p.p.s Ķengaraga promenādes veloceliņš ir imho labākais piemērs Rīgā, kur var droši pārvietoties.
1. To promenādi izbūvēja Nila elektorātam.
2. Manuprāt, nekā droša tur nav - milzīga gājēju un velo plūsma, kas ļoti slikti mijiedarbojas - celiņš ir par šauru, cilvēku par daudz - staigā viens pa otram paredzēto daļu (vismaz līdz Dolei)
Tur tiešām nekā droša nav, pietams, tas ir vairāk plezīra maršruts, kurš pie Dienviednieka izbeidzas, par Krasta ielu vispār nerunāsim, tai promenādei pat nav savienojuma ar centru, infrastruktūra ir primāri vajadzīga tiem, kuri brauc no A uz B un atslogotu satiksmi pīķa stundās, nevis atpūtniekiem, tie var arī rinķot pa Biķerniekiem vai Mežaparku. Primāri, lai savieno guļamrajonus ar centru visaptverošā tīklā un uzlabo caurlaidību, jo šobrīd atrāk ir ignorēt Valdemāra ielu, kur celiņs ik pa kvarttālama nomaina pusi un neatbilst nekādiem standartiem, jo ir parasta ietve. Barona ir superlēna, Brīvības gatvē pie katra luksofora cikla 2-3min sarkans, 10sec zaļš. Tāpat neviens no Rīgas tiltiem nav piemērots velo! Cepiens ir pamatots!
Ps. Cik no visiem šinī forumā braucot no Juglas uz centru izmanto mazo blakus ielu un pēctam pārmetas uz ropažu tā vietā, lai brauktu pa veloceļu? Gribētu teikt, ka daudzi!
By MakeMeGoAway 18.10.2018 14:26:17
Member · 410 commentsCik no visiem šinī forumā braucot no Juglas uz centru izmanto mazo blakus ielu un pēctam pārmetas uz ropažu tā vietā, lai brauktu pa veloceļu? Gribētu teikt, ka daudzi!!
Kad ikdienā kursēju maršrutā Spice - Alfa - Spice, es izmantoju veloceliņu, bet to kaut cik raiti izmantot ir iespējams tikai tad, ja tiek braukts ikdienā un luksaforus no galvas zina. Ir jāzin, kur pie sarkanās var braukt un kur nē un kur cik ātri mīt, lai bez pauzēm izbrauktu.
Luksafori gan tur velosipēdiem bieži visai tizli sakārtoti. Par tie, kas bez pogas piespiešanas nedarbojas, nemaz nerunājot.
By mrlobber 18.10.2018 14:34:24
Member · 833 commentsCik no velo braucējiem ir autovadītāja vai velobraucēja apliecības? Vai tiešam visiem pusaudžiem vai tantēm kas brauc pēc piena, ir tādas? NAV! Un te nu galvenais arguments - ja cilvēki nezina CSN, viņi brauc kā māk. Mauc pāri gājēju pārejai neskatoties, aisa kreiso pagriezienu no 3 joslu ielas, brauc pa pretējo joslu, utt. Diemžēl viņi arī rada priekšstatu par velobraucēju kultūru, un attiecīgi autovadītāju attieksmi.
Nu jau, nu jau. Tantiņas un pusaudžus bez tiesībām nekad neesmu redzējis cērtam pāri 3 joslu šosejai, lai taisītu kreiso. Arī pāri sarkanajam reti. Karbona šosejniekus gan
Pats, pietiekami daudz commutējot, pāri sarkanajam braucu tikai tad, ja neviens auto neredz - lai nevairotu kopējo mūsu visu slikto karmu
By Stereo 18.10.2018 14:37:02
Member · 14 commentsCik no visiem šinī forumā braucot no Juglas uz centru izmanto mazo blakus ielu un pēctam pārmetas uz ropažu tā vietā, lai brauktu pa veloceļu? Gribētu teikt, ka daudzi!!
Kad ikdienā kursēju maršrutā Spice - Alfa - Spice, es izmantoju veloceliņu, bet to kaut cik raiti izmantot ir iespējams tikai tad, ja tiek braukts ikdienā un luksaforus no galvas zina. Ir jāzin, kur pie sarkanās var braukt un kur nē un kur cik ātri mīt, lai bez pauzēm izbrauktu.
Luksafori gan tur velosipēdiem bieži visai tizli sakārtoti. Par tie, kas bez pogas piespiešanas nedarbojas, nemaz nerunājot.
Nu, braukt pie sarkanā laikam jau nebūs pareizais risinājums, bet jāatzīst, ka tur pie katra kvartāla var dirnēt 2-3min, un, je nepiespied pogu laikus tad vispār neieslēdzas veloluksofors, tāda veloinfrastruktūra tiešām izaicina pat pašus paklausīgākos CSN ievērotājus uz pārkāpumiem!
By creative_77 18.10.2018 14:37:58
Member+ · 518 commentsp.p.s Ķengaraga promenādes veloceliņš ir imho labākais piemērs Rīgā, kur var droši pārvietoties.
1. To promenādi izbūvēja Nila elektorātam.
2. Manuprāt, nekā droša tur nav - milzīga gājēju un velo plūsma, kas ļoti slikti mijiedarbojas - celiņš ir par šauru, cilvēku par daudz - staigā viens pa otram paredzēto daļu (vismaz līdz Dolei)Tur tiešām nekā droša nav, pietams, tas ir vairāk plezīra maršruts, kurš pie Dienviednieka izbeidzas, par Krasta ielu vispār nerunāsim, tai promenādei pat nav savienojuma ar centru, infrastruktūra ir primāri vajadzīga tiem, kuri brauc no A uz B un atslogotu satiksmi pīķa stundās, nevis atpūtniekiem, tie var arī rinķot pa Biķerniekiem vai Mežaparku. Primāri, lai savieno guļamrajonus ar centru visaptverošā tīklā un uzlabo caurlaidību, jo šobrīd atrāk ir ignorēt Valdemāra ielu, kur celiņs ik pa kvarttālama nomaina pusi un neatbilst nekādiem standartiem, jo ir parasta ietve. Barona ir superlēna, Brīvības gatvē pie katra luksofora cikla 2-3min sarkans, 10sec zaļš. Tāpat neviens no Rīgas tiltiem nav piemērots velo! Cepiens ir pamatots!
Ps. Cik no visiem šinī forumā braucot no Juglas uz centru izmanto mazo blakus ielu un pēctam pārmetas uz ropažu tā vietā, lai brauktu pa veloceļu? Gribētu teikt, ka daudzi!
Labi, es tik ātri nebraucu, ka radu kādu apdraudējumu uz Ķengaraga promenādes veloceliņa.
Palabojiet, ja, kas nepareizi. Brīvības ielā ir veloceliņš līdz tiltam (virzienā uz centru). Nobraucot no tilta celiņš turpinās Barona ielā. Pēc X krustojumiem var griezt uz Elizabetes ielu, kur atkal ir veloceliņš.
By mrlobber 18.10.2018 14:38:30
Member · 833 commentsTur tiešām nekā droša nav, pietams, tas ir vairāk plezīra maršruts, kurš pie Dienviednieka izbeidzas, par Krasta ielu vispār nerunāsim, tai promenādei pat nav savienojuma ar centru, infrastruktūra ir primāri vajadzīga tiem, kuri brauc no A uz B un atslogotu satiksmi pīķa stundās, nevis atpūtniekiem, tie var arī rinķot pa Biķerniekiem vai Mežaparku. Primāri, lai savieno guļamrajonus ar centru visaptverošā tīklā un uzlabo caurlaidību, jo šobrīd atrāk ir ignorēt Valdemāra ielu, kur celiņs ik pa kvarttālama nomaina pusi un neatbilst nekādiem standartiem, jo ir parasta ietve. Barona ir superlēna, Brīvības gatvē pie katra luksofora cikla 2-3min sarkans, 10sec zaļš. Tāpat neviens no Rīgas tiltiem nav piemērots velo! Cepiens ir pamatots!
Labi argumenti!
Tehniski Ķengaraga promenādei ir savienojums ar centru, bet nu, protams, tāds, ka zobus var izdauzīt, ja nebrauc vismaz ar 2.0 riepām Plus Krasta Statoil, Mcdonalds un pārējo tanku iebrauktuves (nemaz nerunāsim par satiksmes "organizāciju" tiem, kas no centra puses grib nonākt pie Amserv) - izcili bīstamas vietas, jo īpaši kontekstā ar diskusiju par to, vai autobraucējam šādās vietās jālaiž velosipēdists...
Sākot no Amserv ir atkal ok, bet kopumā - lieliska ilustrācija NULLES plānošanai - kaut ko uzbūvē vienā vietā, kaut ko otrā, kaut ko vēl citur.
Last edited by mrlobber (18.10.2018 14:39:50)
By Bzh 18.10.2018 14:51:48
Member · 67 commentsUn nevar kā galveno argumentu minēt - iemācieties noteikumus, tad varat prasīt savas joslas un infrastruktūru. Davaj - otrādāk - iedodiet pa kurieni braukt un mēs brauksim!
Bet ir joslas, taču tas nepalīdz.. Braucot pa Lāčplēša ielu no Valdemāra ielas līdz Avotu ielai, katru dienu satieku 2-3 pretimbraucošos. Pa nepareizo pusi. Un kā infrastruktūra palīdzēs ievērot luksofora signālus?
Labi, ka man nav nekādas teikšanas, bet es ņemtu nost velo nost visiem tiem, kuri nespēj uzrādīt velo vadīšanas apliecību Un, līdzīgi kā autovadītājiem ir 16 soda punkti, tāpat arī velo vadītājiem. 5x noķēra pārbraucot pie sarkanās gaismas - 3 mēnešus pie sarkanās gaismas ej kājām 2x brauci "pret spalvu" - pastaigā nedēļu kājām Un, ja šajā "soda" laikā pieķer braucot, velo nost
Mēs paši jau esam daļa no velobraucējiem un paši zinām, kā, kur un cik bieži pārkāpjam noteikumus. Un kur mēs atsaucamies uz infrastruktūru, lai "legāli" varētu braukt pie sarkanās gaismas
P.S. Infrastruktūru vajag neatkarīgi no tā, velobraucēji ievēro vai neievēro CSN
By Stereo 18.10.2018 14:55:21
Member · 14 commentsLabi, es tik ātri nebraucu, ka radu kādu apdraudējumu uz Ķengaraga promenādes veloceliņa.
Palabojiet, ja, kas nepareizi. Brīvības ielā ir veloceliņš līdz tiltam (virzienā uz centru). Nobraucot no tilta celiņš turpinās Barona ielā. Pēc X krustojumiem var griezt uz Elizabetes ielu, kur atkal ir veloceliņš.
ok, tiksi līdz Barona, Elizabetes? Tā velojosla ir vienvirziena virzienā uz Origo un atduras nekurienes viducī, tad vari turpināt caur tuneļiem vai 13. Janvāra otro joslu, jo pa sab. joslu nedrīkst braukt, tad galā diezgan seksuāls manevrs, lai tiktu uz kreiso joslu pāri Akmens tiltam...Lielākā daļa noteikti min vai nu caur vecrīgu uz akmens tiltu, vai arī caur bastejkalna parku, Meirovica/Aspāzijas bulvāri, lai tiktu pāri vanšu tiltam, kurš centrā pusē arī ir izteikt nedraudzīgs!
By MakeMeGoAway 18.10.2018 15:39:41
Member · 410 commentsCentra pusē, virzienā uz Pārdaugavu pirms Vanšu tilta draudzīga ir kreisā puse. Labajā pusē var braukt tikai un vienīgi pa braucamo daļu.
By creative_77 18.10.2018 15:46:27
Member+ · 518 commentsVai nav drošāk pārvietoties pa ielām? Paņemsim tos pašus Līvānus, kur nu galīgi nav vēlēšanās braukt pa velo/gājēju celiņu (daudz krustojumu, slikta redzamība etc). Siguldas veloceliņš man vismazāk patīk (gadījumos, kad jāsteidzās uz vilcienu)
By Stereo 18.10.2018 16:03:40
Member · 14 commentsCentra pusē, virzienā uz Pārdaugavu pirms Vanšu tilta draudzīga ir kreisā puse. Labajā pusē var braukt tikai un vienīgi pa braucamo daļu.
Tur taču tā vienvirziena veloceļa zīme uzrodas uz tilta? Ka statoila puse ar slaveno bottleneck ir jāizmanto virzienā uz pārdaugavu un preses nama puse virzienā uz centru, un tad pie bankas jātiek pāri krustojumam ar pils ielu, kur teorētiski priekšroka ir velosipēdistam, bet praksē var dabūt tikai autopārsegu!
By 321 18.10.2018 16:04:07
Member · 6,358 commentsCik no velo braucējiem ir autovadītāja vai velobraucēja apliecības? Vai tiešam visiem pusaudžiem vai tantēm kas brauc pēc piena, ir tādas? NAV! Un te nu galvenais arguments - ja cilvēki nezina CSN, viņi brauc kā māk. Mauc pāri gājēju pārejai neskatoties, aisa kreiso pagriezienu no 3 joslu ielas, brauc pa pretējo joslu, utt. Diemžēl viņi arī rada priekšstatu par velobraucēju kultūru, un attiecīgi autovadītāju attieksmi.
Man gribetos teikt, ka publiska satiksme nav sacensibu trase un mazak aizsargatie elementi, shaj gadijuma gajeji un velobrauceji, tieshi padara satiksmi mierigaku.
Pacel rokas kursh grib pretejo situaciju un radishu ar pirkstu uz taviem vecakiem un berniem, kuri parvietojas ar kajam vai brauc ar velo.
By 321 18.10.2018 16:43:05
Member · 6,358 commentsTrešdienas rītā kāds autovadītājs Liepājā pametis notikuma vietu pēc tam, kad uz gājēju pārejas notriecis velosipēdistu, informēja Valsts policijas pārstāve Signe Šteinberga.
Negadījums noticis ap plkst.7.30 Ganību un Jaunās ielas krustojumā, uz regulējamās gājēju pārejas. Pagaidām nenoskaidrots autovadītājs ar savu transportlīdzekli uzbraucis 1985.gadā dzimušam vīrietim, kurš šķērsoja regulējamo gājēju pāreju ar velosipēdu pie atļautā, zaļā signāla. Autovadītājs no notikuma vietas aizbraucis.
Šteinberga skaidroja, ka velosipēdists traumas sadursmes rezultātā nav guvis.
By subgrade 18.10.2018 17:29:18
Member · 164 commentsPalabojiet, ja, kas nepareizi. Brīvības ielā ir veloceliņš līdz tiltam (virzienā uz centru). Nobraucot no tilta celiņš turpinās Barona ielā. Pēc X krustojumiem var griezt uz Elizabetes ielu, kur atkal ir veloceliņš.
1) Brīvības ielā tas veloceliņš (lielākoties gājēju un velosipēdu ceļš) ir ar pārrāvumiem, stilīgākais ir posms no " VEF" trolejbusu/autobusu pieturas līdz Ūnijas ielai - tur ir visādus kāzusus gadījies redzēt, tai skaitā divu velobraucēju diezgan skarbu frontālu sadursmi (paši bija vainīgi, bet normālā pārredzamā vietā gan jau tas nebūtu noticis). Pie tramvaja pieturas ar nav daudz labāk. Tālāk seko Gaisa tilts, par kuru laikam nav vērts lieku reizi gānīties. Minētajās vietās noteikumi gan neaizliedz braukt pa brauktuvi, un pie minētās pituras, ja vien tieši tobrīd tur netusē sabiedriskais transports, to arī daru (atzīšos, arī pret spalvu). Pār Gaisa tiltu ir pāris reižu braukts pa brauktuvi virzienā uz Juglu, bet arī pa to bruģi kratīties prieka maz; malā tas vispār ir traki nelīdzens - un pēc tam ir sarežģīti trāpīt uz veloceļa, lai nobrauktu tos pārsimt metrus no Bērzaunes ielas līdz tramvja pieturai (šajā posmā pēc noteikumiem pa brauktuvi braukt nedrīkst).
2) Barona ielā veloceļš ir tikai posmā no Brīvības ielas līdz Pērnavas ielai. Un viss! Pārējā Barona ielas daļā veloceļa/velojoslu NAV!
Šķiet, ka daudzi vispār līdz galam nesaprot, kas ir un kas nav veloceļš, un vai pa to ir vai nav jābrauc. Tas, starp citu, ir aprakstīts Ceļu satiksmes noteikumos.
P.S. Par Ķengaraga promenādi runājot - apdzīvotajā daļā labos laika apstākļos ļaužu blīvums tur ir krietni par lielu, lai varētu bez stresa braukt, pilns ar maziem bērniem, pensionāriem un citiem, uz kuru adekvātu uzvedību nevar paļauties.
By raiter 18.10.2018 17:45:39
Member+ · 3,347 commentsP.S. Par Ķengaraga promenādi runājot - apdzīvotajā daļā labos laika apstākļos ļaužu blīvums tur ir krietni par lielu, lai varētu bez stresa braukt, pilns ar maziem bērniem, pensionāriem un citiem, uz kuru adekvātu uzvedību nevar paļauties.
Nu RD iet vieglāko ceļu: uz plata trotuāra ar krāsu uzzīmē līniju un velo simbolu. Nekas papildus nav jābūvē, jāprojektā un jāplāno. Ķeksītim velo celiņs it kā uztaisīts.
Attiecīgi gājēji neievēro tādus krāsojumus, un turpina vazāties pa "virtuālo" veloceliņu. Kas līdzīgs ir uz Jūsmalas veloceliņa (kurš pirms 30 gadiem tiešām tik atiasīts kā velo nevis gājēju celiņš. Lai arī tur ir uzīmēta velo josla un gājēju josla, gājēji turpina vazāties pa visu ceļa platumu...
By creative_77 18.10.2018 19:16:29
Member+ · 518 commentsGadījums Helsinkos gadā kādā 2001. Es kā gājējs stāvu krustojumā, lai pārietu ielu, bet man signalizē velo braucējs, jo es kā vēlāk pamanīju atrados uz velo brauktuves. Hip, hop un aizmirsu. Līdz 2018.g. atcerejos slaveno zviedru 'Vison ZERO' konceptu, kad visi ceļa dalībnieki ir atbildīgi, uzmanīgi un laipni. Cik ilgi mēs muļļāsimies?
By MakeMeGoAway 18.10.2018 20:13:42
Member · 410 commentsStokholmā braucām grupiņa pa veloceliņu. Pie kaut kādas stacijas gājēju pāreja pāri veloceliņam. Priekšā braucošie neapstājās, es apstājos, lai gājējus palaistu. Gājēji izskatījās reāli pārsteigti.
Teikšu godīgi - atgriezties Rīgā pēc pāris Zviedrijā uz velo pavadītām dienām bija ļoti jancīgi. Zviedrijā uz velo tik pacilājoša sajūta.
Edit: Tā kā vienīgo reizi notriekts esmu uz velosipēda šķērsojot gājēju pāreju pārredzamā vietā pie zaļās gaismas, tad atzīšos, ka luksaforu krāsas man vairāk ir informatīvas. Braucu tā, lai neapdraudētu gājējus, iespējami mazāk traucētu šoferus un pats nepakļūtu zem mašīnas. Vai tā būtu ietve, brauktuve vai velojosla, pa kuru pārvietojos.
Last edited by MakeMeGoAway (18.10.2018 20:15:29)
By amatieris 18.10.2018 21:29:23
Member · 31 commentsEs savukārt atzīstu tikai velojoslas, jo tās, manuprāt, ir visdrošākās, un zaļās/sarkanās gaismas signāla ilgums 99% ir tāds pats kā autobraucējiem un priekšroka uz ceļa arī tāda pati! Rīgā velo celiņi ir vairāk piemēroti braukšanai ģimenēm ar bērniem un pārējiem kas brauc aptuveni 15km/h!
By toms79 18.10.2018 21:30:43
Member · 465 commentsPaskatījos, netapa skaidrs.
Palīdzēsi?Es arī paskatījos, unskaidrāks nepalika, lūdzu paskaidro savu viedokli sīkāk, kurš kuram ko pasūtīja. Tas ir ļoti interesanti!
Neskaties-meklē.
Jebkurš mītiņš vai pikets ir kāda interesēs, savas popularitātes paaugstināšanai, atpazīstamībai vai reitingu celšanai.
Šitā "Pilsēta Pilsētniekiem" sagatavoto dzelteno plakātu izdalīšana man atgādina kādus citus pasākumus, kuru organizatori pārsvarā nerunāja latviski.
https://www.facebook.com/kaspars.garda/ … 032/?t=118
Pilsēta cilvēkiem iespējams ir šobrīd vienīgie, kas aktīvi iestājas par velo transporta attīstību. Vēl ir Silenieks, kas individuāli darbojas. Tev ieteiktu paskatīties video no RD sēdēm, kur piedalās Pilsēta cilvēkiem pārstāvji, varbūt mainīsi savu priekšstatu.
By Vilhelms 18.10.2018 22:02:24
Member · 350 commentsPilsēta cilvēkiem iespējams ir šobrīd vienīgie, kas aktīvi iestājas par velo transporta attīstību. Vēl ir Silenieks, kas individuāli darbojas. Tev ieteiktu paskatīties video no RD sēdēm, kur piedalās Pilsēta cilvēkiem pārstāvji, varbūt mainīsi savu priekšstatu.
Tas nemaina lietas būtību.
SCOTT Scale 900 Elite (2019)
By suugoi 18.10.2018 22:29:03
Member+ · 1,469 commentsTas nemaina lietas būtību.
Paskaidro.
1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯
By Vilhelms 18.10.2018 22:41:07
Member · 350 commentsPolitisks pasūtījums.
SCOTT Scale 900 Elite (2019)
By sursurs 18.10.2018 22:43:58
Member · 946 commentsTrešdienas rītā kāds autovadītājs Liepājā pametis notikuma vietu pēc tam, kad uz gājēju pārejas notriecis velosipēdistu, informēja Valsts policijas pārstāve Signe Šteinberga.
Negadījums noticis ap plkst.7.30 Ganību un Jaunās ielas krustojumā, uz regulējamās gājēju pārejas. Pagaidām nenoskaidrots autovadītājs ar savu transportlīdzekli uzbraucis 1985.gadā dzimušam vīrietim, kurš šķērsoja regulējamo gājēju pāreju ar velosipēdu pie atļautā, zaļā signāla. Autovadītājs no notikuma vietas aizbraucis.
Šteinberga skaidroja, ka velosipēdists traumas sadursmes rezultātā nav guvis.
kolēģe vienu rīt atbrauca uz darbu ar tādu pat stāstu. aizķēra, pie zaļā uz pārejas, astotnieku ratam uztaisīja, beibe pie stūres pa mobilo runājot pat diez vai bija pamanījusi, ka kādu nonesusi.
velo 4ever
By suugoi 18.10.2018 22:56:36
Member+ · 1,469 commentsPolitisks pasūtījums.
???
Nu paskaidro man, kas ko pasūta un ko iegūst? Tādam frāzējumam ir ļoti negatīvs piejaukums. Saukt jebkuru politisku aktīvismu par pasūtījumu? Jeb kas?
Pats rakstīji, ka jebkāda mītiņa vai piketa organizēšana ir tostarp kāda interesēs. Loģiski. Izgaismot situāciju, saukt melnu par melnu. Kur problēma? Tas ka kāds dibenu no dīvāna paceļ un ko dara lietas labā ir slikti?
1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯
By sursurs 18.10.2018 22:59:42
Member · 946 commentsIkdienā braucu no Ķengaraga līdz maskačkai ar bērnu velobeņķī, tur bērnu izsēdinu,t ālāk uz centru uz darbu. Par infrastruktūru runājot. Bija cerība, kad sāka dēļ akropoles pārbūvēt visu Salaspils ielu, ka mok atradīs vietu arī velo. Nē. tur tgd ir 2as oficiālas ne pārāk platas joslas katrā virzienā auto un kaut kāda šaura bruģēta ietve, kas reāli iziet cauri pieturām katrā virzienā. Tikt virsū/nost - tikai pa paaugstām apmalēm.
Otrā pusē arī pārbūve - dēļ Akropoles. Protams, ir cerībā, ka tur turpmāk gājēju daļa būs pārdomātāka, bet pagaidām izmantoju to, ka tai laikā, kad braucu vnm ir vājprātīgi korķi, tāpēc turpceļā braucu cauri pagalmiem paralēli Maskavas ielai un tad netālu no dienvidnieka lienu laukā un ripinos pa pašu Maskavas ielu ar bērnu beņķī vienā korķī ar ciktur joslām autiņu, jo gajējiem tur kā kuru dienu kkas sataisīts. citu dienu var izbraukt, citu - saliktas 30cm augstas bordes 4ās joslās. Ar to visu >35kg smago velo&bērna padarīšanu tur nav iekāriena staipīties. Tad tas nesaprotamais (un vēl tgd izrakātais krustojums zem Dtilta estakādēm un tad tālāk jau var mierīgi pa Maskavas ielu braukt kur nu man tur vajag. Atpakaļ cenšos braukt agrāk, kamer vēl propku nav un tad braucu pa 15ā trolejbusa maršrutu ar visu bērnu, jo pie Akropoles pa Maskavas ielas braucamo daļu pret spalvu ar bērnu ar kkā nevelk braukt..
Bet jebkur Rīgā - tiklīdz tu brauc kā auto - visi luksofori normāli, visur zaļais, utt. Pabrauc pa ietvēm, izmanto gājēju/velo infrastruktūru - stāvi pie katra staba. Nezinu, kā lai iemāca bērnam tikai skatīties uz auto, nevis uz to stulbo zaļo gaismiņu luksoforā, kura tikai novērš uzmanību, bet praktiski drošībai NEKO nenozīmē
velo 4ever
By Valerius 18.10.2018 22:59:51
Member · 349 commentsMani fascinē, ka acīmredzot ir daļa, kas domā, ka tad, ja ierobežos velosipēdistus (un tad vēl gājējus, sabiedrisko, ______), tad tik būs, tad tik varēs braukt karaliski. Uz kurieni tad brauks? Ja visa pilsēta būtu viens vienīgs satiksmes mezgls, vot ta gan būtu gludi! Vēl varētu noņemt pārējos auto, kas veido sastrēgumus
Rīgā ar auto par laimi sanāk ļoti reti braukt, bet tas tak ir smieklīgi, ka noteiktās dienas stundās gājējs korķī paiet garām un nozūd aiz horizonta.
By novērotājs 18.10.2018 23:48:23
Member+ · 1,934 commentsPalabojiet, ja, kas nepareizi. Brīvības ielā ir veloceliņš līdz tiltam (virzienā uz centru). Nobraucot no tilta celiņš turpinās Barona ielā. Pēc X krustojumiem var griezt uz Elizabetes ielu, kur atkal ir veloceliņš.
Laboju - klasiskais Juglas veloceliņš aiz Gaisa tilta (centra virzienā) šķērso Brīvības ielu, pagriežas pa Senču ielu, iet līdz Valdemāra ielai, tad pa Valdemāra ielu līdz Bruņinieku ielai, pa to uz augšu, tālāk Skolas iela, Esplanāde un Reimersa iela. Pie Raiņa bulvāra celiņš beidzas (Bastejkalnā to izdzēsa). Pavisam maz tur palika, lai šis celiņš oficiāli savienotos ar Imantas veloceļu, kas iet pa Vanšu tiltu. Bet nu izbraukt tur var (ja vajag), tikai uz Vantinieka pareizo pusi labāk braukt gar Latvijas Bankas ieeju, cauri skvēriņam un benzīntankam (nu trepes gan vēl jāpieveic, bet tik un tā ērtāk, nekā lavīties pa tām oficiālajām zaķa cilpām).
By Stereo 18.10.2018 14:17:59
Member · 14 comments