Redzeju facebook https://www.facebook.com/events/324309088334513/
PIKETS PAR VELO
17. OKTOBRIS, RĀTSLAUKUMS, 12:00
Jau gadiem Rīgas Dome izliekas neredzam cilvēkus, kuri Rīgā pārvietojas ar divriteņiem!
Jau gadiem Rīgas Dome meklē attaisnojumus savai neizdarībai!
Tikmēr riteņbraucēju skaits Rīgā katru gadu pieaug,
infrastruktūras nav, uz riteņbraucējiem dusmojas, gan gājēji, gan autovadītāji un rodas konflikti, no kuriem var vienkārši izvairīties!
Vajadzīga tikai kvalitatīva velosatiksmes infrastruktūra.
Tāpēc 17. OKTOBRĪ, 12:00 tiekamies Rātslaukumā!
Last edited by 321 (11.10.2018 10:36:11)
By Kukijs 11.10.2018 10:36:15
Member · 368 commentsJāmēģina atrast laiks, sanāk jau stulbā laikā tieši darbs, bet kko jādomā. Jo piekrītu velo infrastruktūra Rīgā ir dirsā, atvainojos par izteicienu!
2017,-6372 km! 2018,- 7734,7 km
2019,- 4977 km! 2020,- 3483 km :(
2021,- cerību gads ;)
By Mikka 11.10.2018 13:21:14
Member · 142 comments... Jo piekrītu velo infrastruktūra Rīgā ir dirsā, atvainojos par izteicienu!
Kura tad nav? Gājēju, auto un sab.transporta infrastruktūra ir turpat! Nepabeigtā Austrumu maģistrāle, Dienvidu tiltam nepieslēgtā Jelgavas šoseja utt.
By jaja 11.10.2018 14:50:30
New Member · 1,271 commentsNav tak pašvaldībai vēlēšanu gads. Ušakam un misteram 20% tak pilnīgi pajāt uz citiem. Ja ar molotoviem nomētātu šos moš kas arī sakustētos. Vislabāk ja šo mājas, kuras uzbūvētas par sazakto/izspiesto.
Te kaut kas būs, kaut kad.
By raiter 11.10.2018 19:54:25
Member+ · 3,347 commentsKāds plāns? Kaut ko grausim, mašīnas dedzināsim, domes logos metīsim vecas zobratu kasetes ???
(joks )
By čukča 11.10.2018 21:02:16
Member+ · 606 commentsKāds plāns? Kaut ko grausim, mašīnas dedzināsim, domes logos metīsim vecas zobratu kasetes ???
(joks )
Man no vecas ķēdes un pāris sēdekļa stutēm jau nunčaki gatavi. Bet, ja nopietni, tiešām vajadzētu izdomāt kādu kreatīvu akciju, savādāk daži atbrauks, pariņķos un aizbrauks. Darba laikā arī grūti izrauties.
By creative_77 13.10.2018 17:19:38
Member+ · 518 commentsKāds plāns? Kaut ko grausim, mašīnas dedzināsim, domes logos metīsim vecas zobratu kasetes ???
(joks )
Man no vecas ķēdes un pāris sēdekļa stutēm jau nunčaki gatavi. Bet, ja nopietni, tiešām vajadzētu izdomāt kādu kreatīvu akciju, savādāk daži atbrauks, pariņķos un aizbrauks. Darba laikā arī grūti izrauties.
Neatbalstu, kamēr pilsētas mērs pats neizbrauks ar velo. Bet vai tas jau nav redzēts?
p.s. vienmēr atvērts idejām.
By 321 17.10.2018 12:15:09
Member · 6,358 commentsBy Vilhelms 17.10.2018 17:07:35
Member · 350 commentsPolitisks pasūtījums.
SCOTT Scale 900 Elite (2019)
By toms79 17.10.2018 22:45:39
Member · 465 commentsBy novērotājs 17.10.2018 23:21:59
Member+ · 1,934 commentsNu pazīmējās puisis, pastāstīja, cik viņš pārāks par tiem, kas te sanākuši un ar ko viņš vienā bariņā neuzturas (nez gan, ko tad tur meklēja?). Cerams, pusdienas vairs nevajadzēja, jutās jau paēdis. Veloinfrastūra šim "kaislīgajam velobraucējam" (kā pats sevi raksturoja) nav nepieciešama, laikam lidināsies visiem pāri pa gaisu.
By Vilhelms 18.10.2018 00:34:59
Member · 350 commentsPolitisks pasūtījums.
pastāsti lūdzu sīkāk?
Paskaties Google kas ir rīkotāji un ar kuru partiju saistīti.
SCOTT Scale 900 Elite (2019)
By wrongway 18.10.2018 01:18:10
Member+ · 1,691 commentsPolitisks pasūtījums.
pastāsti lūdzu sīkāk?
Paskaties Google kas ir rīkotāji un ar kuru partiju saistīti.
Paskatījos, netapa skaidrs.
Palīdzēsi?
Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!
By raiter 18.10.2018 09:47:55
Member+ · 3,347 commentsToties DELFI šīs aktivitātes ir pamanījuši, ar skeptisku rakstu, kura galvenā doma ir " ...velosipēdisti (ne)pārstās braukt kā idioti...".
http://www.delfi.lv/news/comment/commen … d=50495983
Palasījāt? Sacepāties? Bet pag... esam kritiski. Tak ne jau visi ikdienas riteņbraucēji ir izglītoti, zina noteikumus, un pārvalda savu velosipēdu. Es pieņemu ka 70% no ikdienas velo braucējiem (ieskaitot pusaudžus, kundzes gados un dzērājus) nešajas pa ielām, neņemot vērā ne noteikumus, ne autovadītājus, ne kājāmgājēju drošību. Tur arī viedojas incidentu statistika, kritieni, avaŗijas ar auto, uzbraukšanas gājējiem un suņiem, stulbi manevri pa ielu braucamo daļu, ielu škērsošana pie sarkanā, braukšana pa pretējo joslu pretīm kustībai utt. Tas diemžēl rada sabiedrības videokli par riteņbraucēju. No turienes arī šada negatīva attieksme un negatīvs raksts.
By MakeMeGoAway 18.10.2018 09:51:42
Member · 410 commentsVeloceliņi uz maģistrālajām ielām un ne pa pretējo joslu tur brauktu, ne gājājiem traucētu, ne suņus sabrauktu.
By toms79 18.10.2018 10:00:57
Member · 465 commentspastāsti lūdzu sīkāk?
Paskaties Google kas ir rīkotāji un ar kuru partiju saistīti.
Paskatījos, netapa skaidrs.
Palīdzēsi?
Es arī paskatījos, unskaidrāks nepalika, lūdzu paskaidro savu viedokli sīkāk, kurš kuram ko pasūtīja. Tas ir ļoti interesanti!
By 321 18.10.2018 10:04:43
Member · 6,358 commentsHaha Cehs.lv: Pikets atrisina problēmas velosipēdistu galvā http://www.delfi.lv/news/comment/commen … d=50495983
By 321 18.10.2018 10:05:49
Member · 6,358 commentsBy 321 18.10.2018 10:10:59
Member · 6,358 commentsBy mrlobber 18.10.2018 10:42:39
Member · 833 commentsPolitisks pasūtījums.
pastāsti lūdzu sīkāk?
Paskaties Google kas ir rīkotāji un ar kuru partiju saistīti.
Latvijā jau tagad moderni - tikko kā kādai iestādei (vai ar to saistītām personām) nepatīk publiska reakcija, tā uzreiz tiek piekarināts "politiskais pasūtījums" un pēc tam tiek izdarīts secinājums "mēs neko nedarīsim, jo viss patiesībā ir ok".
Vilhelms, vai Nila nu jau gadskārtējie publiskie meli par ierīkojamiem veloceļiem, remontējamām ielām, tiltiem utt. arī ir politiskais pasūtījums?
P.S. Tik tikko redzēju, ka kārtējo reizi tika solīts, ka pussabrukušās Vanšu tilta kāpnes sākšot remontēt "šoruden". Oktobris jau pusē, redzēsim, kā ies ar šī solījuma izpildi...
Last edited by mrlobber (18.10.2018 10:43:07)
By PTZ 18.10.2018 11:30:26
Member · 454 commentsŠis pilnīgi noteikti bija politisks pasūtījums - citādāk jau mūsu valstī neviens nepretotos pastāvošajai sistēmai!
Protams, var piekrist visiem tiem pārmetumiem par noteikumu neievērošanu, bet arī, ja palaistu automašīnas milzu bīstamā laukā, kur tev nav paredzētas joslas, tad katrs brauks kā māk, kā jūtas drošāk.
Un nevar kā galveno argumentu minēt - iemācieties noteikumus, tad varat prasīt savas joslas un infrastruktūru. Davaj - otrādāk - iedodiet pa kurieni braukt un mēs brauksim!
Ir jāmaina domāšana - pilsētā varāk vietas automašīnām neatradīsies - to diemžēl pilsētas vadība negrib saprast. Diemžēl izskatās, ka viņi dzīvo savā iedomātajā perfektajā pasaulē, nevis aizbrauc paskatīties kā dzīvo rietumos - jebkurā attīstītā pilsētā ar velo nav bail palaist to pašu 1.klases skolnieku vienu pašu uz skolu.
Pain is inevitable. Suffering is optional.
By Vilhelms 18.10.2018 11:40:22
Member · 350 commentsPaskatījos, netapa skaidrs.
Palīdzēsi?
Es arī paskatījos, unskaidrāks nepalika, lūdzu paskaidro savu viedokli sīkāk, kurš kuram ko pasūtīja. Tas ir ļoti interesanti!
Neskaties-meklē.
Jebkurš mītiņš vai pikets ir kāda interesēs, savas popularitātes paaugstināšanai, atpazīstamībai vai reitingu celšanai.
Šitā "Pilsēta Pilsētniekiem" sagatavoto dzelteno plakātu izdalīšana man atgādina kādus citus pasākumus, kuru organizatori pārsvarā nerunāja latviski.
https://www.facebook.com/kaspars.garda/ … 032/?t=118
SCOTT Scale 900 Elite (2019)
By averza 18.10.2018 11:42:50
Member++ · 5,039 commentsArguments par noteikumiem ir visstulbākais arguments, kāds jebkad bijis. Cilvēkiem ir tieksme neievērot noteikumus, ja tos var neievērot. Velo ir mazs, krietni manevrētspējīgāks par auto, tāpēc ar velo ir vieglāk neievērot noteikumus. Kad ar auto var viegli pārkāpt noteikumus, tie tiek pārkāpti tieši tikpat bieži. Bet visi koncentrējas uz velo, jo foršāk ir vainot kādu grupu, kuras daļa pats neesi, jo tad tu vari justies labāk par sevi. Jautrākais, ka citas grupas tiešām tic, ka ir labākas, ka nepārkāpj noteikumus "tik ļoti", bet, protams, svešus trūkumus cilvēki redz simtreiz labāk nekā savus.
Last edited by averza (18.10.2018 11:43:42)
By čukča 18.10.2018 11:49:17
Member+ · 606 commentsPasaki, kas tas ir par politisku spēku, kas šo organizē. Es par viņiem, varbūt, vēl aiziešu nobalsot nākošajās pašvaldību vēlēšanās.
Ja ar šo piketu tiek panākta veloinfrastruktūras uzlabošana, tad tas ir 100% atbalstāms. Mani tas nemaz nemulsina, ja šis pikets is kāda interesēs, savas popularitātes paaugstināšanai, atpazīstamībai vai reitingu celšanai. Visās rietumu valstīs tieši šādi "demokrātija" arī izpaužas.
By creative_77 18.10.2018 12:40:24
Member+ · 518 commentsNav tur nekādas politikas, vienkārši, ir cilvŗki, kas par savām neizdarībām skaisti izsakās.
Lūdzu, netraucējoet Domei strādāt - Dome jau 3 gadus kārto dokumentus, lai turpinātu velo celiņu uz Dārziņiem.
p.s. visas ielas noteikti nevajag nodrošināt ar velo joslām (Brīvības un Čaka ielas noteikti nevajag). Pietiktu ar Barona ielu, bet, tad,
lai tā zona ir "ekskluzīva velobraucējiem" - atceros, tur arī bija problēmas ar auto parkingiem). Ar ko beidzās nezinu.
p.p.s Ķengaraga promenādes veloceliņš ir imho labākais piemērs Rīgā, kur var droši pārvietoties.
By PTZ 18.10.2018 12:47:05
Member · 454 commentsp.p.s Ķengaraga promenādes veloceliņš ir imho labākais piemērs Rīgā, kur var droši pārvietoties.
1. To promenādi izbūvēja Nila elektorātam.
2. Manuprāt, nekā droša tur nav - milzīga gājēju un velo plūsma, kas ļoti slikti mijiedarbojas - celiņš ir par šauru, cilvēku par daudz - staigā viens pa otram paredzēto daļu (vismaz līdz Dolei)
Last edited by PTZ (18.10.2018 12:47:25)
Pain is inevitable. Suffering is optional.
By raiter 18.10.2018 13:48:12
Member+ · 3,347 commentsArguments par noteikumiem ir visstulbākais arguments, kāds jebkad bijis. Cilvēkiem ir tieksme neievērot noteikumus, ja tos var neievērot. Velo ir mazs, krietni manevrētspējīgāks par auto, tāpēc ar velo ir vieglāk neievērot noteikumus. Kad ar auto var viegli pārkāpt noteikumus, tie tiek pārkāpti tieši tikpat bieži. Bet visi koncentrējas uz velo, jo foršāk ir vainot kādu grupu, kuras daļa pats neesi, jo tad tu vari justies labāk par sevi. Jautrākais, ka citas grupas tiešām tic, ka ir labākas, ka nepārkāpj noteikumus "tik ļoti", bet, protams, svešus trūkumus cilvēki redz simtreiz labāk nekā savus.
Nū, te nu es nepiekritīšu.
Cik no velo braucējiem ir autovadītāja vai velobraucēja apliecības? Vai tiešam visiem pusaudžiem vai tantēm kas brauc pēc piena, ir tādas? NAV! Un te nu galvenais arguments - ja cilvēki nezina CSN, viņi brauc kā māk. Mauc pāri gājēju pārejai neskatoties, aisa kreiso pagriezienu no 3 joslu ielas, brauc pa pretējo joslu, utt. Diemžēl viņi arī rada priekšstatu par velobraucēju kultūru, un attiecīgi autovadītāju attieksmi.
P.S. piekrītu, ka vairāk veloceliņu, velo joslu, inforasturktūras priekš velo, noteikti vairotu gan velo braucēju skaitu, gan arī velobraucēju un citu satiskmes dalībnieku savstarpējo attieksmi.
By 321 11.10.2018 09:29:20
Member · 6,358 comments