Video ar velobrauceju un autovaditaju kurs velas kauties
Man tā sabiedriskā josla patīk. Īpaši posmā no Tallinas līdz Pērnavas ielām. Smuki var iesēsties busam aizmugurē.
Aizvēja pavēlnieks
By Aģents Ilze 05.09.2018 22:19:10
restricted · 765 commentsNesanāk tur nekāds aizvējš, jo tie busi visu laiku jāapdzen.
By Mihails 05.09.2018 22:19:44
Member · 341 commentsPlus tie kas, te teica, ka jāminās pa sab joslu un nav dabujuši sodu, un varot pateikt, ka nogriezīsies nākamā vārtrumē...tad varbūt regulāri ir tā, ka izbraucot vienreiz pa ielu, 2-3x reizes sabiedriskais tiek apsteigts pieturās, tad, ja notiks CSN negadījums varesiet skaidrot, ka atradāties sab. joslā jo taisījāties nogriezties, savukārt RS autobuss Jums pretī video kā visu Brīvības ielu pa sab joslu pārkāpjot CSN esi braucis!
Sods par braukšanu pa sabiedriskā transporta joslu ar velo nav paredzēts.
Ja notiek CSNg, policiju, tiesu un apdrošinātāju interesēs, vai ir bijuši CSN pārkāpumi, kas izraisīja CSNg. Vai negadījuma brīdī riteņbraucējam bija tiesības atrasties uz šīs joslas. Visi iepriekšējie pārkāpumi, pat ja ir nofilmēts, ka pēdējo 10 minūšu laikā esi 5 reizes pārbraucis pie sarkanā, nevienu neinteresēs.
By androns1983 06.09.2018 07:09:59
Member · 418 commentsKā nav sods?
40 eur
LAPK:
Par braukšanu pa joslu, kas paredzēta pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem, —
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam četrdesmit euro apmērā.
CSL: 23) transportlīdzeklis — ierīce, kas pēc savas konstrukcijas paredzēta braukšanai pa ceļiem ar motora palīdzību vai bez motora;
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By Mihails 06.09.2018 08:44:09
Member · 341 commentsKā nav sods?
40 eurLAPK:
Par braukšanu pa joslu, kas paredzēta pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem, —
uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam četrdesmit euro apmērā.CSL: 23) transportlīdzeklis — ierīce, kas pēc savas konstrukcijas paredzēta braukšanai pa ceļiem ar motora palīdzību vai bez motora;
149.3 pants. Velosipēdu un mopēdu vadītāju administratīvā atbildība ceļu satiksmē
Šajā nodaļā noteiktos administratīvos sodus nepiemēro velosipēda un mopēda vadītājam, izņemot gadījumus, kad attiecīgajā sankcijā velosipēda un mopēda vadītāja atbildība ir īpaši paredzēta.
By Andersons 06.09.2018 09:19:01
Member+ · 2,638 commentsKatrā ziņā tas ko uz Brīvības ielas RDSD ir sataisījis ir IMHO tīša velosipēdistu izdzīšana starp lielajām dzelzs "kastēm"!
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By kaska 06.09.2018 09:52:47
Member · 886 commentsIzskatās, ka te daži noteikumu "zinātāji" normatīvajiem aktiem iet Ctrl+F cauri, nevis lasa normatīvos aktus.
Andron, kā Tu varēji palaist garām Mihaila citēto?
Last edited by kaska (06.09.2018 09:53:24)
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By Tourist 06.09.2018 10:37:52
Member · 438 commentsVai Jūs nekad neesat aizdomājušies, ka ierēdnīts, kas menedžēja ceļazīmju uzstādīšanu, varbūt nemaz nepievērsa uzmanību mūsu apspriestajai tēmai? Vienkārši tā sanāca un naudas un spējas uzņemties atbildību par papildzīmēm nav. Reti kur Rīgā sabtransa joslai ir velo papildzīme, nav jau runa tik par Brīvības...
By subgrade 06.09.2018 10:45:05
Member · 162 commentsBraucu pa Brīvības ielu gandrīz katru darba dienu. Minētajā vietā braucu pa A joslu, jo situācijā, kad ceļu satiksmes noteikumi nonāk pretrunā ar veselo saprātu, priekšroku dodu veselā saprāta apsvērumiem. Konfliktsituācijas nav nekādas bijušas, pāris reizes esmu uzbraucis uz ietves no viens nobrauktuves līdz nākamajai, lai palaistu garām autobusu. Starp citu, tā es mēdzu darīt citās vietās, ja ir tāda iespēja – neuzskatu, ka man obligāti jābrauc pa brauktuvi, apgrūtinot satiksmi, ja ietve ir tukša (un nav pārlieku nelīdzena).
Vairumā konfliktu starp velosipēdistiem un autovadītājiem ir elementāras cieņas trūkums no vienas vai otras, vai abām pusēm. Ideālas infrastruktūras neesamība nevienam nedod tiesības uzvesties kā aprobežotam pasaules valdniekam.
Taču ir diezgan skaidrs, ka RD mērķis ir padzīt velobraucējus no Brīvības ielas – mēs rekur speciāli miljonus izgāzām, lai uztaisītu jums skaisto Barona ielu, ko jūs te vēl bāžaties? Koncepts, ka velosatiksmei paredzēta/piemērota infrastruktūra varētu būt VISĀS centra ielās, tur laikam tiek uzskatīta par kaut ko nereālu un nepieņemamu.
By 321 06.09.2018 11:28:17
Member · 6,349 commentsBy sursurs 08.09.2018 15:49:23
Member · 905 commentsBraucu pa Brīvības ielu gandrīz katru darba dienu. Minētajā vietā braucu pa A joslu, jo situācijā, kad ceļu satiksmes noteikumi nonāk pretrunā ar veselo saprātu, priekšroku dodu veselā saprāta apsvērumiem. Konfliktsituācijas nav nekādas bijušas, pāris reizes esmu uzbraucis uz ietves no viens nobrauktuves līdz nākamajai, lai palaistu garām autobusu. Starp citu, tā es mēdzu darīt citās vietās, ja ir tāda iespēja – neuzskatu, ka man obligāti jābrauc pa brauktuvi, apgrūtinot satiksmi, ja ietve ir tukša (un nav pārlieku nelīdzena).
Vairumā konfliktu starp velosipēdistiem un autovadītājiem ir elementāras cieņas trūkums no vienas vai otras, vai abām pusēm. Ideālas infrastruktūras neesamība nevienam nedod tiesības uzvesties kā aprobežotam pasaules valdniekam.
Taču ir diezgan skaidrs, ka RD mērķis ir padzīt velobraucējus no Brīvības ielas – mēs rekur speciāli miljonus izgāzām, lai uztaisītu jums skaisto Barona ielu, ko jūs te vēl bāžaties? Koncepts, ka velosatiksmei paredzēta/piemērota infrastruktūra varētu būt VISĀS centra ielās, tur laikam tiek uzskatīta par kaut ko nereālu un nepieņemamu.
Tieši tā
Pa Maskavas ielu ko tad neviens nesūdzas. Tur visu laiku Ķengaragā ir busa josla un pēc not. ir jābrauc pa 2o. Mani pat policija virākkārt ir apdzinusi, kad braucu pa sab joslu, neviens neko nesaka. Ja nāk buss un skatos, ka līdz pieturai nepaspēšu ātrāk, iebraucu kādā kabatā, vai kur (vai tai pašā 2ajā joslā) un palaižu garām. Jā - vislaik arī skatos riņķī, lai tādu pamanītu. Man pat tas nelaimīgais GALSS BUSS ir paldies rādījis, kad operatīvi novācos no busa joslas, lai viņam nav jābremzē. Un nezinu par platumu Brīvības ielas busa joslā, bet uz Maskavenes toč nav vietas droši biusam apbraukt velo vienas joslas platumā..
Sodu varbūt arī neuzliks par braukšanu pa A joslu, bet CSN gadījumā dabūsi abpusējo vainu, izņemot, ja tiešām pierādīsi, ka kāds tīšām braucis virsū.
Ja velobraucēji vairāk domātu ar galvu uz ceļa, tad varbūt arī RS tik traki nebūtu pret, ka pa tām a joslām visur ļautu arī velo braukt. Bet nu, protams, man ar nešķiet ok, ja pa a joslu ļautu braukt velo, kur tad uz 10km/h blakām vēl piedevām vai pretējā virzienā ( kā daudzi dara) vilktos kādi pāris pārgudrīši, kamēr aiz viņiem rindā stāvētu 3 bārbāzti autobusi. Bt nu platums tur pappildus velojoslu uzkrasot toč būtu atļāvis. tikai jautājums - kā ar pieturām?
velo 4ever
By torby 10.09.2018 09:32:48
Member · 25 commentsEs arī katru rītu braucu pa Ķengaraga sabiedriskā joslu un priecājos, cik labi ka mašīnas netraucē. Autobusi arī nemet baigos kulakus. Braucu ar lampiņu un sabiedriskajam priekšā nelienu, bet pieturās nedaudz uzgaidu, ja sabiedriskais priekšā. Braucu no rīta, tādēļ satiksme tur mazāk, vakarā varbūt būtu savādāk.
By Tourist 04.10.2018 22:17:45
Member · 438 commentsVajag visiem nobalsot Manabalss.lv!
http://www.delfi.lv/auto/zinas/vac-para … d=50457417
By IAeroI 05.10.2018 10:30:07
Member · 427 commentsDelfi.... nu kāāāāāpēēēēc es atveru komentāru sadaļu....
By kaska 05.10.2018 10:36:31
Member · 886 commentsTāpēc, ka Tu sevi necieni!
km pie km neliksi, pie Mm netiksi!
By Kefīrers 05.09.2018 20:19:19
Member · 211 comments