Velo priekš pilsētas

Avatar

By Aleksandrs.N 09.11.2017 20:25:29

Member · 13 comments

Sveicināti.

Ir vēlme nomainīt savu smago velo, kuru izmantoju braukšanai pilsētā uz darbu (ap 9 km vienā virzienā jebkurā gada laikā), pret kaut ko vieglāku un varbūt arī ērtāku. Varbūt kāds var ieteks kādu modeli, kas tagad ir pārdošanā, piemēram, ss.com. Ko Jūs sakat par šo variantu https://www.ss.com/msg/lv/transport/byc … imxkb.html , vai varbūt ir kādi labāki cenas/kvalitātes varianti.

Paldies.

Avatar

By NilsS 09.11.2017 21:40:16

Member · 775 comments

Iepostē tagadējo ciskudrilli. Bet ja tas nejūk ārā - iesaku nodzīt līdz izjuks. Īpaši dīvaini ir pirkt jaunu riteni braukšanai rudens dubļos un ziemas sālī. Un 9 km pilsētā ir attālums kuram neko sevišķu nevajag.
Cita lieta,ja patīk smukas lietas un vari tās atļauties.
Tad skaties uz itāļu ričukiem,nejēgā glauni.
Pinarello,Colnago,Bianchi,Cipollini un vēl kādi 777 mazākzināmie brendi.
Jums šajās durvīs. .
http://road.cc/content/feature/222021-1 … road-bikes

Last edited by NilsS (09.11.2017 21:45:05)

Avatar

By Aleksandrs.N 09.11.2017 21:59:21

Member · 13 comments

Tagad ir šitāds - https://www.olx.ua/obyavlenie/velosiped … 383f1c36e3

Tevis pieminētie jau nebūs piemēroti ziemai smile un parāk dārgi. Bija doma kaut ko vieglāku paskatīties, jo kad ir pretvējš vienkārši pipec kaut kāds.

Avatar

By 321 09.11.2017 22:04:13

Member · 6,352 comments

Vispār tas esošais velo ir ļoti ok, bet apkrauts diezgan tizli, padarot viņu neveiklu
Jaunu monobloku ja sen nav mainīts, pilnu apkopi, stūri uz tieši šādu http://www.freshbikescycling.com/images … 0469-1.jpg bez backsweep
Un tad jau skaties
iespējams cietāks sēdeklis arī derētu, bet to pēc braukšanas ar esošo pats labāk sapratīsi
Un protams lai riepas ir piepumpētas stingi big_smile

Avatar

By NilsS 09.11.2017 22:26:58

Member · 775 comments
Aleksandrs.N wrote

Tagad ir šitāds - https://www.olx.ua/obyavlenie/velosiped … 383f1c36e3

Tevis pieminētie jau nebūs piemēroti ziemai smile un parāk dārgi. Bija doma kaut ko vieglāku paskatīties, jo kad ir pretvējš vienkārši pipec kaut kāds.

Nē,nu ja tieši ziemai (kura mums 10 gados sarūpē vismaz 3 garus mēnešus ar konstantu sniegu summā ) tad tak fatbike! Svaram ar pretvēju korelācija apšaubāma. Ja vien nerunā par neadekvātu pašmasu!Te vnk vajag drusku ciskas un mazliet aero.
Attaisnotam apgreidam  uzliec labas riepas un kameras,čeko spiedienu,būs ok,ā un ieeļo ķēdi!
PS manis minētie pretvējā būs pats labums!
Arī pavējā viss būs tikpat labi.

Last edited by NilsS (09.11.2017 22:36:02)

Avatar

By Aleksandrs.N 09.11.2017 22:38:24

Member · 13 comments

Varbūt es netur problēmu meklēju. Tad sanāk, ka tiem 5 vai 10 kilogrāmiem nav lielas nozīmes. Pagaišgad nomainīju riepas uz lielāku protektoru un ziemā ir pietiekami komfortabli, tādā ziņā velo mani apmierina. Tāpat arī Rīgā sniegs parasti turas ne ilgas par vienu mēnesi un ar to nav problēmu. Vai būs kāda jūtama atšķirība salīdzinot ar alumīnija velo? P.s. Pašmasa ir ok, 70 kg big_smile

Last edited by Aleksandrs.N (09.11.2017 22:39:58)

Avatar

By Aleksandrs.N 09.11.2017 22:40:48

Member · 13 comments
321 wrote

Redzēju šādu https://www.ss.com/msg/lv/transport/byc … igiko.html

Man būs par lielu.

Avatar

By NilsS 09.11.2017 23:03:00

Member · 775 comments
Aleksandrs.N wrote

Varbūt es netur problēmu meklēju. Tad sanāk, ka tiem 5 vai 10 kilogrāmiem nav lielas nozīmes. Pagaišgad nomainīju riepas uz lielāku protektoru un ziemā ir pietiekami komfortabli, tādā ziņā velo mani apmierina. Tāpat arī Rīgā sniegs parasti turas ne ilgas par vienu mēnesi un ar to nav problēmu. Vai būs kāda jūtama atšķirība salīdzinot ar alumīnija velo? P.s. Pašmasa ir ok, 70 kg big_smile

Pilsētā riepas ziemai ar proķi,visiem citiem laikiem gludās/minimāls protektors Ripos jūtami labāk,īpaši labā gala ražojumi.
KoKontaktpedāļar laiku ļoti uzlabos avg un kontroli,vienīgi pa reizei var sanākt stulbi nokrist.
Maisveidīgas jakas un bikses vērts aizstāt ar sportiskākām un nostumt stūri zemāk,ja var

Last edited by NilsS (09.11.2017 23:03:58)

Avatar

By averza 09.11.2017 23:29:48

Member++ · 5,039 comments

Cik minūtes brauc tos 9km un no kurienes uz kurieni tas ir (apmēram)?

Avatar

By Aleksandrs.N 09.11.2017 23:30:37

Member · 13 comments
NilsS wrote
Aleksandrs.N wrote

Varbūt es netur problēmu meklēju. Tad sanāk, ka tiem 5 vai 10 kilogrāmiem nav lielas nozīmes. Pagaišgad nomainīju riepas uz lielāku protektoru un ziemā ir pietiekami komfortabli, tādā ziņā velo mani apmierina. Tāpat arī Rīgā sniegs parasti turas ne ilgas par vienu mēnesi un ar to nav problēmu. Vai būs kāda jūtama atšķirība salīdzinot ar alumīnija velo? P.s. Pašmasa ir ok, 70 kg big_smile

Pilsētā riepas ziemai ar proķi,visiem citiem laikiem gludās/minimāls protektors Ripos jūtami labāk,īpaši labā gala ražojumi.
KoKontaktpedāļar laiku ļoti uzlabos avg un kontroli,vienīgi pa reizei var sanākt stulbi nokrist.
Maisveidīgas jakas un bikses vērts aizstāt ar sportiskākām un nostumt stūri zemāk,ja var

Paldies!

Avatar

By Aleksandrs.N 09.11.2017 23:33:11

Member · 13 comments
averza wrote

Cik minūtes brauc tos 9km un no kurienes uz kurieni tas ir (apmēram)?

Braucu apmēram no 16 līdz 30 minūtēm, vidējais laiks ir kaut kur nedaudz virs 20. Pa ceļam ir gan dzelzceļš, gan Gustava Zemgales gatve (tilts), gan nevisai ērta Braslas iela.

Avatar

By Aleksandrs.N 09.11.2017 23:34:18

Member · 13 comments

Vispār biju domāji par kontaktpedāļiem, bet bail tos izmantot pēc avārijas Rīgā, kad džeks kāju dēļ tā pazaudēja (viens no iemesliem).

Avatar

By higlander 10.11.2017 00:07:29

Member · 31 comments

pa Brasas ielu gadījumā nebrauc ap 8iem, nedaudz pirms?

Avatar

By averza 10.11.2017 00:23:23

Member++ · 5,039 comments

Izklausās, ka jau šobrīd vidējais ātrums ir vairāk nekā pietiekošs ikdienas "commute" braucieniem, nezinu, kāpēc tur vēl kaut kas jāiegulda, lai varētu lidot vēl ātrāk. Cik ir novērots, lielākā daļa [sāpīgu] negadījumu notiek pie liela velo ātruma. Tāpēc es jau pirms kāda laika pārstāju braukt pa pilsētu ar 30km/h un nenožēloju. Kad kādreiz pilsētā parādos ar sacensību velo, kurš defaultā lēnāk par 30km/h neiet, uzreiz parādās arī bīstamas situācijas.

Vai runa ir par nelaimi ar trolejbusu netālu no Gandra Kalnciema ielā? Ja jā, būšu palaidis garām info par klipšu pedāļiem. Nerunājot par konkrēto gadījumu, nespēju iedomāties, ka tie varētu būt nedroši pilsētas braukšanai. Vienmēr var uzregulēt ļoti vāji. Varbūt tomēr kādam tie var sagādāt kritienus... Klipšiem braukšanai uz darbu ir citi trūkumi: vajag kurpes, ar tām var nebūt ērti staigāt, ziemā būs auksti ar parastām velokurpēm, tad jāpērk vai nu ziemas velokurpes, kas ir dārgas, vai arī jāvelk mokasīni, kas aizņem laiku.

Avatar

By NilsS 10.11.2017 02:53:47

Member · 775 comments

+ Averza par ātrumu! Man sanāca pārlidot kapotu tieši tad,kad taisnajos gabalos  sāku braukt ar 30+. Pie 40+km/h uz nobrauktuvēm radās nejaukas situācijas,jo ļaudīm autiņos lohs kas priekšā tirinās uz riteņa jāapdzen obligāti,lai cik stulbs manevrs tas nebūtu. Strauji pieliekot vairākus km pie avg var izrādīties ka smadzene un skili nav gatavi ātrākai darbībai! Labāk pielikt palēnām un ar kasku!
PS mtb klipši no praktiskā viedokļa ir gana ērti iekdienā,es mokasīnus turu visu laiku uzvilktus.

Last edited by NilsS (10.11.2017 02:54:57)

Avatar

By Ivars27 10.11.2017 10:23:07

Member · 371 comments
Aleksandrs.N wrote
averza wrote

Cik minūtes brauc tos 9km un no kurienes uz kurieni tas ir (apmēram)?

Braucu apmēram no 16 līdz 30 minūtēm, vidējais laiks ir kaut kur nedaudz virs 20. Pa ceļam ir gan dzelzceļš, gan Gustava Zemgales gatve (tilts), gan nevisai ērta Braslas iela.


9km nobraukt 16 minūtēs nozīmē turēt vidējo ātrumu 36km/h. WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

By AndrisG 10.11.2017 13:13:29

Member · 669 comments

Ja citi velo ir pamatā šosejas un esi pieradis pie uzsēdes, lielisks ziemas/commuter velo ir CX tipa ričuks. Tagad ražotāji to arī sapratuši, nāk pat speciāli pielāgotāki modeļi, kas atvasināti no sacensību komplektācijas. Ar visiem iespējamajiem stiprinājumiem dubļu sargiem un bagāžniekam. Tāds pēc būtības ripos tika mazliet sliktāk par šosejas velo, bet riepas vairumam var uzlikt 35mm ar dubļu sargiem. Pilsētai neko platāku noteikti nevajag. Pilnīgā putenī, kad ceļi ir viscaur balti, es arī ar fetbaiku nebrauktu pa pilsētu.
Kad jau sniegs ir izstumdīts un apkārt tikai zupa, arī šosejas riepa pat ir ok. (nobraucu 1 ziemu ar 23mm šosejas).
Ziemai vēl ieteiktu disku bremzes...hidrauliskās, ideālā variantā, jo troses gana ātri aizaug slapjā laikā un bremzēšana vairs nekāda ar meh diskiem tad.

Uzsēdi var pieregulēt teju tādu pašu kā uz šosejnieka un pretvējā mazākā burā pūtīs. smile Tas ja, ir iespēja un gribas riteņbraukšanu izbaudīt. Braukt jau var ar jebko. To no ss gan neņem, šausmas. big_smile
Ziemai cietas riepas sapumpēt ieteikums ir pagalam aplams. Vajag labu riepu, kas turas uz ceļa slapjā laikā labi un attiecīgs spiediens svaram no riepas izmēra.

Last edited by AndrisG (10.11.2017 13:15:07)

Avatar

By gamma 10.11.2017 13:30:11

Member · 97 comments

Piekrītu par CX, pavasarī pārsēdos no MTB uz CX un esmu visnotaļ apmierināts. Nācās iznesumu nomainīt, jo nekādīgi nevarēju pie tik zemas uzsēdes pierast, taču visādi citādi ir labi. Pavisam ziemā gan nebraukšu.

Avatar

By dizpark 10.11.2017 16:46:26

Member · 911 comments

Es zināju, ka agri vai vēlu kāds ieteiks CX. :-) Jūs vispār lasāt, ko cilvēks raksta/ prasa?

Avatar

By Aleksandrs.N 10.11.2017 18:04:44

Member · 13 comments
averza wrote

Izklausās, ka jau šobrīd vidējais ātrums ir vairāk nekā pietiekošs ikdienas "commute" braucieniem, nezinu, kāpēc tur vēl kaut kas jāiegulda, lai varētu lidot vēl ātrāk. Cik ir novērots, lielākā daļa [sāpīgu] negadījumu notiek pie liela velo ātruma. Tāpēc es jau pirms kāda laika pārstāju braukt pa pilsētu ar 30km/h un nenožēloju. Kad kādreiz pilsētā parādos ar sacensību velo, kurš defaultā lēnāk par 30km/h neiet, uzreiz parādās arī bīstamas situācijas.

Vai runa ir par nelaimi ar trolejbusu netālu no Gandra Kalnciema ielā? Ja jā, būšu palaidis garām info par klipšu pedāļiem. Nerunājot par konkrēto gadījumu, nespēju iedomāties, ka tie varētu būt nedroši pilsētas braukšanai. Vienmēr var uzregulēt ļoti vāji. Varbūt tomēr kādam tie var sagādāt kritienus... Klipšiem braukšanai uz darbu ir citi trūkumi: vajag kurpes, ar tām var nebūt ērti staigāt, ziemā būs auksti ar parastām velokurpēm, tad jāpērk vai nu ziemas velokurpes, kas ir dārgas, vai arī jāvelk mokasīni, kas aizņem laiku.

Jā, tā ir avārija ar trolejbusu.

Last edited by Aleksandrs.N (10.11.2017 18:05:42)

Avatar

By Aleksandrs.N 10.11.2017 19:45:03

Member · 13 comments
dizpark wrote

Es zināju, ka agri vai vēlu kāds ieteiks CX. :-) Jūs vispār lasāt, ko cilvēks raksta/ prasa?

Vai šitāds variants nebūs labs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/byc … dlibj.html

Avatar

By Aleksandrs.N 10.11.2017 19:47:36

Member · 13 comments

Bet tā es esmu sapratis, ka lai būtu efekts, tad jāuztaisa apgreidu un jāpamēģina klipšus. Varbūt drīzāk tad vasarai kaut kādu labāku velo jāpaskatās.

Avatar

By NilsS 10.11.2017 20:08:26

Member · 775 comments
Aleksandrs.N wrote
dizpark wrote

Es zināju, ka agri vai vēlu kāds ieteiks CX. :-) Jūs vispār lasāt, ko cilvēks raksta/ prasa?

Vai šitāds variants nebūs labs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/byc … dlibj.html

Vairāk nekā labs,ja tik nav zagts vai smagi sists. Ziemā dzīt gan nelāgi

Avatar

By JNCX 10.11.2017 21:50:46

Member+ · 158 comments

Aleksandra Batavusam nav pilnīgi nekādas vainas kā pilsētas pārvietošanās līdzeklim. Noņemot visu lieko, kā amortizatoru dakšu un sēdekļa stuti, tauriņstūri, rata saslēdzēju, bagāžnieku (protams ja netiek izmantots), uzliekot vieglāku sēdekli un uzstādot 1 ātrumu priekšā varētu velo padarīt arī krieni vieglāku. Izskatās ka rāmis jau ir alumīnija.  Vienīgi vai ir jēga to darīt ja šāda pasākuma izmaksas to darot kādā velodarbnīcā būs līdzvērtīga, mazlietota ričuka vērtībā.

Avenue velo ss.lv linkā ir normāls pilsētas minamais, bet par vieglu viņu nevarētu saukt. Un glītu arī nē, bet tas gaumes jautājums. Bija slikta pieredze mēģinot šādu rāmi pārkrāsot,  pēc smilšu strūklas atklājās ka tā plūdlīnijas forma trijstūra iekšpusē ir panākta ar špakteli! Rullīšu bremzes un iekšējie ātrumi braukšanai ziemā gan ir laba lieta.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/byc … cnpnl.html
Man liekas ka perfekts commuters. Siksnas piedziņa ikdienas vissezonas ričukam ir ideāls risinājums. Forši arī ka der diezgan platas riepas. Varbūt mīnuss maguras aploču hidraulika, bet tas atkal gaumes jautājums un vienmēr salīdzinoši nedārgi var nomainīt uz labiem avid V-breikiem. Un dubļusargus vajag nopietnākus vai vismaz pagarināt.

Avatar

By dizpark 11.11.2017 12:46:50

Member · 911 comments
NilsS wrote
Aleksandrs.N wrote
dizpark wrote

Es zināju, ka agri vai vēlu kāds ieteiks CX. :-) Jūs vispār lasāt, ko cilvēks raksta/ prasa?

Vai šitāds variants nebūs labs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/byc … dlibj.html

Vairāk nekā labs,ja tik nav zagts vai smagi sists. Ziemā dzīt gan nelāgi

Jūs traki, vai? Karbona rāmis? Bez dubļu bleķiem, bez bagāžnieka caurumiem? Canti bremzes???!!! Gribat pārsēdināt džeku no Batavus tūrista uz CX sacīkšnieku? Rimstaties, taču!

Avatar

By NilsS 11.11.2017 20:22:29

Member · 775 comments
dizpark wrote
NilsS wrote
Aleksandrs.N wrote

Vai šitāds variants nebūs labs - https://www.ss.com/msg/lv/transport/byc … dlibj.html

Vairāk nekā labs,ja tik nav zagts vai smagi sists. Ziemā dzīt gan nelāgi

Jūs traki, vai? Karbona rāmis? Bez dubļu bleķiem, bez bagāžnieka caurumiem? Canti bremzes???!!! Gribat pārsēdināt džeku no Batavus tūrista uz CX sacīkšnieku? Rimstaties, taču!

Nu lasi uzmanīgi - puisis pats grib smile un kā apgreidu es to vērtētu 10/10cena pret ieguvumu plastmasas dufāļus  nopirkt pārdesmit naudas (pašam tāds ir,ideāls uz cx) un milzu bagāžnieks vajadzīgs tikai tūrismam