Alternatīva kritiskajai masai?

Avatar

By averza 25.04.2017 23:05:34

Member++ · 5,039 comments

Jā, citi satiksmes dalībnieki tiek aizkavēti īsāku laiku nekā tie pēc tam pavada, cepoties par faktu.

Avatar

By Kefīrers 26.04.2017 01:31:43

Member · 211 comments

Bet tur jau tā lieta, ka mēs esam latvieši un cepšanās par sīkumiem mums hobijs. Pašūmēsies pāris dienas vadītāji par mums, mēs par vadītājiem un viss turpināsies vecajās sliedēs. Tak rek, pagājušogad Rīgas velomaratona laikā bija pat tas miesta slavenais jūtūberis cilvēks ar kameru (tikai nevaru saprast kādu, video vai to ap vēderu no mazkustības), kurš savā 10min video nozakāja visus sportistus, jo, redz pašam 10 minūtes ilgāk jābrauc šašliks pirkt. Un kas no tā mainījās? Šogad atkal gonka būs un viņš kā bija resns tā arī palika. Šādus braucienus var salīdzināt ar sivēna skūšanu: brēka liela, bet jēgas nekādas. hmm


Aizvēja pavēlnieks

Avatar

By 321 26.04.2017 14:11:00

Member · 6,350 comments

Un Vanšu tiltu regulāri bloķē pašnāvnieki un uz daudz ilgāku laiku, vai dēļ 15-20 minūšu relaksācijas stāvošā mašīnā katru gadu ir jāraud forumā? Un vai redzot baru ar velobraucējiem ir agresīvi jābrauc ar mašīnu šajā barā iekšā?

Avatar

By 436 26.04.2017 14:45:30

Member · 822 comments

Man liekas, ka ir daži, kas 'brauc' tikai forumā un vienreiz gadā, 1. maijā.
Ja tik ļoti patīk braukāties ar ričuku, tad ir daudz citu iespēju....

Avatar

By averza 01.05.2017 18:18:29

Member++ · 5,039 comments

Aizbraucu uz masu. Domāju, ka būs bīstami braukt - nekā - vienībniekā un sebos ir krietni bīstamāk. Ātrums nekāds - 10km/h, pat ja kāds kontakts arī būtu noticis - nekā sāpīga. Drusku nepatika, ka pat uz 2 un 3 joslu ceļiem dažiem vajadzēja braukt pāri dubultai līnijai pa pretējo pusi. Taču arī pats tā darīju pāris reizes (kad pretī nenāca mašīnas), jo vispirms nofilmēju visu masu un tad vajadzēja atkal saķert priekšgalu. Vēl ļoti neforši sanāca uz regulējamām un neregulējamām gājēju pārejām, jo daži gājēji ļoti gribēja tikt pāri pie sava zaļā un tas varēja beigties sāpīgi. Taču gājēji un pat arī autovadītāji pārsvarā priecājās, filmēja, māja un smaidīja. Tie daži, kas taurēja un centās ieskaidrot, ka viņiem ir galvenais ceļš vai zaļā gaisma, tā vietā, lai priecātos par iespēju pavērot šo reto fenomenu - nu ko es varu teikt, jūs dzīvojat bezjēdzīgu dzīvi, kurā nespējat priecāties. Kur gan jūs tā steidzaties? Uz kapu, protams, uz savu kapu.

Avatar

By Kefīrers 01.05.2017 19:15:02

Member · 211 comments

Šogad biju apņēmies ignorēt šo pasākumu. Nesanāca. Saulainā diena izdzina mani no mājas, bet sāpošie muskuļi pēc Skrien Daugavpils posma lūdzās, lai treniņu šodien izlaižu, tā nu nolēmu paripināties barā, tāpat labāku neko nav, ko darīt. No mana skatu punkta, civilizētāk kā citus gadus. Netika glupi maukts pāri sarkanajiem grupas priekšgala izpildījumā, mazāk saķeršanos vienam ar otru un daudz vairāk smaidīgu seju un taurēšanas no pretīmbraucošajiem autovadītājiem - daži pat "pieci" iedeva. Policija, šķietami, arī saprata, ka labāk šitā, nekā ar Nilu. Tikai žēl, ka jau rīt viss atgriezīsies vecajās sliedēs.


Aizvēja pavēlnieks

Avatar

By jaja 01.05.2017 23:47:08

New Member · 1,271 comments

Es nu gan tā neteiktu. Gar māju šamie šļūca un acīs iektita ģimenīta kas vilka piekabē sīčus un mierīgi mauca pa pretējo joslu.


Te kaut kas būs, kaut kad.

Avatar

By averza 02.05.2017 00:36:58

Member++ · 5,039 comments

Nu tas ir - uz ko katrs fokusējas, to arī saskata smile Es biju iedomājies daudz briesmīgāku šo pasākumu.

Avatar

By sursurs 02.05.2017 10:03:42

Member · 905 comments

Man to vienīgo gadu, kad braucu, šķita drusku raustīgi, bet nu, protams, nekur nav jāskrien - kā sačos - tāpēc mierīgi var izvairīties no vietām, kur izskatās, ka varētu būt par ciešu. smile
Radās toreiz tāds neitrāls priekšstats. Un, protams, es uzskatu, ka mok vienā rindā gar ceļa malu mok arī nevajag, bet nu, ja ir 3 joslas, tad velo mierīgi varētu braukt pa 1-2ām, nevis visām 3. Un sabiedriskos vajadzētu tomēr visur laist pāri pie viņu zaļā, jo, ja arī priekšgals izbrauc pie zaļā, aste bieži vien ievelkas vēl līdz pat 2iem luksofora cikliem..


velo 4ever