SIA "Veloserviss"

Avatar

By Andersons 06.03.2010 20:23:46

Member+ · 2,640 comments

Jā strādā līdz pulksten 15:00!


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By duuzis 06.03.2010 21:06:11

Member · 461 comments

Nopirku Diadora X-Trail pa Ls 42. Liekas, ka ļoti laba cena...

Avatar

By FOX 06.03.2010 21:11:21

Member+ · 5,295 comments
duuzis wrote

Nopirku Diadora X-Trail pa Ls 42. Liekas, ka ļoti laba cena...

ja vēl kurpes būtu labas, tad vispār būtu super! wink


TREK Supercaliber

Avatar

By duuzis 06.03.2010 21:21:10

Member · 461 comments

Pabrauks, tad jau redzēs. Pagaidām tā pat nav ar ko salīdzināt.

Avatar

By FOX 06.03.2010 21:26:37

Member+ · 5,295 comments

protams! smile


TREK Supercaliber

Avatar

By xrs 06.03.2010 21:55:10

Member · 200 comments

Iespaidi sekojoši:
Atrast šo to var, piemēram, gala cena SRAM 950 kasetei - 9,50 Ls, velokrekls AGU 11 Ls,

+ var nopirkt mokasīnus, cimdiņus, cepurītes par labiem cipariem,
+ Aktīva vide, apmeklētāji straumēm plūst, var lādzīgi parunāties ar velosipēdistiem smile

- pailgi jāgaida līdz kāds sniegs konsultāciju un apkalpos,
- tagad jādomā kur likt aluminija-carbo dakšu, kuru prāta aptumsuma rezultātā + pēc kāda klienta ieteikuma + pārdevēja iespaidā, kurš pārdos jebko.. esmu ieķēris big_smile

Last edited by xrs (07.03.2010 21:25:32)


Auto pulēšana, salona ķīmiskā tīrīšana , lukturu pulēšana, keramiskais pārklājums, pirmspārdošanas sagatavošana
caroscar.lv

Avatar

By jt 06.03.2010 22:10:02

Member+ · 1,195 comments

biju arī ieskrējis. iesprūdu uz stundu smile satikts FOX un ievērtēts veikala piedāvājums

runājot par izvēli, šis tas labs bij. pilnīgi neplānoti ieķerts šāds sēdeklis http://www.bikes.com.au/UserFiles/1481- … 20t003.jpg par jaukiem 40 lvl. arī no apģērba bija labas lietas, tieši aukstajiem laika apstākļiem.

Avatar

By TOUCH 06.03.2010 23:27:33

Member · 1,197 comments

Kāds nav uzmetis aci iznesumu un stūres klāstam Brīvības ielas veloservisā?


Never use your face as a brake pad. /Jake Watson/

Avatar

By Veloserviss 07.03.2010 00:55:07

Local.Shop · 118 comments
metalpower wrote

biju veikalā paskatīties uz mega atlaidēm. vienīgais ko tur varētu ņemt ir velo, bet detaļas - pirmkārt nekā īsti nav (izvēles ziņā), otrkārt cenas attiecas tikai uz vecās sezonas precēm, treškārt cenas pat ar atlaidēm nav baigākā limonāde. nu tāds mans secinājums pēc veikala apmeklējuma smile

Varbūt gribējās SRAM XX par pusi no cenas ???


2Rati.lv

Avatar

By Veloserviss 07.03.2010 00:59:49

Local.Shop · 118 comments
FOX wrote
duuzis wrote

Nopirku Diadora X-Trail pa Ls 42. Liekas, ka ļoti laba cena...

ja vēl kurpes būtu labas, tad vispār būtu super! wink

piedāvā ko labāku !


2Rati.lv

Avatar

By medus 07.03.2010 01:02:44

Member · 24 comments

Vai Jums vēl kaut kādi pulsometri ir pieejami izņemot Sigma ONIX. ? Piemēram kādi Polar?

Paldies,
Jānis.

Avatar

By Andersons 07.03.2010 08:10:23

Member+ · 2,640 comments
medus wrote

Vai Jums vēl kaut kādi pulsometri ir pieejami izņemot Sigma ONIX. ? Piemēram kādi Polar?

Paldies,
Jānis.

Neesu gluži Veloserviss bet točno zinu ka Polar viņi netirgo, pie viņiem ir Cateye un Sigma pulsometri.


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By metalpower 07.03.2010 11:39:35

Member · 1,203 comments

Veloserviss - iesaku pret klientiem neattiekties ar uzbraucieniem, pat šajā forumā nē, jo pašlaik pārstāvot savu privāto, viena cilvēka viedokli, tu to paud visas kompānijas vārdā un es nedomāju, ka kompānijas tēlam nāktu par labu šāds sarunas tonis pret esošajiem un potenciālajiem pircējiem. kā laba servisa speciālists varu tev ieteikt - kad saņem negācijas savā virzienā centies pārvērst tās par pārdošanām: man varēji atbildēt, pajautājot, kas tieši mani interesēja un varbūt pārdevējs savā aizņemtībā nepiedāvāja labāko risinājumu/cenu. FOXam varēji vienkārši neatbildēt, vai atbildēt, ka katram ir savas vēlmes un prasības pret produktu. šeit atkal sanāk tā, ka tu nostājies pozā, ka tev uzbrauca, otram atkal rodas pretreakcija dabīga un tā nonāk līdz savstarpējai, kaut minimālai, nepatikai. man no tā ne silts ne auksts, bet tev, kā veikalam, kurā starpcitu es ik pa laikam iepērkos, tas nav uz labu, jo es pie tevis atstāju savu naudu, kuru varu atstāt arī citur smile

Avatar

By kaads 07.03.2010 11:42:02

Member · 35 comments

medus rakstīja:
Vai Jums vēl kaut kādi pulsometri ir pieejami izņemot Sigma ONIX. ? Piemēram kādi Polar?

Paldies,


Polar pulsometrus vari mekleet te :  http://www.orient.lv/polar/velo.htm

bet krievinjhs tajaa veloserviss bodee............ bez komentaariem.. It kaa piedaavaa labaako preci ( LAIKAM), bet nevar man loham big_smile paskaidrot , ar ko taa ir labaaka no cita razhotaaja, kas tiek tirgota tajaa pashaa veikalaa.

Avatar

By imka86 07.03.2010 15:21:10

Member · 35 comments

Kā, SRAM XX nav par 1/2cenu? Kā tad saprast tos vārdus "visam - (mīnuss) 50 %"?
Vai tas tikai reklāmas triks par kuru būtu jāpaziņo PTAC.

Avatar

By Andersons 07.03.2010 15:58:07

Member+ · 2,640 comments

Nē tas tāpēc kad veikalā Sram XX vēl nav.
ps no Sram RED šādas tādas detaļas gan ir!

Last edited by Andersons (07.03.2010 15:58:56)


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.

Avatar

By ritenbraucejs 07.03.2010 16:06:48

Member+ · 819 comments

kādas riepas šosejniekam tur ir (23mm- par 1/2 cenu)?

Avatar

By oozzee 07.03.2010 16:25:04

Member · 179 comments
kaads wrote

medus rakstīja:

bet krievinjhs tajaa veloserviss bodee............ bez komentaariem.. It kaa piedaavaa labaako preci ( LAIKAM), bet nevar man loham big_smile paskaidrot , ar ko taa ir labaaka no cita razhotaaja, kas tiek tirgota tajaa pashaa veikalaa.

Paskaidrot viņš tiešām nemāk un pēc darba es nekādi nevaru uzvilkt velotērpu, lai ieietu tur un būtu uzreiz pozitīva attieksme wink big_smile


Trek 8500 custom

Avatar

By egils13 07.03.2010 18:27:19

Member+ · 1,204 comments

letiņi pavisam izlepuši... tiek dota iespēja iepirkties par lādzīgām cenām, bet ļautiņi to vien dara, kā meklē, kur piekasīties (izvēles nekādas, pārdevēji rupji utt.). šodien biju, 15min laikā nopirku to, ko gribēju, attieksme normāla. protams, neviens apkārt uz pirkstgaliem neskraidīja, rokas nebučoja, bet tas arī nav tas, pēc kā biju ieradies.

Avatar

By ilarčiks 07.03.2010 20:36:47

Member · 181 comments

Es ar vakar biju veikalā un 20 minūtēs nopirku preci, kuru jau biju iepriekš noskatījis netā par ļoti saprātīgu cenu. Palīdzēja jaunkundze. Naevarētu teikt, ka viņa nebija ieinteresēta pārdot preci. Uz noliktavu skrēja trīs reizes pēc vajadzīgā izmēra. (pirku kurpes).

Avatar

By novērotājs 07.03.2010 21:18:06

Member+ · 1,908 comments
kaads wrote

...nevar man loham big_smile paskaidrot , ar ko taa ir labaaka no cita razhotaaja, kas tiek tirgota tajaa pashaa veikalaa.

Arī daudzos citos veikalos par dažādām ne-velo precēm pārdevēji man kā loham nav varējuši izskaidrot, ar ko atšķiras dažādu ražotāju līdzīgi izstrādājumi. Jo bieži vien arī būtiskākā atšķirība ir tieši cenā un firmas nosaukumā. Tā nu ir globalizācijas laikmeta ironija.
Minētajam puisim, manuprāt, vienkārši ir savdabīga humora izjūta, citādi ne vainas.

Avatar

By NEspecialists 07.03.2010 21:38:27

Member · 157 comments

Ja jau diskusija te ir iegājusi veloservisa pesonāla aprunāšanas sliedēs, tad man, kā Brīvības ielas veikala apmeklētājam, arī ir kas piebilstams. Pirmkārt jau par to "krieviņu". Kad man bija saskare ar viņu pirmo reizi, arī biju viegli šokēts par attieksmi. Otrajā reizē es kaut ko pajautāju krieviski, jo tam čalim tā tomēr ir vieglāk. Vismaz manā gadījumā tas nostradāja, attieksme bija tīri ok gan toreiz, gan arī citas reizes. Teiksiet, ka es zemojos, runājot krieviski - nebūt nē, mani tas nesatrauc, tādā veidā es pats praktiski labāk apgūstu to valodu un atsvaidzinu ierūsējušās zināšanas. Kaut kad pirms gada tur bija viens tāds pajauns čalītis ar vienkārši super attieksmi un zināšanām, tiesa, nekad vairs neesmu viņu sastapis. Tagad pārsvarā ir gadījies tāds sirms onkulītis ar ūsām, viņam ar attieksmi un arī zināšanām viss ir kārtībā, prieks iepirkties pie tāda pārdevēja. Bet vispār jau es nedodos uz veikalu, lai pētītu cik skaistas acis ir pārdevējiem, es zinu ko tieši es vēlos un to arī taujāju, ja nav tieši tā, tad lūdzu, lai man piedāvā alternatīvas, ja man nepietiekoši par kādu preci paskaidro, man nav grūti atrast pilnīgu info internetā.  Galu galā visi ir cilvēki un katrs var kāda jomā orinetēties sliktāk. Tiešām iesaku izmantot šo izdevību un iegādāties labas mantas par labām cenām nevis sūkstīties par to, ka pārdevējs nepasmaidīja, nepiemiedza ar aci un nezināja cik gramus sver ķīniešu dubleķis un cik itāļu, arī viņi ir tikai cilvēki un tikai mācās, kā jau mēs visi.

Avatar

By Grey 07.03.2010 22:33:46

Member# · 1,687 comments

Lūdzu bez personiskiem apvainojumiem, politikas un nacionalitāti aizskarošiem komentāriem.

Avatar

By blieztunmaukt 08.03.2010 02:32:43

Member+ · 1,548 comments

pievienojos viedoklim, ka tam čalim ir, teiksim tā, humora izjūta, lai arī kādam tā var šķist nedaudz īpatna.
bet to var saprast. jebkuram pieredzējušam pārdevējam izveidojas spēja atšķirt labu (savas vēlmes zinošu, nekašķīgu, visādi citādi jauku un galu galā tiešām pirkt gribošu, nevis muldoņu) klientu no slikta, un dažam labam pret "sliktajiem" klientiem izstrādājas vēsa attieksme.

Avatar

By metalpower 08.03.2010 09:54:32

Member · 1,203 comments

tas ir pārāk primitīvs klientu dalījums - labie un sliktie. klienti ir ļoti dažādi un nereti muldoņas atved citus klientus (cilvēkam patīk muldēt ne tikai veikalā ar pārdevēju, bet arī savā draugu lokā). principā jebkurš cilvēks, kurš būs darbojies apkalpošanas sfērā UN papildus pētījis dažādus gudrus materiālus par klientiem, mārketingu sapratīs, ka jo vairāk tu uzzini, jo mazāks kļūst "slikto" klientu īpatsvars.
galu galā pārdevēja darbs ir PĀRDOT nevis forši patusēt ar cilvēkiem, kuri viņam patīk (jauks, nekašķīgs, vēlmes zinošs).

Avatar

By averza 08.03.2010 12:09:30

Member++ · 5,039 comments

Pirmkārt, viņiem šajās dienās ir nenormāli daudz klientu un galva sāk reibt jau pēc pirmās dienas pirmajām 3 stundām. Tāpēc esam saprotoši!
Otrkārt, meitene-pārdevēja visu šmotku kaktu izrakāja, lai atrastu man vajadzīgos izmērus. Tā ka - kāds klients, tāda attieksme smile

Un kā gan nenoriebsies, ja vairums pircēju uzdod viņiem kaudzi jautājumu, kur katrs nākamais jautājums ir bezjēdzīgāks par nākamo. Piemēram: "a kāpēc tās atlaides, vai jūs slēdzaties ciet?"

Avatar

By wrongway 08.03.2010 12:34:25

Member+ · 1,695 comments

Nav tāds jēdziens - kāds klients tāda attieksme!

Ja kāds pārdevējs tā domā, tad viņš ir uz vietas atlaižams.

Un mežonīgs daudzums klientu nav attaisnojums vājam sniegumam. Tā ir vadības atbildība, nodrošināt pietiekamu skaitu darbinieku laikā, kad gaidāms masveida klientu pieplūdums.

Un nav bezjēdzīgu klienta jautājumu!
Ja klientam viss būtu skaidrs, tad nebūtu jautājumu, un pārdevējs kļūtu par kasieri.


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!