Velo priekš pilsētas
Sveicināti.
Ir vēlme nomainīt savu smago velo, kuru izmantoju braukšanai pilsētā uz darbu (ap 9 km vienā virzienā jebkurā gada laikā), pret kaut ko vieglāku un varbūt arī ērtāku. Varbūt kāds var ieteks kādu modeli, kas tagad ir pārdošanā, piemēram, ss.com. Ko Jūs sakat par šo variantu https://www.ss.com/msg/lv/transport/byc … imxkb.html , vai varbūt ir kādi labāki cenas/kvalitātes varianti.
Paldies.
By NilsS 09.11.2017 21:40:16
Member · 775 commentsIepostē tagadējo ciskudrilli. Bet ja tas nejūk ārā - iesaku nodzīt līdz izjuks. Īpaši dīvaini ir pirkt jaunu riteni braukšanai rudens dubļos un ziemas sālī. Un 9 km pilsētā ir attālums kuram neko sevišķu nevajag.
Cita lieta,ja patīk smukas lietas un vari tās atļauties.
Tad skaties uz itāļu ričukiem,nejēgā glauni.
Pinarello,Colnago,Bianchi,Cipollini un vēl kādi 777 mazākzināmie brendi.
Jums šajās durvīs. .
http://road.cc/content/feature/222021-1 … road-bikes
Last edited by NilsS (09.11.2017 21:45:05)
By Aleksandrs.N 09.11.2017 21:59:21
Member · 13 commentsTagad ir šitāds - https://www.olx.ua/obyavlenie/velosiped … 383f1c36e3
Tevis pieminētie jau nebūs piemēroti ziemai un parāk dārgi. Bija doma kaut ko vieglāku paskatīties, jo kad ir pretvējš vienkārši pipec kaut kāds.
By 321 09.11.2017 22:04:13
Member · 6,352 commentsVispār tas esošais velo ir ļoti ok, bet apkrauts diezgan tizli, padarot viņu neveiklu
Jaunu monobloku ja sen nav mainīts, pilnu apkopi, stūri uz tieši šādu http://www.freshbikescycling.com/images … 0469-1.jpg bez backsweep
Un tad jau skaties
iespējams cietāks sēdeklis arī derētu, bet to pēc braukšanas ar esošo pats labāk sapratīsi
Un protams lai riepas ir piepumpētas stingi
By 321 09.11.2017 22:24:04
Member · 6,352 commentsRedzēju šādu https://www.ss.com/msg/lv/transport/byc … igiko.html
By NilsS 09.11.2017 22:26:58
Member · 775 commentsTagad ir šitāds - https://www.olx.ua/obyavlenie/velosiped … 383f1c36e3
Tevis pieminētie jau nebūs piemēroti ziemai un parāk dārgi. Bija doma kaut ko vieglāku paskatīties, jo kad ir pretvējš vienkārši pipec kaut kāds.
Nē,nu ja tieši ziemai (kura mums 10 gados sarūpē vismaz 3 garus mēnešus ar konstantu sniegu summā ) tad tak fatbike! Svaram ar pretvēju korelācija apšaubāma. Ja vien nerunā par neadekvātu pašmasu!Te vnk vajag drusku ciskas un mazliet aero.
Attaisnotam apgreidam uzliec labas riepas un kameras,čeko spiedienu,būs ok,ā un ieeļo ķēdi!
PS manis minētie pretvējā būs pats labums!
Arī pavējā viss būs tikpat labi.
Last edited by NilsS (09.11.2017 22:36:02)
By Aleksandrs.N 09.11.2017 22:38:24
Member · 13 commentsVarbūt es netur problēmu meklēju. Tad sanāk, ka tiem 5 vai 10 kilogrāmiem nav lielas nozīmes. Pagaišgad nomainīju riepas uz lielāku protektoru un ziemā ir pietiekami komfortabli, tādā ziņā velo mani apmierina. Tāpat arī Rīgā sniegs parasti turas ne ilgas par vienu mēnesi un ar to nav problēmu. Vai būs kāda jūtama atšķirība salīdzinot ar alumīnija velo? P.s. Pašmasa ir ok, 70 kg
Last edited by Aleksandrs.N (09.11.2017 22:39:58)
By Aleksandrs.N 09.11.2017 22:40:48
Member · 13 commentsRedzēju šādu https://www.ss.com/msg/lv/transport/byc … igiko.html
Man būs par lielu.
By NilsS 09.11.2017 23:03:00
Member · 775 commentsVarbūt es netur problēmu meklēju. Tad sanāk, ka tiem 5 vai 10 kilogrāmiem nav lielas nozīmes. Pagaišgad nomainīju riepas uz lielāku protektoru un ziemā ir pietiekami komfortabli, tādā ziņā velo mani apmierina. Tāpat arī Rīgā sniegs parasti turas ne ilgas par vienu mēnesi un ar to nav problēmu. Vai būs kāda jūtama atšķirība salīdzinot ar alumīnija velo? P.s. Pašmasa ir ok, 70 kg
Pilsētā riepas ziemai ar proķi,visiem citiem laikiem gludās/minimāls protektors Ripos jūtami labāk,īpaši labā gala ražojumi.
KoKontaktpedāļar laiku ļoti uzlabos avg un kontroli,vienīgi pa reizei var sanākt stulbi nokrist.
Maisveidīgas jakas un bikses vērts aizstāt ar sportiskākām un nostumt stūri zemāk,ja var
Last edited by NilsS (09.11.2017 23:03:58)
By averza 09.11.2017 23:29:48
Member++ · 5,039 commentsCik minūtes brauc tos 9km un no kurienes uz kurieni tas ir (apmēram)?
By Aleksandrs.N 09.11.2017 23:30:37
Member · 13 commentsVarbūt es netur problēmu meklēju. Tad sanāk, ka tiem 5 vai 10 kilogrāmiem nav lielas nozīmes. Pagaišgad nomainīju riepas uz lielāku protektoru un ziemā ir pietiekami komfortabli, tādā ziņā velo mani apmierina. Tāpat arī Rīgā sniegs parasti turas ne ilgas par vienu mēnesi un ar to nav problēmu. Vai būs kāda jūtama atšķirība salīdzinot ar alumīnija velo? P.s. Pašmasa ir ok, 70 kg
Pilsētā riepas ziemai ar proķi,visiem citiem laikiem gludās/minimāls protektors Ripos jūtami labāk,īpaši labā gala ražojumi.
KoKontaktpedāļar laiku ļoti uzlabos avg un kontroli,vienīgi pa reizei var sanākt stulbi nokrist.
Maisveidīgas jakas un bikses vērts aizstāt ar sportiskākām un nostumt stūri zemāk,ja var
Paldies!
By Aleksandrs.N 09.11.2017 23:33:11
Member · 13 commentsCik minūtes brauc tos 9km un no kurienes uz kurieni tas ir (apmēram)?
Braucu apmēram no 16 līdz 30 minūtēm, vidējais laiks ir kaut kur nedaudz virs 20. Pa ceļam ir gan dzelzceļš, gan Gustava Zemgales gatve (tilts), gan nevisai ērta Braslas iela.
By Aleksandrs.N 09.11.2017 23:34:18
Member · 13 commentsVispār biju domāji par kontaktpedāļiem, bet bail tos izmantot pēc avārijas Rīgā, kad džeks kāju dēļ tā pazaudēja (viens no iemesliem).
By higlander 10.11.2017 00:07:29
Member · 31 commentspa Brasas ielu gadījumā nebrauc ap 8iem, nedaudz pirms?
By averza 10.11.2017 00:23:23
Member++ · 5,039 commentsIzklausās, ka jau šobrīd vidējais ātrums ir vairāk nekā pietiekošs ikdienas "commute" braucieniem, nezinu, kāpēc tur vēl kaut kas jāiegulda, lai varētu lidot vēl ātrāk. Cik ir novērots, lielākā daļa [sāpīgu] negadījumu notiek pie liela velo ātruma. Tāpēc es jau pirms kāda laika pārstāju braukt pa pilsētu ar 30km/h un nenožēloju. Kad kādreiz pilsētā parādos ar sacensību velo, kurš defaultā lēnāk par 30km/h neiet, uzreiz parādās arī bīstamas situācijas.
Vai runa ir par nelaimi ar trolejbusu netālu no Gandra Kalnciema ielā? Ja jā, būšu palaidis garām info par klipšu pedāļiem. Nerunājot par konkrēto gadījumu, nespēju iedomāties, ka tie varētu būt nedroši pilsētas braukšanai. Vienmēr var uzregulēt ļoti vāji. Varbūt tomēr kādam tie var sagādāt kritienus... Klipšiem braukšanai uz darbu ir citi trūkumi: vajag kurpes, ar tām var nebūt ērti staigāt, ziemā būs auksti ar parastām velokurpēm, tad jāpērk vai nu ziemas velokurpes, kas ir dārgas, vai arī jāvelk mokasīni, kas aizņem laiku.
By NilsS 10.11.2017 02:53:47
Member · 775 comments+ Averza par ātrumu! Man sanāca pārlidot kapotu tieši tad,kad taisnajos gabalos sāku braukt ar 30+. Pie 40+km/h uz nobrauktuvēm radās nejaukas situācijas,jo ļaudīm autiņos lohs kas priekšā tirinās uz riteņa jāapdzen obligāti,lai cik stulbs manevrs tas nebūtu. Strauji pieliekot vairākus km pie avg var izrādīties ka smadzene un skili nav gatavi ātrākai darbībai! Labāk pielikt palēnām un ar kasku!
PS mtb klipši no praktiskā viedokļa ir gana ērti iekdienā,es mokasīnus turu visu laiku uzvilktus.
Last edited by NilsS (10.11.2017 02:54:57)
By Ivars27 10.11.2017 10:23:07
Member · 371 commentsCik minūtes brauc tos 9km un no kurienes uz kurieni tas ir (apmēram)?
Braucu apmēram no 16 līdz 30 minūtēm, vidējais laiks ir kaut kur nedaudz virs 20. Pa ceļam ir gan dzelzceļš, gan Gustava Zemgales gatve (tilts), gan nevisai ērta Braslas iela.
9km nobraukt 16 minūtēs nozīmē turēt vidējo ātrumu 36km/h. WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
By AndrisG 10.11.2017 13:13:29
Member · 669 commentsJa citi velo ir pamatā šosejas un esi pieradis pie uzsēdes, lielisks ziemas/commuter velo ir CX tipa ričuks. Tagad ražotāji to arī sapratuši, nāk pat speciāli pielāgotāki modeļi, kas atvasināti no sacensību komplektācijas. Ar visiem iespējamajiem stiprinājumiem dubļu sargiem un bagāžniekam. Tāds pēc būtības ripos tika mazliet sliktāk par šosejas velo, bet riepas vairumam var uzlikt 35mm ar dubļu sargiem. Pilsētai neko platāku noteikti nevajag. Pilnīgā putenī, kad ceļi ir viscaur balti, es arī ar fetbaiku nebrauktu pa pilsētu.
Kad jau sniegs ir izstumdīts un apkārt tikai zupa, arī šosejas riepa pat ir ok. (nobraucu 1 ziemu ar 23mm šosejas).
Ziemai vēl ieteiktu disku bremzes...hidrauliskās, ideālā variantā, jo troses gana ātri aizaug slapjā laikā un bremzēšana vairs nekāda ar meh diskiem tad.
Uzsēdi var pieregulēt teju tādu pašu kā uz šosejnieka un pretvējā mazākā burā pūtīs. Tas ja, ir iespēja un gribas riteņbraukšanu izbaudīt. Braukt jau var ar jebko. To no ss gan neņem, šausmas.
Ziemai cietas riepas sapumpēt ieteikums ir pagalam aplams. Vajag labu riepu, kas turas uz ceļa slapjā laikā labi un attiecīgs spiediens svaram no riepas izmēra.
Last edited by AndrisG (10.11.2017 13:15:07)
By gamma 10.11.2017 13:30:11
Member · 97 commentsPiekrītu par CX, pavasarī pārsēdos no MTB uz CX un esmu visnotaļ apmierināts. Nācās iznesumu nomainīt, jo nekādīgi nevarēju pie tik zemas uzsēdes pierast, taču visādi citādi ir labi. Pavisam ziemā gan nebraukšu.
By dizpark 10.11.2017 16:46:26
Member · 911 commentsEs zināju, ka agri vai vēlu kāds ieteiks CX. :-) Jūs vispār lasāt, ko cilvēks raksta/ prasa?
By Aleksandrs.N 10.11.2017 18:04:44
Member · 13 commentsIzklausās, ka jau šobrīd vidējais ātrums ir vairāk nekā pietiekošs ikdienas "commute" braucieniem, nezinu, kāpēc tur vēl kaut kas jāiegulda, lai varētu lidot vēl ātrāk. Cik ir novērots, lielākā daļa [sāpīgu] negadījumu notiek pie liela velo ātruma. Tāpēc es jau pirms kāda laika pārstāju braukt pa pilsētu ar 30km/h un nenožēloju. Kad kādreiz pilsētā parādos ar sacensību velo, kurš defaultā lēnāk par 30km/h neiet, uzreiz parādās arī bīstamas situācijas.
Vai runa ir par nelaimi ar trolejbusu netālu no Gandra Kalnciema ielā? Ja jā, būšu palaidis garām info par klipšu pedāļiem. Nerunājot par konkrēto gadījumu, nespēju iedomāties, ka tie varētu būt nedroši pilsētas braukšanai. Vienmēr var uzregulēt ļoti vāji. Varbūt tomēr kādam tie var sagādāt kritienus... Klipšiem braukšanai uz darbu ir citi trūkumi: vajag kurpes, ar tām var nebūt ērti staigāt, ziemā būs auksti ar parastām velokurpēm, tad jāpērk vai nu ziemas velokurpes, kas ir dārgas, vai arī jāvelk mokasīni, kas aizņem laiku.
Jā, tā ir avārija ar trolejbusu.
Last edited by Aleksandrs.N (10.11.2017 18:05:42)
By Aleksandrs.N 10.11.2017 19:45:03
Member · 13 commentsEs zināju, ka agri vai vēlu kāds ieteiks CX. :-) Jūs vispār lasāt, ko cilvēks raksta/ prasa?
Vai šitāds variants nebūs labs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/byc … dlibj.html
By Aleksandrs.N 10.11.2017 19:47:36
Member · 13 commentsBet tā es esmu sapratis, ka lai būtu efekts, tad jāuztaisa apgreidu un jāpamēģina klipšus. Varbūt drīzāk tad vasarai kaut kādu labāku velo jāpaskatās.
By NilsS 10.11.2017 20:08:26
Member · 775 commentsEs zināju, ka agri vai vēlu kāds ieteiks CX. :-) Jūs vispār lasāt, ko cilvēks raksta/ prasa?
Vai šitāds variants nebūs labs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/byc … dlibj.html
Vairāk nekā labs,ja tik nav zagts vai smagi sists. Ziemā dzīt gan nelāgi
By JNCX 10.11.2017 21:50:46
Member+ · 158 commentsAleksandra Batavusam nav pilnīgi nekādas vainas kā pilsētas pārvietošanās līdzeklim. Noņemot visu lieko, kā amortizatoru dakšu un sēdekļa stuti, tauriņstūri, rata saslēdzēju, bagāžnieku (protams ja netiek izmantots), uzliekot vieglāku sēdekli un uzstādot 1 ātrumu priekšā varētu velo padarīt arī krieni vieglāku. Izskatās ka rāmis jau ir alumīnija. Vienīgi vai ir jēga to darīt ja šāda pasākuma izmaksas to darot kādā velodarbnīcā būs līdzvērtīga, mazlietota ričuka vērtībā.
Avenue velo ss.lv linkā ir normāls pilsētas minamais, bet par vieglu viņu nevarētu saukt. Un glītu arī nē, bet tas gaumes jautājums. Bija slikta pieredze mēģinot šādu rāmi pārkrāsot, pēc smilšu strūklas atklājās ka tā plūdlīnijas forma trijstūra iekšpusē ir panākta ar špakteli! Rullīšu bremzes un iekšējie ātrumi braukšanai ziemā gan ir laba lieta.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/byc … cnpnl.html
Man liekas ka perfekts commuters. Siksnas piedziņa ikdienas vissezonas ričukam ir ideāls risinājums. Forši arī ka der diezgan platas riepas. Varbūt mīnuss maguras aploču hidraulika, bet tas atkal gaumes jautājums un vienmēr salīdzinoši nedārgi var nomainīt uz labiem avid V-breikiem. Un dubļusargus vajag nopietnākus vai vismaz pagarināt.
By dizpark 11.11.2017 12:46:50
Member · 911 commentsEs zināju, ka agri vai vēlu kāds ieteiks CX. :-) Jūs vispār lasāt, ko cilvēks raksta/ prasa?
Vai šitāds variants nebūs labs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/byc … dlibj.html
Vairāk nekā labs,ja tik nav zagts vai smagi sists. Ziemā dzīt gan nelāgi
Jūs traki, vai? Karbona rāmis? Bez dubļu bleķiem, bez bagāžnieka caurumiem? Canti bremzes???!!! Gribat pārsēdināt džeku no Batavus tūrista uz CX sacīkšnieku? Rimstaties, taču!
By NilsS 11.11.2017 20:22:29
Member · 775 commentsVai šitāds variants nebūs labs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/byc … dlibj.html
Vairāk nekā labs,ja tik nav zagts vai smagi sists. Ziemā dzīt gan nelāgi
Jūs traki, vai? Karbona rāmis? Bez dubļu bleķiem, bez bagāžnieka caurumiem? Canti bremzes???!!! Gribat pārsēdināt džeku no Batavus tūrista uz CX sacīkšnieku? Rimstaties, taču!
Nu lasi uzmanīgi - puisis pats grib un kā apgreidu es to vērtētu 10/10cena pret ieguvumu plastmasas dufāļus nopirkt pārdesmit naudas (pašam tāds ir,ideāls uz cx) un milzu bagāžnieks vajadzīgs tikai tūrismam
By Aleksandrs.N 09.11.2017 20:25:29
Member · 13 comments