Drošo maršrutu karte Rīgai
Akcijas "Drošas riteņbraukšanas ietvaros sadarbībā starp Drošu braukšanas skolu, portālu "Delfi" un "DELFI Kartes" tehnoloģisko atbalstu ir izanalizēta Rīgas satiksmes plūsma, un izveidots unikāls projekts: kartē iezīmēti droši riteņbraukšanas maršruti un sagatavoti informējoši video komentāri ar rīcības plāniem bīstamajās maršrutu vietās.
Video pamācības par to, kā izbraukt drošos velo maršrutus, vienkopus aplūkojamas DELFI TV sadaļā "Velo".
Savukārt ar visiem drošajiem velo maršrutiem Rīgā kartēs iespējams iepazīties "DELFI Kartes" sadaļā http://kartes.delfi.lv/velo
Par to, cik šie maršruti reāli droši un riteņbraucējiem draudzīgi, gan varētu pastrīdēties bet tas, ka kāds vismaz domā šajā virzienā, arī nav slikti.
Last edited by GUF (20.05.2009 13:00:13)
By onkulis 20.05.2009 13:39:10
Member · 432 commentsPar to drošumu tiešam var strīdēties, jo pa tiem celiņiem pastaigājas ar bērniem, suņiem utt. Tie varetu būt puslīdz droši, lai pusaudzis pavizinātos, bet nevis lai nopietnāks braucējs parvietotos no punkta A un punktu B
By theVIP 20.05.2009 16:44:40
Member · 2 commentsNopietnam braucienam nez vai varetu traucet bērni un suņi, bet visā visumā jau taisnība tev ir
By bobcom 20.05.2009 17:07:46
Member++ · 1,217 commentsDomājams, ka projekta autori ar drošumu domājuši maršrutus ar mazāku iespēju, ka velominēju apdraudēs kāds kamazs, zemu lidojošs dirižablis vai cits transporta līdzeklis. Protams, ka veloceliņos un ietvēs, kur pārvietojas suņi, bērni un citi gājēji drošs braukšanas ātrums būs mazāks par nopietnā braucēja kreiserātrumu. Koplietošanas ceļos taču arī [atļautais, ieteicamais, drošs utt.] braukšanas ātrums nav vienāds ar auto maksimālo ātrumu.
Caur atsperēm uz asterēm
By GUF 20.05.2009 17:30:21
Member · 292 commentsDomājams, ka projekta autori ar drošumu domājuši maršrutus ar mazāku iespēju, ka velominēju apdraudēs kāds kamazs, zemu lidojošs dirižablis vai cits transporta līdzeklis. Protams, ka veloceliņos un ietvēs, kur pārvietojas suņi, bērni un citi gājēji drošs braukšanas ātrums būs mazāks par nopietnā braucēja kreiserātrumu. Koplietošanas ceļos taču arī [atļautais, ieteicamais, drošs utt.] braukšanas ātrums nav vienāds ar auto maksimālo ātrumu.
No šāda viedokļa piem. maršruts Centrs-Jugla būtu braucams caur Čiekurkalnu vai līdz VEF tiltam pa Barona ielu. Brīvības ielu norādītajā posmā galīgi par drošu neuzskatu. Vismaz ne tādā nozīmē, ka piem. ļautu tur sīcim uz skolu braukt. Pats gan ar uz Brīvības ielas centrā un arī visur citur lienu vien galējas nepieciešamības gadījumā.
Last edited by GUF (20.05.2009 17:35:25)
By KKTK 21.05.2009 00:28:59
Member+ · 2,298 commentsEs ta gan labāk izvēlos Brīvības ielu nekā Čaka vai Valdemāra, jo tur metāla bunžas divjoslu ceļā sastājušās četrās joslās un tādiem grūti tikt garām...
By GUF 20.05.2009 12:57:28
Member · 292 comments