Tour De France 2009

Avatar

By Kaspi4 23.07.2009 13:26:02

Member++ · 2,282 comments

Kaut kur citur skaties es redzu visus laikus
http://www.letour.fr/us/homepage_courseTDF.html spied live

Versus saaks no 15:30 peec muusu laika raadiit.

Last edited by Kaspi4 (23.07.2009 13:37:03)


Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience

Avatar

By Kaspars 23.07.2009 13:29:19

Banned · 2,164 comments

Izskatās, ka laika limita dēļ daudzi braucēji var palikt aiz svītras.


Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR

#108

Avatar

By Kaspi4 23.07.2009 13:45:10

Member++ · 2,282 comments

http://www.justin.tv/angryfrom/old cycling kanaals ko paluureet pagaidaam Gent -Welvegem ar cello , kur ciinaas Ar Hinchcapie tagad raada(2001). No arhiiviem.

Last edited by Kaspi4 (23.07.2009 13:52:14)


Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience

Avatar

By Delfins 23.07.2009 15:44:33

Member+ · 3,575 comments

Tizlais LIve.. sākuma man rādīja Kančelarai +2min.. tagad pavisam cits saraksts (skatos turpat, kur iepriekš, Full-List)

Avatar

By KKTK 23.07.2009 17:37:43

Member+ · 2,298 comments

Nesaprotu - TT riteņiem p|$s gramus un aerodinamiku visur, bet kluci kadences un spidometra mērījumiem nevar izmest. Vai tad braucējam baigi interesē cik ātri viņš brauc un kāda kadence? Ja kas ir sakāms tad to tāpat nodos no komandas telts.

OK, top top riteņiem vismaz paslēpts rāmī...

Last edited by KKTK (23.07.2009 17:56:07)

Avatar

By Kaspars 23.07.2009 18:33:29

Banned · 2,164 comments

Nu spidometrs/kadencmetrs krietni palīdz. Bieži vien lielā besī tev 30km/h liekas kā 50km/h un tas ir vienīgais kas palīdz kontrolēt tempu.

P.S. Starpcitu, Konta šīsdienas ITT novinnēja.

Last edited by Kaspars (23.07.2009 18:36:35)


Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR

#108

Avatar

By Dainēns 23.07.2009 18:46:09

Member · 29 comments

Kontadors tiešām ir talantīgs... tik lielisks finišs...

Last edited by Dainēns (23.07.2009 18:46:24)


Faster, stronger, better....

Avatar

By Baltais 23.07.2009 18:53:59

Local.Auth · 5,425 comments

AC jums nopelnija papildus 10% atlaidi trek veikalā smile


Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!

Avatar

By calvins 23.07.2009 19:04:16

Member+ · 438 comments
KKTK wrote

Nesaprotu - TT riteņiem p|$s gramus un aerodinamiku visur, bet kluci kadences un spidometra mērījumiem nevar izmest. Vai tad braucējam baigi interesē cik ātri viņš brauc un kāda kadence? Ja kas ir sakāms tad to tāpat nodos no komandas telts.

OK, top top riteņiem vismaz paslēpts rāmī...

daudziem tas nav vienkars spidometrs,bet gan ari powermeter-respektivi braucejam ir vieglak orienteties cik efektivi vins brauc sekojot lidzi saviem Watiem

Avatar

By kasio 23.07.2009 19:06:22

Member++ · 561 comments

Jaa apbriinojami - kur citi brauc uz 100% tur Cancelara njem un mieriigi saplaano savu savu braucienu pa faazeem ...

kontadoram finish nebija lielisks - lielisks bija saakums. beigaas vinjsh arii noluuza.
Kaut gan kopumaa protams labaakais bija vinjsh.

visi suursteeja shodien smile   

top 10 skaists.

Avatar

By raiter 23.07.2009 20:21:41

Member+ · 3,346 comments

Ceru, ka tas nebūs off-topiks:
Armstrong reveals new team plans.
Seven-time Tour de France champion Lance Armstrong will quit Astana and form a US-based team for 2010.

Sīkāk: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/other_s … 166016.stm


Avatar

By ritenbraucejs 23.07.2009 20:41:18

Member+ · 819 comments
cello wrote

bet Contadors nezināmu iemeslu/motīvu vadīts Klodenu vienkārši izdr.... tas tiešām neizskatījās pēc kom.darba!.

Es domāju, ka AC visu izdarīja pareizi.
Vai tad AC uzdevums ir vilkt Klodenu, vai vinnēt tūri?
Manuprāt AC vienkārši neuzticas komandai (LA un viņa draugam- komandas menedžerim) un tamdēļ loģiski nolēma piesegt savu pakaļu ar pēc iespējami lielāku laika atrāvienu no teksasieša  pirme pēdējiem posmiem. Nedomāju, ka viņš bija tik ļoti pārliecināts, ka LA nevarētu TT posmā pienākt tuvāk un tad jau pēdējos posmos visādi varētu gadīties.
Par to Astanas pjedestālu?- Kas ir svarīgāks- uzvarēt TDF, vai būt vienam no trijiem komandas biedriem uz pjedestāla- ja nav zvanīts, ka uz 1. pakāpiena? Kā saka- pamēģiniet staigāt manās kurpēs.
Ja menedžeris negribēja sev papildus sirmus matus LA un AC nevajadzēja būt vienā komandā. Varēja pajautāt Ronam Denisam- viņš jau nu zinātu smile
Te arī manuprāt ir gan iemesls gan motīvs.

P.S. Ja AC vietā būtu LA- vai tad kādam vispār būtu radušies kādi jautājumi par komandas darbu? Kaut kā neatminos, ka Postal vai Discovery laikos komandas stratēģija tika balstīta uz to, lai pēc iespējas vairāk komandas braucēju tiktu uz pjedestāla. Uzdevums bija uz 1.pakāpiena dabūt līderi, vai ne tā?

Last edited by ritenbraucejs (23.07.2009 20:46:08)

Avatar

By Ansis 23.07.2009 21:35:45

Member++ · 3,687 comments
KKTK wrote

Nesaprotu - TT riteņiem p|$s gramus un aerodinamiku visur, bet kluci kadences un spidometra mērījumiem nevar izmest.

Tas vēl nav viss. Es ievēroju, ka dažiem plakanajos rāmjos bija iemontētas parastās apaļās lielā diametra velopudeles!:)
Tā nu ir, ka ražotāji atstrādā rāmja formas līdz perfekcionismam, mūsdienās droši vien pat aerodinamiskajās caurulēs testē, bet kad tāds rāmis nonāk līdz komandas mehiem, tie vienā mierā kabina tam klāt velodatora klučus un apaļās pudeles. Un kurš braucējs (jo rāmju ražotāju blakus nav!) tad pīkstēs pretī autoritatīvajam meham?...

Avatar

By Delfins 23.07.2009 21:54:47

Member+ · 3,575 comments

mazais klucis neko neispaidos. aerodinamika tur jau pamatos pavisam kur citur, ne tikai rāmja plakanumā.  Tas ir tas pats, ja iznīcinātajam pie spārniem liek nometamas bumbas, var i nelikt - lido ta tāpatās smile.

Turklāt lielā pudele atsviež gaisa plusmu daudz tālāk uz disku, nevis plakanā pudele veido vakuumu uzreiz aiz sava "korpusa" un starp rāmi.
Laikam jau daudzi atcerās vienu TT prototipa baiku, kur priekšējam ratam ir liela apaļīga muca, un kuru nepielaida ofociāli. tur tas pats princips.

Bet ko tu stipram padarīsi. Konča tiešām izskatās monstrs.

Last edited by Delfins (23.07.2009 21:57:35)

Avatar

By Ansis 23.07.2009 22:35:57

Member++ · 3,687 comments
Delfins wrote

mazais klucis neko neispaidos. aerodinamika tur jau pamatos pavisam kur citur, ne tikai rāmja plakanumā.

Tu esi lielisks kandidāts pro komandas meha amatam!...
Tāda lieluma klucis kā bezvada datora raidītājs stipri ietekmē gaisa plūsmu pie 40-50 km/h, es to esmu redzējis gan uzmodelētu uz datora, gan aerodinamiskās caurules eksperimenta rezultātos. Brēmenē ZARM centrā ar to ņemas, es tur savulaik stažējos.

Avatar

By ritenbraucejs 23.07.2009 23:14:43

Member+ · 819 comments
Ansis wrote
Delfins wrote

mazais klucis neko neispaidos. aerodinamika tur jau pamatos pavisam kur citur, ne tikai rāmja plakanumā.

Tu esi lielisks kandidāts pro komandas meha amatam!...
Tāda lieluma klucis kā bezvada datora raidītājs stipri ietekmē gaisa plūsmu pie 40-50 km/h, es to esmu redzējis gan uzmodelētu uz datora, gan aerodinamiskās caurules eksperimenta rezultātos. Brēmenē ZARM centrā ar to ņemas, es tur savulaik stažējos.

ja jau Tu tik profesionālā līmenī pārzini to lietu, varbūt pastāstīsi, cik tad sekundes šāda štrunts šodienas TT distancē sekundes pievienoja laikam? 0.001 sekundi? Un ko tas dos kopvērtējumā?
Vai varbūt vari nosaukt kaut vienu sacīksti, kuru kāds profiņš būtu zaudējis tikai tapēc, ka viņam pudele ne tāda vai 1 sērkociņa kastītes lieluma klucītis kaut kur pieskrūvēts. Vai kaut vienu sacīksti pro līmenī, kuras rezultātu būtu izšķiris nevis sportista pārākums, bet velosipēda inženieri (velosipēda inženiertehnisko risinājumu rezultātā)? Tāda nav (Fignon vs Le Mond TDF TT neskaitot )? Sanāk, ka meham taisnība. Liec kādu pudeli gribi- cik būs spēka kājās tur arī būsi smile.

Last edited by ritenbraucejs (23.07.2009 23:16:21)

Avatar

By kasio 23.07.2009 23:37:27

Member++ · 561 comments
ritenbraucejs wrote
cello wrote

bet Contadors nezināmu iemeslu/motīvu vadīts Klodenu vienkārši izdr.... tas tiešām neizskatījās pēc kom.darba!.

Es domāju, ka AC visu izdarīja pareizi.
Vai tad AC uzdevums ir vilkt Klodenu, vai vinnēt tūri?
Manuprāt AC vienkārši neuzticas komandai (LA un viņa draugam- komandas menedžerim) un tamdēļ loģiski nolēma piesegt savu pakaļu ar pēc iespējami lielāku laika atrāvienu no teksasieša  pirme pēdējiem posmiem. Nedomāju, ka viņš bija tik ļoti pārliecināts, ka LA nevarētu TT posmā pienākt tuvāk un tad jau pēdējos posmos visādi varētu gadīties.
Par to Astanas pjedestālu?- Kas ir svarīgāks- uzvarēt TDF, vai būt vienam no trijiem komandas biedriem uz pjedestāla- ja nav zvanīts, ka uz 1. pakāpiena? Kā saka- pamēģiniet staigāt manās kurpēs.
Ja menedžeris negribēja sev papildus sirmus matus LA un AC nevajadzēja būt vienā komandā. Varēja pajautāt Ronam Denisam- viņš jau nu zinātu smile
Te arī manuprāt ir gan iemesls gan motīvs.

P.S. Ja AC vietā būtu LA- vai tad kādam vispār būtu radušies kādi jautājumi par komandas darbu? Kaut kā neatminos, ka Postal vai Discovery laikos komandas stratēģija tika balstīta uz to, lai pēc iespējas vairāk komandas braucēju tiktu uz pjedestāla. Uzdevums bija uz 1.pakāpiena dabūt līderi, vai ne tā?

AC savu vainu atziist taka vari te atkal nekaadas intrigas netaisiit. Viss ir vienkaarshi - vinjsh nepadomaaja liidz galam.

Avatar

By cello 23.07.2009 23:40:52

Local.Auth · 4,686 comments

vienkārši ģeniāli spriedumi!brīnums kā te daži indivīdi nevada Pro Tour komandas....

Last edited by cello (23.07.2009 23:42:00)

Avatar

By ritenbraucejs 23.07.2009 23:43:58

Member+ · 819 comments
kasio wrote

AC savu vainu atziist taka vari te atkal nekaadas intrigas netaisiit. Viss ir vienkaarshi - vinjsh nepadomaaja liidz galam.

Kādas intrigas?
Kurā vietā AC atzina savu vainu- viņš teica, "  žēl, ka Klodens nolūza". Tas arī viss. Un par to padomāšanu- vai tad nav pavēļu, kas pasaka priekšā, ja kaut ko nepadomā līdz galam?

Last edited by ritenbraucejs (23.07.2009 23:45:20)

Avatar

By Kaspi4 23.07.2009 23:45:56

Member++ · 2,282 comments
cello wrote

vienkārši ģeniāli spriedumi!brīnums kā te daži indivīdi nevada Pro Tour komandas....

Bet tas ir kaa virtuaala speele - skatiities kaa brauceeji ir nobraukushi un analizeet, kas tur slikts?(Var buut, ka shiis domas novestu pie sliktaaka rezultaata) Mees tak vinjiem neuzbazhamies, bet savaa barinjaa izspriezham. Uz kautinju ar it kaa nevelk.

P.S. Labi, ka kaads muusu domu lidojumu var pakorigjeet no skaidraaka skatu viedokla.

Last edited by Kaspi4 (23.07.2009 23:48:58)


Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience

Avatar

By ritenbraucejs 23.07.2009 23:48:16

Member+ · 819 comments
cello wrote

vienkārši ģeniāli spriedumi!brīnums kā te daži indivīdi nevada Pro Tour komandas....

Nu tad izklāsti savus secinājumus, lai nebūtu jāiztiek ar "nezināmiem iemesliem un motīviem".

Avatar

By Kaspi4 23.07.2009 23:50:41

Member++ · 2,282 comments

Nu man domaat ir taa noskataas pa netu Touures posmu, uz karstu asini nobrauc treninju un paliek paari un gribas ar kaadu pamuldeet arii te. Laikam esam atkariigi.


P.S. Apčubina šķūnīti rumaku smile

Last edited by Kaspi4 (23.07.2009 23:55:37)


Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience

Avatar

By ritenbraucejs 23.07.2009 23:53:28

Member+ · 819 comments
Kaspi4 wrote

Nu man domaat ir taa noskataas pa netu Touures posmu, uz karstu asini nobrauc treninju un paliek paari un gribas ar kaadu pamuldeet arii te. Laikam esam atkariigi.

Tieši tā. Bet laikam jau pareizāk ir neko neteikt un neko neprasīt, ka kaut ko muļķīgu nepasaka. kā nekā latviešu forums- uzreiz nories, pat nezināsi par ko.

Last edited by ritenbraucejs (23.07.2009 23:55:20)

Avatar

By bobcom 24.07.2009 00:24:02

Member++ · 1,217 comments
cello wrote

vienkārši ģeniāli spriedumi!brīnums kā te daži indivīdi nevada Pro Tour komandas....

Kas tad to nezin - jebkurš līdzjutējs var vadīt savu iecienīto klubu, valsts izlasi (daudzi pat vairākos sporta veidos uzreiz) DAUDZ labāk par to patreizējiem vadītājiem wink Un pa lielam jau tā arī ir visa komercsporta sāls - iespēja līdzjutējiem identificēties ar saviem varoņiem, un treneru pamācīšana un komandas 'vadīšana' ir ši identificēšanās spēles sastāvdaļa...


Caur atsperēm uz asterēm

Avatar

By Ansis 24.07.2009 00:26:20

Member++ · 3,687 comments
ritenbraucejs wrote

Vai kaut vienu sacīksti pro līmenī, kuras rezultātu būtu izšķiris nevis sportista pārākums, bet velosipēda inženieri (velosipēda inženiertehnisko risinājumu rezultātā)? Tāda nav

Tāda ir visa riteņbraukšana. Piem. stundas brauciens trekā notiek (vai vismaz ilgus gadus notika) un rekordus reģistrē ar divu tipu sporta divriteņiem: klasiskajiem un tādiem, kuriem ir atļauti daudzi neklasiski aerodinamiski risinājumi. Otrajiem rezultāti ir daudz augstāki.
Nezinošu mehu dēļ braucēji ir zaudējuši sacensības, zaudē un zaudēs.
Dažam labam no šī foruma - bez zināšanām attiecīgajā jomā, toties ar milzīgu pašapziņu, vajadzētu pamācīt F-1 modelētājus, ka nav it nekādas jēgas strādāt pie mašīnu aerodinamiskajām paketēm...

Avatar

By cello 24.07.2009 00:28:09

Local.Auth · 4,686 comments

OK,pamēģināšu!
Kasp4 šis bazars izskatās pēc analīzes?neesmu gan kompetents analīzēs,may be!
piemēram džekam no pirmā 10nieka "autoratīvs mehs" uzspiež likt apaļo pudeli...;),bet tas par tehnoloģiskajiem risinājumiem/tēriņiem un visādiem pribambasiem gan tiesa.
spidometrs/kadencmetrs palīdz sajust starpību starp 30km/h vai 50km/h...;)
Par kalnu etapu - cik no jums ir pamēģinājuši braukt 15 - 20km kalnā(ne 5km/h) lai saprastu tās sajūtas un tad ar reālu domu lidojumu šo lietu analizēt(pieņemu sādu terminu)
AC un AK - vai tad Klodens bija 3v. pirms kalnu etapa vai AL?AL jau atbira iepriekšējā kalnā,tempu diktēja brāļi ,Klodens tikai sēdēja(turējās uz puņķiem).
Tas ka AC vinnēs tūri jau bija skaidrs kad viņš izcīnīja 1:37 pārsvaru.ja nu vienīgi visa komada pasaka ka nestrādās uz AC,kaut gan nekas mega jau viņiem nav bijis jāstrādā ,ja jau ķeramies pie salīdzināšanas ar AL (Discovery laikiem).
Discovery laikā komandā bija tikai LA,tagad kā redzam ir vēl AC un tā ir liela atšķirība un vēl vērā ņemot J.B.(menedžeris)pieredzi un taktisko domāšanu tad tā bilde īsti kopā nelīmējās.
kopv.pirms kalnu etapa.
1 Alberto Contador Velasco (Spa) Astana 67:33:15   
2 Lance Armstrong (USA) Astana 0:01:37   
3 Bradley Wiggins (GBr) Garmin - Slipstream 0:01:46   
4 Andreas Klöden (Ger) Astana 0:02:17   
5 Andy Schleck (Lux) Team Saxo Bank 0:02:26   
AL atbira 2min. priekšp.kalna spicē.
AK atpaliek 2:17 no AC,tad man rodas jautājums kur ir kaut kas bīstams AC no komandas biedriem?
Otrs variants ja AK atbrauc kopā ar 4nieku,tad viņš nesavāc papildus šo "Bonusu" (A.Kloden +2:27) un pēc ind br. ir +3:11 no AC ,paliek 1maza problēma kā AL atgūt no Jaunākā brāļa +1:14 deficītu...jo atliek tikai Mt.Ventoux,rīt varēsim pamodelēt ar faktiem vēlreiz...
pēc ind.br.
1 Alberto Contador Velasco (Spa) Astana 73:15:39   
2 Andy Schleck (Lux) Team Saxo Bank 0:04:11   
3 Lance Armstrong (USA) Astana 0:05:25   
4 Bradley Wiggins (GBr) Garmin - Slipstream 0:05:36   
5 Andreas Klöden (Ger) Astana 0:05:38   
šādi ir mani secinājumi!
Kasp4 pareizi saka ka mēs TdF rezultātus nemainīsim,iespējams ka mana kaite ir tā ka nespēju/nemāku paskatīties no parasta cilvēka skatu punkta uz pro velo lietām wink

Last edited by cello (24.07.2009 00:30:47)

Avatar

By ritenbraucejs 24.07.2009 00:52:50

Member+ · 819 comments
Ansis wrote

Tāda ir visa riteņbraukšana. Piem. stundas brauciens trekā notiek (vai vismaz ilgus gadus notika) un rekordus reģistrē ar divu tipu sporta divriteņiem: klasiskajiem un tādiem, kuriem ir atļauti daudzi neklasiski aerodinamiski risinājumi. Otrajiem rezultāti ir daudz augstāki.

kapēc kan jaukt disciplīnas? Nosauc vienu tūri, kura būtu zaudēta dēļ tā, ka vienam tehnoloģiski pilnīgāks velo kā konkurentam? nevari?

Ansis wrote

Dažam labam no šī foruma - bez zināšanām attiecīgajā jomā, toties ar milzīgu pašapziņu, vajadzētu pamācīt F-1 modelētājus, ka nav it nekādas jēgas strādāt pie mašīnu aerodinamiskajām paketēm...

Es atšķirībā no Tevis šeit nevienu nemācu, bet palūdzu lai Tu kā liels attiecīgās jomas speciālists argumentē ar skaitļiem savu dziļdomīgo secinājumu par ātruma raidītāja ietekmi, jo Tu esot pārliecinājies, ka ir "liela ietekme pie 40-50 km/h"  Cik tad liela?

Bet tas tiesa- ar pašapziņu man viss kārtībā.