Aptauja par uzsēdi
Tāpēc ka ja Tu gribi būt dīleris kādam no lielajiem brendiem, būs prasība gadā notirgot x skaitu ar ričukiem.
Nesasniegsi x skaitu, varēsi piereģistrēties xc forumā ar segvārdu čukča.
Tehnikas internetveikali vispār sākumā dzīvo par pašizmaksu lai pie vairumniekiem dabūtu lielāku apgrozījumu, kas nozīmē labākas cenas.
Paprasi kādam paziņam, kurš tiek pie lielajiem tehnikas vairumniekiem. Paskaties cenas pie vairumnieka un paskaties kas notiek salidzini.lv. Pirmie būs apgrozījuma taisītāji un pvnščiki. Taču tādus cilvēki atbalsta, pērk pie viņiem un iesaka citiem, bet kad pienāk vajadzīga pēc garantijas, tad kantoris ciet. Neteikšu ka tā ir ar veloveikaliem, bet attāla līdzība figurē.
Last edited by DZ (13.11.2018 16:14:54)
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By adix 13.11.2018 17:48:28
Member+ · 1,214 commentsMan zināmiem velo veikaliem, kuru pārdevējus / priekšniecību pazīstu personīgi, uzcenojums ir ap 50-60%. Pieļauju, ka ZZK ir vēl vairāk, jo S...zed tomēr lielos vilcienos ir tā pati Merida, kas ar līdzīgas kvalitātes komponentēm pāris kilometrus attālajā veikalā maksā par 20-30% lētāk.
Es labprāt par šo tēmu aprunātos, jo man Tavs apgalvojums šķiet pilnīgi aplams. Es noteikti pazīstu vairāk velo veikalu 'īpašniekus kā Tu, un zinu kā viņi dzīvo. Taču tas nemaina faktu, ka Tavs apgalvojums ir muļķības. Ja es varētu ietirgot velosipēdus ar 60% uzcenojumu, es pašlaik neinvestētu ļoti lielas summas veloservisa būvniecībā, bet uzslietu telti un tirgotu riteņus.
Šķiet, ka te nav kopīgas saprašanas, kas ir uzcenojums. Uzcenojums = pārdrošanas cena (tā kura bez atlaides stāv norādīta uz velo) - iepirkuma cena. Pārdošanas cenu lūdzu nejaukt ar cenu par kuru tiek galu galā velo nopārdots un lūdzu nejaukt arī iepirkuma cenu ar pašizmaksu, kas ir divas dažādas lietas.
Piemērs luk kaut vai šāds: veloveikals piedāvā iegādāt iepriekšpasūtīšanā velosipēdu ar 30-35% atlaidi no Pārdošans cenas, kas pēc Tevis iepriekšrakstītā (uzcenojums it kā 30-50%) sanak ka ir bizness pa Nullēm vai pat mīnusos, jo tas viss process ir jāorganizē, jāmaksa kadam darbiniekam kas izpako, saliek to velo bruacamā stāvoklī un tā tālāk.
Nu ja sāk tik "zinātniski" muldēt, tad gribas ieteikt kaut vai paguglēt un paskatīties, kas ir uzcenojums, kas peļņas procents un kas ir peļņa un ar ko tie zvēri atšķiras Un manuprāt, pārdošans cena ir tā, par kuru pārdot Cits ir no ražotāja ieteicamā mazumtirdzniecības cena- RRP
By Tantrix 13.11.2018 18:46:30
Member · 527 commentsoh, feini , beidzot forumā dzīvība ( seriāls ) atgriezies
ok, kungi, paskaidrojiet man , nesaprašam tā ļoti pa vienkāršo , cik uzcenojums % ir pirmajā un cik otrajā gadījumā ?
1. nopērku pa 100 euro , pārdosu par 150 euro
2. nopērku pa 100 euro , pārdodu pa 200 euro.
Nezinu veloveikalu virtuvi , bet iedomājos ka velosipēdu uzcenojumam figurē 2. variants.
Un tad , ja šo veļuku nenopērk sezonā par 200 euro , tad taisa sezonas beigu atlaidi 30 - 40 % t.i. notirgo pa 120 - 130 euro , un tad nu tie 20 - 30 euro no iepirkuma ( 100 euro ) starpības kaut kā nosedz veikala un ši velo uzturēšanas utt izdevumus. Vai es stipri kļūdos ?
Šeit minēja , ka labi būtu , ja veloveikali piedāvātu oriģinālo iznesumu u.c. detaļu pielāgošanu pircējam jau sākumā pērkot. Nu tas būtu reāli tikai tad, ja veikals varētu sezonā notirgot pa 10 - 20 velo katra izmēra grupā, Tad varētu arī turēt stokā kaut kādas detaļu rezerves - iznesumi , stutes utt. Diemžēl pie mums Latvijā tas ir nereāli.
rakstiet lūdzu uz šo e mail : mareks.kirilovs13@gmail.com
By čukča 13.11.2018 18:47:02
Member+ · 607 commentsTāpēc ka ja Tu gribi būt dīleris kādam no lielajiem brendiem, būs prasība gadā notirgot x skaitu ar ričukiem.
Nesasniegsi x skaitu, varēsi piereģistrēties xc forumā ar segvārdu čukča.
Man ir laba izglītība/profesija. Man nekāds skaits x nav jāsasniedz. Un segvārds čukča jau ir aizņemts.
By JanisRo 13.11.2018 19:22:55
Member · 558 commentsoh, feini , beidzot forumā dzīvība ( seriāls ) atgriezies
ok, kungi, paskaidrojiet man , nesaprašam tā ļoti pa vienkāršo , cik uzcenojums % ir pirmajā un cik otrajā gadījumā ?
1. nopērku pa 100 euro , pārdosu par 150 euro
2. nopērku pa 100 euro , pārdodu pa 200 euro.
Pēc gadiem satiekas divi seni skolasbiedri. Viens bijušais teicamnieks, otrs - 2-nieku karalis.
Sāk runāties, kā iet, kā dzīvo.
Teicamnieks, kā jau inteliģents, uzvalciņā, ar portfelīti, nu - "labi iet, tik aldziņa varēja būt lielāka". Bet skatās ka otrs riktīgs biezais; prasa - a kā tu tā iekārtojies ?
"Nu kaut kā jau jārosās. Aizbraucu uz ārzemēm, nopērku preci par vienu miljonu, pārdodu par trim - nu lūk, par šiem diviem procentiem arī dzīvoju"
Kāpēc tad jūs braucat ar to riteni, ja jūs visu laiku krītat? (© dakteris)
By DZ 13.11.2018 19:29:11
Member · 3,499 commentsoh, feini , beidzot forumā dzīvība ( seriāls ) atgriezies
ok, kungi, paskaidrojiet man , nesaprašam tā ļoti pa vienkāršo , cik uzcenojums % ir pirmajā un cik otrajā gadījumā ?
1. nopērku pa 100 euro , pārdosu par 150 euro
2. nopērku pa 100 euro , pārdodu pa 200 euro.
Nezinu veloveikalu virtuvi , bet iedomājos ka velosipēdu uzcenojumam figurē 2. variants.
Šādi uzcenojumi ir sīkiem aksesuāriem un detaļu grupām, kuras reti kad maksā vairāk par vienu ciparu.
Atceros, kā strādāju pie viena liela it preču mazumtirgotāja. Viens klients ārdijās, ka 500Ls kamerai nevaru iedot atlaidi. Uzcenojums bija 7Ls. Labi, ka bezmaksas fotokursus negribēja.
Last edited by DZ (13.11.2018 19:35:56)
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By Huligāns 13.11.2018 20:08:45
Member · 963 commentsBy kalnups 13.11.2018 21:43:50
Member · 130 commentsMan zināmiem velo veikaliem, kuru pārdevējus / priekšniecību pazīstu personīgi, uzcenojums ir ap 50-60%. Pieļauju, ka ZZK ir vēl vairāk, jo S...zed tomēr lielos vilcienos ir tā pati Merida, kas ar līdzīgas kvalitātes komponentēm pāris kilometrus attālajā veikalā maksā par 20-30% lētāk.
Es labprāt par šo tēmu aprunātos, jo man Tavs apgalvojums šķiet pilnīgi aplams. Es noteikti pazīstu vairāk velo veikalu 'īpašniekus kā Tu, un zinu kā viņi dzīvo. Taču tas nemaina faktu, ka Tavs apgalvojums ir muļķības. Ja es varētu ietirgot velosipēdus ar 60% uzcenojumu, es pašlaik neinvestētu ļoti lielas summas veloservisa būvniecībā, bet uzslietu telti un tirgotu riteņus.
Ja es kā ierindas pircējs varu priekšpasūtijumā dabūt 50% atlaidi un ar sadarbības partneru cenu, pērkot vairumā priekšpasūtijumā 53%, tad rēķini pats. Tie ir bezkaislīgi fakti.
By DZ 13.11.2018 22:54:47
Member · 3,499 commentsBy kalnups 14.11.2018 00:14:57
Member · 130 commentskur?
PM
By DZ 14.11.2018 00:24:50
Member · 3,499 commentsJa vēlies mani kā informēt privāti, tad tikai zvanot. Rīt pēc 11.00 droši.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By kalnups 14.11.2018 00:49:35
Member · 130 commentsNevēlos, lai pamet iesākto un tirgo ričukus teltī šajā gadalaikā.. Tev piemīt samērīgums, un tas ir labi. Man arī >55% no rūpnīcas cenas liekas par daudz.
By babyPanda 14.11.2018 08:49:37
Member · 1 commentsDZ, tevi oponēšu, pats velo biznesā esmu jau gandrīz 10 gadus, zinu par jomu praktiski visu.
Varu visiem šeit esošajiem godīgi pateikt, ka dīleriem, izplatītājiem, oficiālajiem pārstāvjiem, sauciet kā vēlaties uzcenojums uz velosipēdu ir kā minimums ~ 100-150% ( atkarīgs no brenda, un pat velosipēda tipa ), tādēļ priekšpasūtījumu 30-35% atlaide, kas ir ~ 60-70% uzcenojumā galīgi nav bizness pa nullēm. Velosipēdu detaļām ( brendīgajām ) vidējie uzcenojumi ir no 100-200%, detaļām no ķīnas tautas republikas vidēji ir 200-1000% ... ( lielākām lietām mazāki, mazākām lielāki ).
Vietējie un kaimiņu vairumnieki ( aka. gandrs, bap, elkor, sportest, veloatlaides uc. ) vidēji dod atlaidi 35-50% veloveilaliem no RRP cenas, kas jau vien viņiem ir 70-100% uzcenojuma, domā viņi strādā mīnusā ? Protams, ka nē, viņiem vēl paliek peļņa lai izmaksātu algas, uzturētu noliktavu un visu pārējo infrastruktūru kā arī paliek pašiem sīkos apģērbt, izskolot un jaunāko lexīti iepirkt.
Daudzi jautās, nafigam tādas cenas un uzcenojumi ? Tādēļ, ka ražotāji un lielie distributori pa lielam diktē kādas "rekomendētās" cenas turēt saviem partneriem, katrs lielais LV veikals nemaz nevar uz dullo likt cenas kādas vien vēlas, ir jāpieturas pie noteiktām vadlīnijām.
Velo bizness ir ļoti ienesīgs bziness, ja prot dabūt labas cenas no vairumniekiem, vai tikt pie sava "brenda", tad vari dzīvot cepuri kuldams, protams galvai uz pleciem jābūt ...
Un lai nebūtu pilnīga beztēma, uzsēdes regulēšanai būtu jābūt maksas pakalpojumam, bezmaksas klientam ir jānoregulē tikai beņķis un stūre, ko 80% gadījumu cilvēks izejot no veikala nolaiž līdz pašai apakšai jo beņķis spiežas pakaļā.
By ginca23 14.11.2018 09:58:11
Member+ · 3,154 commentsDZ, tevi oponēšu, pats velo biznesā esmu jau gandrīz 10 gadus, zinu par jomu praktiski visu.
Laikam tomēr visu nezini. DZ precīzāks ar skaitļiem.
Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)
By DZ 14.11.2018 10:42:36
Member · 3,499 commentsDZ, tevi oponēšu, pats velo biznesā esmu jau gandrīz 10 gadus, zinu par jomu praktiski visu.
Neoponē, pietiks ja pateiksi kā Tevi sauc.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By kalnups 14.11.2018 11:43:11
Member · 130 commentsMan liktos ārkārtīgi jauki, ja pietiekami precīzai uzsēdes regulēšanai (visamaz tikpiska sebista/vivisista izpratnē) pie jauna velo iegādes būtu vismaz 50% atlaide. Pērkot nākamo ričuku tā varētu būt par brīvu.
Ir viens "bet" - neizbraucot pāris simtus km, vidusmēra cilvēks visbiežāk nebūs gatavs precīzai uzsēdei. It īpaši gadījumos, ja iepriekš braucis ar vairāk vai mazāk auzās saregulētu ričuku vai, teiksim, no baika pirmo reizi pārsēdies uz šosejas tipa velo.
By kazhinsh 14.11.2018 23:22:58
Member · 67 commentsUzcenojums ta var būt kosmoss, bet peļņa?
By adix 15.11.2018 10:07:38
Member+ · 1,214 commentsUzcenojums ta var būt kosmoss, bet peļņa?
Nu ja pašam velo būs uzcenojums "kosmoss", arī peļņa būs "kosmoss"
Bet kaut kādai rezerves skrūvītei, kas maksā "Neko", visticamāl uzcenojums procentos būs "kosmoss", bet reālā nauda protams nekāda
By JanisRo 15.11.2018 11:57:04
Member · 558 commentsPaskaidro tādam nesaprašam kā man, kapēc tāds uzpūsts apgrozījums vajadzīgs, ja nav peļņas!
Lai sanāktu nomāls keš-flows un varētu kreditoriem iestāstīt, ka viss ir bumbās un uztaisīt normālus parādus. Un tad, kad iestājas patiesības mirklis, sākas globālā krīze.
Piem pietiekami ātri mētājot bumbiņu no vienas rokas otrā, var rasties maldīgs iespaids ka bumbiņas ir divas.
Kvantu teorija gan saka ka bumbiņas nemaz nav.. varbūt.
Kāpēc tad jūs braucat ar to riteni, ja jūs visu laiku krītat? (© dakteris)
By Meža meita 15.11.2018 12:36:41
Member · 162 commentsAtbildot uz sākuma jautājumu, mums tāda pieredze. Berlīnē nelielā velobodē pirkām meitai 26"riteni. Painteresējāmies par klaņu garumiem. Pērdevējs uzmeta aci potenciālajai īpašniecei. Klaņus nomainīja uz īsākiem (bija tāda iepēja, jo varēja paņemt no līdzīga modeļa riteņa), vēl samainīja stūri un iznesumu un nelikās mierā, kamēr nebija pārliecināts, ka vīrs tiešām mācēs apzāģēt stūri īsāku. Papildus nekas nebija jāmaksā, vēl dabūjām labu atlaidi. Nu tā pie viņiem strādā. Katrā ziņā bija ļoti patīkami, ka cenā iekļauta ričuka pielāgošana konkrētam lietotājam.
By Aģents Ilze 15.11.2018 17:14:50
restricted · 765 commentsBumbiņa patiešām nav... tikai elektromagnētiskā lauka svārstības izveidojušas dīvainu difrakcijas ainu, kas mums šķiet esam bumbiņa.
By Ivars27 15.11.2018 17:44:50
Member · 367 commentsEpistemoloģiskais skatījums uz bumbiņu gan būtu cieši saistāms ar ontoloģisko paradigmu, jo nevajag aizmirst, ka esamības pamatpostulātus veido sponsoru granti.
By Huligāns 15.11.2018 20:14:43
Member · 963 commentsUzsēdes uzcenojums ja kādam interesē : 794 eur+ transports+PVN =1299pārdošanas cena
arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/
By DZ 13.11.2018 16:09:48
Member · 3,499 comments