Palabojiet, ja, kas nepareizi. Brīvības ielā ir veloceliņš līdz tiltam (virzienā uz centru). Nobraucot no tilta celiņš turpinās Barona ielā. Pēc X krustojumiem var griezt uz Elizabetes ielu, kur atkal ir veloceliņš.
Laboju - klasiskais Juglas veloceliņš aiz Gaisa tilta (centra virzienā) šķērso Brīvības ielu, pagriežas pa Senču ielu, iet līdz Valdemāra ielai, tad pa Valdemāra ielu līdz Bruņinieku ielai, pa to uz augšu, tālāk Skolas iela, Esplanāde un Reimersa iela. Pie Raiņa bulvāra celiņš beidzas (Bastejkalnā to izdzēsa). Pavisam maz tur palika, lai šis celiņš oficiāli savienotos ar Imantas veloceļu, kas iet pa Vanšu tiltu. Bet nu izbraukt tur var (ja vajag), tikai uz Vantinieka pareizo pusi labāk braukt gar Latvijas Bankas ieeju, cauri skvēriņam un benzīntankam (nu trepes gan vēl jāpieveic, bet tik un tā ērtāk, nekā lavīties pa tām oficiālajām zaķa cilpām).
Jā - un vēl tas, ka milzīga tautas daļa uzskata, ka ir absolūti normāli, ka infrastruktūrā, kura jāizmanto arī velosipēdistiem, ir (bezmaz) trepes, augstas apmales, utt.. Teiksim ar bērnu velobeņķī vai diespasarg kulbā nevar (normāli vai vispār) izbraukt ne tās zaķa cilpas, ne arī tās trepes. Arī, kad biju stāvoklī un braukāju - es nevarēju cilāt to 15kg riteni pa trepēm vai tml..
Arī tie remontdarbu apvedceļi: brīdī, kad saproti, ka priekšā ir >30cm apmales vai citi nepārvarami brīnumi, pat apgriezties īsti nav kur. Tā arī esmu stūmusies atpakaļgaitā, jo paredzētais platums gājējiem ir bezmaz 50centimetri.
velo 4ever
By kašķis 19.10.2018 08:18:14
Member · 1,213 commentsManuprāt ir neloğiski ignorēt sarkano gaismu un tajā pašā laikā dusmoties uz gājējiem, kuri dreifē pa velojoslu. Ja pārvietojamies pēc saviem izdomātiem noteikumiem, tad jārespektē ka arī citi tā var rīkoties.
By averza 19.10.2018 08:23:43
Member++ · 5,039 commentsEs savukārt atzīstu tikai velojoslas, jo tās, manuprāt, ir visdrošākās
Velojoslas kļūst ļoti, ļoti bīstamas tai brīdī, kad tu brauc taisni pie zaļā, bet blakus kāds griežas pa labi un - 80% neapskatās un nedod ceļu. Vēl gadās, ka sāk griezties, tu domā, ka viņš jau būs nogriezies, bet tur iet pāri gājējs un auto apstājas. Otra lieta ir uz velojoslām salūzušie auto ik pēc 50 metriem. Vajadzētu vien vēlmi šo risināt, bet atbildīgajiem nospļauties, neuzskata šo par problēmu.
Vilhelms, atvaino, bet kāpēc ir jāpiedalās diskusijā, ja Tu nu jau uz kādas reizes 10 uzdoto jautājumu atbildi ar vieniem un tiem pašiem bezjēdzīgiem vārdiem, pēc būtības ne sūda neatbildot?
By Maris 19.10.2018 08:39:30
Member · 1,336 commentsKā velobraucēji pārvietojās senāk, kad bija vienīgi Rubika Jūrmalas veloceliņš?Jā protams riteņu un mašīnu bija daudz mazāk, bet tomēr?Tiešām tagad visi tik mīstmiesīgi un nevaroši palikuši?Protams būtu jauki, attīstīta un loģiska veloinfrastruktūra, bet vaimanāšana un diskusijas forumā jau neko nemainīs.Domāju, arī pikets, vēlamos augļu diez vai nesīs.Vienkārši jābrauc ar galvu, turklāt ar gadiem iestrādājas intuīcija, kas bieži nostrādā.Ja pac neesi galīgs taisngriezis vienmēr var atrast piemērotāko braukšanas joslu, trotuāru vai velojoslu, pa kuru nokļūsti līdz vēlamajam mērķim.Protams runa nav par indivīdiem, kuri jau izbraucot no mājām un uzkāpjot uz velo sajūtās, kā Drošsirdis, kam jākoaro, par Skotijas neatkarību un visi ir ienaidnieki un traucēkļi...
Last edited by Maris (19.10.2018 08:54:33)
By averza 19.10.2018 08:53:46
Member++ · 5,039 commentsMaris, kāpēc tad tiek būvētas jaunas šosejas, atjaunots segums? Senāk tak autovadītāji varēja pabraukt pa bruģi, pa zemes ceļiem, uz Liepāju caur Ventspili... Vienkārši ir jāskatās, kas notiek citās valstīs. Tajās valstīs, kur velo infrastruktūra ir attīstīta, ir labāk visiem - gan velo, gan gājējiem, gan auto, kā arī mazāks bojāgājušo un cietušo skaits, tīrāks gaiss, neizmirst pilsētas centrs utt. Protams, var atstāt visu kā ir, bet te arī redzam rezultātu. Kā arī tajās citās valstīs bērni brauc ar velo pa pilsētu. Vai Tu laidīsi savus mazos bērnus vienus pašus braukt pa Rīgu? Vai arī brauktu pats pa Rīgu ar bērniem velo sēdeklītī? Daži reti frukti Rīgā ir redzēti, bet dažās labās ārzemēs tā dara ļoooooti daudzi.
By Maris 19.10.2018 09:02:26
Member · 1,336 commentsPilnībā piekrītu, vienkārši visa šī diskusija ir bezjēdzīga.Gan jau Domei ir savi plāni un šī ir, vienkārši, "saucēja balss tukšūmā".Skata pēc, gan jau, viņi var imitēt ieinteresētību, bet domāju rezultātu tāpat nebūs...
By mrlobber 19.10.2018 10:26:33
Member · 833 commentsPilnībā piekrītu, vienkārši visa šī diskusija ir bezjēdzīga.Gan jau Domei ir savi plāni un šī ir, vienkārši, "saucēja balss tukšūmā".Skata pēc, gan jau, viņi var imitēt ieinteresētību, bet domāju rezultātu tāpat nebūs...
Un par to jau tieši ir stāsts - kā panākt, lai dome nemelo, acīs skatīdamās, un arī kaut ko izdara.
Tie "savi plāni", šķiet, saistās tikai ar atpūtu Nicā un braukāšanu ar Grand Cherokee SRT.
Un tad vēl tādi trollīši kā Vilhelms kā aitas "Dzīvnieku fermā" kladzina par politisko pasūtījumu.
By raiter 19.10.2018 10:26:38
Member+ · 3,347 commentsKā velobraucēji pārvietojās senāk, kad bija vienīgi Rubika Jūrmalas veloceliņš?..
Jau toreiz tas uzreiz kļuva par "gājēju celiņu". Braucu ar veco StartShosee tā ap 20+ km/h pārliecināts ka tas ir veloceliņš velosipēdiem, te pēkšņi līkumiņā Tante vienā pusē, sunītis otrā pusē, suņa siksniņa pāri visam celiņam Lidojām visi trīs. Vistālāk lidoja sunītis (jo bija tāds maziņš). Tante nosauca mani par huligānu, noziedznieku, ātruma pārsniedzēju.
Šodien tur gājēji tomēr zina ka pa to celiņu var braukt arī riteņi, un tik relaksēti tur neuzvedas.
Last edited by raiter (19.10.2018 10:29:51)
By Kukijs 19.10.2018 10:47:58
Member · 368 commentsŠogad arī esmu pa vidu izbraucis 5 suņiem un cilvēkiem, par laimi uz mutes nenoliku, bet suņi lidoja un viena sieviete man krievu valodā daudz ko labu veltīja!!!
Vairāk tiešām besī ārā suņu staidzinātāji, un tie zombiji cilvēki kas iet ar telefonu rokās zig zag pa celiņu kad es reāli nesaprotu pa kuru pusi apbraukt, un taurējot, viņš pat nedzird, jo ir ieurbies telefonā!
Otrs protams ir daudz stulbu velobraucēju, kas brauc kā grib, līku loču, tumsā bez vestes, bez gaismiņām utt! Manuprāt no Juglas uz Centru stulbākais ir VEF tilts, Cēsu un Tallinas ielas krustojums, un protams visa brīvības iela, jo nemitīgi jālavierē starp gājējiem-telefonistiem!!!
Protams daudz nepārredzamo vārtrūmju kur jābrauc prātīgi jo daudz reizes vakar 2 gandrīz bija tā kad auto nogriež ceļu, jo šoferim telefons rokā un tik vālē taisni neskatās!
Vienmēr cienu gājējus kuri mani palaiž ja taurēju, pasaku Paldies! Un tiem kas telefonisti vnk nobiedēju!!!
2017,-6372 km! 2018,- 7734,7 km
2019,- 4977 km! 2020,- 3483 km :(
2021,- cerību gads ;)
By creative_77 19.10.2018 10:49:31
Member+ · 518 commentsManuprāt ir neloğiski ignorēt sarkano gaismu un tajā pašā laikā dusmoties uz gājējiem, kuri dreifē pa velojoslu. Ja pārvietojamies pēc saviem izdomātiem noteikumiem, tad jārespektē ka arī citi tā var rīkoties.
+1.
By Kukijs 19.10.2018 10:51:12
Member · 368 commentsKopumā Rīgas veloceliņi tiešām ir ķeksītis dokumentu un birokrātijas kalnos! Esmu strādājis 2013-2016 Dānijā, bijis Kopenhāgenā, Odensē, un vēl daudzās pilsētās - diena pret nakti! Veloinfrastruktūra tiešām super labi attīstīta, jo tur domā par cilvēkiem vairāk, nevis savu kabatu!
Arī Zviedrijā sanāca pastrādāt, protams ar velo braukt, tieši tas pats! Viss pārdomāts.
Nav kā Valdemāra ielas veloceliņš iet iet un krustojumā pazūd
2017,-6372 km! 2018,- 7734,7 km
2019,- 4977 km! 2020,- 3483 km :(
2021,- cerību gads ;)
By averza 19.10.2018 10:55:10
Member++ · 5,039 commentsRunājot par bezjēdzību... sarunas forumā patiešām ir gandrīz bezjēdzīgas (bet arī nevar zināt - piemēram, kāds salasās un iedvesmots nolemj aktīvi darboties šai lauciņā), bet kopumā viss šis aktīvisms nu noteikti nav bezjēdzīgs, kaut vai varam uzmest aci šai sadaļai https://pilsetacilvekiem.lv/sasniegtais/
By kandrejevs 19.10.2018 11:07:25
Member+ · 776 commentsKā velobraucēji pārvietojās senāk, kad bija vienīgi Rubika Jūrmalas veloceliņš?
padumjās savienības laikos arī brauca pālī, nelietoja jostas, ziemas riepu nebija kā tādu un citas lietas, kas mūsdienās visiem šķiet pilnīgi absurdas, tapēc to uztvert kā etalonu un teikt ka viss ir kārtībā ir gaužām stulbi. labāks jautājums ir kā rīdzinieki domā pārvietoties nākotnē. pilsētas centrs attīstās, vietas auto paliek ar vien mazāk un to lēnām izskauž no pilsētas nenodrošinot pietiekami daudz un pietiekami labas alternatīvas.
Nu jau visas lielās pilsētas ir sapratušas, ka velo ir super, un infrastruktūra tiek veidota ap gājējiem, velosipēdistiem un sabiedrisko transportu. rīga tāda īpaša, ar ausaino stipri aizkavējusies psrs laikos un ar vienu roku diez gan nejēdzīgi turpina veidot infrastruktūru ar auto centrā, ar otru roku grib atslogot pilsētas centru no auto. galā sanāk pilnīgi nekas.
Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019
By Bzh 19.10.2018 11:26:59
Member · 67 commentsProtams daudz nepārredzamo vārtrūmju kur jābrauc prātīgi jo daudz reizes vakar 2 gandrīz bija tā kad auto nogriež ceļu, jo šoferim telefons rokā un tik vālē taisni neskatās!
Vienmēr cienu gājējus kuri mani palaiž ja taurēju, pasaku Paldies! Un tiem kas telefonisti vnk nobiedēju!!!
Šo taurēšanu gājējiem uz ietves es tomēr nesaprotu. Gribi braukt ātrāk, brauc pa ielu. Tāpat nekas nenotiks, ja 50m pabrauksi aiz gājēja ar 4km/h un krustojumā apdzīsi. Vai gājējs pamanīs ātrāk un palaidīs pats. Uz ietves tomēr gājējs ir karalis un viņš tur drīkst līkumot kā vien vēlas
P.S. Braukšanai pa ielu ir vēl viena priekšrocība. Vārtrūmes ir tālāk un var paspēt noreaģēt, kad no vārtrūmes izgriežās mašīna. Ja godīgi, tos velosipēdistus, kas "taurējot lido garām gājējiem", izbraucot no vārtrūmes pamana pašā, pašā pēdējā brīdī, kad viņi jau ir uz kapota. Un nav obligāti jābūt ar telefonu rokā
By creative_77 19.10.2018 11:39:47
Member+ · 518 commentsViens dānis kautko dara. Kads nezin sīkāk.
By raiter 19.10.2018 12:00:57
Member+ · 3,347 commentsNu jau visas lielās pilsētas ir sapratušas, ka velo ir super, un infrastruktūra tiek veidota ap gājējiem, velosipēdistiem un sabiedrisko transportu.
Es parasti par politiku nerunāju, bet... Te nu tā ir ka Rīgas Domes elektorāts (vēlētāji) ir ne jau riteņbraucēji, bet lielākoties sabiedriskā transporta braucēji un kājāmgājēji. Tapēc arī finansējums tiek ieguldīts infrastruktūrā ar mērķi pielabināties potenciālajiem vēlētājiem. Riteņbraucējs no mārupes vai autobraucējs no Ādažiem Rīgads Domei ir pilnīgi vinealdzīgs, jo ne viņš maksā nodokļus Rīgai, ne viņš balsos par RD domniekiem.
By Maris 19.10.2018 12:01:48
Member · 1,336 commentsKā velobraucēji pārvietojās senāk, kad bija vienīgi Rubika Jūrmalas veloceliņš?
padumjās savienības laikos arī brauca pālī, nelietoja jostas, ziemas riepu nebija kā tādu un citas lietas, kas mūsdienās visiem šķiet pilnīgi absurdas, tapēc to uztvert kā etalonu un teikt ka viss ir kārtībā ir gaužām stulbi. labāks jautājums ir kā rīdzinieki domā pārvietoties nākotnē. pilsētas centrs attīstās, vietas auto paliek ar vien mazāk un to lēnām izskauž no pilsētas nenodrošinot pietiekami daudz un pietiekami labas alternatīvas.
Nu jau visas lielās pilsētas ir sapratušas, ka velo ir super, un infrastruktūra tiek veidota ap gājējiem, velosipēdistiem un sabiedrisko transportu. rīga tāda īpaša, ar ausaino stipri aizkavējusies psrs laikos un ar vienu roku diez gan nejēdzīgi turpina veidot infrastruktūru ar auto centrā, ar otru roku grib atslogot pilsētas centru no auto. galā sanāk pilnīgi nekas.
Atvaino, bet nelasīji vērīgi - neteicu nevienu vārdu, par etalonu un ka tagad viss ir kārtībā.Savam laikam, tas bija gana labs junievedums un ļoti labprāt to izmantoju.Ka dzīvē visam jāiet, laikam līdzi, arī piekrītu.Vienīgi nepiekrītu tam, ka viss ir TIK slikti!
By Inars 19.10.2018 13:23:08
Member+ · 1,304 comments1. Vajag caurbraucamu maģistrāli transportam, neskarot vietējo infrastruktūru. Varšava, kā labs piemērs. Šobrīd es iebraucu tikpat kā Rīgā un pēc tam braucu ilgu laiku ārā, lai tiktu uz apvedceļa.
2. P&R, lai tuvāk un tālāk dzīvojošie nedzītos ar auto uz centru. Vieta pati atbrīvotos gan velo, gan kājāmgājējiem.
3. Sodīt vienlīdz bargi kā velosipēdistus tā šoferus-pagriezienu nerādītājus (domāts, ka abi netiek sodīti vispār). Un par velosipēdista sabraukšanu - kriminālsods.
4. Velosipēdistiem būtu jābrauc pa brauktuvi. Tur, kur gluži pārāk liela satiksme, jāpaplašina ietve un jāsadala atbildība ar gājējiem. Velo tranzītam (piemēram, Ogres virzienā), jāmeklē vieta velosipēdistu ceļam (nejaukt ar veloceliņu).
By Pekse 19.10.2018 14:10:26
Member · 330 commentshttp://www.delfi.lv/news/comment/commen … d=50495983
Es nevaru nepiekrist ceha viedoklim. Braucu gan ar auto gan velo. Neesmu klasisks pilsētas velo minējs ar pieredzi, man laikam vairāk sanāk pa Jegavas šoseju un Baložu mežu ... Bet no autovadītāja viedokļa ir taisnība. Grūti ķiveri uzlikt, galvas nav žēl? Braukšana pāri gājēju pārejām uz 25+ neskatoties ...brrr, man dažreiz aukstas kājas paliek (labi ka paspēju pamanīt). Un tumsā lampiņas, Jēziņ, ķīniešu lampiņa maksā 2 USD, nu vai tiešām jābrauc puskrēslā pilnīgi neredzamam? Atstarotāji uz pedāļiem nav lampiņas, un arī tiem hipsterīgajiem 80gadu velo lampiņas var uzlikt, nekas viņiem nenotiks.
Par laimi lielākā daļa tomēr brauc saprātīgi, un velo infrastruktūrai uzlabojumi vajadzīgi kā jau te minēja. Papildus piebildīšu ka vajag arī velo novietnes centrā, ne tikai celiņus ....
By subgrade 19.10.2018 14:28:30
Member · 164 comments[..]jāmeklē vieta velosipēdistu ceļam (nejaukt ar veloceliņu).
Piedošanu par novirzīšanos no tēmas, bet kas tad ir velosipēdistu ceļš, un kas ir veloceliņš?
CSN neviens no šien terminiem nav atrodams. Tā vietā konkrēti velosipēdu satiksmei (t.i., neskaitot brauktuvi, kas ir paredzēta visa veida transportlīdzekļu kustībai, ja to neaizliedz attiecīgas zīmes), ir paredzēti četri varianti:
1) kopīgais gājēju un velosipēdu ceļš;
2) gājēju un velosipēdu ceļš;
3) velosipēdu ceļš;
4) velojosla.
Pirmo trīs pazīmes ir attiecīgas ceļa zīmes (otrajā ir sadaloša līnija, apmale, josla ar citu segumu utml.); (4) velojosla ir atdalīta ar brauktuves horizontālo apzīmējumu (līniju), un var papildus būt apzīmēta arī ar attiecīgām ceļa zīmēm. Pirmais nedod priekšroku attiecībā pret gājējiem, un neuzliek par pienākumu ar velosipēdu pārvietoties pa to, nevis brauktuvi; pārējie trīs šādu pienākumu uzliek. Tāds jēdziens kā rekomendējošā velojosla CSN nav minēts, un attiecīgi ir bezjēdzīgs, jo nedod priekšroku un/vai neuzliek nekādus īpašus pienākumus nevienam no satiksmes dalībniekiem (tas speciāli tiem, kas mīl apgalvot, ka Barona ielā ir velosatiksmes infrastruktūra).
Lielākā daļa Rīgā sastopamo velo infrastruktūras veidojumu ietilpst pirmajā kategorijā; Brīvības ielā, Valdemāra ielā, Centrs-Dārziņi un vēl šur tur ir sastopams otrais variants; trešais un ceturtais variants ir diezgan reta suga. Mans necilais viedoklis ir tāds, ka pirmais variants ir gana labs pie mazas gājēju un velobraucēju intensitātes - starp apdzīvotām vietām, mazskaitlīgās apdzīvotās vietās - ciematos un mazpilsētās, pilsētu nomalēs, taču ne tādās vietās kā Rīgas centrālā daļa un galveno virzienu ielas. OK, variantā, kad visa iela ir atvēlēta gājējiem un velobraucējiem, kā Vecrīgā, protams, der. Otrais ir derīgs, ja tiek nodrošināts pietiekams platums (piem., Juglā ir ok, Valdemāra ielā nē).
By artursp 19.10.2018 14:53:32
Member · 392 commentsGrūti ķiveri uzlikt, galvas nav žēl?
Nav vērts sākt atkal bezjēdzīgi malt tēmu par ķiverēm. Par laimi, to lietošana pieaugušajiem ir brīvprātīga, un jācer, ka tā arī paliks.
Citādāk apoloģēti jau neapstāsies pie tā, ka piespiedīs riteņbraucējus lietot (attiecīgi mazāk braukt utt.), arī autobraucēji un gājēji taču var savas nabaga galviņas sasist, jārūpējas taču par citiem...
Un citēto jautājumu tikpat labi var pārfrāzēt (jau iztēlojos tādus delfu līmeņa komentārus) - "grūti braukt ar auto/autobusu, sevis nav žēl?"...
Analoģija jau laikam izmantota šajā pašā sakarā, bet labāk ir cīnīties ar varmākām nekā spiest sievietes nēsāt burkas/parandžas un vēl visādu drazu.
Last edited by artursp (19.10.2018 14:53:58)
By toms79 19.10.2018 14:53:50
Member · 465 commentsTieši ta, ir jārunā par un jāpieprasa Velosipēdu ceļi, pārējais ir tikai palīglīdzekļi savienojošām ielām
By sursurs 19.10.2018 21:57:53
Member · 946 commentsManuprāt ir neloğiski ignorēt sarkano gaismu un tajā pašā laikā dusmoties uz gājējiem, kuri dreifē pa velojoslu. Ja pārvietojamies pēc saviem izdomātiem noteikumiem, tad jārespektē ka arī citi tā var rīkoties.
Manuprāt, nav runa par noteikumiem, bet par traucēšanu citiem, citu apdraudēšanu.
Gan ar auto, gan arī velo tie, kas pamanās lūrēt mobilajā braucot, reāli apdraud citus velo gadījumā vairāk varbūt sevi, but still). Velo gan tā darīt īsti nav aizliegts..
Braukt pie sarkanā - bija man sensensen ieraksts blogā par šo. Reāli brauc VISI, tikai nez kāpēc piesauc velo. Pie sarkanā gan auto, gan velo var pārbraukt piebraucot pie ielas, apskatoties, ka neviena nav, un tad braucot pāri, vai arī no sērijas "es vēl pie zaļā" lidot pāri. Pirmajā gadijumā tas neapdraud nevienu, otrajā - diezgan daudzus (un atkal jau velo gadījumā vairāk tomēr sevi). Tāpēc, manuprāt, formāli piesieties "brauca pie sarkanā" ir stulbi. Jo arī auto var apstāties pie krustojuma, paskatīties, ka neviena nav un pārbraukt pie sarkanā. apdraudējums kādam būs nulle, ja nu vienīgi kāds no biksēm izleks par ķip nekaunību. Kamēr uz to, ka auto vadītāji pārsvarā ir tie, kuri mēģina "vēl pie zaļā" pārlidot krustojumus (attiecīgi iepriekš arī ātrumu palielinot jau krietni pāri atļautajam), nez kāpēc visi piever acis. Katru rītu praktiski katrā krustojumā, kur atļauti kriesie, var novērot, ka kreiso pie tīra sarakanā taisa pat tie, kas vēl ieslēdzoties sarkanajam ij tuvumā nav tam krustojumam (nav runa par tiem, kas iebraukuši, stāv gaida un pabeidz manevru). Katru rītu, katrā Dzirnavu ielas krustojumā un pēcpusdienās katrā Elizabetes ielas krustojumā vēl kāds lido pie sarkanā. Un tie ir mani novērojumi tikai aizbraucot uz&no darba.
Un tam visam NAV NEKĀDA sakara ar noteikumu ievērošanu, bet tīri cieņu pret citiem, pieklājību, NETRAUCĒŠANU citiem. Imho noteikumus var pārkāpt, ja tas nevienam netraucē, jo noteikumi pēc idejas ir radīti, lai kaut kā ierobežotu to, ka personas tiesības nedrīskt pārka'pt citu personu tiesības. Ja nav tiesību, ko pārkāpt, priekš kam noteikumi (juridiski tas tā nav, bet nov eselā saprāta viedokļa gan). Attiecīgi, KURAM ir problēma, ja velo/auto/gājējs pāriet pāri tukšai ielai pie sarkanā? KURAM tas traucē (izņemot pārāk dedzīgos csn ievērotājus). Savukārt vazāties pa velojoslām/ielām - tas ir gan pret CSN, gan arī traucē. Ir arī gājēji, kas tieši tāpat pa ielām vazājas - ne pa labi, ne kreisi, ieurbušies telefonos.
Pa ielām vienīgi retāk, jo nu tur laikam tomēr kkāds izdzīvošanas instinkts nostrādā biežāk. Bet, ja cilvēks staigā pa to velojoslu/ielu 2os naktī un skatās riņķi, ka tur tiešām nekur nekādas citas satiksmes izņemot viņu pašu nav, kam tas traucētu, un laicīgi nozūd atpakaļ uz ietves, kad kāds paŗādas, da lai tak viņš vazājas, kur viņš grib! Nevienam tas netraucē. Traucē, ja 8os rītā, braucot uz darbu pa velojoslu vai vienvirziena ielu dragā kāds pret spalvu un tu nesaproti, pa kuru pusi tādam idiotam vispār braukt garām.
velo 4ever
By amatieris 19.10.2018 23:01:45
Member · 31 commentsEs savukārt atzīstu tikai velojoslas, jo tās, manuprāt, ir visdrošākās
Velojoslas kļūst ļoti, ļoti bīstamas tai brīdī, kad tu brauc taisni pie zaļā, bet blakus kāds griežas pa labi un - 80% neapskatās un nedod ceļu. Vēl gadās, ka sāk griezties, tu domā, ka viņš jau būs nogriezies, bet tur iet pāri gājējs un auto apstājas. Otra lieta ir uz velojoslām salūzušie auto ik pēc 50 metriem. Vajadzētu vien vēlmi šo risināt, bet atbildīgajiem nospļauties, neuzskata šo par problēmu.
Vilhelms, atvaino, bet kāpēc ir jāpiedalās diskusijā, ja Tu nu jau uz kādas reizes 10 uzdoto jautājumu atbildi ar vieniem un tiem pašiem bezjēdzīgiem vārdiem, pēc būtības ne sūda neatbildot?
Man laikam laimējas vairāk kā tev, man tikai kādi 15% nelaiž/neredz/neskatās spogulī, bet to bieži var paredzēt. Tad, kad kāds nogriežas un tad dēļ gājējiem apstājas, es parasti pārbraucu krustojumu kopā ar gājējiem vai arī ja ir vieta apbraucu no otras puses. 'Salūzušos' auto es parasti apbraucu pa brauktuvi, protams pārliecinoties par drošību. Tāpat, manuprāt, ātrāk/ērtāk ir pārvietoties par velojoslām, nekā pa trotuāru veloceliņiem!
By Inars 19.10.2018 23:22:20
Member+ · 1,304 comments[..]jāmeklē vieta velosipēdistu ceļam (nejaukt ar veloceliņu).
Piedošanu par novirzīšanos no tēmas, bet kas tad ir velosipēdistu ceļš, un kas ir veloceliņš?
CSN neviens no šien terminiem nav atrodams. Tā vietā konkrēti velosipēdu satiksmei (t.i., neskaitot brauktuvi, kas ir paredzēta visa veida transportlīdzekļu kustībai, ja to neaizliedz attiecīgas zīmes), ir paredzēti četri varianti:
Ja godīgi, LV tādus nezinu. Ir tikai veloceliņi.
LT ir fragmenti, piemēram, no Joniškai uz Šauļu pusi.
Vācijā, Austrijā ir n-tie km gar Donavu, kā piemērs.
Mums tas būtu kā no Rīgas līdz Daugavpilij gar Daugavu.
By averza 19.10.2018 23:36:21
Member++ · 5,039 commentsProtams, ka velojoslas ir vislabākais variants pilsētā. Foršāk būtu, ja tās būtu fiziski nodalītas un tur nebūtu iespējams nemaz noparkoties (Skolas ielā ir kaut kas uz to pusi, bet tāpat daži pamanās).
Maris, es tomēr teiktu, ka ir gan TIK slikti, kā jau minēju, pietiek salīdzināt Latvijas rādītājus ar citām ES valstīm un kaut vai to pašu Viļņu (30km veloceļu šogad) pret Rīgu - kāds 1 vai 2 km pēdējo 3 gadu laikā un kaut kādā čuhņā (Dārziņi), nevis tur, kur reāli vajag. Man konkrēti visvairāk nepatīk visas lielās un mazās ieliņas un iebrauktuves, kas šķērso esošos veloceļus - pie katras ir jāgaida zili brīnumi un visbiežāk auto vai nu pamana tevi pēdējā brīdī, kad tas vairs neko nedod, jo tāpat jau esmu praktiski apstājies, vai nu lido kā karalis (bet pēc tam cehs vai delfu komentāros raksta, ka karalis esot velo). Uz gājēju pārejām arī dikti jāuzmanās, lai gan pēdējā laikā lielais vairums tomēr palaiž. Visjautrāk ir, kad palaiž, bet uztaurē . Man ir vēlme braukt ar velo pa pilsētu komfortabli, bez stresa. Tas nu šobrīd ir iespējams vienīgi trijos naktī, kad ielas tukšas. Pat ar auto pa Rīgu bez stresa grūti pabraukt. Un, jo vairāk šādu steidzīgu, egoistisku, nepacietīgu vadītāju, jo vairāk tie parauj līdzi arī pārējos un beigās par tādiem kļūst praktiski visi - ka tikai iespraukties, paspēt, gan jau pārējie palaidīs, pagaidīs, bet tad kāds gājējs vai velo tomēr neiedomājas, ka šāds te būtu jāpalaiž un rodas sāpīgas avārijas.
By averza 19.10.2018 23:38:22
Member++ · 5,039 commentsIr dažās izredzētās vietās, piemēram, Kauguri-Jaunķemeri.
By sursurs 19.10.2018 07:54:07
Member · 946 comments