Kaut kur citur skaties es redzu visus laikus
http://www.letour.fr/us/homepage_courseTDF.html spied live
Versus saaks no 15:30 peec muusu laika raadiit.
Last edited by Kaspi4 (23.07.2009 13:37:03)
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By Kaspars 23.07.2009 13:29:19
Banned · 2,164 commentsIzskatās, ka laika limita dēļ daudzi braucēji var palikt aiz svītras.
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By Kaspi4 23.07.2009 13:45:10
Member++ · 2,282 commentshttp://www.justin.tv/angryfrom/old cycling kanaals ko paluureet pagaidaam Gent -Welvegem ar cello , kur ciinaas Ar Hinchcapie tagad raada(2001). No arhiiviem.
Last edited by Kaspi4 (23.07.2009 13:52:14)
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By Delfins 23.07.2009 15:44:33
Member+ · 3,575 commentsTizlais LIve.. sākuma man rādīja Kančelarai +2min.. tagad pavisam cits saraksts (skatos turpat, kur iepriekš, Full-List)
By KKTK 23.07.2009 17:37:43
Member+ · 2,298 commentsNesaprotu - TT riteņiem p|$s gramus un aerodinamiku visur, bet kluci kadences un spidometra mērījumiem nevar izmest. Vai tad braucējam baigi interesē cik ātri viņš brauc un kāda kadence? Ja kas ir sakāms tad to tāpat nodos no komandas telts.
OK, top top riteņiem vismaz paslēpts rāmī...
Last edited by KKTK (23.07.2009 17:56:07)
By Kaspars 23.07.2009 18:33:29
Banned · 2,164 commentsNu spidometrs/kadencmetrs krietni palīdz. Bieži vien lielā besī tev 30km/h liekas kā 50km/h un tas ir vienīgais kas palīdz kontrolēt tempu.
P.S. Starpcitu, Konta šīsdienas ITT novinnēja.
Last edited by Kaspars (23.07.2009 18:36:35)
Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR
#108
By Dainēns 23.07.2009 18:46:09
Member · 29 commentsKontadors tiešām ir talantīgs... tik lielisks finišs...
Last edited by Dainēns (23.07.2009 18:46:24)
Faster, stronger, better....
By Baltais 23.07.2009 18:53:59
Local.Auth · 5,425 commentsAC jums nopelnija papildus 10% atlaidi trek veikalā
Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!
By calvins 23.07.2009 19:04:16
Member+ · 438 commentsNesaprotu - TT riteņiem p|$s gramus un aerodinamiku visur, bet kluci kadences un spidometra mērījumiem nevar izmest. Vai tad braucējam baigi interesē cik ātri viņš brauc un kāda kadence? Ja kas ir sakāms tad to tāpat nodos no komandas telts.
OK, top top riteņiem vismaz paslēpts rāmī...
daudziem tas nav vienkars spidometrs,bet gan ari powermeter-respektivi braucejam ir vieglak orienteties cik efektivi vins brauc sekojot lidzi saviem Watiem
By kasio 23.07.2009 19:06:22
Member++ · 561 commentsJaa apbriinojami - kur citi brauc uz 100% tur Cancelara njem un mieriigi saplaano savu savu braucienu pa faazeem ...
kontadoram finish nebija lielisks - lielisks bija saakums. beigaas vinjsh arii noluuza.
Kaut gan kopumaa protams labaakais bija vinjsh.
visi suursteeja shodien
top 10 skaists.
By raiter 23.07.2009 20:21:41
Member+ · 3,346 commentsCeru, ka tas nebūs off-topiks:
Armstrong reveals new team plans.
Seven-time Tour de France champion Lance Armstrong will quit Astana and form a US-based team for 2010.
Sīkāk: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/other_s … 166016.stm
By ritenbraucejs 23.07.2009 20:41:18
Member+ · 819 commentsbet Contadors nezināmu iemeslu/motīvu vadīts Klodenu vienkārši izdr.... tas tiešām neizskatījās pēc kom.darba!.
Es domāju, ka AC visu izdarīja pareizi.
Vai tad AC uzdevums ir vilkt Klodenu, vai vinnēt tūri?
Manuprāt AC vienkārši neuzticas komandai (LA un viņa draugam- komandas menedžerim) un tamdēļ loģiski nolēma piesegt savu pakaļu ar pēc iespējami lielāku laika atrāvienu no teksasieša pirme pēdējiem posmiem. Nedomāju, ka viņš bija tik ļoti pārliecināts, ka LA nevarētu TT posmā pienākt tuvāk un tad jau pēdējos posmos visādi varētu gadīties.
Par to Astanas pjedestālu?- Kas ir svarīgāks- uzvarēt TDF, vai būt vienam no trijiem komandas biedriem uz pjedestāla- ja nav zvanīts, ka uz 1. pakāpiena? Kā saka- pamēģiniet staigāt manās kurpēs.
Ja menedžeris negribēja sev papildus sirmus matus LA un AC nevajadzēja būt vienā komandā. Varēja pajautāt Ronam Denisam- viņš jau nu zinātu
Te arī manuprāt ir gan iemesls gan motīvs.
P.S. Ja AC vietā būtu LA- vai tad kādam vispār būtu radušies kādi jautājumi par komandas darbu? Kaut kā neatminos, ka Postal vai Discovery laikos komandas stratēģija tika balstīta uz to, lai pēc iespējas vairāk komandas braucēju tiktu uz pjedestāla. Uzdevums bija uz 1.pakāpiena dabūt līderi, vai ne tā?
Last edited by ritenbraucejs (23.07.2009 20:46:08)
By Ansis 23.07.2009 21:35:45
Member++ · 3,687 commentsNesaprotu - TT riteņiem p|$s gramus un aerodinamiku visur, bet kluci kadences un spidometra mērījumiem nevar izmest.
Tas vēl nav viss. Es ievēroju, ka dažiem plakanajos rāmjos bija iemontētas parastās apaļās lielā diametra velopudeles!:)
Tā nu ir, ka ražotāji atstrādā rāmja formas līdz perfekcionismam, mūsdienās droši vien pat aerodinamiskajās caurulēs testē, bet kad tāds rāmis nonāk līdz komandas mehiem, tie vienā mierā kabina tam klāt velodatora klučus un apaļās pudeles. Un kurš braucējs (jo rāmju ražotāju blakus nav!) tad pīkstēs pretī autoritatīvajam meham?...
By Delfins 23.07.2009 21:54:47
Member+ · 3,575 commentsmazais klucis neko neispaidos. aerodinamika tur jau pamatos pavisam kur citur, ne tikai rāmja plakanumā. Tas ir tas pats, ja iznīcinātajam pie spārniem liek nometamas bumbas, var i nelikt - lido ta tāpatās .
Turklāt lielā pudele atsviež gaisa plusmu daudz tālāk uz disku, nevis plakanā pudele veido vakuumu uzreiz aiz sava "korpusa" un starp rāmi.
Laikam jau daudzi atcerās vienu TT prototipa baiku, kur priekšējam ratam ir liela apaļīga muca, un kuru nepielaida ofociāli. tur tas pats princips.
Bet ko tu stipram padarīsi. Konča tiešām izskatās monstrs.
Last edited by Delfins (23.07.2009 21:57:35)
By Ansis 23.07.2009 22:35:57
Member++ · 3,687 commentsmazais klucis neko neispaidos. aerodinamika tur jau pamatos pavisam kur citur, ne tikai rāmja plakanumā.
Tu esi lielisks kandidāts pro komandas meha amatam!...
Tāda lieluma klucis kā bezvada datora raidītājs stipri ietekmē gaisa plūsmu pie 40-50 km/h, es to esmu redzējis gan uzmodelētu uz datora, gan aerodinamiskās caurules eksperimenta rezultātos. Brēmenē ZARM centrā ar to ņemas, es tur savulaik stažējos.
By ritenbraucejs 23.07.2009 23:14:43
Member+ · 819 commentsmazais klucis neko neispaidos. aerodinamika tur jau pamatos pavisam kur citur, ne tikai rāmja plakanumā.
Tu esi lielisks kandidāts pro komandas meha amatam!...
Tāda lieluma klucis kā bezvada datora raidītājs stipri ietekmē gaisa plūsmu pie 40-50 km/h, es to esmu redzējis gan uzmodelētu uz datora, gan aerodinamiskās caurules eksperimenta rezultātos. Brēmenē ZARM centrā ar to ņemas, es tur savulaik stažējos.
ja jau Tu tik profesionālā līmenī pārzini to lietu, varbūt pastāstīsi, cik tad sekundes šāda štrunts šodienas TT distancē sekundes pievienoja laikam? 0.001 sekundi? Un ko tas dos kopvērtējumā?
Vai varbūt vari nosaukt kaut vienu sacīksti, kuru kāds profiņš būtu zaudējis tikai tapēc, ka viņam pudele ne tāda vai 1 sērkociņa kastītes lieluma klucītis kaut kur pieskrūvēts. Vai kaut vienu sacīksti pro līmenī, kuras rezultātu būtu izšķiris nevis sportista pārākums, bet velosipēda inženieri (velosipēda inženiertehnisko risinājumu rezultātā)? Tāda nav (Fignon vs Le Mond TDF TT neskaitot )? Sanāk, ka meham taisnība. Liec kādu pudeli gribi- cik būs spēka kājās tur arī būsi .
Last edited by ritenbraucejs (23.07.2009 23:16:21)
By kasio 23.07.2009 23:37:27
Member++ · 561 commentsbet Contadors nezināmu iemeslu/motīvu vadīts Klodenu vienkārši izdr.... tas tiešām neizskatījās pēc kom.darba!.
Es domāju, ka AC visu izdarīja pareizi.
Vai tad AC uzdevums ir vilkt Klodenu, vai vinnēt tūri?
Manuprāt AC vienkārši neuzticas komandai (LA un viņa draugam- komandas menedžerim) un tamdēļ loģiski nolēma piesegt savu pakaļu ar pēc iespējami lielāku laika atrāvienu no teksasieša pirme pēdējiem posmiem. Nedomāju, ka viņš bija tik ļoti pārliecināts, ka LA nevarētu TT posmā pienākt tuvāk un tad jau pēdējos posmos visādi varētu gadīties.
Par to Astanas pjedestālu?- Kas ir svarīgāks- uzvarēt TDF, vai būt vienam no trijiem komandas biedriem uz pjedestāla- ja nav zvanīts, ka uz 1. pakāpiena? Kā saka- pamēģiniet staigāt manās kurpēs.
Ja menedžeris negribēja sev papildus sirmus matus LA un AC nevajadzēja būt vienā komandā. Varēja pajautāt Ronam Denisam- viņš jau nu zinātu
Te arī manuprāt ir gan iemesls gan motīvs.P.S. Ja AC vietā būtu LA- vai tad kādam vispār būtu radušies kādi jautājumi par komandas darbu? Kaut kā neatminos, ka Postal vai Discovery laikos komandas stratēģija tika balstīta uz to, lai pēc iespējas vairāk komandas braucēju tiktu uz pjedestāla. Uzdevums bija uz 1.pakāpiena dabūt līderi, vai ne tā?
AC savu vainu atziist taka vari te atkal nekaadas intrigas netaisiit. Viss ir vienkaarshi - vinjsh nepadomaaja liidz galam.
By cello 23.07.2009 23:40:52
Local.Auth · 4,686 commentsvienkārši ģeniāli spriedumi!brīnums kā te daži indivīdi nevada Pro Tour komandas....
Last edited by cello (23.07.2009 23:42:00)
By ritenbraucejs 23.07.2009 23:43:58
Member+ · 819 commentsAC savu vainu atziist taka vari te atkal nekaadas intrigas netaisiit. Viss ir vienkaarshi - vinjsh nepadomaaja liidz galam.
Kādas intrigas?
Kurā vietā AC atzina savu vainu- viņš teica, " žēl, ka Klodens nolūza". Tas arī viss. Un par to padomāšanu- vai tad nav pavēļu, kas pasaka priekšā, ja kaut ko nepadomā līdz galam?
Last edited by ritenbraucejs (23.07.2009 23:45:20)
By Kaspi4 23.07.2009 23:45:56
Member++ · 2,282 commentsvienkārši ģeniāli spriedumi!brīnums kā te daži indivīdi nevada Pro Tour komandas....
Bet tas ir kaa virtuaala speele - skatiities kaa brauceeji ir nobraukushi un analizeet, kas tur slikts?(Var buut, ka shiis domas novestu pie sliktaaka rezultaata) Mees tak vinjiem neuzbazhamies, bet savaa barinjaa izspriezham. Uz kautinju ar it kaa nevelk.
P.S. Labi, ka kaads muusu domu lidojumu var pakorigjeet no skaidraaka skatu viedokla.
Last edited by Kaspi4 (23.07.2009 23:48:58)
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By ritenbraucejs 23.07.2009 23:48:16
Member+ · 819 commentsvienkārši ģeniāli spriedumi!brīnums kā te daži indivīdi nevada Pro Tour komandas....
Nu tad izklāsti savus secinājumus, lai nebūtu jāiztiek ar "nezināmiem iemesliem un motīviem".
By Kaspi4 23.07.2009 23:50:41
Member++ · 2,282 commentsNu man domaat ir taa noskataas pa netu Touures posmu, uz karstu asini nobrauc treninju un paliek paari un gribas ar kaadu pamuldeet arii te. Laikam esam atkariigi.
P.S. Apčubina šķūnīti rumaku
Last edited by Kaspi4 (23.07.2009 23:55:37)
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By ritenbraucejs 23.07.2009 23:53:28
Member+ · 819 commentsNu man domaat ir taa noskataas pa netu Touures posmu, uz karstu asini nobrauc treninju un paliek paari un gribas ar kaadu pamuldeet arii te. Laikam esam atkariigi.
Tieši tā. Bet laikam jau pareizāk ir neko neteikt un neko neprasīt, ka kaut ko muļķīgu nepasaka. kā nekā latviešu forums- uzreiz nories, pat nezināsi par ko.
Last edited by ritenbraucejs (23.07.2009 23:55:20)
By bobcom 24.07.2009 00:24:02
Member++ · 1,217 commentsvienkārši ģeniāli spriedumi!brīnums kā te daži indivīdi nevada Pro Tour komandas....
Kas tad to nezin - jebkurš līdzjutējs var vadīt savu iecienīto klubu, valsts izlasi (daudzi pat vairākos sporta veidos uzreiz) DAUDZ labāk par to patreizējiem vadītājiem Un pa lielam jau tā arī ir visa komercsporta sāls - iespēja līdzjutējiem identificēties ar saviem varoņiem, un treneru pamācīšana un komandas 'vadīšana' ir ši identificēšanās spēles sastāvdaļa...
Caur atsperēm uz asterēm
By Ansis 24.07.2009 00:26:20
Member++ · 3,687 commentsVai kaut vienu sacīksti pro līmenī, kuras rezultātu būtu izšķiris nevis sportista pārākums, bet velosipēda inženieri (velosipēda inženiertehnisko risinājumu rezultātā)? Tāda nav
Tāda ir visa riteņbraukšana. Piem. stundas brauciens trekā notiek (vai vismaz ilgus gadus notika) un rekordus reģistrē ar divu tipu sporta divriteņiem: klasiskajiem un tādiem, kuriem ir atļauti daudzi neklasiski aerodinamiski risinājumi. Otrajiem rezultāti ir daudz augstāki.
Nezinošu mehu dēļ braucēji ir zaudējuši sacensības, zaudē un zaudēs.
Dažam labam no šī foruma - bez zināšanām attiecīgajā jomā, toties ar milzīgu pašapziņu, vajadzētu pamācīt F-1 modelētājus, ka nav it nekādas jēgas strādāt pie mašīnu aerodinamiskajām paketēm...
By cello 24.07.2009 00:28:09
Local.Auth · 4,686 commentsOK,pamēģināšu!
Kasp4 šis bazars izskatās pēc analīzes?neesmu gan kompetents analīzēs,may be!
piemēram džekam no pirmā 10nieka "autoratīvs mehs" uzspiež likt apaļo pudeli...;),bet tas par tehnoloģiskajiem risinājumiem/tēriņiem un visādiem pribambasiem gan tiesa.
spidometrs/kadencmetrs palīdz sajust starpību starp 30km/h vai 50km/h...;)
Par kalnu etapu - cik no jums ir pamēģinājuši braukt 15 - 20km kalnā(ne 5km/h) lai saprastu tās sajūtas un tad ar reālu domu lidojumu šo lietu analizēt(pieņemu sādu terminu)
AC un AK - vai tad Klodens bija 3v. pirms kalnu etapa vai AL?AL jau atbira iepriekšējā kalnā,tempu diktēja brāļi ,Klodens tikai sēdēja(turējās uz puņķiem).
Tas ka AC vinnēs tūri jau bija skaidrs kad viņš izcīnīja 1:37 pārsvaru.ja nu vienīgi visa komada pasaka ka nestrādās uz AC,kaut gan nekas mega jau viņiem nav bijis jāstrādā ,ja jau ķeramies pie salīdzināšanas ar AL (Discovery laikiem).
Discovery laikā komandā bija tikai LA,tagad kā redzam ir vēl AC un tā ir liela atšķirība un vēl vērā ņemot J.B.(menedžeris)pieredzi un taktisko domāšanu tad tā bilde īsti kopā nelīmējās.
kopv.pirms kalnu etapa.
1 Alberto Contador Velasco (Spa) Astana 67:33:15
2 Lance Armstrong (USA) Astana 0:01:37
3 Bradley Wiggins (GBr) Garmin - Slipstream 0:01:46
4 Andreas Klöden (Ger) Astana 0:02:17
5 Andy Schleck (Lux) Team Saxo Bank 0:02:26
AL atbira 2min. priekšp.kalna spicē.
AK atpaliek 2:17 no AC,tad man rodas jautājums kur ir kaut kas bīstams AC no komandas biedriem?
Otrs variants ja AK atbrauc kopā ar 4nieku,tad viņš nesavāc papildus šo "Bonusu" (A.Kloden +2:27) un pēc ind br. ir +3:11 no AC ,paliek 1maza problēma kā AL atgūt no Jaunākā brāļa +1:14 deficītu...jo atliek tikai Mt.Ventoux,rīt varēsim pamodelēt ar faktiem vēlreiz...
pēc ind.br.
1 Alberto Contador Velasco (Spa) Astana 73:15:39
2 Andy Schleck (Lux) Team Saxo Bank 0:04:11
3 Lance Armstrong (USA) Astana 0:05:25
4 Bradley Wiggins (GBr) Garmin - Slipstream 0:05:36
5 Andreas Klöden (Ger) Astana 0:05:38
šādi ir mani secinājumi!
Kasp4 pareizi saka ka mēs TdF rezultātus nemainīsim,iespējams ka mana kaite ir tā ka nespēju/nemāku paskatīties no parasta cilvēka skatu punkta uz pro velo lietām
Last edited by cello (24.07.2009 00:30:47)
By ritenbraucejs 24.07.2009 00:52:50
Member+ · 819 commentsTāda ir visa riteņbraukšana. Piem. stundas brauciens trekā notiek (vai vismaz ilgus gadus notika) un rekordus reģistrē ar divu tipu sporta divriteņiem: klasiskajiem un tādiem, kuriem ir atļauti daudzi neklasiski aerodinamiski risinājumi. Otrajiem rezultāti ir daudz augstāki.
kapēc kan jaukt disciplīnas? Nosauc vienu tūri, kura būtu zaudēta dēļ tā, ka vienam tehnoloģiski pilnīgāks velo kā konkurentam? nevari?
Dažam labam no šī foruma - bez zināšanām attiecīgajā jomā, toties ar milzīgu pašapziņu, vajadzētu pamācīt F-1 modelētājus, ka nav it nekādas jēgas strādāt pie mašīnu aerodinamiskajām paketēm...
Es atšķirībā no Tevis šeit nevienu nemācu, bet palūdzu lai Tu kā liels attiecīgās jomas speciālists argumentē ar skaitļiem savu dziļdomīgo secinājumu par ātruma raidītāja ietekmi, jo Tu esot pārliecinājies, ka ir "liela ietekme pie 40-50 km/h" Cik tad liela?
Bet tas tiesa- ar pašapziņu man viss kārtībā.
By Kaspi4 23.07.2009 13:26:02
Member++ · 2,282 comments