CSN - vajadzīgs īss velosipēdistu tiesību saraksts!

Avatar

By karlux 08.05.2009 18:39:14

Member+ · 887 comments

Šodien kārtējo reiz sastapos ar kārtējo mūlāpu, kurš tiesības acīmredzot ir saņēmis pirms gadiem 20... nu velns viņ zin, bet katrā ziņā krievvalodīgais indivīds asteidza mani ar savu sagrabējušo audi un centās speciāli bloķēt piebremzējot un nosedzot ceļa malu - piebraucot pie indivīda aprunāties es nebiju pārsteigts izdzirdot no viņa krievu valodā kritisku piezīmi par to, ka velosipēdistiem ir jābrauc metru no ceļa malas... sagribēja pamācīt/pārmācīt mani acīmredzot par kādu ceļa malā stāvoša auto apsteigšanu vai tamlīdzīgu sīkumu, ko es pat neievēroju.

Parasti es ar tādiem muļķiem ilgās diskusijās neiesaistos, atlaužu spoguli, uzbliežu pa jumtu vai vnk piebraucu un ātri pastāstu cik vinš ir gudrs, bet tā kā pastāv valodas barjera, abpusējs aizvainojums tajā mirklī un citas emocijas, kas traucē nezinošiem autovadītājiem paskaidrot kāpēc viņiem viennozīmīgi nav taisnība (ne vienmēr palīdz dūre sejā vai sabojāts auto - jebgan līdz šim ir bijis ļoti laba metode), tad ierosinu sekojošu lietu:

Šeit mēs varētu apkopot īsos teikumos velosipēdista tiesības piedaloties ceļu satiksmē - uz ielas, uz ietves, dzīvojamajās zonās utt - tad šos īsos patiesības faktus, kuriem, protams, ir atsauces uz konkrētu likuma pantu, sarakstīt skaistā, īsā pārskatā un piedāvāt visiem plaši pieejamā digitālā formā tepat.

Tad mēs, riteņbraucēji, varētu šos skaistos īsos paskaidrojumus izprintēt uz mazākām vai lielākām lapiņām un ikdienas braucienos paķet līdzi pa kādai lapelei, ko konflikta gadījumā laipni pasniegt autovadītājam un netērējot savu laiku braukt tālāk. Tādā veidā šoferi varētu ātrāk izglītoties un pamazām saprastu, ka ar velosipēdu nav obligāti jābrauc, piemēram, metru no ceļa malas pat ja tur ir bedres utt...

Lapiņai būtu jāsatur tikai svarīgākie punkti, par kuriem autovadītāji visbiežāk arī aizmirst, bet šeit būtu vēlams ierakstīt pamazām arī visus pārējos punktus, kas ir strīdīgi (gluži kā iepriekšējās divās tēmās tepat forumā).

Es varu pēc tam arī to visu apkopt, vizuāli noformēt un uzlikt uz servera visiem pieejamai lejupielādei smile


smile

Avatar

By kuuminsh 08.05.2009 19:31:11

Member · 231 comments

Pa ielu ir jābrauc nevis jānodarbojas ar citu audzināšanu/sodīšanu.
Cieni apkārtējos.. nelien uz principiem, esi laipns un pretimnākošs.. un dzīvot būs vieglāk.
Ar velo pa pilsētu ikdienā braucu jau gadus 10mit un tā arī nav bijusi nepieciešamība skaidroties ar kādu.
Laikam slikta karma :>

Last edited by kuuminsh (08.05.2009 19:31:54)

Avatar

By karlux 09.05.2009 02:04:02

Member+ · 887 comments

izvairoties no problēmām, tās nevar atrisināt - kuuminj... ignorejot pret Tevi vai jebkuru citu ritenjbrauceju verstu agresivu un apzinatu parkapumu, Tu potenciali ljauj autovaditajiem vel vairak iedomaties, ka celsh ir tikai mashinam un ka kartibu tur ieviesh tikai auto... es braucu ar velo pa Rigu, Eiropu un citiem kaktiem jau 9 gadus un katru dienu redzu apzinatus vai neapzinatus parkapumus pret mani vai citiem velobraucejiem - un tas visbiezhak notiek shoferu nezinashanas delj - ne jau visi speciali kante un shefo uz ielam...

precizi un saprotami konspekteti svarigakie noteikumu panti palidzes gan velobraucejiem, gan shoferiem saprast savas tiesibas un kopejos cela lietosanas noteikumus.

ir loti vienkarsi un erti soferim iedot mazu lapinu ar noteikumiem, nevis izlikties par beigtu un pecak par tadu ari klut...


Varu sakt ar pirmo svarigo faktu, butu labi, ja kads papidinatu so faktu ar attiecigo noteikumu pantu:

"Ar velosipedu var parvietoties pec iespejas tuvak cela labajai malai izveloties droshu attalumu..."

Avatar

By karbonwheel 09.05.2009 11:39:46

Member · 185 comments

Kad es liku tiesības es vēl nebraucu ar riteni tik bieži ka tagad tāpēc nemaz neskatījos uz sadaļu kas attiecas uz velosipedistiem... Man tev ieteikums Karlux ieej CSDD majas lapā nokačā tur CSN un tad izdrukā to sadaļu kas ir uz riteņbraucējiem un vēl daži punkti no citām nodaļām kur atrunāts ka jauzvedas pret riteni un noteikti arī par pagriezieniem krustojumos, to arī bieži aizmirst... Tad visss notiks ātri un vienkāši, vairāk tā pat nedabūsi, vismaz no likuma skatpunkta ne...

Avatar

By av 09.05.2009 11:50:47

Member+ · 405 comments
kuuminsh wrote

Pa ielu ir jābrauc nevis jānodarbojas ar citu audzināšanu/sodīšanu.
Cieni apkārtējos.. nelien uz principiem, esi laipns un pretimnākošs.. un dzīvot būs vieglāk.
Ar velo pa pilsētu ikdienā braucu jau gadus 10mit un tā arī nav bijusi nepieciešamība skaidroties ar kādu.
Laikam slikta karma :>

vai arī "rozā brilles"

Avatar

By x-f 09.05.2009 12:17:09

Member+ · 402 comments

karbonwheel ieteikums ir vislabākais. Tad tas būs nevis vienkārši kaut kāds teksts uz lapiņas, bet pats oficiālākais.
Un Tavu domu es vispār atbalstu. smile

Links uz CSN PDF formātā.
Pie reizes arī pats pārlasīsi. Līdzīgi kā, rakstot špikeri, kaut ko tomēr pats arī iemācies. smile


People.lv Racing Team

Avatar

By karlux 09.05.2009 22:09:53

Member+ · 887 comments

noteikumus es zinu, kur atrast, bet galvena doma bija uztaisit tadu ka isu un atri aptveramu lapinu - apmeram ta - labaja kolona - ko ritenbraucejs drikst - kreisaja - ko nedrikst.

vnk vajag katram pacensties isi konstruktivi katru likuma punktu partulkot saprotama valoda ta lai soferis atri saprastu kas un ka, nevis ilgi urbtos garos teksta palagos...

Avatar

By niknais 09.05.2009 23:42:50

Member · 130 comments

Man liekas ka autovadītājus neizmācīsi, pats no šī gada sāku aktīvi (regulāri) parvietoties ar velo un gandrīz katru dienu gadās kāds kas mani neredz vai negrib redzēt, viena daļa sieviešu vispār uzskata ka manis uz ceļa nav jo apbrauc nepieklājīgi tuvu...

Avatar

By arazens 28.06.2009 01:10:12

Member · 1 comments

VELO Bībele
(Velosipēdista tiesības un pienākumi)

1.    (CSN #1.22) Gājēju un velosipēdu ceļš - ceļš, kas apzīmēts ar 415., 416. vai 417.ceļa zīmi un paredzēts gājējiem un braukšanai ar velosipēdu.
2.    (CSN #1.51) Velosipēdu ceļš - ceļš, kas paredzēts braukšanai ar velosipēdiem (var būt apzīmēts ar 413.ceļa zīmi vai 932. vai 941.ceļa apzīmējumu.
3.     (CSN #38.4) Transportlīdzekļa vadītāja pienākums - darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji).
4.    (CSN #39.1.2) Ja alkohols asinīs ir virs 0,5 promilēm - transportlīdzekļa vadītājam (velosipēdistam) aizliegts vadīt transportlīdzekli.
5.    (CSN #107) Ja uz brauktuves ierīkots ar 413.ceļa zīmi un 941.ceļa apzīmējumu apzīmēts velosipēdu ceļš, kas no pārējās brauktuves atdalīts ar platu 920.ceļa apzīmējumu, pārējo transportlīdzekļu vadītājiem velosipēdu ceļu šķērsot atļauts tikai nepārtrauktā ceļa apzīmējuma pārtraukuma vietās.
6.    (CSN #138) Nogrieţoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
7.    (CSN #153) Dzīvojamā zonā velosipēdu vadītājiem atļauts pārvietoties pa ietvēm un pa brauktuvi visā tās platumā.
8.    (CSN #154) Dzīvojamā zonā, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijā velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, taču viņiem aizliegts nepamatoti traucēt citu transportlīdzekļu braukšanu.

    Papildu prasības velosipēdu vadītājiem:
9.     (CSN #217) Braukt ar velosipēdu pa brauktuvi vai nomali atļauts personām, kas nav jaunākas par 12 gadiem. Šādā gadījumā velosipēda vadītājam jābūt klāt velosipēda vai jebkura mehāniskā transportlīdzekļa vadītāja, kas pēc CSN noteikumu 35.punktā minētās amatpersonas pieprasījuma jāiedod pārbaudei.
10.    (CSN #219) Velosipēdam jābūt tehniskā kārtībā.
11.    (CSN #220) Velosipēdam jābūt aprīkotam ar bremzēm, skaņas signālu un gaismas atstarotājiem: priekšpusē - baltu, aizmugurē - sarkanu, abos sānos (riteņu spieķos) un pedāļos (priekšpusē un aizmugurē) - diviem oranžiem (dzelteniem).
12.    (CSN #223) Braucot pa brauktuvi vai nomali, diennakts tumšajā laikā vai nepietiekamas redzamības apstākļos velosipēdam priekšpusē jābūt iedegtam baltas gaismas lukturim, bet aizmugurē - sarkanas gaismas lukturim.
13.    (CSN #224) Velosipēdu vadītājiem pa ceļu atļauts braukt vienā rindā iespējami tuvāk brauktuves (braukšanas joslas) labajai malai. Tālāk uz brauktuves atļauts izbraukt, tikai lai apbrauktu, apsteigtu vai apdzītu vai ja braukšanai attiecīgajā virzienā ir iekārtota atsevišķa braukšanas josla, kā arī šo noteikumu 229.punktā minētajos gadījumos, lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā. Netraucējot gājējus, atļauts braukt pa nomali – arī pa ietvi.
14.    (CSN #227) Vietās, kur velosipēdu vadītāju braukšanas trajektorijas krustojas ar pārējo transportlīdzekļu braukšanas trajektorijām un velosipēdu vadītājiem ir priekšroka, velosipēdu vadītāji drīkst turpināt braukt tad, kad tie novērtējuši attālumu līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārliecinājušies par drošību.
15.    (CSN #229) Nogrieţoties pa kreisi vai apgrieţoties braukšanai pretējā virzienā krustojumos apdzīvotās vietās, kur nav iekārtots velosipēdu ceļš, velosipēdu vadītājiem brauktuvju krustošanās vieta jāšķērso pa brauktuvju labo malu, iepriekš pārliecinoties par ceļu satiksmes drošību un dodot ceļu tajā pašā virzienā braucošajiem transportlīdzekļiem un tiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kam saskaņā ar braukšanas noteikumiem krustojumos ir priekšroka. Ja braukšanai pa kreisi iekārtota atsevišķa braukšanas josla, nogriezties atļauts no šīs joslas labās malas. Nogriezties pa kreisi vai apgriezties braukšanai pretējā virzienā ārpus krustojumiem atļauts no brauktuves labās malas.

    Velosipēdu vai mopēdu vadītājiem aizliegts:
16.    (CSN #230.1) Braukt, neturot stūri.
17.    (CSN #230.2) braukt, turoties pie cita braucoša transportlīdzekļa
18.    (CSN #230.3) pārvadāt kravu, kas traucē vadīšanu vai apdraud citus ceļu satiksmes dalībniekus
19.    (CSN #230.4) vest ar velosipēdu pasaţierus, izņemot bērnus vecumā līdz septiņiem gadiem, ja ir iekārtoti papildu sēdekļi un droši kāpšļi kāju atbalstam
20.    (CSN #230.6) braukt pa ceļu, ja tam blakus atrodas velosipēdu ceļš
21.    (CSN #230.9) braukt pa ceļu, kas apzīmēts ar 548.ceļa zīmi.

    Transportlīdzekļu reģistrācija
22.    (CSN #249) Latvijā nav jāreģistrē tehnoloģiskie agregāti – velosipēdi, neatkarīgi no tā, kur tas tiks izmantots un paredzētajiem darbiem.

Īsāk diemžēl nesanāca - ceru, ka kādam noderēs...

Avatar

By waldis 30.06.2010 22:48:49

Member · 208 comments

Tomēr nav tik viennozīmīgi.. Jautājums: kam priekšroka, velosipēdistam, braucošam pa veloceļu (trotuāru), vai vadītājam, kas taisa piem labo pagriezienu, un šķērso velosipēdista trajektoriju...
No vienas puses: (CSN #138) Nogrieţoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.
No otras:226. Vietās, kur ārpus krustojumiem velosipēdu ceļš šķērso brauktuvi un ceļu satiksme netiek regulēta, velosipēdu
un mopēdu vadītājiem jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas brauc pa šķērsojamo ceļu.
1.24. krustojums - vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī. Krustojums ir norobežots ar
iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu.
Sanāk, ka visi veloceļi. kas atdalīti no brauktuves un gājēju visas gājēju pārejas atrodas ārpus krustojumiem ????
Šī pemesla dēļ drošāk ir braukt pa brauktuvi, bet ja ir veloceļš, to nedrīkst darīt ....
Vispār, CSN attiecībā uz velo ir pietiekami neskaidri viss uzrakstīts...
Otrs jautājums: jābrauc pa sab. transporta joslu, vai pa otro.... Noteikumi it kā aizliedz šajā gadījumā braukt pa otro joslu, un pa sab transporta joslu arī nav atļauts braukt...

Avatar

By waldis 30.06.2010 23:06:26

Member · 208 comments

Un otrs jautājums, kas mani nodarbina pēdējā laikā: kā palūgt fūres un it sevišķi baļķvedējus apdzenot ievērot intervālu... Konkrēti ceļā uz Vecāķiem aiz dzelzceļa pārbrauktuves un līdz krustojumam, kur visas fūres griež pa kreisi ceļš ir pietiekami šaurs, lai vienlaicīgi samainītos apdzenožais baļķvedējs, apdzenamais velo un pretimbraucošā mašīna... Nekāda nomale šajā ceļa posmā arī nav, tā ka situācijas dažreiz veidojas samērā nepatīkamas... Baļķvedēju stratēģija bieži vien ir uzkurināt maksimālo ātrumu, lai apdzītu velo iespējami īsākā ceļa posmā, bet kā likums, no aiz līkuma parasti parādās pretimbraucošā mašīna, un tad nu mašīnai ir izvēle: mēģināt bremzēt, kas bieži vien nav tik viegli izdarāms, nostumt uz nomali pretimbraucēju (otrajā pusē ir nomale), vai arī spiezt velobraucēju kokos.. Pēc vairākiem šādiem gadījumiem mēģināju jaunu stratēģiju: savlaicīgi ieņemt pozīciju gandrīz vai metru no asfalta malas...
Būtu interesanti zināt citu domas šajā jautājumā...

Avatar

By 321 01.07.2010 01:08:41

Member · 6,351 comments

Saksim ar to ka koki ir dabas davana un taa ir jasargaa. big_smile

Avatar

By xde 01.07.2010 15:13:45

Member · 328 comments

Ideja pat ļoti atbalstāma, tikai man šķiet, ka tie auto un moto vadītāji, kuri arī visbiežāk aizskar velo braucējus, šo lapiņu izmantos tikai un vienīgi pak__as noslaucīšanai. Tie, kuri ir laipni un tikai gadījuma vai neuzmanības pēc kaut ko pārkāpj, tāpat tev atvainosies un tavu lapiņu ar tās informāciju arī visdrīzāk zinās. Kāpēc es tā uzskatu? Nu cik esmu saskāries ar pirmo grupu.. Tad nu piedodiet.. Bet 99% no viņiem ir bezsmadzeņu radījumi un viņi nekad nesapratīs un negribēs saprast tavas problēmas. Viņus pat valsts krīze nespēj pārmācīt (secinājums no tā, kas darās uz ielām un lielveikalu stāvvietās, kasēs).

Avatar

By kalns_rsi 01.07.2010 21:01:53

Member · 521 comments

te trūkst punkts par to ka autovadītājam ir jāievēro 1m distance no ceļa labās malas un blakus esošajiem ceļu satiksmes dalībniekie, bet no pretīm braucošajiem 2m distanci.

Avatar

By wrongway 01.07.2010 23:01:33

Member+ · 1,697 comments

Tagad, starp citu, iet uz vella paraušanu tieši velosipēdistiem interesējošo CSN sadaļu pārskatīšana.
Domāju, ka visloģiskāk ir visas labās idejas sūtīt pa taisno atbildīgajām instancēm wink


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!

Avatar

By kalns_rsi 16.08.2010 00:19:49

Member · 521 comments

Tiesības protams ka jāņem līdzi.
Lukturis skaitās arī mirgojošs
Par atstarotājiem, ja vakaros brauc tad labāk ieliec, tie štrunti maksā 0,25Ls/gab toties tāds riteņbraucējs ir daudzreiz labāk redzems (tas protams nenozīmē, ka riteņbraucējs=neredzema būtne autovadītājam kļūst par redzemu, bet tomēr palielina iespēju ka autvadītājs tomēr uzmanīsies)
Velosipēdits ir tāds pats ceļa satiksmes dalībnieks, tāpēc ja tu ar autiņu vālētu pa pretējo pusi tas nebūtu labi, tā pat ir ar riteni.

Avatar

By Papuass 16.08.2010 23:44:54

Member+ · 2,978 comments

Laimigais, kā tu rīkojies, ja tev pretī pa "pareizo" pusi brauc cits velosipēds? Pa kuru pusi samainīsieties un vai nesanāks izpildīt kādu triku uz brauktuves?

Avatar

By Antuanete 17.08.2010 16:06:43

Member+ · 676 comments

Kā besī šitie bailīgie braucēji uz Jūrmalas šosejas! Ja brauc "pret spalvu", nu tak proties nobraukt no asfalta zālītē, nevis tupi min pa asfaltu, kad kāds cits velosipēdists brauc pretī un ir spiests mest līkumu, iebraucot joslā! Gadīsies kādu reizi slikts garastāvoklis, goda vārds, stāšos nost un izvedīšu audzināšanas darbus.

Avatar

By A Vanags 18.08.2010 00:53:19

Local.Auth · 2,110 comments

Es vienkaarshi ieniistu shitos preteeji braucoshos - vinji brauc kaa kingi un ne pa centimetru nevaacaas malaa..


Šmerlis

Avatar

By Kaspars 18.08.2010 01:00:51

Banned · 2,164 comments

Kad visi šitie angļu melnstrādnieki brauks atpakaļ, ot ta jūs redzēsiet pretim braucošos smile


Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR

#108

Avatar

By gaga 18.08.2010 12:03:03

Member+ · 2,160 comments

Piekriitu, ka nav kur droshi braukt pa celju ... ja nu vieniigi dzilji laukos pa mazas noziimes celjiem, kur nebraukaa fuures, utt .. un agri no riita, pirms 8:00 smile
Pa Riigu ar nav visai interesanti braukt, maz esosho velocelinju kaa arii ja brauc pa taadu, tad biezji jaabremzee deelj krustojumiem, gaajeejiem, utt

pa shauru shoseju ar auto braucot atkal ir gadiijies taa, ka seedi businjam aizmuguree un neko neredzi kas priekshaa ... pretii naak normaala auto pluusma ... peekshnji nelielaa pauziitee, kas pretpluusmaa izveidojusies businjsh pabrauc 1m pa kreisi lai ... @%*#@$% ... apbrauktu velobrauceeju ... businjam tas sanaaca slaidi, nebremzeejot, bet man vairs tukshuma pretpluusmaa nav, kur izveikt droshu apdziishanas manevru, sabremzeeties ar vairs nevar paguut, naacaas iebraukt preteejaa virziena joslaa, lai apdziitu velobrauceeju, tachu tas notika max tuvu, tachu pretiimbraucoshajiem taapat naacaas raut malaa uz celja nomali .. !$)!$%!#@
es tik par to, ka visaadiem busiem, smagajiem, utt, vajadzeetu laiciigi velosipeedistu apdzenot raadiit kreiso pagriezienu, lai zin, ka priekshaa ir shkjeerslis ko jaapbrauc vai ka grieziisies pa kreisi, lai var distanciiti palielinaat vai kaa citaadi

Avatar

By Elmurcis 19.08.2010 14:40:45

Member · 17 comments

Cik nu ir gadījies, ripinot gan pa Daugavpils šoseju, gan Rīgas apvedceļu un vēl citur - respektēju auto, ja brauktuve plata - ripinu pa asfalta malu starp balto joslu un nomali - auto nav mani jāapdzen, bet pietiek ar apsteigšanu.. Kur ir šaurāks asfalts - nākas mīt pa grants nomali, kad auto garām un redzu ka brīvs - atkal virsū un uzaudzēju ātrumu atkal... Ar šādu pieeju nav gadījies, ka dēļ manis bremzētu vai taurētu.. ar skaidru galvu apseko situāciju un tad jau nebūs problēmu... big_smile
Un nekad neesmu braucis pretējā virzienā... Tik dulls es nebūšu jau nu nekad (elementāra doma - braucot vienā virzienā sadursmes ātrums būs auto-velo, jebšu parasti ap 70 km/h un vēl ar labām iespējām atlecot ielidot grāvī, braucot pretī - auto+velo, kas vidēji ir 110 km/h un ar milzīgu iespēju trāpīt auto stiklos un zem nākošā auto riteņiem...)

Avatar

By Sergejdriver 26.08.2010 21:27:27

Member · 83 comments

To gaga: Ieteikshu tev ieverot distanci.Skan banaali,bet daudz probleemu uz cela sanak no tas neieveroshanas

Avatar

By waldis 29.08.2010 21:58:43

Member · 208 comments

Domāju, ka braucot pa ielu/ceļu obligats būtu spogulis... Uz ia baltica mani nobraukuši būtu iespējams, ja tas nebūtu: fūri līkumā apdzina viens mudaks, bet aizmugueŗē braucošais nobrauca uz nomali man aiz muguras.. Mani visdrīzāk nepamanīja, jo nebremzēja un nesignalizēja nekādā veidā, un tikai sspoguļa esamība ļāva šo situāciju apzināt, un laicīgi notīties....

Avatar

By klanis 30.08.2010 00:25:19

Member · 144 comments

Labi, ka tev tā paveicās. wink Vienīgi spogulim mīnuss ir tas, ka vairums ir ļurīgi, līdz ar to rāda izplūdušu bildi, braucot pa mazākajiem nelīdzenumiem. Pats agrāk braucu ar spoguli, bet tas bija pavisam neveiksmīgs modelis - pēc pāris mēnešu lietošanas stiprinājums vienkārši nolūza vibrāciju dēļ. Varbūt vari iemest kādu bildi ar savējo?

Avatar

By waldis 30.08.2010 08:33:21

Member · 208 comments

Man ir tāds plastmasas, stūres galā iespraužams, ap 5 Ls maksāja.. Īpaši nekratās. vienīgi jāuzmanās, ka nenolauž.. Jau reizes 7 laikam nolauzis būšu...
P.s. uz ātro nesapratu, kā šite bildi pievienot ...
http://www.fotoblog.lv/rep/19290/?cid=42342 Pirmajā un pēdējā bildē mans spogulīts ...

Last edited by waldis (30.08.2010 17:54:22)

Avatar

By Laimigais 30.08.2010 12:24:11

Local.Shop · 3,167 comments

Laikam jau manas pardomas apstiprina traģiski faki:
http://www.tvnet.lv/online_tv/6705/0+3

Viņi centās pārvietoties atbilstoši CSN. Cerēja, ka dzērājs pamanīs. Nepamanīja.

Toties nebija jābarās ar pretī braucošiem velosipēdistiem.


Pievilcīgas cenas velosipēdiem
Zvani, raksti, prasi

26 ... 689 ... 689