https://www.facebook.com/musins
https://www.train2win.cc
By Vaskis 03.09.2012 21:18:53
Member · 2,612 comments